Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sanchez? Dat zijn berichten waar ik vrolijk van word. Hengel maar binnen!
d'Oude
Vaste waarde in elftal
Posts: 658
Joined: 04 Nov 2020, 16:05
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sanchez is een topaankoop.
Een gemotiveerde Sangare of een Varela ervoor, Xavi bijtekenen en je hebt gewoon je selectie voor een belangrijk deel versterkt/behouden. Kan altijd meer/beter maar de eerste slag is dan geslagen.
De opruimenploeg er een keer door en afscheid nemen van de A selectief spelers die te weinig brengen en je bent good to go.
One can only hope
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel wrote: 11 Jul 2023, 08:46
Armada wrote: 11 Jul 2023, 08:30

Onpopulair om te doen, maar er waren een aantal lieden die vonden dat ik de zoveelste onzinverkoper was… maar ik kwam met dit bericht een aantal weken terug…. Volgens mij niet Olai.


Excuses

Dan: Mochten er nog twijfels zijn over @Armada, die is legit want meldde dit tijdje terug al
Hey Maikel. Heel lief maar excuses hoeft echt niet. Ik hou ook van jou.
grasveld
Internationale topspeler
Posts: 3,092
Joined: 08 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou toch een geweldige aanwinst zijn, lijkt me. Niet dat ik hem na Ajax nog veel heb zien spelen. Maar bij Ajax heeft hij het goed gedaan. Is nu ongetwijfeld beter dan toen (ondanks dat hij geen basisplaats (meer) had bij Spurs). Is 27 jaar, voor een verdediger zit je dan denk ik zo'n beetje in je beste jaren.

Restwaarde zou ik me in dit geval niet zo'n zorgen om maken. Niet iedere speler hoeft restwaarde te hebben (al lijkt iemand van 27 me nog prima verkoopbaar als die hier 2 of 3 jaar speelt). Je hebt ook stabiele kwaliteitsspelers nodig in de as waar anderen (jongere spelers met meer potentiele restwaare) zich aan op kunnen trekken.

Ik heb zo'n vermoeden dat we o.a. ook de concurrentie aan moeten gaan met Saudi Arabie.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 11 Jul 2023, 08:21 Ik ben benieuwd waar mensen wel tevreden mee zijn, als dit soort interesse het niet doet voor ze.
Indien Sanchez een goed niveau haalt ben ik tevreden. Maar om eerlijk te zijn verwacht ik enorm veel voor een verdediger die voor 12 (?) miljoen kost en die 3 (?) miljoen salaris verdient. Het is geen speler waar je winst op gaat maken dus moet hij er mede voor zorgen dat je de komende 3 jaar CL speelt.

Spelers zoals Martin Vitik waar Ajax nu concreet voor lijkt te zijn had ik ook graag zien komen. Talent met veel potentie waar je in de toekomst ook nog goed op kunt verdienen. Maar zoals ik hierboven aangeef, mocht Sanchez de leider van de defensie worden en zorgt hij er mede voor dat we 3 jaar CL spelen dan ben ik tevreden. Dat talent kan ook volgend jaar gehaald worden voor naast hem.

Alleen heb ik wel enorme twijfels bij de invulling van de CVM positie. Zie ons niet ook nog Varela halen, verwacht dat PSV daar nu voor een goedkopere optie gaat. Lijkt me niet dat we 50/60 miljoen uitgeven aan 4 posities. :wonder:
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 11 Jul 2023, 08:56Zie ons niet ook nog Varela halen, verwacht dat PSV daar nu voor een goedkopere optie gaat.
Ook niet na verkoop Sangare?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 11 Jul 2023, 08:56
Ardbeg wrote: 11 Jul 2023, 08:21 Ik ben benieuwd waar mensen wel tevreden mee zijn, als dit soort interesse het niet doet voor ze.
Indien Sanchez een goed niveau haalt ben ik tevreden. Maar om eerlijk te zijn verwacht ik enorm veel voor een verdediger die voor 12 (?) miljoen kost en die 3 (?) miljoen salaris verdient. Het is geen speler waar je winst op gaat maken dus moet hij er mede voor zorgen dat je de komende 3 jaar CL speelt.

Spelers zoals Martin Vitik waar Ajax nu concreet voor lijkt te zijn had ik ook graag zien komen. Talent met veel potentie waar je in de toekomst ook nog goed op kunt verdienen. Maar zoals ik hierboven aangeef, mocht Sanchez de leider van de defensie worden en zorgt hij er mede voor dat we 3 jaar CL spelen dan ben ik tevreden. Dat talent kan ook volgend jaar gehaald worden voor naast hem.

