Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Clubvoorkeur: PSV

DeEintovenaar wrote: 11 Jul 2023, 11:43
LaFoquita wrote: 11 Jul 2023, 11:42

Ibrahima Bamba ;)
Maar die is momenteel nog niet betaalbaar 😝
Die verdient veel minder salaris dan Sanchez. Ik weet dat PSV scouts meermaals naar hem zijn gaan kijken afgelopen seizoen.
DeEintovenaar
Nationale topspeler

LaFoquita wrote: 11 Jul 2023, 11:44
DeEintovenaar wrote: 11 Jul 2023, 11:43

Maar die is momenteel nog niet betaalbaar 😝
Die verdient veel minder salaris dan Sanchez. Ik weet dat PSV scouts meermaals naar hem zijn gaan kijken afgelopen seizoen.
Maar als hij rond de 20 miljoen moet kosten (op dit moment in het transferwindow) is hij niet haalbaar.
Menno1
Legende

Dat er twijfel is over Sanchez… kom op zeg, laten we even realistisch blijven: welke spelers zijn haalbaar en beter? Ik ken ze niet hoor.

Compleet complementair aan Boscagli. Groot, sterk en snel. Uitstekende leeftijd. Kent de eredivisie en nog belangrijker; Boszball.

Bij Ajax stond hij naast fucking Viergever en was een beest. Boscagli is uiteraard beter.

Nul twijfel bij mij en mits er het geld voor is, hengel die gast binnen. Kan je 3-4 jaar mee vooruit.
Johann Vogel
Vedette

Op zich maak ik me minder zorgen om het budget. Als we Sangare weten te verkopen halen we in zes maanden tijd € 120 miljoen euro op. Als er dan nog geen budget is om te investeren zullen we nooit meer kunnen investeren. Qua salaris zal Sanchez aan de bovenkant zitten maar alsnog flink moeten inleveren. Mocht hij interesse hebben zal hij ook weten dat PSV andere salarissen betaald.

Een speler als Sanchez zal niet gehaald worden om winst te maken. Als hij een jaar of twee of drie de betrouwbare ervaren verdedigingsleider is en daarna voor een soortgelijk bedrag wordt verkocht heb je een prima speler. Op Moreno werd ook geen winst gemaakt als ik het goed heb.

Ik vraag me alleen af of Sanchez het type is dat PSV nodig heeft.
7Koentjuh7
Lid 2e elftal

Een 27-jarige halen voor 10+ miljoen, met een fors salaris lijkt me nu niet hetgeen waar PSV trek in heeft.
DeEintovenaar
Nationale topspeler

Johann Vogel wrote: 11 Jul 2023, 11:50Als hij een jaar of twee of drie de betrouwbare ervaren verdedigingsleider is en daarna voor een soortgelijk bedrag wordt verkocht heb je een prima speler.
Volgens mij is dit waar bij de meeste de twijfel zit. Is hij dé leider? Dat hij kan voetballen vind denk ik iedereen wel. Dat het een goeie verdediger is ook. De vraag is alleen of hij de leider kan zijn van onze verdediging want zo iemand hebben we nodig. Moreno was die leider, is Sanchez dat ook?
Juancho
Mister PSV

Een voetballende leider kan toch ook? Als in, hij lost het zelf wel op ala Alex. Kan iemand als Bosca zich ook meer richten op het coachen en neerzetten.

PSV heeft behoefte aan een CV die aanvallers opvreet. Stabiliteit biedt in het verdedigen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
RV1913
Nationale topspeler

Danny03 wrote: 11 Jul 2023, 10:50
RV1913 wrote: 11 Jul 2023, 10:48

Waarom als ik vragen mag? hij heeft in de afgelopen 2 seizoenen net zoveel gespeeld bij Benfica als Sanchez alleen vorig seizoen al in de PL?
Hoe bedoel je waarom? Veel beter dan wat we nu hebben staan, hij zal gelijk een versterking zijn net als sanchez
ah, excuses ik dacht dat je bedoelde in plaats van.
Noosa
Meervoudig international

SKERLA wrote: 11 Jul 2023, 11:39
Armada wrote: 11 Jul 2023, 10:57

Confronterend dit.
Net als voor degene die het zegt ;)
Haha, ja die voelde ik ook! :D
Ardbeg
Mister PSV

7Koentjuh7 wrote: 11 Jul 2023, 11:55 Een 27-jarige halen voor 10+ miljoen, met een fors salaris lijkt me nu niet hetgeen waar PSV trek in heeft.
Maar heel realistisch, ook voor 10 miljoen echt een rendabele zet. Niet al het inkomen komt via restwaarde binnen maar ook door succes tijdens de Europese tour bijvoorbeeld.
Het Kanon
Internationale topspeler

