Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kezmania wrote: 13 Jul 2023, 08:08 Krijg sterk het gevoel dat men hem nu wel heel graag wil laten gaan zodat we weer lekker spelers kunnen kopen om aan ieders behoefte aan dopamine te voldoen, maar ik vind Nottingham Forrest toch wel een beetje karig. Zou het mooier voor hem vinden als hij wat hogerop raakt.
Vorig jaar is Sangaré's contractverlenging opgesteld met het doel om dit jaar een transfer te maken. Het is beter voor de voorbereiding op het seizoen, dat het snel afgehandeld wordt.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Breur wrote: 13 Jul 2023, 10:28
Paulus1913 wrote: 13 Jul 2023, 08:42

Dus jij hebt liever dat Sangare bij Chelsea tekent op 29 augustus en dat PSV weer in een Gakpo-achtige situatie komt op de laatste transferdagen? Gaat Earnest nooit laten gebeuren.
Vanaf 1 augustus geld de clausule volgens mij niet meer, dus dan heeft PSV alle recht om een bod te weigeren.
Gaat PSV niet doen. Geloof maar dat er afspraken zijn gemaakt met het management van Sangare tijdens zijn verlenging. Sangare vertrekt.
User avatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
Posts: 1,689
Joined: 20 Sep 2017, 00:00
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Koenjo wrote: 13 Jul 2023, 10:31 Ik denk dat hij wel iets hoger mikt dan Nottingham Forrest. Ik zou Newcastle United wel een mooie club voor hem vinden, ondanks de overname is de druk niet net zo hoog als bijv bij United om kampioen te worden. Ze investeren daar gericht en slim, mooi stadion, ik zou het wel weten.
En je kan er goed zuipen. Ik had het wel geweten!
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3,986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 13 Jul 2023, 10:34
Breur wrote: 13 Jul 2023, 10:28

Vanaf 1 augustus geld de clausule volgens mij niet meer, dus dan heeft PSV alle recht om een bod te weigeren.
Gaat PSV niet doen. Geloof maar dat er afspraken zijn gemaakt met het management van Sangare tijdens zijn verlenging. Sangare vertrekt.
Vast wel, maar die einddatum van de clausule zit er maar voor 1 reden in en dat is om niet op de laatste dag overvallen te worden.
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Koenjo wrote: 13 Jul 2023, 10:31 Ik denk dat hij wel iets hoger mikt dan Nottingham Forrest. Ik zou Newcastle United wel een mooie club voor hem vinden, ondanks de overname is de druk niet net zo hoog als bijv bij United om kampioen te worden. Ze investeren daar gericht en slim, mooi stadion, ik zou het wel weten.
Beetje weinig ruimte met Bruno, Tonali, Joelinton, Willock, Longstaff etc. Zie de Spurs nog wel voor hem komen, hebben een openstaande vacature.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Breur wrote: 13 Jul 2023, 10:28
Paulus1913 wrote: 13 Jul 2023, 08:42

Dus jij hebt liever dat Sangare bij Chelsea tekent op 29 augustus en dat PSV weer in een Gakpo-achtige situatie komt op de laatste transferdagen? Gaat Earnest nooit laten gebeuren.
Vanaf 1 augustus geld de clausule volgens mij niet meer, dus dan heeft PSV alle recht om een bod te weigeren.
Ik denk eerder dat PSV dan minder zal gaan vragen als de belangstelling (en dan bedoel ik echt serieuze belangstelling) tegenvalt. Stel een Chelsea komt dan wederom en biedt 30 miljoen. Ik denk dat PSV het dan uiteindelijk wel zal accepteren omdat men volgens mij intern al bezig is met het nieuwe PSV zonder Sangare.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nog even en we moeten geld bijgeven om van Sangaré af te komen volgens sommigen :think:

Sangaré is een topper die (terecht) op heel veel belangstelling kan rekenen, met name van clubs uit de PL.
Dat deze belangstelling nog niet is geconcretiseerd door clubs wil weinig zeggen, de transfermarkt komt pas net op gang en in de PL zijn nog maar weinig toptransfers geweest. Na de transfer van Rice naar Arsenal zal het wel gaan beginnen.

