Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

En Rik begint alvast weer met het inmasseren van een lagere transfersom:

Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat laatste valt wel mee toch? Met iets minder, maar wel al het geld direct + doorverkooppercentage kom je misschien wel beter uit dan die 37.5 miljoen. En PSV heeft er ook behoefte aan (ivm het tijdig inpassen van vervangers) dat Sangare op tijd weg is en niet last-minute.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Smeets14 wrote: 12 Jul 2023, 22:24
Standbeeld wrote: 12 Jul 2023, 22:23
Nottingham heeft nog nooit meer dan 29.5mln euro uitgegeven aan een speler. Ik verwacht zelf niet dat ze de 37.5mln gaan/willen betalen. Die willen daar wat van afsnoepen. De vraag is of PSV daarmee akkoord gaat. Dat zal misschien van de betaaltermijnen afhangen.
Dat zegt niet zo heel veel in het geval van Nottingham. Ze hebben natuurlijk jarenlang in the championship gespeeld en pas sinds vorig jaar PL en toen ook pas dergelijke bedragen gaan betalen.
Er is alleen ook een verschil tussen kunnen en willen betalen. Als tot nu toe niemand op Sangare heeft geboden (zie bericht Rik) ofwel niemand heeft de clausule geactiveerd, waarom zou je dan niet 25-30 bieden in de wetenschap dat PSV liefst snel wil doorpakken. Voor mij is het zeer zeker nog geen uitgemaakte zaak dat wij die 37.5mln wel even ontvangen. En ja, ik vind ook dat PSV de poot stijf moet houden (voor dat iedereen daar weer over begint).
Bubba Gump
Meervoudig international
Posts: 1,101
Joined: 04 Nov 2020, 14:55
Send Prediction League reminder to second email adress: No

En dan wordt hij weer geretweet door fabrizio Romano en is de onderhandelingspositie van PSV weer een paar miljoentjes slechter. Keep up the good work El Frink!
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik denk dat hij snel weg is. Lijkt me dat als Sangare niet geïnteresseerd is, dat dit zo naar buiten zou komen. Hoop dat het snel rond gaat komen (met welke club dan ook). Denk namelijk dat ‘wij’ dan echt nog even goed losgaan op de transfermarkt
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 12 Jul 2023, 22:33 Ik denk dat hij snel weg is. Lijkt me dat als Sangare niet geïnteresseerd is, dat dit zo naar buiten zou komen. Hoop dat het snel rond gaat komen (met welke club dan ook). Denk namelijk dat ‘wij’ dan echt nog even goed losgaan op de transfermarkt
Clubs van de onderkant PL zullen Sangare heel erg graag vast willen leggen, alleen Sangare en zijn zaakwaarnemer hebben altijd gezegd dat ze naar de (sub)top willen. Dat Nottingham nu concreet wordt zegt wel wat inderdaad. Dan zal de zaakwaarnemer van Sangare hebben aangegeven dat een stap naar Nottingham inmiddels mogelijk is. De deur gaat open.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De middenvelder staat in de belangstelling van de Premier League-club, maar het bedrag dat de Britten willen betalen is bij lange na niet hoog genoeg. PSV ziet een verkoop overigens wel zitten, maar wil een fors bedrag voor de beste voetballer van Ivoorkust. Zijn opbrengst moet in ieder geval in de buurt van het clausulebedrag liggen. De middenvelder vertrekt op zeker bij PSV in deze zomer, zo verwachten welingelichte bronnen. Er is wel interesse getoond door tal van clubs, maar nog niemand heeft echt doorgepakt. Sangaré staat op tal van scoutingslijstjes, maar niet overal bovenaan. Op het moment dat opties van die lijsten wegvallen, zullen clubs automatisch bij hem terechtkomen.
https://www.ed.nl/PSV/ibrahim-sangare-k ... haring_web
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die willen dus voor het dubbeltje op de eerste rang zitten. En door.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vergeet niet dat onderkant PL niet bereid was om 40mln voor Cody te lappen. Ik heb het gevoel dat veel mensen hier denken dat onderkant PL lachend de 37.5mln gaat betalen, maar dat is niet zo.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV wil het clausulebedrag, niets meer en niets minder.
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Persepolis wrote: 12 Jul 2023, 22:18
milansandro wrote: 12 Jul 2023, 22:05 Ben benieuwd of ze die 37 miljoen gaan betalen..
Denk het niet..
Maar als PSV er tussen de 32 en 35 gaat krijgen dan strik erom heen..
Ben blij dat jij geen TD bent bij PSV zeg, mijn hemel 😅 heb je een vermogende partij voor je die niet omkijkt naar een paar miljoen meer of minder, ga je ze die paar miljoen korting geven voor een van je beste en meest waardevolle spelers 😅
37 miljoen voor 1 augustus, een flink stuk meer erna, of hij blijft. Heel moeilijk is het niet voor geïnteresseerde clubs.
"Although no deals were eye-wateringly expensive by modern Premier League standards – Morgan Gibbs-White was the priciest at an initial £25m and his was the only deal above £20m – the sheer quantity of players brought in saw Cooper’s side outspend some illustrious clubs"