Noosa wrote: 11 Jul 2023, 12:02
SKERLA wrote: 11 Jul 2023, 11:39

Net als voor degene die het zegt ;)
Haha, ja die voelde ik ook! :D
Herkenbaar :grin:
TomV23
Bankzitter

Ik zag net deze tweet voorbij komen:

Een andere jonge Mexicaan arriveert in Europa. Hij gaat steen breken en daar proberen te groeien. Het duurt niet lang @barracudo om ze alle details te geven.
@Barracudo is natuurlijk Daniel Reyes Villaseñor die al het Mexicaanse voetbalnieuws in Nederland volgt. De tweet is van ruim 15 uur geleden, maar de update van Reyes is er zo te zien nog niet. Hopelijk gaat het over Ambriz naar PSV, maar het zou dus ook over een andere Nederlandse (of Europese) club kunnen gaan.
Last edited by TomV23 on 11 Jul 2023, 12:05, edited 1 time in total.
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje

DeEintovenaar wrote: 11 Jul 2023, 11:47
LaFoquita wrote: 11 Jul 2023, 11:44

Maar als hij rond de 20 miljoen moet kosten (op dit moment in het transferwindow) is hij niet haalbaar.
Sanchez gaat ook zeker 12 miljoen kosten. Zonder restwaarde.
NotoriousBIG046
Nationale topspeler

TomV23 wrote: 11 Jul 2023, 12:04 Ik zag net deze tweet voorbij komen:

Een andere jonge Mexicaan arriveert in Europa. Hij gaat steen breken en daar proberen te groeien. Het duurt niet lang @barracudo om ze alle details te geven.
@Barracudo is natuurlijk Daniel Reyes Villaseñor die al het Mexicaanse voetbalnieuws in Nederland volgt. De tweet is van ruim 11 uur geleden, maar de update van Reyes is er zo te zien nog niet. Hopelijk gaat het over Ambriz naar PSV, maar het zou dus ook over een andere Nederlandse (of Europese) club kunnen gaan.
Het kan inderdaad om ongeveer 10.000 clubs gaan ja😁
We can't change the world until we change ourselves.
DeEintovenaar
Nationale topspeler

LaFoquita wrote: 11 Jul 2023, 12:05

Het gaat mij ook niet om de een tegen de ander hoor haha. Maar ik geloof niet dat PSV 20 miljoen voor een speler gaat neerleggen, excl. Salaris. Ik ken die jongen verder niet, je bent er erg positief over dus ben benieuwd. Maar dan zal de prijs drastisch moeten zakken. Of weet je toevallig meer? 😉
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

12 vs 20 miljoen is wel een verschil. En Sanchez heeft over 2 jaar nog voldoende restwaarde.
TomV23
Bankzitter

NotoriousBIG046 wrote: 11 Jul 2023, 12:07
TomV23 wrote: 11 Jul 2023, 12:04 Ik zag net deze tweet voorbij komen:

@Barracudo is natuurlijk Daniel Reyes Villaseñor die al het Mexicaanse voetbalnieuws in Nederland volgt. De tweet is van ruim 11 uur geleden, maar de update van Reyes is er zo te zien nog niet. Hopelijk gaat het over Ambriz naar PSV, maar het zou dus ook over een andere Nederlandse (of Europese) club kunnen gaan.
Het kan inderdaad om ongeveer 10.000 clubs gaan ja😁
Klopt! Maar ik vond het wel interessant om te delen omdat er dus een vrij grote kans is dat het over een Nederlandse club gaat. Reyes brengt namelijk bijna alleen nieuws over Nederlandse clubs naar buiten als ik het goed heb.
DonyellMalen
Legende

Absoluut, een Nederlandse club ligt gezien de connectie met Reyes het meest voor de hand.
7Koentjuh7
Lid 2e elftal

Ardbeg wrote: 11 Jul 2023, 12:03
7Koentjuh7 wrote: 11 Jul 2023, 11:55 Een 27-jarige halen voor 10+ miljoen, met een fors salaris lijkt me nu niet hetgeen waar PSV trek in heeft.
Maar heel realistisch, ook voor 10 miljoen echt een rendabele zet. Niet al het inkomen komt via restwaarde binnen maar ook door succes tijdens de Europese tour bijvoorbeeld.
Zit zeker een kern van waarheid in, alleen is deze transfer geen zekerheid voor CL-voetbal. Tuurlijk een enorme kwaliteit impuls waardoor kansen op succes groter worden maar vind dit toch wel echt aan de extreme kant zo transfer (aan salaris + som).
robert_94
Lid 2e elftal

Als hij hier 2 jaar speelt en het goed doet is hij op zijn 29e echt nog wel een paar miljoen minstens waard, daar ben ik van overtuigd. Ik begrijp je betoog over Ibrahima Bamba, maar over een paar weken staan de CL voorrondes op het programma. We hebben extreem behoefte aan een leider achterin met voldoende kwaliteit die ook goed het spel van Bosz kan spelen. Bamba is ongetwijfeld een groot talent maar is ook 21 en kent de coach, het spel en de taal 0,0.