Voor PSV is een snelle transfer echter prettig, omdat men het geld nodig heeft voor zijn opvolging.
Daarom is het mooi dat Forest concrete belangstelling toont, hopelijk komt nu het spel op de wagen.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Momfer
Vaste waarde in elftal
Posts: 730
Joined: 01 Sep 2017, 06:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bij Liverpool zijn ze hun oude dm meuk naar de zandbak aan het dumpen. Cody doet goed woord, 1+1 = 2 = 37 mil voor PSV.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vakkie M
Talent
Posts: 72
Joined: 18 Aug 2022, 13:19
Clubvoorkeur: PSV, Liverpool
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Momfer wrote: 13 Jul 2023, 11:53 Bij Liverpool zijn ze hun oude dm meuk naar de zandbak aan het dumpen. Cody doet goed woord, 1+1 = 2 = 37 mil voor PSV.
Zou me niet verbazen als Liverpool zich op korte termijn voor Sangaré gaat melden. Na Henderson lijkt ook Fabinho nu naar de Saudi’s te gaan.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De vraag is natuurlijk niet of Sangaré gaat, maar wanneer. Laat het aub snel zijn. Dan kan Earnest doorbouwen, twee middenvelders, een CB en een rechtsback moeten er m‘minimaal nog bij komen.
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3,986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die 1 of 2 middenvelders komen wel, de CB en rechtsback zal toch echt eerst op een uitgaande transfer moeten wachten gok ik. We willen sowieso krimpen met de selectie.
Cas
Meervoudig international
Posts: 1,426
Joined: 29 Jun 2022, 12:27
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 13 Jul 2023, 10:59
Breur wrote: 13 Jul 2023, 10:28

Vanaf 1 augustus geld de clausule volgens mij niet meer, dus dan heeft PSV alle recht om een bod te weigeren.
Ik denk eerder dat PSV dan minder zal gaan vragen als de belangstelling (en dan bedoel ik echt serieuze belangstelling) tegenvalt. Stel een Chelsea komt dan wederom en biedt 30 miljoen. Ik denk dat PSV het dan uiteindelijk wel zal accepteren omdat men volgens mij intern al bezig is met het nieuwe PSV zonder Sangare.
In case any chelsea representatives are watching, translation: if sangare’s buy-out clause of €37.5 million (steal!) does not get triggered, PSV will probably be asking for at least double, so it would be advised to go for him before the end of July
User avatar
PSV 1973
Lid 2e elftal
Posts: 198
Joined: 06 Jun 2023, 10:49
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 13 Jul 2023, 08:42 Dat we überhaupt serieus ingaan op een artikel van Soccernews zegt genoeg. :tear:
Is geen bericht van soccernews maar van The Athlatic. Zij copy pasten het alleen... ;)
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV 1973 wrote: 13 Jul 2023, 13:22
Standbeeld wrote: 13 Jul 2023, 08:42 Dat we überhaupt serieus ingaan op een artikel van Soccernews zegt genoeg. :tear:
Is geen bericht van soccernews maar van The Athlatic. Zij copy pasten het alleen... ;)
Moet Soccernews het alleen wel goed overnemen..
User avatar
PSV 1973
Lid 2e elftal
Posts: 198
Joined: 06 Jun 2023, 10:49
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 13 Jul 2023, 13:24
PSV 1973 wrote: 13 Jul 2023, 13:22

Is geen bericht van soccernews maar van The Athlatic. Zij copy pasten het alleen... ;)
Moet Soccernews het alleen wel goed overnemen..
Eens. Dat clubs tegen elkaar gaan opbieden gaat natuurlijk pas vanaf 1 augustus plaats vinden. Dan is de clausule eruit. PSV zit behoorlijk in een impasse nu.
Toevoeging :
Ik kan overigens nergens vinden dat die clausule alleen nog deze maand geldig is, dus mogelijk ben ik abuis. Weet iemand hoe het nou precies zit met die clausuleduur ?
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV 1973 wrote: 13 Jul 2023, 13:28Dat clubs tegen elkaar gaan opbieden gaat natuurlijk pas vanaf 1 augustus plaats vinden.
Waarom zouden clubs tegen elkaar gaan opbieden als de clausule eruit is? Tegen elkaar opbieden zal alleen gebeuren als niemand aan de vraagprijs uit de clausule wil voldoen. Als PSV 40 miljoen wil hebben van partij A dan hoeft partij B niet ineens hoger te gaan bieden, want die voorwaarden gelden ook voor die club. De zaakwaarnemer krijgt dat bedrag ook gewoon door.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Er ging al enorm veel geld om in het voetbal en die Saudi's zorgen voor een nog grotere geldstroom. Als het boven regent dan drup het beneden. Clubs in Nederland gaan daar financieel van profiteren. Transfersommen zijn aan inflatie onderhevig. Daarom zal PSV niet onder de prijs gaan zitten.

