Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Teletubby
Nationale topspeler
Posts: 2,234
Joined: 06 Jun 2023, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

colocolofc wrote: 14 Jul 2023, 11:37
Speelt voornamelijk als spits. Lijkt me dat dit met Pepi en Luuk bij de selectie naar het rijk der fabelen verwezen kan worden.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kan ook op de vleugel spelen
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 14 Jul 2023, 11:43 Leuke spits. Maar Luuk dan weg? Heel onlogisch als PSV nu een spits gaaf halen..
Stel je voor dat Luuk een aanbod krijgt om 15mln netto per seizoen te gaan verdienen in Saudi-Arabië. Zou hij dat dan doen?
User avatar
VTheMan
Meervoudig international
Posts: 1,077
Joined: 24 Jun 2022, 15:13
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Bakayoko
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 14 Jul 2023, 11:44
DonyellMalen wrote: 14 Jul 2023, 11:43 Leuke spits. Maar Luuk dan weg? Heel onlogisch als PSV nu een spits gaaf halen..
Stel je voor dat Luuk een aanbod krijgt om 15mln netto per seizoen te gaan verdienen in Saudi-Arabië. Zou hij dat dan doen?
Dit heb ik eerder ook al aangehaald en dat gun ik hem zeker! Ik denk dat dat een win/win zou zijn, dan kunnen wij dynamischer gaan spelen en hij heeft een leuk zakcentje.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 14 Jul 2023, 11:44
DonyellMalen wrote: 14 Jul 2023, 11:43 Leuke spits. Maar Luuk dan weg? Heel onlogisch als PSV nu een spits gaaf halen..
Stel je voor dat Luuk een aanbod krijgt om 15mln netto per seizoen te gaan verdienen in Saudi-Arabië. Zou hij dat dan doen?
Zoals ik al eerder zei, ik zie Luuk nu (na de komst van Pepi) best vertrekken naar de MLS oid. Nog één keer flink z’n zakken vullen voordat ‘ie z’n schoenen aan de wilgen hangt.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wordt wel echt tijd dat er aan de uitgaande kant (veel) meer gaat gebeuren. Het is ergens al jammer dat een groepje spelers mee is op het belangrijke trainingskamp terwijl ze (hopelijk) in de ogen PSV hier geen toekomst meer hebben. Had persoonlijk daarin al wel wat meer beweging verwacht, maar helaas is het bij uitgaande transfers ook voor een groot deel afhankelijk van speler/zaakwaarnemer. PSV mag wat mij betreft wel, en dat roep ik vaker, actiever/harder/zakelijker zijn. Ik had bijv. een Baumgartl ook niet meegenomen. Duidelijk signaal.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Teletubby
Nationale topspeler
Posts: 2,234
Joined: 06 Jun 2023, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

