Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
TigTogFlip
Basisspeler
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Sangare

Maikel wrote: 16 Jul 2023, 11:07
11 Tinus wrote: 16 Jul 2023, 11:03 Het feit dat PSV 20 miljoen betaalt voor een 2e spits en linksbuiten moet toch genoeg reden zijn om aan te nemen dat het geld niet op is?
En dan vergeet je de concrete interesse in Vranckx en Sanchez nog te benoemen

Plus het feit dat PSV heel ver wilde gaan voor Simons, wat ook een flinke investering geweest zou zijn.
Had Xavi nu ook niet best een flinke salaris?
CZ_Code
Nationale topspeler

11 Tinus wrote: 16 Jul 2023, 11:03 Het feit dat PSV 20 miljoen betaalt voor een 2e spits en linksbuiten moet toch genoeg reden zijn om aan te nemen dat het geld niet op is?

Plus het feit dat PSV heel ver wilde gaan voor Simons, wat ook een flinke investering geweest zou zijn.
Deels eens, maar de investering in Xavi zou je er 100% zeker weer uit halen. Geef je hem 6 miljoen PJ, kost geld maar met een clausule van 40 miljoen bijvoorbeeld had je dat dubbel dwars terugverdiend. Bij aankopen weet je dat nog niet.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Ik hou me maar vast aan het idee dat men intern misschien nooit gerekend heeft op de hoofdprijs, en dat dat is meegenomen in het opstellen van de plannen voor deze zomer.
CZ_Code
Nationale topspeler

Het wordt in ieder geval beven nu voor de komende voorrondes. Haal je die niet, dan heb je ook een groter probleem voor aankomend seizoen. Xavi was toch wel echt de speler die mij/men hoop gaf op een top 2.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

PSV had volgens Olai interesse in Spertsyan(aanname vanwege dat hij wist dat de speler voor Ajax had gekozen + berichten in de media) en Zakyaryan afgelopen winter. Musah noemde hij ook en CdK is volgens mij in de media ook een paar keer voorbij gekomen. Allemaal internationals, allemaal jong, allemaal lastig haalbaar maar niet onmogelijk wellicht en allemaal rete duur.
Joenepsv
Legende

Het is in elk geval een streep door de rekening van Stewart zijn transferplannen. Hij zal nu zorgvuldiger met het beschikbare geld om moeten gaan of vooruit durven te investeren. Niet de oplossing zoeken in huurlingen en andere flut constructies. Je zit dankzij John zijn wanbeleid in een vicieuze cirkel die je moet doorbreken.

Amdouni, Spertsyan, Haraldsson zijn misschien haalbare opties om Xavi te vervangen.
RemPSV
Geselecteerd voor Oranje

Feit is dat PSV het beschikbare transfergeld moet verdelen over een extra positie( Til tel ik uiteraard niet mee voor een basisplaats). Dat gekoppeld aan het feit dat er weinig tot geen interesse is in onze middelmaat, heb ik opeens een heel stuk minder vertrouwen in dit seizoen.
En zeker de plaatsing voor de CL wordt een moeilijk verhaal ben ik bang.
Het is nog maar kort dag en er moet gewoon nog veel teveel gebeuren op transfergebied.
Verdediging is brandhout, middenveld is met het vertrek van Simons (zo verschrikkelijk jammer, baal ik echt van) een heel stuk minder geworden, de aanval is met Lang, Pepi, Bakayoko prima(maar in de breedte ook kwetsbaar)
Ontbijtkoek
International
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

11 Tinus wrote: 16 Jul 2023, 11:18 PSV had volgens Olai interesse in Spertsyan(aanname vanwege dat hij wist dat de speler voor Ajax had gekozen + berichten in de media) en Zakyaryan afgelopen winter. Musah noemde hij ook en CdK is volgens mij in de media ook een paar keer voorbij gekomen. Allemaal internationals, allemaal jong, allemaal lastig haalbaar maar niet onmogelijk wellicht en allemaal rete duur.
Het zou gaaf zijn als Spertsyan en Vranckx/CDK nog weet te strikken. Ook benieuwd wat er nog qua verdedigers gekocht gaat worden. Natuurlijk jammer dat Xavi vertrekt maar we moeten door!
Benitez040
Vaste waarde in elftal

Is James niet transfervrij ?
Jordi
Basisspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Favoriete speler: Joey Veerman

We zullen weer ergens moeten gaan huren, willen we nog een 10 - CVM - CV - RB gaan halen. Ons seizoen ligt in handen van Noa fucking Lang.
Ardbeg
Mister PSV

11 Tinus wrote: 16 Jul 2023, 11:18 PSV had volgens Olai interesse in Spertsyan(aanname vanwege dat hij wist dat de speler voor Ajax had gekozen + berichten in de media) en Zakyaryan afgelopen winter. Musah noemde hij ook en CdK is volgens mij in de media ook een paar keer voorbij gekomen. Allemaal internationals, allemaal jong, allemaal lastig haalbaar maar niet onmogelijk wellicht en allemaal rete duur.
Niet volgens hem per se. Dat nieuws was openbaar in de media. Die zie ik graag hier!

https://www.soccernews.nl/news/PSV-open ... toptarget/
Last edited by Ardbeg on 16 Jul 2023, 11:35, edited 1 time in total.
Teletubby
Nationale topspeler

