Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
VTheMan
Meervoudig international
Posts: 1,077
Joined: 24 Jun 2022, 15:13
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Bakayoko
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindhovenvoetbal wrote: 13 Jul 2023, 07:48
ComeOnPSV wrote: 13 Jul 2023, 07:46

Vertaling:

Ze gaan dat allemaal nemen @PSV en alles wat je gaat verkopen verdaaaad @tuzos

Heeft 8 miljoen volgers.

Geen idee wat hij zegt haha
Zelfs de vertaling snap ik niet
Dat is de letterlijke vertaling, wat hij zegt is. (na de goal).

Dit is wat jullie gaan krijgen PSV, en dit is wat jullie gaan verkopen Pachuca!
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Uit het stuk van Rik van vanmorgen:
PSV heeft waarschijnlijk nog een nieuwe tweede keeper, twee andere verdedigers en twee nieuwe middenvelders nodig om de groep straks kwalitatief en kwantitatief compleet te krijgen. Gebeuren er onverwachte dingen en zou bijvoorbeeld Xavi Simons tóch voor iets anders kiezen, dan is meer nieuw bloed gewenst.

Dat is dus de vervanger van Drommel, Guti en Sangeré, en kwaliteitsinjectie voor RCV en rechtsback, waarbij ze hopen nog een aantal spelers te kunnen slijten (buiten de reeds eerder genoemde Drommel en Sangaré dus minimaal Baumgartl en Ramalho).

Overigens lijkt het me dat PSV zelfs na het aantrekken van de rechtsback niet zomaar meteen Mwene van de hand zal doen, omdat die op linksback kan en we voorlopig nog zonder Mauro en Oppegard(die ook te kort komt) moeten doen. Denk dat Mwene dan pas na CL-voorrondes weg zou mogen.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Interessant. Dan zouden we dus al een stuk meer kopen dan ik op voorhand zou denken. Er komen nog leuke tijden aan. Hopelijk weten we snel wat te verkopen.
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 13 Jul 2023, 08:48 Uit het stuk van Rik van vanmorgen:
PSV heeft waarschijnlijk nog een nieuwe tweede keeper, twee andere verdedigers en twee nieuwe middenvelders nodig om de groep straks kwalitatief en kwantitatief compleet te krijgen. Gebeuren er onverwachte dingen en zou bijvoorbeeld Xavi Simons tóch voor iets anders kiezen, dan is meer nieuw bloed gewenst.

Dat is dus de vervanger van Drommel, Guti en Sangeré, en kwaliteitsinjectie voor RCV en rechtsback, waarbij ze hopen nog een aantal spelers te kunnen slijten (buiten de reeds eerder genoemde Drommel en Sangaré dus minimaal Baumgartl en Ramalho).

Overigens lijkt het me dat PSV zelfs na het aantrekken van de rechtsback niet zomaar meteen Mwene van de hand zal doen, omdat die op linksback kan en we voorlopig nog zonder Mauro en Oppegard(die ook te kort komt) moeten doen. Denk dat Mwene dan pas na CL-voorrondes weg zou mogen.
Mwene is wat mij betreft ook prima om erbij te houden. Niet goed genoeg voor de basis maar wat mij betreft prima voor de bank. Een vervanger kost altijd meer geld en je hebt er wel ervaring mee in huis.

Wat nog weg mag/moet:
- Drommel
- Teze
- Ramalho
- Baumgartl
- Oppegard
- Vertessen

Daarnaast is het te hopen dat Sangaré snel vertrekt. Want die gaat op zeker weg.
DoelbewustProvoceren
Regelmatige invaller
Posts: 317
Joined: 04 Nov 2020, 15:35
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zou Teze en Vertessen indien mogelijk behouden. Overige spelers inderdaad z.s.m. verkopen.
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

GiveCup2day wrote: 13 Jul 2023, 09:22
Robson de Souza wrote: 13 Jul 2023, 08:48 Uit het stuk van Rik van vanmorgen:
PSV heeft waarschijnlijk nog een nieuwe tweede keeper, twee andere verdedigers en twee nieuwe middenvelders nodig om de groep straks kwalitatief en kwantitatief compleet te krijgen. Gebeuren er onverwachte dingen en zou bijvoorbeeld Xavi Simons tóch voor iets anders kiezen, dan is meer nieuw bloed gewenst.

Dat is dus de vervanger van Drommel, Guti en Sangeré, en kwaliteitsinjectie voor RCV en rechtsback, waarbij ze hopen nog een aantal spelers te kunnen slijten (buiten de reeds eerder genoemde Drommel en Sangaré dus minimaal Baumgartl en Ramalho).

