Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het gaat ook om hoe Bosz het neer zet. Spelers kunnen zich ontwikkelen en zowel Veerman als Vranckx (op basis van wat ik zie en lees) hebben defensieve kwaliteiten. Daar moet op papier toch iets van te maken zijn. Daarnaast zou je met nog een back up 6 een heel veelzijdig middenveld hebben voor 40+ wedstrijden waarin je genoeg smaakjes hebt. Lijkt me alleen niet dat deze jongen komt zonder verkoop van Sangaré.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als Vranckx al op de herdgang is geweest, staat hij in ieder geval niet negatief tegen een mogelijke overgang naar pks mooie PSV
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 12 Jul 2023, 08:48
Pietv8 wrote: 12 Jul 2023, 08:44 Wat was de koop optie die Milan had afgedwongen naast de huur?
2 tellen googlen en je vindt het.
12 mil.
Wat was de reden dat Wolfsburg hem dan naar Milan liet gaan middels huur met vrijblijvende optie?
D'n Berry
Veelbelovend talent
Posts: 119
Joined: 16 Jul 2021, 21:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 12 Jul 2023, 08:49 Het gaat ook om hoe Bosz het neer zet. Spelers kunnen zich ontwikkelen en zowel Veerman als Vranckx (op basis van wat ik zie en lees) hebben defensieve kwaliteiten.
Is dat Joey Veerman waar je het over hebt?
Pietv8
Ballenjongen
Posts: 23
Joined: 06 Jun 2023, 17:39
Clubvoorkeur: PSV natuurlijk
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 12 Jul 2023, 08:48
Pietv8 wrote: 12 Jul 2023, 08:44 Wat was de koop optie die Milan had afgedwongen naast de huur?
2 tellen googlen en je vindt het.
12 mil.
Bij welke site dan?
Bij de eerste 5 resultaten op google staat enkel en alleen iets over een optie tot koop maar geen bedrag
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wel benieuwd naar de invulling van het middenveld nu. Was er van overtuigd dat PSV heel ver zou gaan voor Varela. Was hij te duur? Zou het lang gaan duren? of is hij nog een optie bij vertrek van Sangaré maar dan vraag ik me wel af waar PSV al het geld vandaan haalt :)
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

D'n Berry wrote: 12 Jul 2023, 09:00
11 Tinus wrote: 12 Jul 2023, 08:49 Het gaat ook om hoe Bosz het neer zet. Spelers kunnen zich ontwikkelen en zowel Veerman als Vranckx (op basis van wat ik zie en lees) hebben defensieve kwaliteiten.
Is dat Joey Veerman waar je het over hebt?
Denk jij dat Veerman op 8 speelt en een vrijbrief heeft om 11 km per wedstrijd te lopen, zijn defensieve taken uit te voeren en als één van de twee controleurs te spelen?

Veerman is een voetballende controleur, net als Schone was, en die kunnen echt wel iets defensief gezien. Dat hij nog niet de gedroomde 6 is snap ik wel maar dat wil niet zeggen dat ie een snipperdag neemt als we de bal niet hebben.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Pietv8 wrote: 12 Jul 2023, 09:04
Hatseflats wrote: 12 Jul 2023, 08:48

2 tellen googlen en je vindt het.
12 mil.
Bij welke site dan?
Bij de eerste 5 resultaten op google staat enkel en alleen iets over een optie tot koop maar geen bedrag
Toets in: AC Milan Aster Vranckx

Klik op de eerste link (niet de linkjes voorpagina nieuws maar de eerste gevonden link): https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... er-vranckx

In dat artikel is een verwijzing naar Here We Go Fabrizio die 12mil genoemd heeft.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 12 Jul 2023, 09:07 Was er van overtuigd dat PSV heel ver zou gaan voor Varela. Was hij te duur? Zou het lang gaan duren? of is hij nog een optie bij vertrek van Sangaré maar dan vraag ik me wel af waar PSV al het geld vandaan haalt :)
Jij hebt zoveel namen gedropt, waar haal je toch die overtuiging vandaan? :huh:
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 12 Jul 2023, 09:07 Wel benieuwd naar de invulling van het middenveld nu. Was er van overtuigd dat PSV heel ver zou gaan voor Varela. Was hij te duur? Zou het lang gaan duren? of is hij nog een optie bij vertrek van Sangaré maar dan vraag ik me wel af waar PSV al het geld vandaan haalt :)
Ik vind het vermakelijk hoor, die zogenaamde inside info. Maar waar komt die overtuiging vandaan? Er zijn echt 0 geruchten geweest over Varela en PSV, zelfs niet in Zuid-Amerika waar normaal een berichtje op een Nederlands forum al voldoende is voor een groot artikel en 200 tweets van journalisten voor vage websites.