Denk dat de transfer van Sangare over de CL heen wordt getild. De PL clubs komen overwegend pas in de laatste week van de window in actie.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

koetje wrote: 13 Jul 2023, 13:51 Er ging al enorm veel geld om in het voetbal en die Saudi's zorgen voor een nog grotere geldstroom. Als het boven regent dan drup het beneden. Clubs in Nederland gaan daar financieel van profiteren. Transfersommen zijn aan inflatie onderhevig. Daarom zal PSV niet onder de prijs gaan zitten.

Denk dat de transfer van Sangare over de CL heen wordt getild. De PL clubs komen overwegend pas in de laatste week van de window in actie.
Ik denk eerlijk gezegd dat Sangare gewoon best snel weg is. En dat is maar beter ook, kunnen we verder bouwen aan een nieuw elftal.
User avatar
PSV 1973
Lid 2e elftal
Posts: 198
Joined: 06 Jun 2023, 10:49
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

deninho32 wrote: 13 Jul 2023, 13:45
PSV 1973 wrote: 13 Jul 2023, 13:28Dat clubs tegen elkaar gaan opbieden gaat natuurlijk pas vanaf 1 augustus plaats vinden.
Waarom zouden clubs tegen elkaar gaan opbieden als de clausule eruit is? Tegen elkaar opbieden zal alleen gebeuren als niemand aan de vraagprijs uit de clausule wil voldoen. Als PSV 40 miljoen wil hebben van partij A dan hoeft partij B niet ineens hoger te gaan bieden, want die voorwaarden gelden ook voor die club. De zaakwaarnemer krijgt dat bedrag ook gewoon door.
Ok, maar vanaf welke datum is die clausule er dan uit ?
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3,986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV 1973 wrote: 13 Jul 2023, 13:53
deninho32 wrote: 13 Jul 2023, 13:45

Waarom zouden clubs tegen elkaar gaan opbieden als de clausule eruit is? Tegen elkaar opbieden zal alleen gebeuren als niemand aan de vraagprijs uit de clausule wil voldoen. Als PSV 40 miljoen wil hebben van partij A dan hoeft partij B niet ineens hoger te gaan bieden, want die voorwaarden gelden ook voor die club. De zaakwaarnemer krijgt dat bedrag ook gewoon door.
Ok, maar vanaf welke datum is die clausule er dan uit ?
Datum wordt niet specifiek genoemd, alleen dat er een specifieke datum is waardoor dit niet de gehele transferperiode geldig is. 1 augustus is een inschatting volgens mij ook op basis van berichten van Rik. Maar ga er maar vanuit, dat er dus een datum is tot waar de afkoopsom geldig is voor PSV om zichzelf te beschermen.
Dutch Cowboy
Lid 2e elftal
Posts: 185
Joined: 04 Nov 2020, 15:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Op internet wordt gesproken over 30 miljoen pond, 35 miljoen euro
TomV23
Bankzitter
Posts: 212
Joined: 30 Aug 2021, 20:36
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No


Nottingham Forest are in advanced talks to sign PSV Eindhoven midfielder Ibrahim Sangare, sources have told Football Insider.

The 25-year-old has been a long-term target for Steve Cooper’s side, and the two parties are closing in on a £30million deal.

Football Insider understands that Sangare‘s representatives are currently in Greece meeting Forest owner Evangelos Marinakis to finalise an agreement.

The Ivory Coast international has a £30million release clause in his PSV contract that Forest are happy to meet.
Sangare has been closely watched by Forest in recent seasons, and multiple other Premier League clubs have also shown interest in the defensive midfielder.

However, confidence is now growing around the City Ground that Forest will win the race for Sangare’s signature.
Forest lijkt dus de clausule te willen betalen.
Mithras
Bankzitter
Posts: 219
Joined: 04 Nov 2020, 14:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hopelijk komt het snel rond.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sangaré mag dus even 1 nachtje mee op trainingskamp om vervolgens door Vranckx vervangen te worden
Post Reply