Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Struviet wrote: 12 Jul 2023, 21:40 Wel echt een mooie club.
Idd een mooie club, en wat niet onbelangrijk is misschien is dat er ook een aantal landgenoten van hem spelen
Teletubby
Nationale topspeler
Posts: 2,234
Joined: 06 Jun 2023, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 12 Jul 2023, 21:39 Ik denk dat dit de reden is dat Sangare nog niet weg is. Clubs van -met alle respect- kaliber Nottingham zijn niet echt top zeg maar. Ik denk dat Ibi liever op een (sub)topclub wacht. Hij zal alleen misschien ook wel sneller een stap willen maken en niet de boot willen missen. Lastig.
Als clubs van een hoger kaliber in de rij stonden om hem op te halen dan was die 37,5 miljoen allang afgetikt. Je ziet alleen dat de echte top van Engeland voor spelers zoals Rice gaan (bewezen in premier league bij subtop) en dat de clubs zoals west ham een speler halen die het al in een grotere competitie heeft laten zien (die Zakaria). Dus als de sub en topclubs niet Sangare willen hebben dan kom je automatisch uit bij clubs zoals Nottingham.
RemPSV
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 788
Joined: 04 Nov 2020, 14:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik denk dat als ze een serieus bod gaan doen, dat ze ook al lang contact met Sangare en zijn zaakwaarnemer hebben gehad.
Het zal misschien wel goed voor hem zijn om eerst nog een tussenstop te doen, voordat hij naar de echte top gaat.
En ook voor PSV zal het goed zijn als er al snel duidelijkheid komt.
Het is in ieder geval weer een boeiende transferperiode.
d'Oude
Vaste waarde in elftal
Posts: 658
Joined: 04 Nov 2020, 16:05
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als PSV bereid is te verkopen, de club het goede bedrag betaald en de speler er heen wil...
Is het mij een rotzorg welke club het is, zolang het het niet in NL is (maar dan geldt het eerst ook niet)
One can only hope
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mooi. Forest, 37 miljoen . Strik erom en imverteren maar
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Geen schande om even jaartje voor Nottingham te spelen. Is nog jong genoeg om daarna de stap te maken omhoog. Hopelijk voor ons pakken ze door dat wij ook weer verder kunnen.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als ze de transfersom betalen dan lekker die kant op. Des te eerder hij vertrokken is, des te eerder we kunnen doorschakelen.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Op de eerste 7 clubs na kan door het extreem veel geld bij alle clubs alles wat eronder zit op zo ongeveer elke plek eindigen. Een Leicester City werd in de drie jaar voordat ze degradeerde 5e ,5e en 8e. Nottingham Forest gooide er vorig seizoen als promovendus doodleuk 200 miljoen tegenaan.

Vorig jaar besloot Sangaré bij te tekenen in plaats van naar een kaliber club als deze te gaan met als doel dat deze zomer een top 7 club nu wel door zou pakken. Wel zei de zaakwaarnemer toen bij Goedemorgen Eredivisie dat als dat uitbleef clubs als deze wel een optie zouden kunnen zijn.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat willen ze bieden? Ze moeten die clausule betalen.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Prima, de Wijnaldum route. Sangaré krijgt de tijd om te wennen aan het tempo in de PL en wij moeten als de wiedeweerga zorgen voor een mooi doorverkooppercentage. Minimaal 10%. Want als hij het daar een jaar echt goed doet is hij in no-time 60+ mil waard.

En het spel is op de wagen, andere clubs die hem willen moeten nu ook opeens concreet worden en dan kan het weleens snel gaan.
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ben benieuwd of ze die 37 miljoen gaan betalen..
Denk het niet..
Maar als PSV er tussen de 32 en 35 gaat krijgen dan strik erom heen..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
User avatar
PSV 1973
Lid 2e elftal
Posts: 198
Joined: 06 Jun 2023, 10:49
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Newcastle United en AC Milan zaten toch achter hem aan ?
Beiden waren bereid die 37,5 M te betalen.
Typisch dat we daar niks meer van horen.
Ik hoop ook dat hij blijft, maar het gaat ook om het voortbestaan van de club en eventuele aankopen.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Geldt die clausule nou tot eind van deze maand, of langer?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Teletubby wrote: 12 Jul 2023, 21:43
Standbeeld wrote: 12 Jul 2023, 21:39 Ik denk dat dit de reden is dat Sangare nog niet weg is. Clubs van -met alle respect- kaliber Nottingham zijn niet echt top zeg maar. Ik denk dat Ibi liever op een (sub)topclub wacht. Hij zal alleen misschien ook wel sneller een stap willen maken en niet de boot willen missen. Lastig.
Als clubs van een hoger kaliber in de rij stonden om hem op te halen dan was die 37,5 miljoen allang afgetikt. Je ziet alleen dat de echte top van Engeland voor spelers zoals Rice gaan (bewezen in premier league bij subtop) en dat de clubs zoals west ham een speler halen die het al in een grotere competitie heeft laten zien (die Zakaria). Dus als de sub en topclubs niet Sangare willen hebben dan kom je automatisch uit bij clubs zoals Nottingham.
Ja, Sangare zal bij de (sub)topclubs niet op positie 1 staan, anders was hij al weg. Alleen vorig jaar zag je bijvoorbeeld bij Chelsea dat ze pas aan het einde van de window voor Sangare kwamen, doordat ze laat door moesten schakelen. Een beetje in paniek. Daar moet je nu als Sangare op hopen, of je neemt nu genoegen met Nottingham waardoor je wel zekerheid hebt dat je een stap maakt. Zo bedoel ik het.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hoop nog steeds dat hij blijft. We gaan never nooit eenzelfde categorie speler tevoorschijn kunnen toveren. Zolang hij er nog is, blijf ik het zeggen.
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

