Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dit is een vriendje van Baka, (nog) niet van Xavi ;)
Benitez040
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 22 Jun 2022, 11:10
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Burnly heeft 12 mil geboden volgens dit artikel
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heeeejjj dat is een interessante naam. Goeie speler, maar wel jong. Ik hoop dat er ook wat ervaring in het team komt te staan, op het middenveld en achterin, uiteraard naast het feit dat Luuk er ook is.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

danko-lazovic wrote: 11 Jul 2023, 23:26 Kan aan mij liggen hoor, maar als hij al op de Herdgang is geweest lijkt mij het al in een vrij ver stadium. Anders teams/bel je met zo iemand lijkt mij.
Hoe heb jij daar een rol in dan? 😆
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kijk aan, dit zijn toffe opties. Zie Vranckx graag komen, hele interessante speler en een uitstekend profiel. Bouw je goed kapitaal mee op.
psvmedium wrote: 11 Jul 2023, 23:45 Wie?
:D

& Voormalig KG was nog eerder zelfs.
DonyellMalen wrote: 17 May 2023, 11:52 Aster Vranckx blijft eveneens een interessante optie voor het middenveld van komend seizoen in mijn ogen. Speelt niet veel bij Milan en dit zijn nog de spelers in categorie van ca. 10 miljoen die haalbaar zijn voor PSV. Wolfsburg is overigens eigendom van de beste man en hebben hem in 2021 voor acht miljoen overgenomen van KV Mechelen. Goede, fysiek sterke speler die in mijn ogen meer minuten zou moeten krijgen bij AC Milan, maar PSV kan daar wellicht van profiteren.

https://www.transfermarkt.nl/aster-vran ... ler/503881



Blonk in België al uit:
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Benitez040 wrote: 11 Jul 2023, 23:46
Burnly heeft 12 mil geboden volgens dit artikel
Klopt, Kompany wil hem graag hebben. Het bericht over het bod is wel van 2 weken geleden en daarna is er niks nieuws meer erover verschenen. Hij weegt dus zijn opties af, maar die 12 miljoen lijkt te kloppen.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
Riffii
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 769
Joined: 04 Nov 2020, 14:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

hondjevandebakker wrote: 12 Jul 2023, 00:59
Met alle respect een totaal nietszeggende filmpje. Was trouwens de pot in de voorbereiding dat Sanga heel hun middenveld aan gort speelde en heerste als een veldheer.

Ken deze jongen helemaal niet maar heb vertrouwen in Earnie & Co.
Sanga are u dead ???? NO MAN!
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Leuke analyse van Aster. Laat maar komen, die gast!
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik ben dolenthousiast over zijn profiel. Het is veel geld maar dit is exact wat je nodig hebt om duurzaam beleid te voeren. Hopelijk lukt dit want voor Guti + pakweg 5 miljoen is het verantwoord en lange termijn bestendig.
Kezmania
Meervoudig international
Posts: 1,336
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wow wat een aankoop zou dit zijn. Iemand noemde hem hier overigens enkele weken geleden al!
Dai Ragazzi
Bankzitter
Posts: 277
Joined: 06 Jun 2023, 16:33
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Phillip Cocu
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Beste mans carrière gaat niet echt vlotjes meer. Pas 30. :I
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dai Ragazzi wrote: 12 Jul 2023, 06:16

Beste mans carrière gaat niet echt vlotjes meer. Pas 30. :I
Niet het juiste topic
Dit mag in internationale transfers en geruchten

Niks met PSV te maken
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Aster Vranckx zou wel een fijne versterking zijn. Is volgens mij ook nog wel enigzins betaalbaar. En als hij al op de Herdgang is geweest zullen de gesprekken verder zijn dan alleen een kennismaking.