hondjevandebakker wrote: 14 Jul 2023, 11:43 Kan ook op de vleugel spelen
Kan nog net niet in de goal als ik zijn gespeelde posities zo zie op Transfermarkt. Over zijn gehele carrière 63 duels Rechtsvoor, 51 duels spits, 41 duels rechtsback, 16 duels linksvoor, 7 duels rechtermiddenvelder, 2 duels CAM, 2 duels linksvoor en zelfs 1 duel linksback. Ladies and gentleman, we got him. Onze nieuwe Mauro Junior. Afgelopen seizoen wel voornamelijk in de spits gespeeld.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 14 Jul 2023, 11:47
Standbeeld wrote: 14 Jul 2023, 11:44
Stel je voor dat Luuk een aanbod krijgt om 15mln netto per seizoen te gaan verdienen in Saudi-Arabië. Zou hij dat dan doen?
Zoals ik al eerder zei, ik zie Luuk nu (na de komst van Pepi) best vertrekken naar de MLS oid. Nog één keer flink z’n zakken vullen voordat ‘ie z’n schoenen aan de wilgen hangt.
Met zijn duurzaam kledingmerk in het achterhoofd ligt de MLS wel meer voor de hand dan Saudi-Arabië.
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Luuk moet aan het begin vannhet seizoen de kar trekken. Pepi moet zijn draai nog vinden en de kwalificatie wedstrijden zijn meteen verrekte belangrijk.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het Kanon wrote: 14 Jul 2023, 11:50 Luuk moet aan het begin vannhet seizoen de kar trekken. Pepi moet zijn draai nog vinden en de kwalificatie wedstrijden zijn meteen verrekte belangrijk.
Verwacht ik ook maar wel heerlijk dat we dat kunnen. Eerst mag Luuk de verdedigers slopen met fysiek spel en het laatste half uur ofzo komt er nog ff een fitte en gretige Pepi in die daar wellicht van kan profiteren. :heart:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 14 Jul 2023, 11:48 Wordt wel echt tijd dat er aan de uitgaande kant (veel) meer gaat gebeuren. Het is ergens al jammer dat een groepje spelers mee is op het belangrijke trainingskamp terwijl ze (hopelijk) in de ogen PSV hier geen toekomst meer hebben. Had persoonlijk daarin al wel wat meer beweging verwacht, maar helaas is het bij uitgaande transfers ook voor een groot deel afhankelijk van speler/zaakwaarnemer. PSV mag wat mij betreft wel, en dat roep ik vaker, actiever/harder/zakelijker zijn. Ik had bijv. een Baumgartl ook niet meegenomen. Duidelijk signaal.
Sorry, maar je bent ooit, helaas, met je volle verstand een contract met Baumgartl aangegaan. Wat een kut signaal geef je dan aan alle spelers af als je iemand, die gewoon onder contract staat, niet mee gaat nemen omdat je diegene eruit wel werken. Dan gooi je het hele imago en de reputatie van PSV als warme club volledig te grabbel.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 14 Jul 2023, 11:52
Juancho wrote: 14 Jul 2023, 11:48 Wordt wel echt tijd dat er aan de uitgaande kant (veel) meer gaat gebeuren. Het is ergens al jammer dat een groepje spelers mee is op het belangrijke trainingskamp terwijl ze (hopelijk) in de ogen PSV hier geen toekomst meer hebben. Had persoonlijk daarin al wel wat meer beweging verwacht, maar helaas is het bij uitgaande transfers ook voor een groot deel afhankelijk van speler/zaakwaarnemer. PSV mag wat mij betreft wel, en dat roep ik vaker, actiever/harder/zakelijker zijn. Ik had bijv. een Baumgartl ook niet meegenomen. Duidelijk signaal.
Sorry, maar je bent ooit, helaas, met je volle verstand een contract met Baumgartl aangegaan. Wat een kut signaal geef je dan aan alle spelers af als je iemand, die gewoon onder contract staat, niet mee gaat nemen omdat je diegene eruit wel werken. Dan gooi je het hele imago en de reputatie van PSV als warme club volledig te grabbel.
Lijkt me iets wat overdreven als je gewoon samen naar de case kijkt. Alsof Timo serieus denkt dat hij nog een kans maakt bij PSV. Hij is niet voor niets al een paar jaar weg he. Verder is het toch het recht van PSV om een speler niet op te nemen in de selectie? Hij kan en mag toch verder trainen en werken aan zijn voorbereiding bij PSV? Alleen niet bij het 1e op een belangrijk trainingskamp. Hij krijgt netjes betaalt en kan ondertussen ook, hopelijk, sneller op zoek naar een nieuwe club.

Vind dat niet zo'n probleem eigenlijk. Bepaalde spelers weten hopelijk echt wel dat ze klaar zijn bij PSV.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat zou echt een heel onhandige keuze zijn. Wat als je om wat voor reden dan ook beroep op hem moet doen en je hebt geen deel van de groep laten uitmaken tot nadere orde? Juist.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dan klopt er sowieso geen snars van je beleid, als je moet terugvallen op Timo.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Baumgartl is een hardstikke positieve jongen en PSV heeft 3 geblesseerde verdedigers en nog geen aanwinsten in die linie. Lijkt me logisch dat ie mee gaat en als hij het goed doet dan kan Bosz hem nog speeltijd geven ook. Bosz is een nieuwkomer en kijkt gewoon wat voor vlees hij in de spreekwoordelijke kuip heeft en kan dan gewoon keuzes maken. Dat ze hem hebben verteld dat hij weg kan is logisch. Om hem nu rondjes te laten lopen op de Herdgang is voor niemand leuk.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 14 Jul 2023, 11:56
Sensation wrote: 14 Jul 2023, 11:52

Sorry, maar je bent ooit, helaas, met je volle verstand een contract met Baumgartl aangegaan. Wat een kut signaal geef je dan aan alle spelers af als je iemand, die gewoon onder contract staat, niet mee gaat nemen omdat je diegene eruit wel werken. Dan gooi je het hele imago en de reputatie van PSV als warme club volledig te grabbel.
Lijkt me iets wat overdreven als je gewoon samen naar de case kijkt. Alsof Timo serieus denkt dat hij nog een kans maakt bij PSV. Hij is niet voor niets al een paar jaar weg he. Verder is het toch het recht van PSV om een speler niet op te nemen in de selectie? Hij kan en mag toch verder trainen en werken aan zijn voorbereiding bij PSV? Alleen niet bij het 1e op een belangrijk trainingskamp. Hij krijgt netjes betaalt en kan ondertussen ook, hopelijk, sneller op zoek naar een nieuwe club.