Overigens lijkt het me dat PSV zelfs na het aantrekken van de rechtsback niet zomaar meteen Mwene van de hand zal doen, omdat die op linksback kan en we voorlopig nog zonder Mauro en Oppegard(die ook te kort komt) moeten doen. Denk dat Mwene dan pas na CL-voorrondes weg zou mogen.
Mwene is wat mij betreft ook prima om erbij te houden. Niet goed genoeg voor de basis maar wat mij betreft prima voor de bank. Een vervanger kost altijd meer geld en je hebt er wel ervaring mee in huis.

Wat nog weg mag/moet:
- Drommel
- Teze
- Ramalho
- Baumgartl
- Oppegard
- Vertessen

Daarnaast is het te hopen dat Sangaré snel vertrekt. Want die gaat op zeker weg.
Waarom Teze?
Galactico
Meervoudig international
Posts: 1,158
Joined: 30 Aug 2018, 13:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tovast wrote: 13 Jul 2023, 09:33
GiveCup2day wrote: 13 Jul 2023, 09:22

Mwene is wat mij betreft ook prima om erbij te houden. Niet goed genoeg voor de basis maar wat mij betreft prima voor de bank. Een vervanger kost altijd meer geld en je hebt er wel ervaring mee in huis.

Wat nog weg mag/moet:
- Drommel
- Teze
- Ramalho
- Baumgartl
- Oppegard
- Vertessen

Daarnaast is het te hopen dat Sangaré snel vertrekt. Want die gaat op zeker weg.
Waarom Teze?
Alibi verdediger. Ja snel en een prima inspeelpass, maar ook een bron van onrust. Ik ben ook voor doorselecteren.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Galactico wrote: 13 Jul 2023, 09:45
Tovast wrote: 13 Jul 2023, 09:33

Waarom Teze?
Alibi verdediger. Ja snel en een prima inspeelpass, maar ook een bron van onrust. Ik ben ook voor doorselecteren.
+1
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Galactico wrote: 13 Jul 2023, 09:45
Tovast wrote: 13 Jul 2023, 09:33

Waarom Teze?
Alibi verdediger. Ja snel en een prima inspeelpass, maar ook een bron van onrust. Ik ben ook voor doorselecteren.
Ik zou Teze gewoon erbij houden voor de wedstrijden tegen Ajax. Heeft ie zijn salaris wel mee verdiend.
User avatar
Qwazi a Dodo
Lid 2e elftal
Posts: 151
Joined: 25 Jan 2023, 10:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Lozano
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zou Teze ook gewoon houden. Onder Smith echt wel goed seizoen gedraaid en heeft dus de potentie. Zolang je hem centraal gebruikt en hem daar ook laat staan met een ervaren man ernaast of als back-up voor die positie.

Hopelijk verkopen ze Ramalho zsm. Dat was mijn inziens vorig jaar echt een vertragende factoor in je elftal...Man wat was die traag aan de bal..
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rond de uitgaande transfers blijf ik het wel akelig stil vinden. Moeten echt wat CVs gaan lozen.
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Galactico wrote: 13 Jul 2023, 09:45
Tovast wrote: 13 Jul 2023, 09:33

Waarom Teze?
Alibi verdediger. Ja snel en een prima inspeelpass, maar ook een bron van onrust. Ik ben ook voor doorselecteren.
Ja vooral dit maar ook volgend jaar nog maar 1 jarig contract. Nu verdien je er misschien nog een klein centje aan. Na een seizoen op de bank (want basis kan echt niet) krijg je er niets meer voor.

Daarnaast heeft hij ook gewoon 0,0 gevoel voor positie. Die loopt gewoon echt altijd op de verkeerde plek. Dat hoeft wmb niet in het centrum aan te kutten.
User avatar
Asterix
Meervoudig international
Posts: 1,176
Joined: 05 Jun 2023, 16:09
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rikkert1234 wrote: 13 Jul 2023, 09:57 Rond de uitgaande transfers blijf ik het wel akelig stil vinden. Moeten echt wat CVs gaan lozen.
Dan zal er toch echt een koper moeten zijn. Of je moet contractontbinding bedoelen.
Ich liebe gegenpressung
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Qwazi a Dodo wrote: 13 Jul 2023, 09:52 Ik zou Teze ook gewoon houden. Onder Smith echt wel goed seizoen gedraaid en heeft dus de potentie. Zolang je hem centraal gebruikt en hem daar ook laat staan met een ervaren man ernaast of als back-up voor die positie.

