Voormalig KG wrote: ↑17 Mar 2023, 16:34
Mocht het binnen de mogelijkheden liggen dan zou Aster Vranckx nu op huurbasis bij Milan een goede investering zijn. Bij Wolfsburg en Milan is hij niet helemaal uit de verf gekomen.
Hij is nog steeds pas 20 jaar en dit kan.
Toen heeft hij ook daar met momenten een geweldig potentieel laten zien.
Dit met in het achterhoofd genomen het geweldig talent dat hij bij KV Mechelen liet zien, waarvoor Wolfsburg toen 8 miljoen voor over had.
Zou een goede toevoeging zijn aan het middenveld met het eventuele vertrek van Gutierrez, Sangaré en wellicht meer in het vooruitzicht.
Qua lichaam, techniek en talent zou hij meteen tot de top van de eredivisie behoren. Zoals dit ook bij Sangaré het geval was.
Ik mis toch echt een goede bronvermelding vanuit VP. Als het alleen gebaseerd is op wat er door de TD is gezegd dan zijn ze wel heel creatief. Kovac heeft henm vorig seizoen weggestuurd, we zijn een jaar verder en hij heeft bijna niet gespeeld voor AC Milan en Kovac zou nu ineens wel overtuigd zijn?
Ik denk dat hij gewoon een kans kan krijgen bij de voorbereiding, net als ieder ander. De vraag is of dat voldoende zekerheid is voor hem.
Ittot wrote: ↑12 Jul 2023, 16:52
Ik mis toch echt een goede bronvermelding vanuit VP. Als het alleen gebaseerd is op wat er door de TD is gezegd dan zijn ze wel heel creatief. Kovac heeft henm vorig seizoen weggestuurd, we zijn een jaar verder en hij heeft bijna niet gespeeld voor AC Milan en Kovac zou nu ineens wel overtuigd zijn?
Ik denk dat hij gewoon een kans kan krijgen bij de voorbereiding, net als ieder ander. De vraag is of dat voldoende zekerheid is voor hem.
Indrukwekkende beelden en zou enthousiast worden van zijn komst, maar.. ik zie nog liever een betrouwbare 6 komen. Deze jongen is een box-to-box middenvelder met drang naar voren.
denk dat dit de bron is. Er staat helemaal niet dat hij "goede papieren heeft voor een basisplek", enkel dat hij de kans krijgt om zich te bewijzen in de voorbereiding. Nmecha is vertrokken dus er is een vacature op die positie zolang niemand gehaald wordt. Veel meer dan dat staat er niet.
Leuke analyse van Aster. Laat maar komen, die gast!
Captain van Jong België en eveneens z'n debuut al gemaakt in het nationale elftal van België. Heeft gewoonweg een uitstekend profiel, zou een topversterking zijn.
Het voordeel van Guti was dat hij praktisch op 6 en 8 kon met de punt naar voren en punt naar achteren. Dus als dit de vervanger is van Guti dan kan hij of beide of er komt nog een 6 bij.