Transferwindow 2023/24
-
- Vaste waarde in elftal
Sanchez is een topaankoop.
Een gemotiveerde Sangare of een Varela ervoor, Xavi bijtekenen en je hebt gewoon je selectie voor een belangrijk deel versterkt/behouden. Kan altijd meer/beter maar de eerste slag is dan geslagen.
De opruimenploeg er een keer door en afscheid nemen van de A selectief spelers die te weinig brengen en je bent good to go.
Een gemotiveerde Sangare of een Varela ervoor, Xavi bijtekenen en je hebt gewoon je selectie voor een belangrijk deel versterkt/behouden. Kan altijd meer/beter maar de eerste slag is dan geslagen.
De opruimenploeg er een keer door en afscheid nemen van de A selectief spelers die te weinig brengen en je bent good to go.
One can only hope
-
- Internationale topspeler
Zou toch een geweldige aanwinst zijn, lijkt me. Niet dat ik hem na Ajax nog veel heb zien spelen. Maar bij Ajax heeft hij het goed gedaan. Is nu ongetwijfeld beter dan toen (ondanks dat hij geen basisplaats (meer) had bij Spurs). Is 27 jaar, voor een verdediger zit je dan denk ik zo'n beetje in je beste jaren.
Restwaarde zou ik me in dit geval niet zo'n zorgen om maken. Niet iedere speler hoeft restwaarde te hebben (al lijkt iemand van 27 me nog prima verkoopbaar als die hier 2 of 3 jaar speelt). Je hebt ook stabiele kwaliteitsspelers nodig in de as waar anderen (jongere spelers met meer potentiele restwaare) zich aan op kunnen trekken.
Ik heb zo'n vermoeden dat we o.a. ook de concurrentie aan moeten gaan met Saudi Arabie.
Restwaarde zou ik me in dit geval niet zo'n zorgen om maken. Niet iedere speler hoeft restwaarde te hebben (al lijkt iemand van 27 me nog prima verkoopbaar als die hier 2 of 3 jaar speelt). Je hebt ook stabiele kwaliteitsspelers nodig in de as waar anderen (jongere spelers met meer potentiele restwaare) zich aan op kunnen trekken.
Ik heb zo'n vermoeden dat we o.a. ook de concurrentie aan moeten gaan met Saudi Arabie.
- LaFoquita
- Geselecteerd voor Oranje
- Clubvoorkeur: PSV
Indien Sanchez een goed niveau haalt ben ik tevreden. Maar om eerlijk te zijn verwacht ik enorm veel voor een verdediger die voor 12 (?) miljoen kost en die 3 (?) miljoen salaris verdient. Het is geen speler waar je winst op gaat maken dus moet hij er mede voor zorgen dat je de komende 3 jaar CL speelt.
Spelers zoals Martin Vitik waar Ajax nu concreet voor lijkt te zijn had ik ook graag zien komen. Talent met veel potentie waar je in de toekomst ook nog goed op kunt verdienen. Maar zoals ik hierboven aangeef, mocht Sanchez de leider van de defensie worden en zorgt hij er mede voor dat we 3 jaar CL spelen dan ben ik tevreden. Dat talent kan ook volgend jaar gehaald worden voor naast hem.
Alleen heb ik wel enorme twijfels bij de invulling van de CVM positie. Zie ons niet ook nog Varela halen, verwacht dat PSV daar nu voor een goedkopere optie gaat. Lijkt me niet dat we 50/60 miljoen uitgeven aan 4 posities.
- DonyellMalen
- Legende
- Ardbeg
- Mister PSV
LaFoquita wrote: ↑11 Jul 2023, 08:56Indien Sanchez een goed niveau haalt ben ik tevreden. Maar om eerlijk te zijn verwacht ik enorm veel voor een verdediger die voor 12 (?) miljoen kost en die 3 (?) miljoen salaris verdient. Het is geen speler waar je winst op gaat maken dus moet hij er mede voor zorgen dat je de komende 3 jaar CL speelt.
Spelers zoals Martin Vitik waar Ajax nu concreet voor lijkt te zijn had ik ook graag zien komen. Talent met veel potentie waar je in de toekomst ook nog goed op kunt verdienen. Maar zoals ik hierboven aangeef, mocht Sanchez de leider van de defensie worden en zorgt hij er mede voor dat we 3 jaar CL spelen dan ben ik tevreden. Dat talent kan ook volgend jaar gehaald worden voor naast hem.