Hopelijk verkopen ze Ramalho zsm. Dat was mijn inziens vorig jaar echt een vertragende factoor in je elftal...Man wat was die traag aan de bal..
Roger Smith, de Amerikaanse Roger Schmidt.

Image
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Roger that (Y) 8)
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Teze en Mwene hoeven van mij niet weg. Ik vind Mwene prima selectie opvulling. Ervaren jongen die zowel op links als op rechtsback positie kan. Hij zal ook geen grootverdiener zijn verwacht ik.

Teze hoeft van mij ook niet weg. Die zie ik onder Bosz wel stappen maken. Ramalho,Baumgartl, Obispo en Oppegard zien te verpatsen.
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 13 Jul 2023, 10:03 Teze en Mwene hoeven van mij niet weg. Ik vind Mwene prima selectie opvulling. Ervaren jongen die zowel op links als op rechtsback positie kan. Hij zal ook geen grootverdiener zijn verwacht ik.

Teze hoeft van mij ook niet weg. Die zie ik onder Bosz wel stappen maken. Ramalho,Baumgartl, Obispo en Oppegard zien te verpatsen.
Tja, Obispo zie ik ook graag vertrekken maar dat gaat met zijn zware blessure natuurlijk never gebeuren.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Obispo en Oppergard verwacht ik geen vertrek van i.v.m. blessures. Ramalho en Baumgartl zie ik wel graag vertrekken zodat er ruimte is voor een upgrade op de RCV positie. Als Teze het oppakt dan kan je hem er nog zeker bijhebben ondanks zijn contract tot 2025. Daarnaast heb je nog een back-up voor Boscagli nodig wie dat dat eventueel van de huidige spelers kan worden.

Mocht Mwene vertrekken dan kan je verder nog naar een rechtsback gaan kijken.

Het meest belangrijke wordt de upgrade centraal in de verdediging.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gazill wrote: 13 Jul 2023, 09:59
Rikkert1234 wrote: 13 Jul 2023, 09:57 Rond de uitgaande transfers blijf ik het wel akelig stil vinden. Moeten echt wat CVs gaan lozen.
Dan zal er toch echt een koper moeten zijn. Of je moet contractontbinding bedoelen.
Ja die kopers moeten snel komen :mrgreen:
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Qwazi a Dodo wrote: 13 Jul 2023, 09:52Zolang je hem centraal gebruikt en hem daar ook laat staan met een ervaren man ernaast of als back-up voor die positie.
Ik denk dat je een ervaren man niet als back-up kunt halen, dan krijg je type Ramalho. Anders hebben ze echt geen trek om op de bank bij PSV te komen zitten, zelfs Ramalho is niet voor de basis gehaald. Een ervaren LCV zal er niet komen omdat je Boscagli hebt, en vgm zien ze in hem echt de basis CV.
Ik snap je argumenten dus, zou het er ook mee eens kunnen zijn ware het niet dat het gewoon niet realistisch is.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zoals het er nu voor staat (Ja, Pepi basis gaat even om de stand van zaken inclusief geruchten):

Wat vinden we hier van?

Image
Last edited by Ardbeg on 13 Jul 2023, 10:30, edited 1 time in total.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 13 Jul 2023, 10:29 Zoals het er nu voor staat (Ja, Pepi basis gaat even om de stand van zaken inclusief geruchten):

Wat vinden we hier van?

Image
Ik vind Sambo eigenlijk te licht.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 13 Jul 2023, 10:29 Zoals het er nu voor staat (Ja, Pepi basis gaat even om de stand van zaken inclusief geruchten):

Wat vinden we hier van?

Image
Kampioenswaardig elftal :PSV:
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 13 Jul 2023, 10:30
Ardbeg wrote: 13 Jul 2023, 10:29 Zoals het er nu voor staat (Ja, Pepi basis gaat even om de stand van zaken inclusief geruchten):

Wat vinden we hier van?

Image
Ik vind Sambo eigenlijk te licht.
Sambo is een enigma vooralsnog.

-Bakayoko is voor mij verder een twijfelgeval, of nog iets daaronder.
-Van Aanholt twijfel ik minder over, maar ik kijk wel uit naar de terugkeer van Mauro.
-De twijfels over Vranckx als 6 zijn een beetje weggenomen bij mij.

Oh en Sanchez schijn ik niet over te mogen twijfelen...
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 13 Jul 2023, 10:29 Zoals het er nu voor staat (Ja, Pepi basis gaat even om de stand van zaken inclusief geruchten):

Wat vinden we hier van?

Image
Fapperdefap. Maar graag nog een sterke RB
Post Reply