Dat is 400-500% zijn marktwaarde! Gaat niet gebeuren denk ik, Feyenoord betaalde nog minder voor Hancko met een hogere marktwaarde.danko-lazovic wrote: ↑12 Jul 2023, 23:11Vitik moet rond de 10-12 miljoen euro kosten. Weet dus niet waar je Max 5 miljoen vandaan haalt.O Goleiro Grande wrote: ↑12 Jul 2023, 23:05
Is Teze zo onvergetelijke dan? Snelle speler, maar houten voeten en enorm wisselvallig. Zou je die inruilen voor Martin Vitik waar Ajax interesse in heeft, die je voor max. €5M kunt ophalen, dan zou ik dat van harte toejuichen.
Transferwindow 2023/24
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Internationale topspeler
Houten voeten en dan een van de beste inspeelpasses hebben? Vreemde houten voeten dan. Puur verdedigend kan hij zich inderdaad nog wat meer profileren, maar met zijn snelheid en fysieke kracht maakt hij ook veel goed. Gaat geregeld zelfs nog op avontuur. Ik heb het niet over de RB Teze, maar over de RCV Teze. Al sinds seizoen 1 onder Schmidt een uitstekende basiskracht. Ging er pas uit toen hij per se de RB moest uithangen.O Goleiro Grande wrote: ↑12 Jul 2023, 23:05Is Teze zo onvergetelijke dan? Snelle speler, maar houten voeten en enorm wisselvallig. Zou je die inruilen voor Martin Vitik waar Ajax interesse in heeft, die je voor max. €5M kunt ophalen, dan zou ik dat van harte toejuichen.
- Hatseflats
- Vedette
Why not? Wat de gek er voor geeft he.O Goleiro Grande wrote: ↑12 Jul 2023, 23:39Dat is 400-500% zijn marktwaarde! Gaat niet gebeuren denk ik, Feyenoord betaalde nog minder voor Hancko met een hogere marktwaarde.danko-lazovic wrote: ↑12 Jul 2023, 23:11
Vitik moet rond de 10-12 miljoen euro kosten. Weet dus niet waar je Max 5 miljoen vandaan haalt.
Genoeg spelers die voor 4/5 x de transferwaarde worden gekocht.
-
- Meervoudig international
Jij denkt toch niet serieus dat als een club een speler wilt verkopen ze gaan kijken naar de waardes op transfermarkt.nlO Goleiro Grande wrote: ↑12 Jul 2023, 23:39Dat is 400-500% zijn marktwaarde! Gaat niet gebeuren denk ik, Feyenoord betaalde nog minder voor Hancko met een hogere marktwaarde.danko-lazovic wrote: ↑12 Jul 2023, 23:11
Vitik moet rond de 10-12 miljoen euro kosten. Weet dus niet waar je Max 5 miljoen vandaan haalt.
Weet je wie die van de eredivisie medebepaald? Rutger, je kent hem wel, van Feyenoord transfermarkt. Imo hechten supporters echt veel maar dan ook echt veel te veel waarde aan heel die site. Maargoed dat is een andere discussie.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Toch lijkt die €10-12M voor een Tsjechische verdediger ook zwaar overdreven. Slechts 5 keer in de hele geschiedenis van de Tsjechische Liga gingen er spelers voor dat bedrag of hoger weg.danko-lazovic wrote: ↑12 Jul 2023, 23:51Jij denkt toch niet serieus dat als een club een speler wilt verkopen ze gaan kijken naar de waardes op transfermarkt.nlO Goleiro Grande wrote: ↑12 Jul 2023, 23:39
Dat is 400-500% zijn marktwaarde! Gaat niet gebeuren denk ik, Feyenoord betaalde nog minder voor Hancko met een hogere marktwaarde.
Weet je wie die van de eredivisie medebepaald? Rutger, je kent hem wel, van Feyenoord transfermarkt. Imo hechten supporters echt veel maar dan ook echt veel te veel waarde aan heel die site. Maargoed dat is een andere discussie.
