Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Tjompie
Internationale topspeler
Posts: 3,060
Joined: 28 Aug 2021, 18:57
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De Eindhovense club hoopt Vranckx binnen te halen als opvolger van Érick Gutiérrez, hoewel ook Ibrahim Sangaré nog kan vertrekken. Technisch directeur Earnest Stewart van PSV heeft voor het middenveld meerdere namen op zijn lijstje staan ter vervanging van het duo, maar wil de zaak wel graag in samenhang bekijken.
https://www.ad.nl/eindhoven/in-de-PSV-a ... ~a0e0e706/
SomeOne
Veelbelovend talent
Posts: 106
Joined: 04 Nov 2020, 14:59
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 12 Jul 2023, 06:49 Wel opvallend dat Rik en Marco niet tegelijk met het nieuws kwamen zoals altijd. Op Vi is nog niks te lezen.
Marco heeft ook vakantie
Kezmania
Meervoudig international
Posts: 1,336
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vranckx doet hij heel erg denken aan Tielemans en het zou een droom zijn als je zo iemand kan halen voor hij onhaalbaar wordt. Zou meteen mijn favoriete speler worden denk ik 👍
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Benitez
Sambo Sanchez Boscagli vAanholt
Vranckx Simons Veerman
Bakayoko Pepi Lang

Sick hoor.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tjompie wrote: 12 Jul 2023, 07:39
De Eindhovense club hoopt Vranckx binnen te halen als opvolger van Érick Gutiérrez, hoewel ook Ibrahim Sangaré nog kan vertrekken. Technisch directeur Earnest Stewart van PSV heeft voor het middenveld meerdere namen op zijn lijstje staan ter vervanging van het duo, maar wil de zaak wel graag in samenhang bekijken.
https://www.ad.nl/eindhoven/in-de-PSV-a ... ~a0e0e706/
Dat Vertessen gewoon verkocht wordt is voor PSV het hoogst haalbare.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindhovenvoetbal wrote: 12 Jul 2023, 07:44 Benitez
Sambo Sanchez Boscagli vAanholt
Vranckx Simons Veerman
Bakayoko Pepi Lang

Sick hoor.
Maar geen echte 6.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 12 Jul 2023, 07:47
Eindhovenvoetbal wrote: 12 Jul 2023, 07:44 Benitez
Sambo Sanchez Boscagli vAanholt
Vranckx Simons Veerman
Bakayoko Pepi Lang

Sick hoor.
Maar geen echte 6.
Met Simons verwacht ik ook gewoon dat we met een 10 gaan spelen.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maar met een box to box type (obv filmpjes Vranckx) naast Veerman is het middenveld dan weer niet in balans. Al ken ik de speler daar niet goed genoeg voor.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 12 Jul 2023, 07:56 Maar met een box to box type (obv filmpjes Vranckx) naast Veerman is het middenveld dan weer niet in balans. Al ken ik de speler daar niet goed genoeg voor.
Precies dit dus.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou zomaar een vervanger van Veerman kunnen zijn. Verwacht dat Lazio wel doorpakt. Vraag is bij welk bedrag laat PSV hem gaan? En wilt Veerman zelf?

Of gaat Bosz met hem en Veerman spelen achter Xavi?
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 12 Jul 2023, 07:47
Eindhovenvoetbal wrote: 12 Jul 2023, 07:44 Benitez
Sambo Sanchez Boscagli vAanholt
Vranckx Simons Veerman
Bakayoko Pepi Lang

Sick hoor.
Maar geen echte 6.
Waren Schöne en Aranguiz ook niet, toch gebruikte Bosz ze daar wel, zal me niks verbazen als hij datzelfde plan met Vranchx heeft.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 12 Jul 2023, 08:05 Zou zomaar een vervanger van Veerman kunnen zijn. Verwacht dat Lazio wel doorpakt. Vraag is bij welk bedrag laat PSV hem gaan? En wilt Veerman zelf?