Varela wel een groot talent op basis van youtube, dat zeker.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 12 Jul 2023, 09:09
LaFoquita wrote: 12 Jul 2023, 09:07 Was er van overtuigd dat PSV heel ver zou gaan voor Varela. Was hij te duur? Zou het lang gaan duren? of is hij nog een optie bij vertrek van Sangaré maar dan vraag ik me wel af waar PSV al het geld vandaan haalt :)
Jij hebt zoveel namen gedropt, waar haal je toch die overtuiging vandaan? :huh:
Namen op lijstjes, correct. Maar alleen over Varela heb ik aangegeven dat PSV er werk van maakt omdat ik dit met zekerheid kan zeggen. Rest van de namen zijn veelvuldig gescout. Heb ik volgens mij ook altijd netjes vermeld.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 12 Jul 2023, 09:07 Wel benieuwd naar de invulling van het middenveld nu. Was er van overtuigd dat PSV heel ver zou gaan voor Varela. Was hij te duur? Zou het lang gaan duren? of is hij nog een optie bij vertrek van Sangaré maar dan vraag ik me wel af waar PSV al het geld vandaan haalt :)
Als Vranckx komt dan verwacht ik dat dat voor de basis is. Als Sangaré vertrekt verwacht ik ook nog een échte CVM maar dan voor op de bank. Dat in principe je middenveld Vranckx - Veerman - Xavi wordt maar als het écht nodig is je ipv Vranckx of Veerman nog een pure CVM hebt. Eigenlijk dus gewoon de nieuwe Guti. Een rol die volgens mij prima bij de jonge Ambriz zou passen.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindhovenvoetbal wrote: 12 Jul 2023, 09:11
LaFoquita wrote: 12 Jul 2023, 09:07 Wel benieuwd naar de invulling van het middenveld nu. Was er van overtuigd dat PSV heel ver zou gaan voor Varela. Was hij te duur? Zou het lang gaan duren? of is hij nog een optie bij vertrek van Sangaré maar dan vraag ik me wel af waar PSV al het geld vandaan haalt :)
Ik vind het vermakelijk hoor, die zogenaamde inside info. Maar waar komt die overtuiging vandaan? Er zijn echt 0 geruchten geweest over Varela en PSV, zelfs niet in Zuid-Amerika waar normaal een berichtje op een Nederlands forum al voldoende is voor een groot artikel en 200 tweets van journalisten voor vage websites.

Varela wel een groot talent op basis van youtube, dat zeker.
Kan moeilijk de naam van mijn bron verklappen :monkey:
DoelbewustProvoceren
Regelmatige invaller
Posts: 317
Joined: 04 Nov 2020, 15:35
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hopelijk snel wat berichten over vertrek van wat spelers. Aankopen zijn over algemeen leuker maar echt het idee dat qua transfersom en salaris een aantal verkopen de sleutel naar succes is.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV handelt eindelijk zoals ze moeten handelen op de transfermarkt. Wat heb ik hier jarenlang naar verlangt zeg.
1913PSV.
Vaste waarde in elftal
Posts: 661
Joined: 12 Jun 2022, 18:10
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vranckx erbij zou toch wel heel lekker zijn. Dat hij goede vrienden met Bakayoko is, kan hopelijk net dat stapje in de juiste richting zijn. Overigens kan ik het mezelf echt niet voorstellen dat Veerman met zijn zwangere vrouw naar Italië vertrekt.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 12 Jul 2023, 09:13 Als Vranckx komt dan verwacht ik dat dat voor de basis is. Als Sangaré vertrekt verwacht ik ook nog een échte CVM maar dan voor op de bank. Dat in principe je middenveld Vranckx - Veerman - Xavi wordt maar als het écht nodig is je ipv Vranckx of Veerman nog een pure CVM hebt. Eigenlijk dus gewoon de nieuwe Guti. Een rol die volgens mij prima bij de jonge Ambriz zou passen.
Zou dit zeker toejuichen. Vranckx en Ambriz op het middenvelder erbij, ideaal. Ben benieuwd of PSV doorpakt op Ambriz.

Maar het kan, zoals LaFoquita zegt, ook zo zijn dat Veerman richting Lazio gaat en dat ze daar met het aantrekken van Vranckx op willen anticiperen.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel wrote: 12 Jul 2023, 09:19 PSV handelt eindelijk zoals ze moeten handelen op de transfermarkt. Wat heb ik hier jarenlang naar verlangt zeg.
ff serieus, als je over een week of 2 kan zeggen dat je aankopen (tot dan toe) zijn: Vranckx, Sanchez, Lang en Pepi... :kwijl: :kwijl: Maargoed die eerste twee zijn nog allerminst zeker, maar het stemt hoopvol dat PSV met Bosz, Pepi en Lang (ogenschijnlijk) de nr1 op de shortlist binnen heeft weten te hengelen, maar dat wil niet zeggen dat dat voor elke positie gaat lukken.