Wel opvallend dat Rik en Marco niet tegelijk met het nieuws kwamen zoals altijd. Op Vi is nog niks te lezen.
Siemen
Nationale topspeler
Posts: 2,327
Joined: 26 Aug 2017, 15:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Beelden zijn indrukwekkend. Maar is dit de betrouwbare 6 die de defensie verstevigt en organisatie bewaakt?
El Dante
Bankzitter
Posts: 262
Joined: 04 Nov 2020, 14:47
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het enige wat ik me nu afvraag is: waarom zou Wolfsburg hem laten gaan voor rond de 10 miljoen als het een groot talent is en ze hem zelf voor 8 miljoen hebben gehaald?
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

El Dante wrote: 12 Jul 2023, 06:57 Het enige wat ik me nu afvraag is: waarom zou Wolfsburg hem laten gaan voor rond de 10 miljoen als het een groot talent is en ze hem zelf voor 8 miljoen hebben gehaald?
Ik snap dat zelf ook niet helemaal. Zie hem heel graag komen maar lijkt me geen realistische aankoop
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Is dit dan meteen de vervanger van Sangare? Of gaat hij als vervanger van Guti komen en komt er dan nog een kanon?
Last edited by Vanthaman18 on 12 Jul 2023, 07:15, edited 1 time in total.
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 12 Jul 2023, 07:11 Is dit dan meteen de vervanger van Sangare? Of gaat hij als vervanger van Guti komen en komt er dan nog een kankn?
Moeten 2 middenvelders bij als Sangare ook nog vertrekt. Iedere positie dubbel bezet.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

El Dante wrote: 12 Jul 2023, 06:57 Het enige wat ik me nu afvraag is: waarom zou Wolfsburg hem laten gaan voor rond de 10 miljoen als het een groot talent is en ze hem zelf voor 8 miljoen hebben gehaald?
Kan allerlei redenen hebben toch? De speler kan zelf weg willen, misschien speelt zijn club wel een ander systeem of met een andere trainer waardoor hij overbodig is, ik verwacht het niet bij Wolfsburg maar wie weet moeten ze financieel iets compenseren. Tal van redenen. Augsburg kocht Pepi voor 16 en wij anderhalf jaar later weer voor 9. We kochten zelf Bruma voor 12 en hij is weggegaan voor 4. Gebeurt heel vaak.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TomPSV wrote: 12 Jul 2023, 07:12
Vanthaman18 wrote: 12 Jul 2023, 07:11 Is dit dan meteen de vervanger van Sangare? Of gaat hij als vervanger van Guti komen en komt er dan nog een kankn?
Moeten 2 middenvelders bij als Sangare ook nog vertrekt. Iedere positie dubbel bezet.
Dat snap ik, maar wordt deze jongen gezien als basismateriaal of voor de toekomst?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 12 Jul 2023, 06:49Wel opvallend dat Rik en Marco niet tegelijk met het nieuws kwamen zoals altijd. Op Vi is nog niks te lezen.
Scoop komt van Johan Inan, AD. Hebben ze daar geen afspraken dat ze zo'n scoop via Rik laten lopen? Beetje raar dit. Zal straks eens wat beelden gaan bekijken van de speler. Profiel is interessant.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Waar we eerst achter spelers aangingen die nog international moesten worden halen we nu al 2 internationals binnen en hebben we de derde op de korrel. Zien we de hand van Stewart langzaam zichtbaar worden?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 12 Jul 2023, 07:23
Joenepsv wrote: 12 Jul 2023, 06:49Wel opvallend dat Rik en Marco niet tegelijk met het nieuws kwamen zoals altijd. Op Vi is nog niks te lezen.
Scoop komt van Johan Inan, AD. Hebben ze daar geen afspraken dat ze zo'n scoop via Rik laten lopen? Beetje raar dit. Zal straks eens wat beelden gaan bekijken van de speler. Profiel is interessant.
Je hebt gelijk. Ging er eigenlijk altijd vanuit dat het PSV nieuws in het AD ook van Rik kwam. Nouja, dat verklaart waarom er geen standaard gelijktijdig bericht kwam van ED/VI.

Vind Vranckx een hele interessante speler. Heeft alles om een topaanwinst te zijn en is nog heel jong.
Kezmania
Meervoudig international
Posts: 1,336
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vrijdag Simons, Davinson Sanchez en Vranckx rond?! 😍 #kampioen24
Post Reply