Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Demenkovets wrote: 11 Jul 2023, 11:01Dit vind ik wel een heel erg opvallende tekst uit jouw koker, als iemand die het hele jaar door continu met allerlei nieuwe toptalenten uit allerlei oorden komt aanzetten. Als ik die verhalen allemaal mag geloven barst de wereld van talent, en is het slechts een kwestie voor PSV om de trekker over te halen om er wat mee te doen.
Begrijp me niet verkeerd, ik waardeer die postings zeer en is ook zeker niet om daar laatdunkend over te doen. Maar jouw opmerking alsof er geen andere opties dan Sanchez zijn voelt daardoor wel heel erg 'out of place'.
Er zijn ook meerdere opties en dat is een gedachte die ik niet bestrijd. Maar er zit een wezenlijk verschil tussen een talentvolle jongen van 20 uit Tsjechië of Brazilië, en een gearriveerde speler van Tottenham. Die laatste heeft het laten zien, heeft e.e.a. op zijn cv staan en is op hoog niveau zeer ervaren. Dat zijn eigenschappen die, zeker centraal achterin, erg belangrijk zijn. Sánchez zou meer stabiliteit brengen dan pakweg Beraldo, die ineens weer heel ver van huis zou geraken, moet acclimatiseren, enzovoorts. Het liefst zie ik Beraldo én Sánchez komen, maar dat is niet realistisch. Dan geef ik nu liever de voorkeur aan een meer gearriveerde speler.
Buiten dat, ik beschrijf alleen twijfel gezien de hoge investering en de risico's, geen pertinente afkeuring. Zo overtuigd als sommige anderen ben ik hier nog lang niet. Met door iedereen volgens mij prima argumenten aangegeven. Die kun je negeren of in de beoordeling meenemen.

De komst van Moreno destijds nu gaan downplayen vind ik overigens wel wat zwakjes en ben ik niet van jou gewend. Is hierboven ook al voldoende bestreden. Heeft net als Sanchez eerder ook prima gepresteerd in de Eredivisie. Werd volgens mij ook niet weggelachen bij zijn oude club, wat ik in de berichten over Sanchez wel wat meer bespeur. Dat is niet voor niets.

Nogmaals, goed mogelijk dat Sanchez de powerhouse blijkt te zijn die we nodig hebben hoor, maar vooraf ben ik daar nog lang niet 100% zeker van. En vanuit dat/mijn perspectief is het een dure gok. Vind het nogal een verschil of je daar 3,5M voor spendeert (Moreno) of minstens 9M plus een enorm salaris en daarmee versterking voor andere posities onder druk komt te staan. Dan moet je echt wel zeker van je zaak zijn.
Kijk: ik begrijp de kanttekeningen hè. Ik ontken ze niet, hoewel ik van sommige posts vind dat ze doorslaan naar het negatieve, alsof we te maken zouden hebben met een 27-jarige prutser die jarenlang alleen de bank heeft warmgehouden.

Vergelijkingen met Moreno vind ik verder niet helemaal passend. Dat hij de Europese topclubs voor het uitzoeken had: mwah, dat beperkte zich ook vooral tot berichten in de media. Ik kijk liever naar de feiten: aardig gedaan bij AZ, goed bij Espanyol, goed bij Mexico en fantastisch bij PSV, maar daarna ook nergens meer geslaagd of geïmponeerd. Voor ons was het een voltreffer, maar breder bekeken was het op Europees niveau gewoon een vrij modale speler. Sánchez speelt bij Tottenham, heeft het een tijdlang verdienstelijk gedaan en mag nu vertrekken. Dat is weliswaar een dalende lijn, maar PSV en de Eredivisie betreft een totaal ander niveau. Ik vind het écht onwaarschijnlijk dat hij op zijn 27e niet meer goed zou kunnen zijn op dit niveau.

Maar het gaat mij vooral om balans. PSV heeft helemaal geen behoefte aan (slechts) een 20-jarig talent op die positie. Er is iemand nodig met ervaring en kwaliteit. Nogmaals: als je dan al niet enthousiast kunt worden van Sánchez, dan vraag ik me af wanneer het wel goed is. Je komt dan namelijk al snel uit bij niveau Ramalho. Daar zit toch ook niemand op te wachten nu?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als er een 20-jarig talent kwam, zou ik het helemaal niet onwaarschijnlijk vinden dat er hier om Sanchez geroepen zou worden omdat hij ervaring heeft en er gelijk zou staan 😆
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

