Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

danko-lazovic wrote: 13 Jul 2023, 10:56 https://getfootballnewsbene.com/club-br ... -ac-milan/

Verwacht dat het oud nieuws is in een nieuw jasje, maar hier staat dat wij een bod hebben gedaan van 15 miljoen op CDK.
Hier zit ook gewoon een kern van waarheid in. Zoals paar maanden geleden hier al gemeld heeft PSV naar hem geïnformeerd, huur of koop was me destijds niet bekend. Ik schat in dat hij het alternatief is mocht Xavi onverhoopt toch nog vertrekken.
René1978
Nationale topspeler
Posts: 1,905
Joined: 13 Aug 2018, 15:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

dePinhodeSouza wrote: 13 Jul 2023, 11:07
Ardbeg wrote: 13 Jul 2023, 10:29 Zoals het er nu voor staat (Ja, Pepi basis gaat even om de stand van zaken inclusief geruchten):

Wat vinden we hier van?

Image
Over het algemeen natuurlijk een zeer goed elftal, maar is de rechterkant is nog wel een vraagteken. Gaat Bakayoko constanter presteren en word ie vooral voetbaltacktiesch (veel) beter. Sambo is natuurlijk ook afwachten of ie gaat aanhaken, maar daar heb ik opzich wel vertrouwen in.

Moet wel zeggen dat ik Bakayoko een groter vraagteken vind dan Sambo. Kreeg mee hier op t forum dat Bosz ook zijn twijfels had, hopelijk kiest hij niet voor de “stabielere” El Ghazi, dat is helemaal niks.
Ik las deze week nog dat Bakayoko een van de steunpilaren van het elftal moet worden en alleen te koop is voor astronomische bedragen. Logisch ook want we hebben het hier over een Belgisch international waar Europese topclubs op jagen. Daar maak ik me weinig zorgen over. Dit is na Xavi - mits hij blijft - waarschijnlijk onze grootste cashcow.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 13 Jul 2023, 11:19 Ik snap @SKERLA wel, als je als speler op zo'n leeftijd terugkeert naar de Eredivisie vanuit een topcompetitie....dan is dat wel ff schakelen. Hoe leuk wij onze competitie ook mogen vinden, het is natuurlijk heel wat anders dan de PL.

Hoeft geen issue te zijn, zeker niet. Een Sanchez en eerder Luuk of Moreno wisten ook wat ze konden verwachten. Dus die keuze maken ze hopelijk bewust. Al dan niet om hier 1 a 2 jaar te vlammen, weer veel te spelen en dan wellicht nog 1x een stap maken.
Guardado. Tadic. Blind. Götze.

Echt wel voorbeelden te over van spelers die vanuit een top-5 competitie prima schakelen naar de ED.
PSVpassie
Talent
Posts: 73
Joined: 06 Jun 2023, 10:30
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 13 Jul 2023, 10:29 Zoals het er nu voor staat (Ja, Pepi basis gaat even om de stand van zaken inclusief geruchten):

Wat vinden we hier van?

Image
Absoluut een mooi team, en zeker kampioenswaardig.

Heb zelf alleen echt het idee dat Sanchez niet gaat komen helaas. Concurrentie is te groot. Maar who knows..

Verder denk ik dat we echt wel met Sambo kunnen starten, met op den duur Mauro als back up en misschien zelfs eerste optie wanneer fit. Laat ik het zo zeggen, ik zou liever het geld dat nu beschikbaar is (geld Sangare meegerekend) dubbel en dwars investeren in een echt goede CVM en RCV dan in een prima RCV, prima CVM en prima RB.

Ben wel blij met de namen die nu genoemd worden als mogelijke kandidaten. We gaan weer voor kwaliteit en/of lucratieve aankopen (investering meer dan dubbel terugverdienen). Geen Zahavi, Mwene, Ramalho of huur zonder koopoptie meer.

Nu hopen op een snelle "here we go" voor Vranckx, dat moet toch wel goed komen...
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4,586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De namen die langskomen zijn in ieder geval goed voor het geld-op-het-veld-principe maar een beetje ervaring erbij zou ook geen overbodige luxe zijn.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 13 Jul 2023, 11:18
SKERLA wrote: 13 Jul 2023, 11:09

Oh toen, ik dacht vorig jaar. Dat was ook een grote twijfel toen.
Gezien Sanchez vele malen succesvoller is geweest zijn we er uit toch ;)?
Op zich wel.
Maar Sanchez kan denken dat zijn top geweest is, heeft wel succes gehad. Dat dacht Luuk op 23-jarige leeftijd, na een periode in het buitenland zonder succes, toch wat minder denk ik.