Alleen heb ik wel enorme twijfels bij de invulling van de CVM positie. Zie ons niet ook nog Varela halen, verwacht dat PSV daar nu voor een goedkopere optie gaat. Lijkt me niet dat we 50/60 miljoen uitgeven aan 4 posities. :wonder:

Ik denk juist dat we behoefte hebben aan meer ervaren speler ipv een talent. Ik ken Vitik eigenlijk niet maar juist nu zoeken we dat beest. Nmi is Sanchez (Of Verrissimo 😁) topkandidaat.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 11 Jul 2023, 08:34 Sánchez was toch een publiek geheim? Je kan nog 3 of 4 andere mensen taggen die dit weken geleden al hebben gemeld. Credits naar ieder van hen.

Ik word er wel blij van in elk geval. Hopelijk komt hij terug op niveau!
Ik heb om die reden DonyellMalen al weken ongewenst in mijn prive :mrgreen:

En chapeau Armada ;)
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 11 Jul 2023, 08:58
LaFoquita wrote: 11 Jul 2023, 08:56Zie ons niet ook nog Varela halen, verwacht dat PSV daar nu voor een goedkopere optie gaat.
Ook niet na verkoop Sangare?
Ik betwijfel het, zijn wel allemaal erg dure transfers. Maar het zou kunnen, mijn verwachting is dat PSV dat niet gaat doen.
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 11 Jul 2023, 09:05
Ykhim wrote: 11 Jul 2023, 08:34 Sánchez was toch een publiek geheim? Je kan nog 3 of 4 andere mensen taggen die dit weken geleden al hebben gemeld. Credits naar ieder van hen.

Ik word er wel blij van in elk geval. Hopelijk komt hij terug op niveau!
Ik heb om die reden @DonyellMalen al weken ongewenst in mijn prive :mrgreen:

En chapeau @Armada ;)
Dank. Haha. Ik denk dat ik om actueel te blijven, ga reageren op alles wat ikzelf eerder gedeeld heb. Positief en negatief. Wordt lachen.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Je leest best wel wat over Davinson Sanchez die fouten stapelt bij Spurs, maar het gaat er bij mij gewoon niet in dat een ploeg met de statuur (ambitie) en vooral budget van Spurs een 'kwakkelende' verdediger meer dan 200 wedstrijden laat spelen in 6 seizoenen.
User avatar
Maax
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 21 Jun 2022, 09:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 11 Jul 2023, 08:44
Maax wrote: 11 Jul 2023, 08:41

Ik zou me oprecht geen betere, haalbare optie kunnen bedenken zonder dat ik op Google ga zoeken in een Football Manager database naar een of ander random gokje.
Ik blijf nog steeds team Verissimo! :mrgreen:
Haha, de beste man ken ik alleen van fifa. Maar op basis daarvan; helemaal welkom!
User avatar
Maax
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 21 Jun 2022, 09:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 11 Jul 2023, 08:56
Ardbeg wrote: 11 Jul 2023, 08:21 Ik ben benieuwd waar mensen wel tevreden mee zijn, als dit soort interesse het niet doet voor ze.
Indien Sanchez een goed niveau haalt ben ik tevreden. Maar om eerlijk te zijn verwacht ik enorm veel voor een verdediger die voor 12 (?) miljoen kost en die 3 (?) miljoen salaris verdient. Het is geen speler waar je winst op gaat maken dus moet hij er mede voor zorgen dat je de komende 3 jaar CL speelt.

Spelers zoals Martin Vitik waar Ajax nu concreet voor lijkt te zijn had ik ook graag zien komen. Talent met veel potentie waar je in de toekomst ook nog goed op kunt verdienen. Maar zoals ik hierboven aangeef, mocht Sanchez de leider van de defensie worden en zorgt hij er mede voor dat we 3 jaar CL spelen dan ben ik tevreden. Dat talent kan ook volgend jaar gehaald worden voor naast hem.

