Het balletje gaat rollen en de zwaarte van het gerucht kunnen we meten of hij meegaat op trainingskamp.
Ibrahim Sangaré
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Lijkt me geen ideale PL-tussenstap maar als Sangare wil, hoop ik dat ze vanavond nog de 35 miljoen op tafel leggen.
-
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Maar voordat een club een bod doet, zal het toch eerst wel checken of de speler interesse heeft?
- hondjevandebakker
Die hebben al 10+ middenvelders gehaald laatste 2 seizoenen. Alsnog zal hij er wel bovenuit steken maar er lijkt geen beleid achter te zitten.
-
- Legende
We hebben het over Engelse clubs die alles kopen wat los en vast zitVanthaman18 wrote: ↑12 Jul 2023, 21:23 Maar voordat een club een bod doet, zal het toch eerst wel checken of de speler interesse heeft?
- ComeOnPSV
- Vedette
Dit zou de transfer van de zomer voor hun worden.hondjevandebakker wrote: ↑12 Jul 2023, 21:24 Die hebben al 10+ middenvelders gehaald laatste 2 seizoenen. Alsnog zal hij er wel bovenuit steken maar er lijkt geen beleid achter te zitten.
- alu.w
- Regelmatige invaller
-
- Vedette
Lekker boeiend wat voor club het is. Laten we hopen dat Nottingham door pakt. Wellicht triggered dat ook wellicht andere clubs die belangstelling hebben. Uiteindelijk is elke club die 37 miljoen betaald een prima club wat mij betreft. Al kan ik me voorstellen dat Sangare hoger mikt.
- ComeOnPSV
- Vedette
En wat mij betreft is dit uitstekend. Hij gaat hoe dan ook vertrekken (helaas). Maar dan wel liever vandaag dan morgen, want dan kunnen wij ook door en kan Ibi zich gaan voorbereiden op een topseizoen bij zijn nieuwe club.
Dat gun ik hem echt!
-
- Nationale topspeler
Zijn toch ook vorig jaar gepromoveerd? Dan moet je wel een heel nieuw elftal halen want met een Championship team ga je direct weer degraderen uit de premier league het seizoen erop. Dat niveau verschil is enorm.hondjevandebakker wrote: ↑12 Jul 2023, 21:24 Die hebben al 10+ middenvelders gehaald laatste 2 seizoenen. Alsnog zal hij er wel bovenuit steken maar er lijkt geen beleid achter te zitten.
- Götzmalho
- Veelbelovend talent
Waarom is dit geen goede stap voor hem? Juist in dit elftal kan hij laten zien wat hij kan. Je speelt Premier League tegen wereldclubs. Hier kan je tegen de beste aanvallers/middenvelders spelen. Als je hier opvalt, speel je binnen 2 jaar in een top 5 team daar.
Snap niet echt waarom er zo slecht over gedacht wordt.
Snap niet echt waarom er zo slecht over gedacht wordt.
- Ardbeg
- Mister PSV
Mooie club! Wel te laag.
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
Verdiep je eens in de historie van deze club. Niks kuts aan. Geen gekocht succes zoals de enige echte kutclub uit Manchester (City). 2 keer de Europa Cup 1 gewonnen. Weliswaar in het jaar tabak, maar een van de weinige traditie clubs. Prima club die meer geld dan ons te besteden heeft. Leuk ouderwets stadion. Lekker 37,5 miljoen aftikken en door. Speelt hij een jaar goed, is hij zo weer weg naar een grotere club.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik denk dat dit de reden is dat Sangare nog niet weg is. Clubs van -met alle respect- kaliber Nottingham zijn niet echt top zeg maar. Ik denk dat Ibi liever op een (sub)topclub wacht. Hij zal alleen misschien ook wel sneller een stap willen maken en niet de boot willen missen. Lastig.
- B. Dzsudzsak
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Prachtige club en een prima (tussen)stap voor Sangaré.
Bij een topclub gaat hij het (nog) niet redden.
Bij een topclub gaat hij het (nog) niet redden.
“Keep your friends close, keep your enemies closer”.
- Joenepsv
- Legende
Zou kunnen. De kans is net zo groot dat hij degradeert met Nottingham en dan niet meer weg komt. Er komen echt wel mooiere clubs voor Sangare. En zo niet, dan niet. Dan houden we de beste middenvelder van de eredivisie nog een jaartje binnenboord.