Het gaat me al wat te ver eigenlijk, zo groot is mijn twijfel nou ook weer niet.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zeker, ik zeg dan ook niet dat het een rol MOET spelen. Kan me alleen voorstellen dat het een rol KAN spelen. Tis wel ff schakelen op alle gebieden. Als je dat mentaal kan opbrengen... dan weet je ook gelijk dat het wel goed zit. En dan kom je idd bij de genoemde voorbeelden. Als een speler de ED kent en hij maakt bewust zelf de keuze om terug te keren, dan mag je ook verwachten dat het op dat gebied wel goed zit normaal gesproken.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Saynotoracism wrote: 13 Jul 2023, 10:50 Image
Net Earnie gezien, weet nog niet of Vranckx komt. Maar dat gaat wel goedkomen. Heb hem ook duidelijk gemaakt dat er topverdedigers bij moeten komen😅
Je ziet er slecht uit maat.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Image
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 13 Jul 2023, 11:26
Ardbeg wrote: 13 Jul 2023, 11:18

Gezien Sanchez vele malen succesvoller is geweest zijn we er uit toch ;)?
Maar Sanchez kan denken dat zijn top geweest is, heeft wel succes gehad.
Ik vind dat een aparte beredenering. Hij kan vanalles denken 😁
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 13 Jul 2023, 11:26
Ardbeg wrote: 13 Jul 2023, 11:18

Gezien Sanchez vele malen succesvoller is geweest zijn we er uit toch ;)?
Op zich wel.
Maar Sanchez kan denken dat zijn top geweest is, heeft wel succes gehad. Dat dacht Luuk op 23-jarige leeftijd, na een periode in het buitenland zonder succes, toch wat minder denk ik.

Het gaat me al wat te ver eigenlijk, zo groot is mijn twijfel nou ook weer niet.
Gelukkig worden er daarom gesprekken met de speler gevoerd voordat hem een contract voorgeschoteld wordt.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 13 Jul 2023, 11:26
Ardbeg wrote: 13 Jul 2023, 11:18

Gezien Sanchez vele malen succesvoller is geweest zijn we er uit toch ;)?
Op zich wel.
Maar Sanchez kan denken dat zijn top geweest is, heeft wel succes gehad. Dat dacht Luuk op 23-jarige leeftijd, na een periode in het buitenland zonder succes, toch wat minder denk ik.

Het gaat me al wat te ver eigenlijk, zo groot is mijn twijfel nou ook weer niet.
Gelukkig worden er daarom gesprekken met de speler gevoerd voordat hem een contract voorgeschoteld wordt.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 13 Jul 2023, 11:35
SKERLA wrote: 13 Jul 2023, 11:26

Op zich wel.
Maar Sanchez kan denken dat zijn top geweest is, heeft wel succes gehad. Dat dacht Luuk op 23-jarige leeftijd, na een periode in het buitenland zonder succes, toch wat minder denk ik.

Het gaat me al wat te ver eigenlijk, zo groot is mijn twijfel nou ook weer niet.
Gelukkig worden er daarom gesprekken met de speler gevoerd voordat hem een contract voorgeschoteld wordt.
Oef, gelukkig! Laat maar komen dan! :strong: :mrgreen:
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 13 Jul 2023, 11:33
SKERLA wrote: 13 Jul 2023, 11:26

Maar Sanchez kan denken dat zijn top geweest is, heeft wel succes gehad.
Ik vind dat een aparte beredenering. Hij kan vanalles denken 😁
Het zou verboden moeten worden! ;)
User avatar
Saynotoracism
Verbannen
Posts: 22
Joined: 15 Jun 2023, 21:44
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lorenzo von Matterhorn wrote: 13 Jul 2023, 11:27
Saynotoracism wrote: 13 Jul 2023, 10:50 Image
Net Earnie gezien, weet nog niet of Vranckx komt. Maar dat gaat wel goedkomen. Heb hem ook duidelijk gemaakt dat er topverdedigers bij moeten komen😅
Je ziet er slecht uit maat.
Dat zei de buurvrouw van gisterenavond niet👣
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

GillesdelaCroquette wrote: 13 Jul 2023, 11:25 De namen die langskomen zijn in ieder geval goed voor het geld-op-het-veld-principe maar een beetje ervaring erbij zou ook geen overbodige luxe zijn.
Wally (30), Bosca (25), Patje (30), Noa (24, met genoeg ervaring), Luuk (32). Genoeg ervaring, toch?
Het enige wat 'we' missen is een echt leider! Nu lijkt het allemaal iets te lief al kan Xavi ook best een leider zijn.
Siemen
Nationale topspeler
Posts: 2,327
Joined: 26 Aug 2017, 15:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 13 Jul 2023, 11:41
GillesdelaCroquette wrote: 13 Jul 2023, 11:25 De namen die langskomen zijn in ieder geval goed voor het geld-op-het-veld-principe maar een beetje ervaring erbij zou ook geen overbodige luxe zijn.
Wally (30), Bosca (25), Patje (30), Noa (24, met genoeg ervaring), Luuk (32). Genoeg ervaring, toch?
Het enige wat 'we' missen is een echt leider! Nu lijkt het allemaal iets te lief al kan Xavi ook best een leider zijn.
Vergis je niet: Aster Vranckx is jong, maar wel een leiderstype.
User avatar
Koenjo
Meervoudig international
Posts: 1,058
Joined: 15 Mar 2022, 13:51
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 13 Jul 2023, 11:16 45 miljoen, koopje
Dat is zijn afkoopclausule. Die zijn altijd belachelijk hoog in Portugal. Wat hier al is vermeld, St, Justje is ontzettend blessuregevoelig, ik kan mij niet voorstellen dat hij serieus in beeld is bij PSV.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat wel uitstekend lijkt is dat PSV naar de journalisten nu in ieder geval andere bedragen noemt dan onder John de Jong.
Wil niet zeggen dat John bedragen noemde, maar lijkt erop dat Stewart en Brands in ieder geval intern hebben laten weten dat er niet meer lage bedragen in de media moeten komen.