Alleen heb ik wel enorme twijfels bij de invulling van de CVM positie. Zie ons niet ook nog Varela halen, verwacht dat PSV daar nu voor een goedkopere optie gaat. Lijkt me niet dat we 50/60 miljoen uitgeven aan 4 posities. :wonder:
Ik begrijp wat je bedoeld en die jongen is zeker iemand met een interessant profiel. Maar denk je niet dat routine en ervaring icm de kwaliteiten van Sanchez, het kennen van Bosz-ball en de Eredivisie iets is wat wij beter kunnen gebruiken? Ik ben zelf nogal bang dat we weer 10 miljoen stukslaan op een speler die het niveau niet aankan. Bij Sanchez heb ik zelf eigenlijk geen enkele twijfel
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Armada wrote: 11 Jul 2023, 09:07
Heruone wrote: 11 Jul 2023, 09:05

Ik heb om die reden @DonyellMalen al weken ongewenst in mijn prive :mrgreen:

En chapeau @Armada ;)
Dank. Haha. Ik denk dat ik om actueel te blijven, ga reageren op alles wat ikzelf eerder gedeeld heb. Positief en negatief. Wordt lachen.
Jij deelde al info vlak na de uitvinding van het internet. :) Vanwaar de twijfel?
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het Kanon wrote: 11 Jul 2023, 09:21
Armada wrote: 11 Jul 2023, 09:07

Dank. Haha. Ik denk dat ik om actueel te blijven, ga reageren op alles wat ikzelf eerder gedeeld heb. Positief en negatief. Wordt lachen.
Jij deelde al info vlak na de uitvinding van het internet. :) Vanwaar de twijfel?
Ik ben onzeker van mezelf. De trolls zitten in mijn hoofd.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eens even rondgekeken wat de Tottenham fans van Sanchez vinden. Dingen die je snel vind is:

- Sanchez heeft een leider naast zich nodig. Zijn beste seizoen bij Tottenham was naast Vertonghen en Alderweireld.
- Topcoaches zochten hem in de wedstrijden tegen Tottenham constant. Hij is een goede mandekker maar niet goed als vrije man.
- Technisch niet goed genoeg voor de top van PL.

Vind het dus wel lastig dat hij bij ons de leider moet gaan worden, bij Ajax had hij ook de Ligt naast zich die de leider was.
But Davinson was never scouted well. Confidence from your manager isn’t the reason you poor balance and spatial awareness.
I don't think Mourinho liked Sanchez at all. He said how much he targeted him in the Europa League final when managing Man Utd and I imagine his opinion never changed.
Technically, below average. And makes poor decisions too often.
Honestly there is a player in there somewhere, his problem is a mental one. Every physical attribute he ticks, just looks like he shits himself every time he either gets the ball or is under pressure. Best to move him on but wouldn’t be surprised if he excels at a different club.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 11 Jul 2023, 09:24 Eens even rondgekeken wat de Tottenham fans van Sanchez vinden. Dingen die je snel vind is:

- Sanchez heeft een leider naast zich nodig. Zijn beste seizoen bij Tottenham was naast Vertonghen en Alderweireld.
- Topcoaches zochten hem in de wedstrijden tegen Tottenham constant. Hij is een goede mandekker maar niet goed als vrije man.
- Technisch niet goed genoeg voor de top van PL.

Vind het dus wel lastig dat hij bij ons de leider moet gaan worden, bij Ajax had hij ook de Ligt naast zich die de leider was.
But Davinson was never scouted well. Confidence from your manager isn’t the reason you poor balance and spatial awareness.
I don't think Mourinho liked Sanchez at all. He said how much he targeted him in the Europa League final when managing Man Utd and I imagine his opinion never changed.
Technically, below average. And makes poor decisions too often.
Honestly there is a player in there somewhere, his problem is a mental one. Every physical attribute he ticks, just looks like he shits himself every time he either gets the ball or is under pressure. Best to move him on but wouldn’t be surprised if he excels at a different club.
Maar goed, zijn er dan ook lovende kritieken? Of is dit het? Lijkt me fair om dan een beeld te scheppen waarbij voor- en tegenstanders aangehaald worden.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 11 Jul 2023, 09:28
LaFoquita wrote: 11 Jul 2023, 09:24 Eens even rondgekeken wat de Tottenham fans van Sanchez vinden. Dingen die je snel vind is:

- Sanchez heeft een leider naast zich nodig. Zijn beste seizoen bij Tottenham was naast Vertonghen en Alderweireld.
- Topcoaches zochten hem in de wedstrijden tegen Tottenham constant. Hij is een goede mandekker maar niet goed als vrije man.
- Technisch niet goed genoeg voor de top van PL.

Vind het dus wel lastig dat hij bij ons de leider moet gaan worden, bij Ajax had hij ook de Ligt naast zich die de leider was.