Mochten we dit jaar de CL voorrondes doorkomen en komend seizoen bij de eerste 2 eindigen , mede door Sanchez, lijkt me dit een prima te verantwoorden investering.
Meer zekerheid dat iemand op korte termijn het spel van Bosz en het niveau aankan en dat ruimschoots bewezen heeft gaan we niet kunnen krijgen voor minder dan Sanchez moet kosten.
Last edited by robert_94 on 11 Jul 2023, 12:19, edited 1 time in total.
Revolinho
Internationale topspeler

Zeer grote twijfels bij Sanchez. Was destijds een uitstekende verdediger, maar is daar onder meerdere trainers nooit echt aan de bak gekomen. Bovendien is hij daar maar liefst 4/5 jaar blijven hangen ipv ergens anders meer speeltijd te zoeken. Discutabel. Was het maar zo dat je een speler van 5/6 jaar geleden precies zo terugkrijgt zonder dat hij heel veel heeft gespeeld. Dan hadden we hier allemaal scout kunnen worden. En we gaan niet doen alsof je met 1 been mee kan in de Eredivisie als je in de PL niet aan de bak komt. Die tijden liggen echt achter ons.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Voor wie ook maar een heul klein beetje dacht dat CDK wellicht misschien een optie had kunnen zijn:
Om het verlies op De Ketelaere te beperken, hoopt AC Milan een bedrag van 28 miljoen euro over te houden aan een transfer van het Belgische talent. Verschillende media melden dat er interesse is vanuit de Premier League om De Ketelaere over te nemen.
https://www.vi.nl/nieuws/ac-milan-wil-b ... r-verkopen
Ardbeg
Mister PSV

7Koentjuh7 wrote: 11 Jul 2023, 12:17
Ardbeg wrote: 11 Jul 2023, 12:03

Zit zeker een kern van waarheid in, alleen is deze transfer geen zekerheid voor CL-voetbal. Tuurlijk een enorme kwaliteit impuls waardoor kansen op succes groter worden maar vind dit toch wel echt aan de extreme kant zo transfer (aan salaris + som).
Niets is zekerheid voor CL voetbal. Zekerheid kun je niet kopen maar je kunt de kans wel vergroten en in mijn opinie maak je die een stuk groter met iemand als hij in de verdediging :)
Ren Höek
Vedette

Op zich wel komisch om te zeggen dat Sanchez weg mag bij Spurs, dus niet volledig geslaagd is daar en daarom niet goed genoeg is voor PSV.
Alsof een Sanchez die niet weg mag bij de Spurs, dus wel volledig geslaagd is, haalbaar zou zijn.

Iedere speler die PSV weghaalt bij een grote(re) club uit een top 5 competitie is daar niet volledig geslaagd. Dat an sich zegt nog niets.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Cas
Meervoudig international

robert_94 wrote: 11 Jul 2023, 12:18

Als hij hier 2 jaar speelt en het goed doet is hij op zijn 29e echt nog wel een paar miljoen minstens waard, daar ben ik van overtuigd. Ik begrijp je betoog over Ibrahima Bamba, maar over een paar weken staan de CL voorrondes op het programma. We hebben extreem behoefte aan een leider achterin met voldoende kwaliteit die ook goed het spel van Bosz kan spelen. Bamba is ongetwijfeld een groot talent maar is ook 21 en kent de coach, het spel en de taal 0,0.

Mochten we dit jaar de CL voorrondes doorkomen en komend seizoen bij de eerste 2 eindigen , mede door Sanchez, lijkt me dit een prima te verantwoorden investering.
Meer zekerheid dat iemand op korte termijn het spel van Bosz en het niveau aankan en dat ruimschoots bewezen heeft gaan we niet kunnen krijgen voor minder dan Sanchez moet kosten.
Kijk naar Haller, dat was toen ook de grootste kritiek bij het binnenhalen en die heeft toch aardig wat opgeleverd
Post Reply