Alleen heb ik wel enorme twijfels bij de invulling van de CVM positie. Zie ons niet ook nog Varela halen, verwacht dat PSV daar nu voor een goedkopere optie gaat. Lijkt me niet dat we 50/60 miljoen uitgeven aan 4 posities.
Ik denk juist dat we behoefte hebben aan meer ervaren speler ipv een talent. Ik ken Vitik eigenlijk niet maar juist nu zoeken we dat beest. Nmi is Sanchez (Of Verrissimo ) topkandidaat.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Ik heb om die reden DonyellMalen al weken ongewenst in mijn prive
En chapeau Armada
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- LaFoquita
Ik betwijfel het, zijn wel allemaal erg dure transfers. Maar het zou kunnen, mijn verwachting is dat PSV dat niet gaat doen.
- Armada
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Je leest best wel wat over Davinson Sanchez die fouten stapelt bij Spurs, maar het gaat er bij mij gewoon niet in dat een ploeg met de statuur (ambitie) en vooral budget van Spurs een 'kwakkelende' verdediger meer dan 200 wedstrijden laat spelen in 6 seizoenen.
- Maax
- Meervoudig international
Haha, de beste man ken ik alleen van fifa. Maar op basis daarvan; helemaal welkom!
- Maax
- Meervoudig international
Ik begrijp wat je bedoeld en die jongen is zeker iemand met een interessant profiel. Maar denk je niet dat routine en ervaring icm de kwaliteiten van Sanchez, het kennen van Bosz-ball en de Eredivisie iets is wat wij beter kunnen gebruiken? Ik ben zelf nogal bang dat we weer 10 miljoen stukslaan op een speler die het niveau niet aankan. Bij Sanchez heb ik zelf eigenlijk geen enkele twijfelLaFoquita wrote: ↑11 Jul 2023, 08:56Indien Sanchez een goed niveau haalt ben ik tevreden. Maar om eerlijk te zijn verwacht ik enorm veel voor een verdediger die voor 12 (?) miljoen kost en die 3 (?) miljoen salaris verdient. Het is geen speler waar je winst op gaat maken dus moet hij er mede voor zorgen dat je de komende 3 jaar CL speelt.
-
Jij deelde al info vlak na de uitvinding van het internet. Vanwaar de twijfel?
- Armada
Ik ben onzeker van mezelf. De trolls zitten in mijn hoofd.
- LaFoquita
Eens even rondgekeken wat de Tottenham fans van Sanchez vinden. Dingen die je snel vind is:
- Sanchez heeft een leider naast zich nodig. Zijn beste seizoen bij Tottenham was naast Vertonghen en Alderweireld.
- Topcoaches zochten hem in de wedstrijden tegen Tottenham constant. Hij is een goede mandekker maar niet goed als vrije man.
- Technisch niet goed genoeg voor de top van PL.
Vind het dus wel lastig dat hij bij ons de leider moet gaan worden, bij Ajax had hij ook de Ligt naast zich die de leider was.
- Sanchez heeft een leider naast zich nodig. Zijn beste seizoen bij Tottenham was naast Vertonghen en Alderweireld.
- Topcoaches zochten hem in de wedstrijden tegen Tottenham constant. Hij is een goede mandekker maar niet goed als vrije man.
Vind het dus wel lastig dat hij bij ons de leider moet gaan worden, bij Ajax had hij ook de Ligt naast zich die de leider was.
But Davinson was never scouted well. Confidence from your manager isn’t the reason you poor balance and spatial awareness.
I don't think Mourinho liked Sanchez at all. He said how much he targeted him in the Europa League final when managing Man Utd and I imagine his opinion never changed.
Technically, below average. And makes poor decisions too often.
Honestly there is a player in there somewhere, his problem is a mental one. Every physical attribute he ticks, just looks like he shits himself every time he either gets the ball or is under pressure. Best to move him on but wouldn’t be surprised if he excels at a different club.
- Standbeeld
- Mister PSV
Maar goed, zijn er dan ook lovende kritieken? Of is dit het? Lijkt me fair om dan een beeld te scheppen waarbij voor- en tegenstanders aangehaald worden.LaFoquita wrote: ↑11 Jul 2023, 09:24 Eens even rondgekeken wat de Tottenham fans van Sanchez vinden. Dingen die je snel vind is:
But Davinson was never scouted well. Confidence from your manager isn’t the reason you poor balance and spatial awareness.I don't think Mourinho liked Sanchez at all. He said how much he targeted him in the Europa League final when managing Man Utd and I imagine his opinion never changed.Technically, below average. And makes poor decisions too often.Honestly there is a player in there somewhere, his problem is a mental one. Every physical attribute he ticks, just looks like he shits himself every time he either gets the ball or is under pressure. Best to move him on but wouldn’t be surprised if he excels at a different club.