-
- Meervoudig international
De linksback van Slavia Praag is deze week voor 14 miljoen naar Benfica gegaan. Tijden veranderen. Je gaat meer moeten betalen voor spelers. Ook als je spelers uit Tsjechië gaat halen. Je ziet het bij ons dit jaar ook. Wij gaan hogere bedragen uitgeven. Is nu eenmaal de tijd waar het voetbal inzit.O Goleiro Grande wrote: ↑12 Jul 2023, 23:58Toch lijkt die €10-12M voor een Tsjechische verdediger ook zwaar overdreven. Slechts 5 keer in de hele geschiedenis van de Tsjechische Liga gingen er spelers voor dat bedrag of hoger weg.danko-lazovic wrote: ↑12 Jul 2023, 23:51
Jij denkt toch niet serieus dat als een club een speler wilt verkopen ze gaan kijken naar de waardes op transfermarkt.nl
-
- Talent
Ik herken me hier niet in?
Die andere Wageninger
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Ook als het wel waar is, hoeft het niet per se iets te zeggen.Robson de Souza wrote: ↑12 Jul 2023, 23:05Dat van Sanchez betreft een gerucht uit Rusland. Dat is dus nog geen gesloten boek, eerder stond dat een bod van Gala van 9 miljoen geaccepteerd was. Verder was Savio geen must voor PSV en Beelen en zogenaamd buitenkansje. De enige twee spelers waarbij Stewart zelf heeft uitgesproken dat hij ze wilt hebben, zijn inmiddels al vastgelegd. Heb eens wat vertrouwen in Stewart...
Als Sanchez zijn zinnen heeft gezet op PSV, maakt dat de onderhandelingspositie van PSV namelijk een heel stuk sterker ;)
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Schiet zojuist een fantastische vrije trap binnen in de linkerkruising op de Gold Cup.
Draadje over Chavez die wat meer inzicht biedt:
Volgens mij best een leuke speler (Ykhim kan daar ongetwijfeld meer over vertellen), maar vrees dat het een dure optie is…
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Meen te hebben gelezen dat hij 5mil moet kosten, al dan niet incl. bonussenHatseflats wrote: ↑12 Jul 2023, 23:51Why not? Wat de gek er voor geeft he.O Goleiro Grande wrote: ↑12 Jul 2023, 23:39
Dat is 400-500% zijn marktwaarde! Gaat niet gebeuren denk ik, Feyenoord betaalde nog minder voor Hancko met een hogere marktwaarde.
Genoeg spelers die voor 4/5 x de transferwaarde worden gekocht.
-
- Vedette
Dan kan Bosz wel een sleutelrol spelen lijkt me.Heruone wrote: ↑13 Jul 2023, 03:16Ook als het wel waar is, hoeft het niet per se iets te zeggen.Robson de Souza wrote: ↑12 Jul 2023, 23:05
Dat van Sanchez betreft een gerucht uit Rusland. Dat is dus nog geen gesloten boek, eerder stond dat een bod van Gala van 9 miljoen geaccepteerd was. Verder was Savio geen must voor PSV en Beelen en zogenaamd buitenkansje. De enige twee spelers waarbij Stewart zelf heeft uitgesproken dat hij ze wilt hebben, zijn inmiddels al vastgelegd. Heb eens wat vertrouwen in Stewart...
Als Sanchez zijn zinnen heeft gezet op PSV, maakt dat de onderhandelingspositie van PSV namelijk een heel stuk sterker
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Als Earnie een paar jaar eerder was gekomen ipv John had ik niet uitgesloten dat we Openda een keer hadden opgepikt toen het nog kon. Gaat nu voor wellicht 40 miljoen naar Leipzig. Jonge internationals zoals Pepi en Vranckx zijn echt hele veilige investeringen die in 2 jaar tijd zo'n homerun kunnen worden. Wellicht dat we Bakayoko inderdaad nog even een jaartje moeten laten vlammen
-
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- DeefPeef
- Veelbelovend talent
Dat is toch duidelijk wat er staat: Todo eso se van a llevar
@PSV
y todo eso vas a vender VERDAAAAAAAD
@Tuzos
-
- Bankzitter
De tweet is precies gestuurd op het moment dat Chavez die vrije trap scoorde vannacht. Als ik de tweet vertaal krijg ik het volgende:
“Alles wat je gaat nemen @PSV en alles wat je gaat verkopen, echt waar @Tuzos”
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
En in de comments zien ze liever Feyenoord omdat Santi daar speelt.
Leuke speler die Chavez, goede leeftijd om 3 a 4 jaar hier te vlammen.