Genoeg geld maar nog nooit boven de 30 miljoen euro gespendeerd..
Wie zegt dat ze dat nu wel doen?
Jij?
Last edited by milansandro on 12 Jul 2023, 22:44, edited 1 time in total.
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

“Lange na niet hoog genoeg”. Niet mee aan de onderhandeltafel meer zitten dan.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

milansandro wrote: 12 Jul 2023, 22:43
Persepolis wrote: 12 Jul 2023, 22:18

Ben blij dat jij geen TD bent bij PSV zeg, mijn hemel 😅 heb je een vermogende partij voor je die niet omkijkt naar een paar miljoen meer of minder, ga je ze die paar miljoen korting geven voor een van je beste en meest waardevolle spelers 😅
37 miljoen voor 1 augustus, een flink stuk meer erna, of hij blijft. Heel moeilijk is het niet voor geïnteresseerde clubs.
"Although no deals were eye-wateringly expensive by modern Premier League standards – Morgan Gibbs-White was the priciest at an initial £25m and his was the only deal above £20m – the sheer quantity of players brought in saw Cooper’s side outspend some illustrious clubs"

Genoeg geld maar nog nooit boven de 30 miljoen euro gespendeerd..
Wie zegt dat ze dat nu wel doen?
Jij?
Vergeet ook niet dat Gibbs-White een home grown status heeft.
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4,586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

milansandro wrote: 12 Jul 2023, 22:43
Persepolis wrote: 12 Jul 2023, 22:18

Ben blij dat jij geen TD bent bij PSV zeg, mijn hemel 😅 heb je een vermogende partij voor je die niet omkijkt naar een paar miljoen meer of minder, ga je ze die paar miljoen korting geven voor een van je beste en meest waardevolle spelers 😅
37 miljoen voor 1 augustus, een flink stuk meer erna, of hij blijft. Heel moeilijk is het niet voor geïnteresseerde clubs.
"Although no deals were eye-wateringly expensive by modern Premier League standards – Morgan Gibbs-White was the priciest at an initial £25m and his was the only deal above £20m – the sheer quantity of players brought in saw Cooper’s side outspend some illustrious clubs"

Genoeg geld maar nog nooit boven de 30 miljoen euro gespendeerd..
Wie zegt dat ze dat nu wel doen?
Jij?
Wat zijn dit nu voor redeneringen? Ze hebben decennia in de Championship gebivakkeerd en zijn recent overgenomen door een investeringsmaatschappij. Nogal wiedes dat ze daar geen 30 miljoen plus uitgaven en nu veel meer mogelijkheden hebben.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
User avatar
Tyyne
Vaste waarde in elftal
Posts: 595
Joined: 24 Jun 2022, 11:12
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Couhaib Driouech
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vraag me af of 37.5 überhaupt realistisch is na een minder seizoen en met wat het lijkt minder interesse/hype.
Persoonlijk zou ik liever nu rond de 25-30 miljoen krijgen en snel kunnen doorschakelen dan gokken dat een club rond het gewenste bedrag gaat betalen.
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3,986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tyyne wrote: 12 Jul 2023, 22:52 Vraag me af of 37.5 überhaupt realistisch is na een minder seizoen en met wat het lijkt minder interesse/hype.
Persoonlijk zou ik liever nu rond de 25-30 miljoen krijgen en snel kunnen doorschakelen dan gokken dat een club rond het gewenste bedrag gaat betalen.
25 is 12,5 miljoen minder(1/3e) omdat je ongeduldig bent. Ga je thuis ook zo om met je financiën?
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als een club het niet op tafel legt dan blijft Sangare gewoon PSV speler
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