- LaFoquita
Zoals ik zei vooral lovend over het eerste jaar. Werd dit seizoen meermaals uitgefloten door eigen publiek en ook in de 1ste helft gewisseld. Verval was enorm tegenover eerste jaar.Standbeeld wrote: ↑11 Jul 2023, 09:28Maar goed, zijn er dan ook lovende kritieken? Of is dit het? Lijkt me fair om dan een beeld te scheppen waarbij voor- en tegenstanders aangehaald worden.LaFoquita wrote: ↑11 Jul 2023, 09:24 Eens even rondgekeken wat de Tottenham fans van Sanchez vinden. Dingen die je snel vind is:
- Standbeeld
- Mister PSV
Ja, dat is ook de reden waarom ik terughoudend ben, zoals ik eerder al aangaf. Ik vertrouw op Earnie.LaFoquita wrote: ↑11 Jul 2023, 09:32Zoals ik zei vooral lovend over het eerste jaar. Werd dit seizoen meermaals uitgefloten door eigen publiek en ook in de 1ste helft gewisseld. Verval was enorm tegenover eerste jaar.Standbeeld wrote: ↑11 Jul 2023, 09:28
Maar goed, zijn er dan ook lovende kritieken? Of is dit het? Lijkt me fair om dan een beeld te scheppen waarbij voor- en tegenstanders aangehaald worden.
- VeresRivne
- Vedette
De Ligt speelde dat seizoen in EL en ED samen 1300 minuten, De Ligt was 17 toen en was nog niet echt de leider. Good old Fourgiver was de vaste man naast hem. Zou mij verbazen als Sanchez bij PSV tekent, zie hem op salarisredenen wel naar Turkije of Rusland gaan.
Last edited by VeresRivne on 11 Jul 2023, 09:37, edited 1 time in total.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
Ik denk dat je heel goed moet zoeken voor lovende kritieken van Spurs fans voor Davison Sanchez, beetje hetzelfde dat je op dit forum heel goed moet zoeken voor lovende kritieken voor ObispoStandbeeld wrote: ↑11 Jul 2023, 09:28Maar goed, zijn er dan ook lovende kritieken? Of is dit het? Lijkt me fair om dan een beeld te scheppen waarbij voor- en tegenstanders aangehaald worden.LaFoquita wrote: ↑11 Jul 2023, 09:24 Eens even rondgekeken wat de Tottenham fans van Sanchez vinden. Dingen die je snel vind is:
Neemt niet weg dat ik denk dat Sanchez een flinke upgrade en versterking is. Moreno was bijvoorbeeld ook een absolute topper bij PSV maar mislukte bij AS Roma
Last edited by dePinhodeSouza on 11 Jul 2023, 09:37, edited 1 time in total.
-
- Nationale topspeler
Dacht al dat we een poging gingen wagen voor Davinson Sanchez. Peter Bosz krijgt hem wel aan de praat. Dat zou echt een geweldige versterking zijn.
Is wel een gozer die voor de poen kiest. Voor een paar ton meer kiest hij Galatasaray
Is wel een gozer die voor de poen kiest. Voor een paar ton meer kiest hij Galatasaray
- PSVerDenBosch
- Basisspeler
Maar het is toch ook niet heel gek dat die jongen het niet heeft gemaakt bij Spurs? Die hebben de afgelopen jaren iedere 3 maanden een nieuwe trainer. Zuid Amerikaanse jongens hebben toch vaak een trainer/coach nodig die ze onder hun hoede neemt en ook vertrouwen geeft. Dat is in ieder geval iets wat ik vaak zie.
Wij willen graag een sloopkogel achterin? Dan denk ik dat dit een uitstekende keuze is.
Wij willen graag een sloopkogel achterin? Dan denk ik dat dit een uitstekende keuze is.
- El Sordo
- Vedette
Waar baseer je dit op?Karfiooltje wrote: ↑11 Jul 2023, 09:36 Is wel een gozer die voor de poen kiest. Voor een paar ton meer kiest hij Galatasaray