Stel hè, stel, Pepi en Lang zijn van het beschikbare potje gehaald. Hoe gek is dan de gedachte als PSV al voorsorteerd op vertrek Sangaré en daarvan Sanchez en Vranckx haalt voor bij elkaar, pakweg, een ruime 20mil? En dat Stewart daarmee weet, als de clausule is afgelopen komen er geïnteresseerde clubs (die zich mss al gemeld hebben), die hem graag willen hebben maar de 37,5 niet waard vinden waardoor je er voor mss 32mil wel uitkomt en weet dat je daarmee (netto) je 20mil voor Sanchez en Vranckx hebt terugverdiend? Zou het stiekem best krachtig vinden als dit op de achtergrond dus al zou spelen. Maar of dat financieel mogelijk is weet deze financiële leek, die geen lid is van FC Accountant, niet... Maar er zijn ook nog wel meer posities te versterken. En even vergeten maar je hebt straks ook nog een klein extra potje dankzij Guti.
Last edited by Sensation on 12 Jul 2023, 09:28, edited 1 time in total.
User avatar
Maax
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 21 Jun 2022, 09:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 12 Jul 2023, 07:26 Waar we eerst achter spelers aangingen die nog international moesten worden halen we nu al 2 internationals binnen en hebben we de derde op de korrel. Zien we de hand van Stewart langzaam zichtbaar worden?
El Ghazi, Til, Luuk en Mwene waren al internation toen ze hier kwamen hoor ;)
User avatar
Dribble
Bankzitter
Posts: 261
Joined: 13 Aug 2021, 11:11
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wel een interessante optie, deze Aster Vranckx. Echte balafpakker, sterk in de kleine ruimte en vrij technisch. Wel een belabberd schot op doel. Zou een middenveld met Veerman en Xavi wel complementeren.
D'n Berry
Veelbelovend talent
Posts: 119
Joined: 16 Jul 2021, 21:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 12 Jul 2023, 09:07
D'n Berry wrote: 12 Jul 2023, 09:00

Is dat Joey Veerman waar je het over hebt?
Denk jij dat Veerman op 8 speelt en een vrijbrief heeft om 11 km per wedstrijd te lopen, zijn defensieve taken uit te voeren en als één van de twee controleurs te spelen?

Veerman is een voetballende controleur, net als Schone was, en die kunnen echt wel iets defensief gezien. Dat hij nog niet de gedroomde 6 is snap ik wel maar dat wil niet zeggen dat ie een snipperdag neemt als we de bal niet hebben.
De eerste alinea volg ik eerlijk gezegd niet helemaal.

Maar goed, Veerman speelt (in mijn ogen) vooral als “controleur” omdat ie graag het spel voor zich heeft, en ook omdat hij de handelingssnelheid mist om dichter tegen de vijandelijke zestien te spelen. En op die positie doet ie het in balbezit heel goed natuurlijk. Maar bij balverlies vliegen de stukken er nog steeds regelmatig vanaf hoor.
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jo, geld moet rollen. Kopen dien handel!
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 12 Jul 2023, 09:14
Eindhovenvoetbal wrote: 12 Jul 2023, 09:11

Ik vind het vermakelijk hoor, die zogenaamde inside info. Maar waar komt die overtuiging vandaan? Er zijn echt 0 geruchten geweest over Varela en PSV, zelfs niet in Zuid-Amerika waar normaal een berichtje op een Nederlands forum al voldoende is voor een groot artikel en 200 tweets van journalisten voor vage websites.

Varela wel een groot talent op basis van youtube, dat zeker.
Kan moeilijk de naam van mijn bron verklappen :monkey:
Haha, dat snap ik ook. Maar misschien heeft hij je wel in de zeik gezet. Was het niet de ex-schoonpa van Fritske? Die bestond niet, maar wist wel hele nieuwe selecties te melden. Wekelijks nieuwe zelfs haha.

Varela was wel fantastisch geweest, maar dat vind ik ook voor Vranckx gelden. Stel dat Lazio doorpakt, is er ook nog een scenario te bedenken dat Vranckx de vervanger is voor Veerman en day Varela komt voor Sangaré.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 12 Jul 2023, 02:40

Leuke analyse van Aster. Laat maar komen, die gast!
Nou, halen die jongen. Overtuigende analyse.
Post Reply