VTheMan wrote: 11 Jul 2023, 13:34
Mikelvb wrote: 11 Jul 2023, 13:31

Toch wel benieuwd waarom zo’n speler dan van die competitie kiest. Zal dat alleen het salaris zijn?
Natuurlijk salaris, en niet alleen voor hem maar voor zijn hele familie. Die speelt zich in 1 seizoen voor de rest van zijn leven onafhankelijk.
Lijkt me wat overdreven. SA koopt spelers met status. Deze speler heeft nog niks bereikt waardoor ze hem een achterlijk salaris geven. Als je beetje ambitious bent als speler weet je dat het grote geld vanzelf komt. Hij zal echt niet slecht gaan verdienen, maar het lijkt me sterk dat ze hem 3 mln salaris hebben geboden.
vak kk 1988
Bankzitter
Posts: 206
Joined: 25 Dec 2022, 08:12
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ik heb hier even een beetje mee zitten lezen. er zijn in mijn beleving wel een paar dingen die ik anders zie als andere,

- gala word genoemd als koper van sanchez. maar in Turkey kopen ze bijna nooit geen spelers maar huren ze de spelers voornamelijk met behoud van salaris.
- sanchez zou voor PSV gewoon een top verdediger zijn. die ( niet ) goed genoeg is voor de top van de pl. maar voor ons een top verdediger zou zijn.
- en dan lees ik dat we eerst zoude moeten verkopen omdat we al genoeg verdedigers hebben ? en dus niet willen stappelen. maar waarom zou dit dan wel mogen in de aanval met betrek tot savio want ook in de aanval is alles dubbel bezet kwa spelers.

- ik denk als wij een sanchez kunnen halen voor pak weg 10 a 12 miljoen dat je dan gewoon een top verdediger in huis haalt waar je nationaal en internationaal mee voor de dag kan komen. en waar spelers als teze of boscalli prima langs kunnen spelen
FieseFriedrich
Basisspeler
Posts: 467
Joined: 08 Feb 2022, 20:11
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik heb liever sanchez met vd blaak een plaatsje verder in de pikorde, dan 3m stuk slaan op Beelen, aangevuld met nog een (middelmatige) cv bedoeld voor basis.
Met optie 1 haal je een topper in huis en komt t eigen talent ook een stukje dichter bij speeltijd.
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Is deze al gedebunked? Imagez
User avatar
Frisian1913
Regelmatige invaller
Posts: 395
Joined: 18 Jan 2022, 18:54
Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
Send Prediction League reminder to second email adress: No

mateja wrote: 11 Jul 2023, 17:30 Is deze al gedebunked? Imagez
Is van iemand op twitter die heel goed kan shoppen.
Denk dat het fake is
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heel goed gefotoshopt. Nummer 5 is al bezet dus het is sowieso nep
Nibbitman
Jeugdinternational
Posts: 138
Joined: 19 Jan 2022, 13:27
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kundig gemaakt. Humor
TomV23
Bankzitter
Posts: 212
Joined: 30 Aug 2021, 20:36
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Image

Goed gefotoshopt inderdaad.
TigTogFlip
Basisspeler
Posts: 425
Joined: 17 Jan 2023, 00:23
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Sangare
Send Prediction League reminder to second email adress: No

mateja wrote: 11 Jul 2023, 17:30 Is deze al gedebunked? Imagez
Is gelukkig een fake.

Image

Ik volg Southampton ook als tweede club, en Lyanco willen we echt niet hebben. Veels te wild een verdiediger. Maakt veel meer fouten dan Ramalho en Obispo samen
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Frisian1913 wrote: 11 Jul 2023, 17:32
mateja wrote: 11 Jul 2023, 17:30 Is deze al gedebunked? Imagez
Is van iemand op twitter die heel goed kan shoppen.
Denk dat het fake is
Deze is erg netjes gedaan. Wie heeft die gemaakt?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 11 Jul 2023, 17:58
Frisian1913 wrote: 11 Jul 2023, 17:32

Is van iemand op twitter die heel goed kan shoppen.
Denk dat het fake is
Deze is erg netjes gedaan. Wie heeft die gemaakt?
Je ziet het wel heel goed aan de achtergrond
Maria-Franciscus
Jeugdspeler
Posts: 55
Joined: 07 Jun 2023, 10:27
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 10 Jul 2023, 23:01

We hebben interesse in Luis Chavez.