GillesdelaCroquette wrote: 12 Jul 2023, 22:52
milansandro wrote: 12 Jul 2023, 22:43
"Although no deals were eye-wateringly expensive by modern Premier League standards – Morgan Gibbs-White was the priciest at an initial £25m and his was the only deal above £20m – the sheer quantity of players brought in saw Cooper’s side outspend some illustrious clubs"

Genoeg geld maar nog nooit boven de 30 miljoen euro gespendeerd..
Wie zegt dat ze dat nu wel doen?
Jij?
Wat zijn dit nu voor redeneringen? Ze hebben decennia in de Championship gebivakkeerd en zijn recent overgenomen door een investeringsmaatschappij. Nogal wiedes dat ze daar geen 30 miljoen plus uitgaven en nu veel meer mogelijkheden hebben.
Wat is er niet duidelijk?
Ze hebben vorig seizoen meer dan 150 miljoen euro uitgegeven aan spelers..
Alleen niet meer dan 30 miljoen voor 1 speler..
Als ze hadden gewild, lijkt mij, gezien de "spending spree" van vorig seizoen hadden ze ook meer dan 30 miljoen aan 1 speler kunnen spenderen..
Hebben ze niet gedaan..
Wie zegt dat ze dat nu wel gaan doen?
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4,586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

milansandro wrote: 12 Jul 2023, 22:59
GillesdelaCroquette wrote: 12 Jul 2023, 22:52

Wat zijn dit nu voor redeneringen? Ze hebben decennia in de Championship gebivakkeerd en zijn recent overgenomen door een investeringsmaatschappij. Nogal wiedes dat ze daar geen 30 miljoen plus uitgaven en nu veel meer mogelijkheden hebben.
Wat is er niet duidelijk?
Ze hebben vorig seizoen meer dan 150 miljoen euro uitgegeven aan spelers..
Alleen niet meer dan 30 miljoen voor 1 speler..
Als ze hadden gewild, lijkt mij, gezien de "spending spree" van vorig seizoen hadden ze ook meer dan 30 miljoen aan 1 speler kunnen spenderen..
Hebben ze niet gedaan..
Wie zegt dat ze dat nu wel gaan doen?
Ok, dus ze konden toen meer dan 150 miljoen uitgeven maar waren gelimiteerd op maximaal zeg, 25 miljoen voor 1 speler. Logisch.

Of zou het zijn omdat ze toen net uit de Championship kwamen en het elftal op heel veel fronten tegelijk moesten versterken om zich te handhaven?
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gelukkig is er als altijd milansandro om de moed erin te houden.

Alle inkomsten die ze afgelopen jaar binnengeharkt hebben zorgen voor weer een groter budget dan ze ooit gehad hebben. Vergelijkingen met het verleden zijn daarom niet heel relevant. Wij gaan dit seizoen waarschijnlijk ook meer uitgeven dan ooit. Als iemand dan toch de eerste 35+ transfer ooit voor Nottingham moet zijn, laat het dan maar mooi onze Sangaré zijn.
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV moet het clausule bedrag aanhouden. Het bod van Forest zou de grotere clubs wakker moeten maken. De top 6/7 clubs hebben al middenvelders gehaald en in de PL speelt veel klein grut momenteel (Luton, Brentford, Brighton, Fulham, enz.), dus het zal net van dat ene juiste bod af gaan hangen.
Last edited by Het Kanon on 12 Jul 2023, 23:10, edited 1 time in total.
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

GillesdelaCroquette wrote: 12 Jul 2023, 23:02
milansandro wrote: 12 Jul 2023, 22:59