Bij Sangaré nu ook het geval. Mooie ontwikkeling.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 13 Jul 2023, 11:41
GillesdelaCroquette wrote: 13 Jul 2023, 11:25 De namen die langskomen zijn in ieder geval goed voor het geld-op-het-veld-principe maar een beetje ervaring erbij zou ook geen overbodige luxe zijn.
Wally (30), Bosca (25), Patje (30), Noa (24, met genoeg ervaring), Luuk (32). Genoeg ervaring, toch?
Het enige wat 'we' missen is een echt leider! Nu lijkt het allemaal iets te lief al kan Xavi ook best een leider zijn.
Er ontbreekt nog vooral een geboren slager, vind ik.
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Saynotoracism wrote: 13 Jul 2023, 11:38
Lorenzo von Matterhorn wrote: 13 Jul 2023, 11:27

Je ziet er slecht uit maat.
Dat zei de buurvrouw van gisterenavond niet👣
Dat kan natuurlijk ook wat over de smaak van de buurvrouw zeggen. 😁
User avatar
Qwazi a Dodo
Lid 2e elftal
Posts: 151
Joined: 25 Jan 2023, 10:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Lozano
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeEintovenaar wrote: 13 Jul 2023, 10:25
Qwazi a Dodo wrote: 13 Jul 2023, 09:52Zolang je hem centraal gebruikt en hem daar ook laat staan met een ervaren man ernaast of als back-up voor die positie.
Ik denk dat je een ervaren man niet als back-up kunt halen, dan krijg je type Ramalho. Anders hebben ze echt geen trek om op de bank bij PSV te komen zitten, zelfs Ramalho is niet voor de basis gehaald. Een ervaren LCV zal er niet komen omdat je Boscagli hebt, en vgm zien ze in hem echt de basis CV.
Ik snap je argumenten dus, zou het er ook mee eens kunnen zijn ware het niet dat het gewoon niet realistisch is.
Ik bedoelde hem eigenlijk andersom. Dus als er een ervaren man komt kan teze als back-up voor deze positie gehouden worden. Mijn schrijven is niet altijd even duidelijk :$
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hazard Lang
Fabio Pepi
Savio Babadi
Sangaré Vranckx
Guti Chotard
Ramalho Sanchez
Baumgartl vd Blaak
Drommel Vaessen

Komen we op deze selectie:

Lang
De Jong
Bakayoko
Pepi
El Ghazi *
Babadi
Van Duiven

Xavi
Veerman
Chotard
Vranckx
Til
Saibari

Van Aanholt
Boscagli
Sanchez
Sambo
Teze
Mauro
Van de Blaak
Mwene **

Benitez
Vaessen
Schiks
Peersman

* El Ghazi zou ik nog even houden, de spoeling is dun op de flanken, zeker op rechts. Brengt daarnaast ook ervaring en viel cijfermatig vorig seizoen echt niet tegen hoor.
** Mwene zou ik ook nog niet wegdoen. Zoals iemand al eerder in dit topic aanhaalde is Mauro nog steeds geblesseerd en Sambo moeten we natuurlijk ook nog even aankijken.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 13 Jul 2023, 11:41
GillesdelaCroquette wrote: 13 Jul 2023, 11:25 De namen die langskomen zijn in ieder geval goed voor het geld-op-het-veld-principe maar een beetje ervaring erbij zou ook geen overbodige luxe zijn.
Het enige wat 'we' missen is een echt leider!
Hebben we het nog steeds over PSV?

Sinds wanneer is Luuk geen echte leider?
Bram
Nationale topspeler
Posts: 2,067
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 13 Jul 2023, 08:10
El Sordo wrote: 13 Jul 2023, 08:07 Als het over Chavez gaat, vrij vertaald:

“Dit is wat jullie (kunnen?) gaan halen PSV en dit is wat jullie gaan verkopen, toch Pachuca???”
En in de comments zien ze liever Feyenoord omdat Santi daar speelt.

Leuke speler die Chavez, goede leeftijd om 3 a 4 jaar hier te vlammen.
Laatst met wat Mexicanen gesproken die ik in Brugge tegenkwam en ze waren gehyped over Feyenoord dus ik heb ze even eraan herinnerd dat onze geschiedenis met Mexicanen een stuk groter is.
Post Reply