Vind dat niet zo'n probleem eigenlijk. Bepaalde spelers weten hopelijk echt wel dat ze klaar zijn bij PSV.
Dat staat toch compleet los van of je iemand wel of niet meeneemt op trainingskamp?

Wat wil je ermee bereiken om iemand niet mee te nemen? Ook al weet hij achter de schermen waarschijnlijk echt wel dat hij weg mag, wil mss zelf ook wel weg om ergens aan spelen toe te komen, zijn zaakwaarnemer weet dat hij weg mag etc. Wat is dan het nut om hem niet mee te nemen? Hij zal echt niet het groepsleiders verstoren ofzo en je hebt wel gewoon verdedigers in je groep nodig om normaal je oefenvormen en oefenwedstrijden te kunnen doen
TigTogFlip
Basisspeler
Posts: 425
Joined: 17 Jan 2023, 00:23
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Sangare
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het zou een geweldig signaal zijn voor nieuwe spelers dat ze naar ballingschap worden gestuurd en geen kans krijgen om zichzelf te bewijzen als ze niet direct in de plannen zitten.

Doan bewees waardevol te zijn na zijn terugkeer uit Bielefeld en hoewel we Bruma allemaal graag uitlachen, bewees hij na Olympiacos een solide optie te zijn vanaf de bank.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 14 Jul 2023, 11:59 Dan klopt er sowieso geen snars van je beleid, als je moet terugvallen op Timo.
Heef niks maar dan ook niks met het genoemde punt te maken. Iets met oude schoenen niet weggooien als je nog geen nieuwe hebt.
Demenkovets
Vaste waarde in elftal
Posts: 741
Joined: 06 Aug 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tuurlijk gaat Baumi mee, is toch gewoon onderdeel van de selectie? Als er nog niks concreet loopt qua vertrek lijkt me dat niet eens een vraag.
Natuurlijk zet je die geen basis tegen Feyenoord of Ajax, maar verbannen is het andere (ongewenste) uiterste. Kom op zeg, we zijn Ajax niet.
Dat de speler bij serieuze interesse elders mag kijken zonder dat PSV al te moeilijk zal doen zal zeker het geval zijn, maar daar is kennelijk nu nog geen sprake van.
User avatar
Tyyne
Vaste waarde in elftal
Posts: 595
Joined: 24 Jun 2022, 11:12
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Couhaib Driouech
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Niets beter dan een warme familie club die een speler weg zet die recent kanker heeft overwonnen en welke zich altijd voor de club inzet en zijn best doet.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zowieso klasse van Baumi na wat hem is overkomen. Die behandel je met respect.
Gomes92
Vaste waarde in elftal
Posts: 710
Joined: 04 Nov 2020, 19:05
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Chucky Lozano
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 14 Jul 2023, 11:47
Standbeeld wrote: 14 Jul 2023, 11:44
Stel je voor dat Luuk een aanbod krijgt om 15mln netto per seizoen te gaan verdienen in Saudi-Arabië. Zou hij dat dan doen?
Zoals ik al eerder zei, ik zie Luuk nu (na de komst van Pepi) best vertrekken naar de MLS oid. Nog één keer flink z’n zakken vullen voordat ‘ie z’n schoenen aan de wilgen hangt.
Luuk heeft net een nieuwbouwhuis in de regio gebouwd. Heeft nog een meerjarig contract met een hoog salaris. Die gaat gewoon zijn contract uitzitten. Desnoods als pinchhitter.
7Koentjuh7
Lid 2e elftal
Posts: 169
Joined: 29 Aug 2021, 13:30
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Dit was ook de pepernoot die zei dat Dolberg in beeld was, met wat korreltjes zout nemen. Zal me trouwens niks verbazen als clubs uit Saudi naar Luuk hengelen. Grote man sinds zijn Barca avontuur.
Thoresen
Nationale topspeler
Posts: 1,645
Joined: 10 May 2018, 10:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Waar blijft die LVC?
Teletubby
Nationale topspeler
Posts: 2,234
Joined: 06 Jun 2023, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thoresen wrote: 14 Jul 2023, 12:41 Waar blijft die LVC?
Image
Post Reply