Wat is er niet duidelijk?
Ze hebben vorig seizoen meer dan 150 miljoen euro uitgegeven aan spelers..
Alleen niet meer dan 30 miljoen voor 1 speler..
Als ze hadden gewild, lijkt mij, gezien de "spending spree" van vorig seizoen hadden ze ook meer dan 30 miljoen aan 1 speler kunnen spenderen..
Hebben ze niet gedaan..
Wie zegt dat ze dat nu wel gaan doen?
Ok, dus ze konden toen meer dan 150 miljoen uitgeven maar waren gelimiteerd op maximaal zeg, 25 miljoen voor 1 speler. Logisch.

Of zou het zijn omdat ze toen net uit de Championship kwamen en het elftal op heel veel fronten tegelijk moesten versterken om zich te handhaven?
Zou kunnen..
Ik moet nog maar eens zien of ze bereid zijn om die 37 miljoen op tafel te leggen..
Voor hetzelfde geld doen ze dat..
Hun blij, wij blij..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

milansandro wrote: 12 Jul 2023, 22:43
Persepolis wrote: 12 Jul 2023, 22:18

Ben blij dat jij geen TD bent bij PSV zeg, mijn hemel 😅 heb je een vermogende partij voor je die niet omkijkt naar een paar miljoen meer of minder, ga je ze die paar miljoen korting geven voor een van je beste en meest waardevolle spelers 😅
37 miljoen voor 1 augustus, een flink stuk meer erna, of hij blijft. Heel moeilijk is het niet voor geïnteresseerde clubs.
"Although no deals were eye-wateringly expensive by modern Premier League standards – Morgan Gibbs-White was the priciest at an initial £25m and his was the only deal above £20m – the sheer quantity of players brought in saw Cooper’s side outspend some illustrious clubs"

Genoeg geld maar nog nooit boven de 30 miljoen euro gespendeerd..
Wie zegt dat ze dat nu wel doen?
Jij?
Ten eerste, er worden elk jaar transferrecords verpletterd door PL clubs. Wat dat soort clubs in het verleden hebben uitgegeven zegt dus geen reet. Ten tweede, wat GillesdelaCroquette zegt. Ten derde, als ze het niet willen dan betalen ze het toch lekker niet? Wat voor een onderhandelaar ben je als je zegt "oh, ik heb op transfermarkt gekeken en zie dat jullie het niet zo leuk vinden om zoveel uit te geven voor 1 speler. We doen er een paar miljoen vanaf man, komt goed." Jezelf laten leiden door wat zo'n club in het verleden heeft uitgegeven, dat is zwak onderhandelen. Vandaar mijn reactie.
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 12 Jul 2023, 23:04 Gelukkig is er als altijd @milansandro om de moed erin te houden.

Alle inkomsten die ze afgelopen jaar binnengeharkt hebben zorgen voor weer een groter budget dan ze ooit gehad hebben. Vergelijkingen met het verleden zijn daarom niet heel relevant. Wij gaan dit seizoen waarschijnlijk ook meer uitgeven dan ooit. Als iemand dan toch de eerste 35+ transfer ooit voor Nottingham moet zijn, laat het dan maar mooi onze Sangaré zijn.
Heeft niks met de moed erin te houden..
Ik hoop ook persoonlijk dat ze de volledige clausule betalen maar ik verwacht het niet van Nottingham..
Jij wel, ook prima..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het Kanon wrote: 12 Jul 2023, 23:05 PSV moet het clausule bedrag aanhouden. Het bod van Forest zou de grotere clubs wakker moeten maken. De top 6/7 clubs hebben al middenvelders gehaald en in de clubs speelt veel klein grut momenteel (Luton, Brentford, Brighton, Fulham enz.), dus het zal net van dat ene juiste bod af gaan hangen.
Er zijn genoeg clubs die hem niet naar Nottingham zullen laten gaan inderdaad. Perfect, laat ze maar overbieden. Fantastische timing en heerlijk dat het grootste deel van de inkomsten geherinvesteerd kunnen worden in de selectie.
Post Reply