Verdedigende middenvelder.
Sánchez terzijde, is dit wat? Zit wel 'n goeie bakkes op.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ajax had die ook op de korrel.
TomV23
Bankzitter
Posts: 212
Joined: 30 Aug 2021, 20:36
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TomV23 wrote: 11 Jul 2023, 12:04 Ik zag net deze tweet voorbij komen:


Een andere jonge Mexicaan arriveert in Europa. Hij gaat steen breken en daar proberen te groeien. Het duurt niet lang @barracudo om ze alle details te geven.
@Barracudo is natuurlijk Daniel Reyes Villaseñor die al het Mexicaanse voetbalnieuws in Nederland volgt. De tweet is van ruim 15 uur geleden, maar de update van Reyes is er zo te zien nog niet. Hopelijk gaat het over Ambriz naar PSV, maar het zou dus ook over een andere Nederlandse (of Europese) club kunnen gaan.


Het gaat dus over een Mexicaanse speler die naar de tweede divisie van België gaat, helaas.
User avatar
Frisian1913
Regelmatige invaller
Posts: 395
Joined: 18 Jan 2022, 18:54
Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 11 Jul 2023, 17:58
Frisian1913 wrote: 11 Jul 2023, 17:32

Is van iemand op twitter die heel goed kan shoppen.
Denk dat het fake is
Deze is erg netjes gedaan. Wie heeft die gemaakt?


En hij heeft deze parel gemaakt; kans gemist door Puma en PSV:

Cas
Meervoudig international
Posts: 1,426
Joined: 29 Jun 2022, 12:27
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maria-Franciscus wrote: 11 Jul 2023, 18:22
ComeOnPSV wrote: 10 Jul 2023, 23:01

We hebben interesse in Luis Chavez.

Verdedigende middenvelder.
Sánchez terzijde, is dit wat? Zit wel 'n goeie bakkes op.
Op het WK was hij goed, hij scoorde die prachtige vrij trap
TigTogFlip
Basisspeler
Posts: 425
Joined: 17 Jan 2023, 00:23
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Sangare
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Frisian1913 wrote: 11 Jul 2023, 18:37
Grasmat wrote: 11 Jul 2023, 17:58

Deze is erg netjes gedaan. Wie heeft die gemaakt?


En hij heeft deze parel gemaakt; kans gemist door Puma en PSV:


Dus dezelfde man die mensen nepfans noemt als je geen scheldwoorden tegen baumgartl schreeuwt, wil lyanco. Dat is nogal een combinatie.
Søren
Meervoudig international
Posts: 1,072
Joined: 06 Jun 2023, 18:33
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zou wel blij zijn met Sanchez.
Ervaring, leeftijd, een grote sterke mandekker, precies wat we missen…
Restwaarde voor verdedigers minder relevant, aanvallers en middenvelders zijn je voornaamste cashcows.
Prijs/kwaliteit verhouding is gewoon prima.
Voor dat geld haal je iig geen veel betere optie.
Laat maar komen😎
User avatar
Frisian1913
Regelmatige invaller
Posts: 395
Joined: 18 Jan 2022, 18:54
Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TigTogFlip wrote: 11 Jul 2023, 18:40
Frisian1913 wrote: 11 Jul 2023, 18:37



En hij heeft deze parel gemaakt; kans gemist door Puma en PSV:


Dus dezelfde man die mensen nepfans noemt als je geen scheldwoorden tegen baumgartl schreeuwt, wil lyanco. Dat is nogal een combinatie.
Geen idee joh, ken die vent verder ook niet. Ik zag toevallig die post voorbij komen en toen kwam dat plaatje hier ook terecht.
Wilysimba
Lid van verdienste
Posts: 536
Joined: 04 Nov 2020, 15:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Toe aan een (transfer) gerucht zoals Paulus1913 vorige week had. Iemand een status over Xavi Simons? Het is te lang stil. Ook door Fabrizio.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wilysimba wrote: 11 Jul 2023, 19:05 Toe aan een (transfer) gerucht zoals @Paulus1913 vorige week had. Iemand een status over Xavi Simons? Het is te lang stil. Ook door Fabrizio.
Merk dat ik zelfs beetje onrustig word ervan. De voorrondes van de CL komen ook steeds dichterbij, overmorgen gaan ze al op trainingskamp, en er moet toch nog wel wat gaan gebeuren.
Ronaldio
Meervoudig international
Posts: 1,355
Joined: 23 Jul 2022, 21:30
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 11 Jul 2023, 18:08
Grasmat wrote: 11 Jul 2023, 17:58

Deze is erg netjes gedaan. Wie heeft die gemaakt?
Je ziet het wel heel goed aan de achtergrond
Stelt niets voor om te maken. Met de AI-tools van tegenwoordig.

Ook in Photoshop zo gedaan met AI.

Dit gaan we veel meer zien de komende jaren. Zelfs ook met video en audio (stemgeluid)
Post Reply