Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De 10.000e post in dit topic!
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik ben benieuwd waar mensen wel tevreden mee zijn, als dit soort interesse het niet doet voor ze.
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 11 Jul 2023, 08:16
Maikel wrote: 11 Jul 2023, 08:13 Bij deze direct de bevestiging voor ieder die twijfelt
@Olai is legit. Die meldde dit een paar weken terug al
Alsof dat nu nog bevestigd moet worden, dat is al een jaar of 20 duidelijk.
Toen was Sanchez 6 jaar, wilden ze hem toen al halen? ;)
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel wrote: 11 Jul 2023, 08:13 Bij deze direct de bevestiging voor ieder die twijfelt
@Olai is legit. Die meldde dit een paar weken terug al
Olai zit inderdaad vaak wel goed heb ik het idee.
Maar deze post van hem kan ik niet zo snel terug vinden.
Rickskeg
International
Posts: 915
Joined: 21 Mar 2021, 14:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 11 Jul 2023, 08:21 Ik ben benieuwd waar mensen wel tevreden mee zijn, als dit soort interesse het niet doet voor ze.
Alleen met obscure namen uit derde wereldlanden…
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sanchez heeft zes jaar Tottenham ruim tweehonderd wedstrijden gespeeld. Afgelopen seizoen wel wat minder gespeeld maar je mag stellen dat hij speler is met flink wat ervaring. Ik vind hem ook een prima leeftijd hebben, een speler die in principe zijn beste jaren voor hem heeft.

Het enige wat ik me afvraag, we zoeken een speler die de leiding kan nemen. De boel neerzet en met zijn aanwezigheid het liefst andere beter laat spelen. Moreno is voor mij nog het beste voorbeeld, een intelligente speler die de hele verdediging beter deed spelen. Ik weet niet zo goed of Sanchez in dat profiel past. Of dat hij meer een ‘simpele’ mandekker is die juist gebaad is bij een sturende speler naast hem.
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Edit
Last edited by Armada on 11 Jul 2023, 08:34, edited 1 time in total.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik kan de post nergens terug vinden maar ik weet eigenlijk ook 100% zeker dat dit Olai was een paar weken geleden.
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Armada wrote: 11 Jul 2023, 08:27
Maikel wrote: 11 Jul 2023, 08:13 Bij deze direct de bevestiging voor ieder die twijfelt
@Olai is legit. Die meldde dit een paar weken terug al
Onpopulair om te doen, maar er waren een aantal lieden die vonden dat ik de zoveelste onzinverkoper was… maar ik kwam met dit bericht een aantal weken terug…. Volgens mij niet Olai.

Armada wrote: 18 Jun 2023, 17:34 Er is interesse in Davinson Sanchez. Er blijkt ook contact te zijn.
Last edited by Armada on 11 Jul 2023, 08:31, edited 2 times in total.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Armada wrote: 18 Jun 2023, 17:34 Er is interesse in Davinson Sanchez. Er blijkt ook contact te zijn.
Dat klopt!
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Op basis van Ajax tijd een goede speler, maar geloof niet dat hij gaat komen. Met de uitgaven die al gedaan zijn is 15mln transfer en 4mln salaris plus tekengeld niet geheel logisch. Zeker als er concurrentie is die dit soort bedragen gewoon makkelijk aftikt.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sánchez was toch een publiek geheim? Je kan nog 3 of 4 andere mensen taggen die dit weken geleden al hebben gemeld. Credits naar ieder van hen.

Ik word er wel blij van in elk geval. Hopelijk komt hij terug op niveau!
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Armada wrote: 11 Jul 2023, 08:30
Armada wrote: 11 Jul 2023, 08:27
Onpopulair om te doen, maar er waren een aantal lieden die vonden dat ik de zoveelste onzinverkoper was… maar ik kwam met dit bericht een aantal weken terug…. Volgens mij niet Olai.

