Ibrahim Sangaré
-
- Geselecteerd voor Oranje
Denk dat PSV ook denkt: we pakken het geld snel want over 3 weken spelen we CL voorronde en we willen nog verdedigers.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Sangare is goud voor Nottingham. Natuurlijk is het echt waar en zijn ze geïnteresseerd. Mocht Nottingham het lukken Ibi binnen te halen dan is dat vergelijkbaar met als wij Noa Lang binnenhalen. Een absolute toptransfer voor de club.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
En toch hè, toch zou ik het zonde vinden als hij naar zo'n marginale club als Nottingham of Burnley zou gaan. Natuurlijk is het prima wanneer zij de clausule aftikken, maar Sangaré kan met gemak op zijn minst het niveau van middenmoters als Brighton, Tottenham, Aston Villa of Chelsea aan. Ook net wat clubs met iets meer allure.
-
- Vedette
-
- Legende
Met een doorverkoop % zijn deze clubs voor PSV gunstiger dan een Man Utd of zo. Dan is het of een succes en verkopen ze niet. Of een fail en dan verkopen ze hem voor minder weer doorGrasmat wrote: ↑13 Jul 2023, 21:03 En toch hè, toch zou ik het zonde vinden als hij naar zo'n marginale club als Nottingham of Burnley zou gaan. Natuurlijk is het prima wanneer zij de clausule aftikken, maar Sangaré kan met gemak op zijn minst het niveau van middenmoters als Brighton, Tottenham, Aston Villa of Chelsea aan. Ook net wat clubs met iets meer allure.
-
- Vaste waarde in elftal
Maar met een clausule is een doorverkooppercentage denk ik wat minder voor de hand liggend. Anders eens.
- Grasmat
- Lid van verdienste
Dat wel, maar als het percentage over de winst is dan moeten ze sowieso wel een succes zijn wil je er financieel iets van terugzien. Dan heb je inderdaad meer aan een tussenstap. Maar voor het imago als opleidingsclub voor de echte top is een wat grotere club aansprekender. Mits de speler slaagt, maar Sangarés plafond is nog niet bereikt, die heeft gewoon een nieuwe omgeving en uitdaging nodig.
-
- Legende
Op zich eens. Alleen denk ik niet dat Sangare nu al geschikt is voor de Europese top. Hij kan geweldig zijn als hij zijn dag heeft maar blijft ook ongelooflijke fouten maken in passing en beslissingen die op dat niveau absoluut niet kunnen.Grasmat wrote: ↑13 Jul 2023, 21:18 Dat wel, maar als het percentage over de winst is dan moeten ze sowieso wel een succes zijn wil je er financieel iets van terugzien. Dan heb je inderdaad meer aan een tussenstap. Maar voor het imago als opleidingsclub voor de echte top is een wat grotere club aansprekender. Mits de speler slaagt, maar Sangarés plafond is nog niet bereikt, die heeft gewoon een nieuwe omgeving en uitdaging nodig.
Het zou mij een biet zijn waar hij uiteindelijk naartoe gaat zo lang PSV er maar het maximale uit haalt. Al gun ik Sangare uiteraard het beste.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Ik denk dat Sangaré, met zijn soms aanwezige nonchalance, er prima aan doet om op het niveau van Forest te wennen aan de PL. Dat hij het niveau aan kan ben ik van overtuigd, zelfs van de topploegen, maar hij moet nog wat stappen maken wat betreft tactische discipline en concentratie in de passing. Dan weet ik zeker dat hij over 1-2 jaar als grote meneer binnenkomt bij een grote club in de PL (want dan hebben ze tegen hem gespeeld en zullen ze respect voor hem hebben omdat hij ze omver geblazen heeft). En win-win voor ons als we een leuk doorverkooppercentage bedingen bij Forest. Newcastle heeft veel geld, Liverpool en Arsenal betalen fors voor spelers die ze écht willen, zeker rechtstreeks vanuit PL, Ten Hag mag met geld smijten, Chelsea is elke transferwindow wanhopig. Ja ik weet zeker dat hij over 1-2 jaar voor veel, heel veel geld naar één van deze clubs gaat als hij nu een tussenstap maakt.Menno1 wrote: ↑13 Jul 2023, 21:57Op zich eens. Alleen denk ik niet dat Sangare nu al geschikt is voor de Europese top. Hij kan geweldig zijn als hij zijn dag heeft maar blijft ook ongelooflijke fouten maken in passing en beslissingen die op dat niveau absoluut niet kunnen.Grasmat wrote: ↑13 Jul 2023, 21:18 Dat wel, maar als het percentage over de winst is dan moeten ze sowieso wel een succes zijn wil je er financieel iets van terugzien. Dan heb je inderdaad meer aan een tussenstap. Maar voor het imago als opleidingsclub voor de echte top is een wat grotere club aansprekender. Mits de speler slaagt, maar Sangarés plafond is nog niet bereikt, die heeft gewoon een nieuwe omgeving en uitdaging nodig.
Het zou mij een biet zijn waar hij uiteindelijk naartoe gaat zo lang PSV er maar het maximale uit haalt. Al gun ik Sangare uiteraard het beste.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... nbaar.html
West ham gaat voor Alvarez. Misschien schakelen zij nog door als Alvarez toch naar de Bundesliga gaat?
West ham gaat voor Alvarez. Misschien schakelen zij nog door als Alvarez toch naar de Bundesliga gaat?
- Juancho
- Mister PSV
Stel hij blijft en dan? Weer lekker op 6 zetten? Of Veerman op het bankje? Want allebei werkt niet.
Tis 1 van beide, ookal zijn het totaal andere type spelers. Sangare is verwacht ik nodig om centjes te genereren om eindelijk eens de achterhoede op zn kop te gooien. Dat is voor nu even 10x belangrijker. Nog even los van het feit of je wel door moet willen met hem als hij zo'n vertrek wens heeft.
Tis 1 van beide, ookal zijn het totaal andere type spelers. Sangare is verwacht ik nodig om centjes te genereren om eindelijk eens de achterhoede op zn kop te gooien. Dat is voor nu even 10x belangrijker. Nog even los van het feit of je wel door moet willen met hem als hij zo'n vertrek wens heeft.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Grasmat
- Lid van verdienste
Dus moeten we hem z.s.m. verkopen. Dus wat kunnen we hem het beste doen? Een ...... stellen.Juancho wrote: ↑16 Jul 2023, 14:47 Stel hij blijft en dan? Weer lekker op 6 zetten? Of Veerman op het bankje? Want allebei werkt niet.
- Joenepsv
- Legende
Ik maak hem wel voor je. Zag je ook in een ander topic zoeken. Ze moeten godverdomme een deadline stellen.Grasmat wrote: ↑16 Jul 2023, 14:48Dus moeten we hem z.s.m. verkopen. Dus wat kunnen we hem het beste doen? Een ...... stellen.Juancho wrote: ↑16 Jul 2023, 14:47 Stel hij blijft en dan? Weer lekker op 6 zetten? Of Veerman op het bankje? Want allebei werkt niet.
- Juancho
- Mister PSV
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
Fijn dat ze in Engeland meer kunnen betalen, maar toch zie ik Sangaré het liefst naar de Bundesliga vertrekken. En dan het liefst met een gestrekt been richting de enkel van die rat.