milansandro wrote: 12 Jul 2023, 22:05 Ben benieuwd of ze die 37 miljoen gaan betalen..
Denk het niet..
Maar als PSV er tussen de 32 en 35 gaat krijgen dan strik erom heen..
Ben blij dat jij geen TD bent bij PSV zeg, mijn hemel 😅 heb je een vermogende partij voor je die niet omkijkt naar een paar miljoen meer of minder, ga je ze die paar miljoen korting geven voor een van je beste en meest waardevolle spelers 😅
37 miljoen voor 1 augustus, een flink stuk meer erna, of hij blijft. Heel moeilijk is het niet voor geïnteresseerde clubs.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als een club uit de Premier League buiten de top 6 nu komt weet je bijna zeker dat ze die clausule gaan betalen.
Die hebben geld genoeg en hopen andere clubs voor te zijn. Dat van die clausule is al een jaar bekend, ze zullen proberen of minder ook kan maar snel merken dat zeker nu gewoon die clausule betaald gaat worden.
Kan goed voor zaterdag al rond zijn.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Persepolis wrote: 12 Jul 2023, 22:18
milansandro wrote: 12 Jul 2023, 22:05 Ben benieuwd of ze die 37 miljoen gaan betalen..
Denk het niet..
Maar als PSV er tussen de 32 en 35 gaat krijgen dan strik erom heen..
Ben blij dat jij geen TD bent bij PSV zeg, mijn hemel 😅 heb je een vermogende partij voor je die niet omkijkt naar een paar miljoen meer of minder, ga je ze die paar miljoen korting geven voor een van je beste en meest waardevolle spelers 😅
37 miljoen voor 1 augustus, een flink stuk meer erna, of hij blijft. Heel moeilijk is het niet voor geïnteresseerde clubs.
Nottingham heeft nog nooit meer dan 29.5mln euro uitgegeven aan een speler. Ik verwacht zelf niet dat ze de 37.5mln gaan/willen betalen. Die willen daar wat van afsnoepen. De vraag is of PSV daarmee akkoord gaat. Dat zal misschien van de betaaltermijnen afhangen.
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1,732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 12 Jul 2023, 22:23
Persepolis wrote: 12 Jul 2023, 22:18

Ben blij dat jij geen TD bent bij PSV zeg, mijn hemel 😅 heb je een vermogende partij voor je die niet omkijkt naar een paar miljoen meer of minder, ga je ze die paar miljoen korting geven voor een van je beste en meest waardevolle spelers 😅
37 miljoen voor 1 augustus, een flink stuk meer erna, of hij blijft. Heel moeilijk is het niet voor geïnteresseerde clubs.
Nottingham heeft nog nooit meer dan 29.5mln euro uitgegeven aan een speler. Ik verwacht zelf niet dat ze de 37.5mln gaan/willen betalen. Die willen daar wat van afsnoepen. De vraag is of PSV daarmee akkoord gaat. Dat zal misschien van de betaaltermijnen afhangen.
Dat zegt niet zo heel veel in het geval van Nottingham. Ze hebben natuurlijk jarenlang in the championship gespeeld en pas sinds vorig jaar PL en toen ook pas dergelijke bedragen gaan betalen.
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4,586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 12 Jul 2023, 22:23
Persepolis wrote: 12 Jul 2023, 22:18

Ben blij dat jij geen TD bent bij PSV zeg, mijn hemel 😅 heb je een vermogende partij voor je die niet omkijkt naar een paar miljoen meer of minder, ga je ze die paar miljoen korting geven voor een van je beste en meest waardevolle spelers 😅
37 miljoen voor 1 augustus, een flink stuk meer erna, of hij blijft. Heel moeilijk is het niet voor geïnteresseerde clubs.
Nottingham heeft nog nooit meer dan 29.5mln euro uitgegeven aan een speler. Ik verwacht zelf niet dat ze de 37.5mln gaan/willen betalen. Die willen daar wat van afsnoepen. De vraag is of PSV daarmee akkoord gaat. Dat zal misschien van de betaaltermijnen afhangen.
Nottingham heeft ook nooit eerder zoveel geld gehad als nu.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Garnala
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 10 Jan 2022, 14:47
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No




Op moment dat hij persoonlijk akkoord is met een club is het enkel nog aftikken van die som. Dat bod kan dus op het allerlaatste moment komen.
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3,986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gewoon 37,5 meteen aftikken. Betaaltermijnen doe je maar bij de bank. PSV moet haar poot stijf houden. Hij is elke euro waard.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het transfergeweld in de PL moet nog losbarsten. Alle 20 clubs zouden de clausule kunnen aftikken en het is afwachten totdat er clubs in actie komen om hem voor dat bedrag op te halen. Sommige clubs zullen hem wat hoger hebben staan dan de andere, dus interesse die nu lichtjes is kan over een poos een stuk concreter worden als er bepaalde transfertargets al weg zijn. Dat er nu al een eerste club concreet begint te worden zie ik als positief. Dat zal ook andere clubs wakker moeten maken als Nottingham op dit moment nog niet bereid is die 37,5 miljoen te betalen.
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal
Posts: 515
Joined: 18 Mar 2022, 21:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als hij verkocht wordt, denk ik dat er snel een middenvelder en een verdediger bij komt.
Post Reply