Armada wrote: 18 Jun 2023, 17:34 Er is interesse in Davinson Sanchez. Er blijkt ook contact te zijn.
Gewoon claimen hoor, anders blijft het toch hangen.
User avatar
Maax
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 21 Jun 2022, 09:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 11 Jul 2023, 08:21 Ik ben benieuwd waar mensen wel tevreden mee zijn, als dit soort interesse het niet doet voor ze.
Ik zou me oprecht geen betere, haalbare optie kunnen bedenken zonder dat ik op Google ga zoeken in een Football Manager database naar een of ander random gokje.
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1,732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mikelvb wrote: 11 Jul 2023, 08:34 Op basis van Ajax tijd een goede speler, maar geloof niet dat hij gaat komen. Met de uitgaven die al gedaan zijn is 15mln transfer en 4mln salaris plus tekengeld niet geheel logisch. Zeker als er concurrentie is die dit soort bedragen gewoon makkelijk aftikt.
Hoe kom je aan die bedragen? Gisteren ging het namelijk over 9 miljoen. Staat die 15 in het artikel van Rik?
User avatar
TheSyb
Nationale topspeler
Posts: 1,983
Joined: 10 Aug 2021, 18:28
Clubvoorkeur: PSV (duh)
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heissenberrug wrote: 11 Jul 2023, 08:15
TheSyb wrote: 11 Jul 2023, 08:10

Maar op basis waarvan is hij top? Een seizoen zeven jaar geleden? Ik denk dat iedereen hier die Sanchez graag ziet komen hoor, maar ik (en niet alleen ik zo te zien) vraag me wel af of hij dat niveau nog gaat kunnen halen, want in zijn tijd bij de Spurs heeft hij echt geen indruk gemaakt
De PL is een ander niveau dan de Eredivisie, daar waar hij het hier allang heeft laten zien en nu 7 jaar verder is in zijn ontwikkeling. Mensen worden woest enthousiast hier van een of andere onbekende speler waar nog nooit iemand van gehoord heeft maar nu worden we gelinkt aan Sanchez en dan mankeert er ook weer van alles aan. ik denk oprecht dat het niet uitmaakt aan wie we gelinkt worden, er zijn altijd mensen die wel weer iets negatiefs weten te vinden en we moeten ons ook beseffen dat we "maar" PSV zijn he. Ik denk oprecht niet dat we veel hoger kunnen mikken dan kaliber Sanchez.
Joh natuurlijk is de PL een ander niveau, maar hij heeft hier 7 jaar geleden één goed seizoen gehad. Sindsdien staat hij stil in zijn ontwikkeling, daarom ben ik redelijk huiverig of ik dit een goede deal is. Mij lijkt het dus niet geheel onlogisch om wat vraagtekens bij deze (mogelijke) deal te zetten.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sanchez zou top zijn. 27 jaar, 200 wedstrijden spurs in de benen en was bij Ajax al een beest. Neem aan dat hij alleen maar beter is nu.

Complementair ook aan Boscagli lijkt mij. Heb je een sloper en een voetballende inschuivende verdediger. Sanchez heeft ook de snelheid om gaten te dichten achterin en met ruimte in de rug te spelen.

Ik word hier zeer blij van.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maax wrote: 11 Jul 2023, 08:41
Ardbeg wrote: 11 Jul 2023, 08:21 Ik ben benieuwd waar mensen wel tevreden mee zijn, als dit soort interesse het niet doet voor ze.
Ik zou me oprecht geen betere, haalbare optie kunnen bedenken zonder dat ik op Google ga zoeken in een Football Manager database naar een of ander random gokje.
Ik blijf nog steeds team Verissimo! :mrgreen:
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Armada wrote: 11 Jul 2023, 08:30
Armada wrote: 11 Jul 2023, 08:27
Onpopulair om te doen, maar er waren een aantal lieden die vonden dat ik de zoveelste onzinverkoper was… maar ik kwam met dit bericht een aantal weken terug…. Volgens mij niet Olai.