Of gaat Bosz met hem en Veerman spelen achter Xavi?
Als Veerman en Sangaré gaan en je hebt daar Vranckx en Chotard voor in de plaats én geld over om die CV en rechtsback te halen, dan doe je goede zaken denk ik.
Of misschien laten ze straks óf Veerman óf Sangaré gaan en willen ze drie gelijkwaardige middenvelders hebben.
We gaan het zien. Sanchez, Vranckx dat zijn namen die we willen horen.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 12 Jul 2023, 08:20Sanchez, Vranckx dat zijn namen die we willen horen.
Horen zeker, maar dat is natuurlijk totaal iets anders dan die spelers ook daadwerkelijk binnenhalen ;)
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 12 Jul 2023, 08:20
LaFoquita wrote: 12 Jul 2023, 08:05 Zou zomaar een vervanger van Veerman kunnen zijn. Verwacht dat Lazio wel doorpakt. Vraag is bij welk bedrag laat PSV hem gaan? En wilt Veerman zelf?

Of gaat Bosz met hem en Veerman spelen achter Xavi?
Als Veerman en Sangaré gaan en je hebt daar Vranckx en Chotard voor in de plaats én geld over om die CV en rechtsback te halen, dan doe je goede zaken denk ik.
Of misschien laten ze straks óf Veerman óf Sangaré gaan en willen ze drie gelijkwaardige middenvelders hebben.
We gaan het zien. Sanchez, Vranckx dat zijn namen die we willen horen.
Of je haalt een top CV, Vranckx en Varela :hartjes:
El Dante
Bankzitter
Posts: 262
Joined: 04 Nov 2020, 14:47
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 12 Jul 2023, 07:15
El Dante wrote: 12 Jul 2023, 06:57 Het enige wat ik me nu afvraag is: waarom zou Wolfsburg hem laten gaan voor rond de 10 miljoen als het een groot talent is en ze hem zelf voor 8 miljoen hebben gehaald?
Kan allerlei redenen hebben toch? De speler kan zelf weg willen, misschien speelt zijn club wel een ander systeem of met een andere trainer waardoor hij overbodig is, ik verwacht het niet bij Wolfsburg maar wie weet moeten ze financieel iets compenseren. Tal van redenen. Augsburg kocht Pepi voor 16 en wij anderhalf jaar later weer voor 9. We kochten zelf Bruma voor 12 en hij is weggegaan voor 4. Gebeurt heel vaak.
Ja kan inderdaad talloze redenen hebben, vandaar dat ik het navraag hier ;-)

Snelle Googlesearch lijkt te suggereren dat hij na een eerste seizoen waarbij hij een wisselende indruk maakte (op 18-jarige leeftijd) maar wel vrij veel basis speelde, bij de trainerswissel van Kovac buiten de boot viel en dat Wolfsburg hem daardoor wilde verkopen, om ook de selectie wat smaller te maken. Ook wordt als reden aangehaald dat ze ontevreden zouden zijn over zijn ontwikkeling na dat eerste seizoen, wat een beetje snel geconcludeerd is bij zo'n jonge speler na zijn eerste seizoen Bundesliga vind ik zelf.

Wilde zelf ook al weg vorige zomer omdat hij dus speeltijd wilde en hij inzag dat dit onder Kovac niet ging gebeuren, na een seizoen bij AC Milan op de bank denk ik niet dat dit veranderd is in ieder geval.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vranckx zijn defensieve stats (21/22 het jaar dat hij bij Wolfsburg regelmatig speelde) vs. de defensieve stats van Guti afgelopen seizoen:

Image

En hier nogmaals maar dan vs Guti in 21/22 (zijn beste jaar bij ons):

Image

Liggen imo verbazingwekkend dicht bij elkaar, daar Guti zijn voornaamste taak was het defensieve vuile werk opknappen en Vranckx juist meer als 8 wordt gezien. Stats zijn per90 overigens.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Overigens had Earnest het over waarde creëeren. Met Pepi, Lang en mogelijk Vranckx en de op hande zijnde verlengingen van Simons is PSV daar wel degelijk mee bezig.
Als Veerman blijft heb je ineens met Pepi, Lang, Bakayoko, Vranckx, Simons en Veerman zomaar 6 cashcows op het veld staan.
Mocht je dan eens gek doen in de CL dan heb je mogelijkheden om geld te verdienen zoals men de afgelopen 5 jaar in Amsterdam hebben gedaan.
Heel benieuwd of ook Vranckx en Sanchez gaan komen. Laten we hopen dat PSV Vranckx en de CV nog voor het trainingskamp vast hoopt te leggen en er dan ook in slaagt om Simons te verlengen. Dan ziet alles er goed uit! Go Earnie!
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 12 Jul 2023, 08:24 Vranckx zijn defensieve stats (21/22 het jaar dat hij bij Wolfsburg regelmatig speelde) vs. de defensieve stats van Guti afgelopen seizoen:

Image

En hier nogmaals maar dan vs Guti in 21/22 (zijn beste jaar bij ons):

Image

Liggen imo verbazingwekkend dicht bij elkaar, daar Guti zijn voornaamste taak was het defensieve vuile werk opknappen en Vranckx juist meer als 8 wordt gezien. Stats zijn per90 overigens.
Dus Vranckx zou een defensievere rol mogelijk ook goed passen?
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 12 Jul 2023, 08:29
Sensation wrote: 12 Jul 2023, 08:24 Vranckx zijn defensieve stats (21/22 het jaar dat hij bij Wolfsburg regelmatig speelde) vs. de defensieve stats van Guti afgelopen seizoen:

Image

En hier nogmaals maar dan vs Guti in 21/22 (zijn beste jaar bij ons):

Image

Liggen imo verbazingwekkend dicht bij elkaar, daar Guti zijn voornaamste taak was het defensieve vuile werk opknappen en Vranckx juist meer als 8 wordt gezien. Stats zijn per90 overigens.
Dus Vranckx zou een defensievere rol mogelijk ook goed passen?
Lastig inschatten aangezien het natuurlijk van meer afhankelijk is dan enkel deze stats. Maar bij Ajax werkte het met Schöne en bij Leverkusen met Aranguiz (die zich verdedigend enorm ontwikkeld heeft). Ik heb het idee dat Bosz met Vranckx hetzelfde voor ogen heeft. Hij heeft iig de passing om vanuit die positie het spel te bepalen en hij heeft de fysiek en het loopvermogen om als enkele 6 te spelen.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vranckx is wel een beer zeg. Heb net wat filmpjes bekeken maar hiermee voegen we aardig wat fysiek toe aan ons team. Dat zal ook nodig zijn als we straks CL spelen. Lijkt een prima balveroveraar te zijn en technisch is het redelijk prima. Voldoende basis. Lijkt alleen wat te moeten werken aan zijn pass-nauwkeurigheid (filmpjes van zijn Wolfsburg periode bekeken). Met zijn jonge leeftijd, waardoor hij zich nog volop kan ontwikkelen, lijkt mij dit een goede speler voor PSV. Ik vraag mezelf alleen wel af of deze jongen niet ook gewoon op CV zou kunnen? Sluit niet uit dat hij dat goed zou kunnen doen. In het verleden heeft Bosz vaker middenvelders op CV gezet.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Weet niet of deze hier al gedeeld was:

User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 12 Jul 2023, 08:31
Robson de Souza wrote: 12 Jul 2023, 08:29
Dus Vranckx zou een defensievere rol mogelijk ook goed passen?
Lastig inschatten aangezien het natuurlijk van meer afhankelijk is dan enkel deze stats. Maar bij Ajax werkte het met Schöne en bij Leverkusen met Aranguiz (die zich verdedigend enorm ontwikkeld heeft). Ik heb het idee dat Bosz met Vranckx hetzelfde voor ogen heeft. Hij heeft iig de passing om vanuit die positie het spel te bepalen en hij heeft de fysiek en het loopvermogen om als enkele 6 te spelen.
Meer geschikt dan Sangaré als 6?
Pietv8
Ballenjongen
Posts: 23
Joined: 06 Jun 2023, 17:39
Clubvoorkeur: PSV natuurlijk
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat was de koop optie die Milan had afgedwongen naast de huur?
User avatar
Tyyne
Vaste waarde in elftal
Posts: 595
Joined: 24 Jun 2022, 11:12
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Couhaib Driouech
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vranckx zou super tof zijn, wordt eigenlijk best wel blij van de spelers waar we tot nu toe aan gelinkt worden. Hopelijk lukt het PSV❤️
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Pietv8 wrote: 12 Jul 2023, 08:44 Wat was de koop optie die Milan had afgedwongen naast de huur?
2 tellen googlen en je vindt het.
12 mil.
Post Reply