Maar goed, zijn er dan ook lovende kritieken? Of is dit het? Lijkt me fair om dan een beeld te scheppen waarbij voor- en tegenstanders aangehaald worden.
Zoals ik zei vooral lovend over het eerste jaar. Werd dit seizoen meermaals uitgefloten door eigen publiek en ook in de 1ste helft gewisseld. Verval was enorm tegenover eerste jaar.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 11 Jul 2023, 09:32
Standbeeld wrote: 11 Jul 2023, 09:28
Maar goed, zijn er dan ook lovende kritieken? Of is dit het? Lijkt me fair om dan een beeld te scheppen waarbij voor- en tegenstanders aangehaald worden.
Zoals ik zei vooral lovend over het eerste jaar. Werd dit seizoen meermaals uitgefloten door eigen publiek en ook in de 1ste helft gewisseld. Verval was enorm tegenover eerste jaar.
Ja, dat is ook de reden waarom ik terughoudend ben, zoals ik eerder al aangaf. Ik vertrouw op Earnie.
User avatar
VeresRivne
Vedette
Posts: 5,962
Joined: 07 Feb 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 11 Jul 2023, 09:24 Eens even rondgekeken wat de Tottenham fans van Sanchez vinden. Dingen die je snel vind is:



Vind het dus wel lastig dat hij bij ons de leider moet gaan worden, bij Ajax had hij ook de Ligt naast zich die de leider was.
De Ligt speelde dat seizoen in EL en ED samen 1300 minuten, De Ligt was 17 toen en was nog niet echt de leider. Good old Fourgiver was de vaste man naast hem. Zou mij verbazen als Sanchez bij PSV tekent, zie hem op salarisredenen wel naar Turkije of Rusland gaan.
Last edited by VeresRivne on 11 Jul 2023, 09:37, edited 1 time in total.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
dePinhodeSouza

Standbeeld wrote: 11 Jul 2023, 09:28
LaFoquita wrote: 11 Jul 2023, 09:24 Eens even rondgekeken wat de Tottenham fans van Sanchez vinden. Dingen die je snel vind is:

- Sanchez heeft een leider naast zich nodig. Zijn beste seizoen bij Tottenham was naast Vertonghen en Alderweireld.
- Topcoaches zochten hem in de wedstrijden tegen Tottenham constant. Hij is een goede mandekker maar niet goed als vrije man.
- Technisch niet goed genoeg voor de top van PL.

Vind het dus wel lastig dat hij bij ons de leider moet gaan worden, bij Ajax had hij ook de Ligt naast zich die de leider was.







Maar goed, zijn er dan ook lovende kritieken? Of is dit het? Lijkt me fair om dan een beeld te scheppen waarbij voor- en tegenstanders aangehaald worden.
Ik denk dat je heel goed moet zoeken voor lovende kritieken van Spurs fans voor Davison Sanchez, beetje hetzelfde dat je op dit forum heel goed moet zoeken voor lovende kritieken voor Obispo 😂

Neemt niet weg dat ik denk dat Sanchez een flinke upgrade en versterking is. Moreno was bijvoorbeeld ook een absolute topper bij PSV maar mislukte bij AS Roma
Last edited by dePinhodeSouza on 11 Jul 2023, 09:37, edited 1 time in total.
Karfiooltje
Nationale topspeler
Posts: 1,812
Joined: 23 Jan 2022, 18:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dacht al dat we een poging gingen wagen voor Davinson Sanchez. Peter Bosz krijgt hem wel aan de praat. Dat zou echt een geweldige versterking zijn.

Is wel een gozer die voor de poen kiest. Voor een paar ton meer kiest hij Galatasaray
User avatar
PSVerDenBosch
Basisspeler
Posts: 445
Joined: 23 Jun 2022, 13:43
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maar het is toch ook niet heel gek dat die jongen het niet heeft gemaakt bij Spurs? Die hebben de afgelopen jaren iedere 3 maanden een nieuwe trainer. Zuid Amerikaanse jongens hebben toch vaak een trainer/coach nodig die ze onder hun hoede neemt en ook vertrouwen geeft. Dat is in ieder geval iets wat ik vaak zie.

Wij willen graag een sloopkogel achterin? Dan denk ik dat dit een uitstekende keuze is.
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Transferbedrag zal haalbaar zijn, salaris is een ander verhaal. Daarvoor moet vooral ruimte worden gemaakt.
Last edited by Armada on 11 Jul 2023, 09:42, edited 1 time in total.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Karfiooltje wrote: 11 Jul 2023, 09:36 Is wel een gozer die voor de poen kiest. Voor een paar ton meer kiest hij Galatasaray
Waar baseer je dit op?
Post Reply