Armada wrote: 18 Jun 2023, 17:34 Er is interesse in Davinson Sanchez. Er blijkt ook contact te zijn.
Excuses

Dan: Mochten er nog twijfels zijn over Armada, die is legit want meldde dit tijdje terug al
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De interesse is zeer goed te begrijpen. De kans lijkt me echter heel klein. De trainer en spelen om prijzen zijn onze troefkaarten. Meestal kiezen spelers echter voor het geld en/of spelen in een grotere competitie.
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TheSyb wrote: 11 Jul 2023, 08:42
Heissenberrug wrote: 11 Jul 2023, 08:15

De PL is een ander niveau dan de Eredivisie, daar waar hij het hier allang heeft laten zien en nu 7 jaar verder is in zijn ontwikkeling. Mensen worden woest enthousiast hier van een of andere onbekende speler waar nog nooit iemand van gehoord heeft maar nu worden we gelinkt aan Sanchez en dan mankeert er ook weer van alles aan. ik denk oprecht dat het niet uitmaakt aan wie we gelinkt worden, er zijn altijd mensen die wel weer iets negatiefs weten te vinden en we moeten ons ook beseffen dat we "maar" PSV zijn he. Ik denk oprecht niet dat we veel hoger kunnen mikken dan kaliber Sanchez.
Joh natuurlijk is de PL een ander niveau, maar hij heeft hier 7 jaar geleden één goed seizoen gehad. Sindsdien staat hij stil in zijn ontwikkeling, daarom ben ik redelijk huiverig of ik dit een goede deal is. Mij lijkt het dus niet geheel onlogisch om wat vraagtekens bij deze (mogelijke) deal te zetten.
Hoe kan hij in godsnaam stil staan in zijn ontwikkeling na 7 jaar PL. alsof hij niks leert van elke dag trainen op het hoogste niveau, de druk, de competities, de Europese wedstrijden een CL finale. Je bent onrealistisch als je denkt dat we hoger moeten mikken dan Sanchez.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Haha mensen doen alsof Sanchez teert op 1 goed seizoen Ajax en sindsdien uit pure empathie 200x mee mocht doen in de Premier League en een vaste waarde is bij Colombia. Allemaal op basis van een jaar bij Ajax. Als Sanchez niet goed genoeg is, kunnen we de boel beter opheffen. En ook niet bij een kutclub als Espanyol he? Nee, bij Tottenham Hotspur, een topclub in Engeland.
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Johann Vogel wrote: 11 Jul 2023, 08:27 Sanchez heeft zes jaar Tottenham ruim tweehonderd wedstrijden gespeeld. Afgelopen seizoen wel wat minder gespeeld maar je mag stellen dat hij speler is met flink wat ervaring. Ik vind hem ook een prima leeftijd hebben, een speler die in principe zijn beste jaren voor hem heeft.

Het enige wat ik me afvraag, we zoeken een speler die de leiding kan nemen. De boel neerzet en met zijn aanwezigheid het liefst andere beter laat spelen. Moreno is voor mij nog het beste voorbeeld, een intelligente speler die de hele verdediging beter deed spelen. Ik weet niet zo goed of Sanchez in dat profiel past. Of dat hij meer een ‘simpele’ mandekker is die juist gebaad is bij een sturende speler naast hem.
Dit vraag ik me ook af. Iemand hier die Sanchez gevolgd heeft in de PL en hier een antwoord op kan geven?
User avatar
TheSyb
Nationale topspeler
Posts: 1,983
Joined: 10 Aug 2021, 18:28
Clubvoorkeur: PSV (duh)
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heissenberrug wrote: 11 Jul 2023, 08:48
TheSyb wrote: 11 Jul 2023, 08:42

Joh natuurlijk is de PL een ander niveau, maar hij heeft hier 7 jaar geleden één goed seizoen gehad. Sindsdien staat hij stil in zijn ontwikkeling, daarom ben ik redelijk huiverig of ik dit een goede deal is. Mij lijkt het dus niet geheel onlogisch om wat vraagtekens bij deze (mogelijke) deal te zetten.
Hoe kan hij in godsnaam stil staan in zijn ontwikkeling na 7 jaar PL. alsof hij niks leert van elke dag trainen op het hoogste niveau, de druk, de competities, de Europese wedstrijden een CL finale. Je bent onrealistisch als je denkt dat we hoger moeten mikken dan Sanchez.
Omdat ik hem in wedstrijden niet beter vind dan hij eerst was, dan sta je in mijn optiek stil in je ontwikkeling. Beter dan de Sanchez in zijn Ajax-tijd gaan we niet krijgen, eens. Ik vraag me alleen af of we die Sanchez überhaupt gaan krijgen
Post Reply