Hup en door, vervelend maar je moet uiterlijk voor het eind van volgende week Vrancx plus de vervanger van Xavi binnen hebben. Als we met een middenveld met saibari, Til en Veerman moeten aantreden in de CL voorrondes dan kan je net zo goed niet komen opdagen.
Johann Vogel
Vedette

Op dit moment kunnen we wellicht vijf spelers opstellen waarmee je de CL voorrondes in kan gaan. Er moet snel wat gaan gebeuren willen we überhaupt een representatief elftal kunnen opstellen.
TigTogFlip
Basisspeler
Favoriete speler: Sangare

Johann Vogel wrote: 16 Jul 2023, 11:38 Op dit moment kunnen we wellicht vijf spelers opstellen waarmee je de CL voorrondes in kan gaan. Er moet snel wat gaan gebeuren willen we überhaupt een representatief elftal kunnen opstellen.
Ik kan er maar 2, hooguit 3 noemen :tear:
DSQ2
Lid 2e elftal

TigTogFlip wrote: 16 Jul 2023, 11:39
Johann Vogel wrote: 16 Jul 2023, 11:38 Op dit moment kunnen we wellicht vijf spelers opstellen waarmee je de CL voorrondes in kan gaan. Er moet snel wat gaan gebeuren willen we überhaupt een representatief elftal kunnen opstellen.
Veerman, Sangare, Bakayoko, Lang, Pepi/Luuk, Benitez, PvA
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

PsvBmg wrote: 16 Jul 2023, 10:37
Dino85 wrote: 16 Jul 2023, 10:33 Cdk - Vranckx en Sanchez aub
Van welk geld ?
Gutiérrez €6M, Simons €6M, Sangaré €37M. Hoezo zou PSV dat geld, of het belangrijkste deel ervan na afdrachten, NIET herinvesteren?

Overigens zie ik liever Spertsyan in volledig eigendom komen dan De Ketelaere weer met allerlei toeters en bellen in het contract…
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

PsvBmg wrote: 16 Jul 2023, 10:37
Dino85 wrote: 16 Jul 2023, 10:33 Cdk - Vranckx en Sanchez aub
Van welk geld ?
Gutiérrez €6M, Simons €6M, Sangaré €37M. Hoezo zou PSV dat geld, of het belangrijkste deel ervan na afdrachten, NIET herinvesteren?

Overigens zie ik liever Spertsyan in volledig eigendom komen dan De Ketelaere weer met allerlei toeters en bellen in het contract…
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Wij krijgen 4 miljoen uit die Xavi deal. Kan je net een jaartje Lang en Sangare van betalen.
Tomm
Vedette

Plan de campagne en het liefst een beetje rap, voorzie alweer hetzelfde probleem als de afgelopen jaren. Ver ondermaats voorbereid die voorrondes in. Out: baumi, ramalho, mwene, sangare (het geld zal ergens vandaan moeten komen), elghazi, til, vertessen. Ja geheel kansloos natuurlijk.
In: RCV-RV-CVM-CAM. Allemaal toppers natuurlijk. Ja ook kansloos want geen FM.
ComeOnPSV
Vedette

RIO wrote: 16 Jul 2023, 11:49 Wij krijgen 4 miljoen uit die Xavi deal. Kan je net een jaartje Lang en Sangare van betalen.
Xavi zou een contract krijgen van 6 miljoen per jaar.

Dus die kunnen we ook wegstrepen.
Johann Vogel
Vedette

Benitez, Veerman, Lang en Pepi zijn wel zekerheidjes. Sangare zal wel gaan vertrekken, al was het maar op budget vrij te spelen voor de broodnodige versterkingen. Achterin heb je minimaal één en liefst twee nieuwe krachten nodig. Op het middenveld heb je twee middenvelders nodig als Sangare ook vertrekt. Voorin zal er niks bijkomen en is het hopen dat Bakayoko basiswaardig is.

En dan heb je nog steeds een vrij beperkte bank. Met pak hem beet Drommel, Obispo, Saibari, Til en el Ghazi. Het houdt niet over.
Madueke
Legende

Onze vriend Ibi is de sleutel. Als Nottingham wat tempo maakt en die clausule licht kun je verder.

Ben benieuwd of er nog steeds mensen zijn die achterin niet willen stapelen na gisteren, het vertrek van Xavi en de vCL die schrikbarend dichtbij komt.
De Realist
Internationale topspeler

Johann Vogel wrote: 16 Jul 2023, 11:54

Benitez, Veerman, Lang en Pepi zijn wel zekerheidjes. Sangare zal wel gaan vertrekken, al was het maar op budget vrij te spelen voor de broodnodige versterkingen. Achterin heb je minimaal één en liefst twee nieuwe krachten nodig. Op het middenveld heb je twee middenvelders nodig als Sangare ook vertrekt. Voorin zal er niks bijkomen en is het hopen dat Bakayoko basiswaardig is.

En dan heb je nog steeds een vrij beperkte bank. Met pak hem beet Drommel, Obispo, Saibari, Til en el Ghazi. Het houdt niet over.
Leuk dat je Luuk vergeet. Man man man. Maar dalijk wel lekker weer springen voor Luuk als ie ons de CL in kopt zeker.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Johann Vogel
Vedette

De Realist wrote: 16 Jul 2023, 12:19
Johann Vogel wrote: 16 Jul 2023, 11:54

Leuk dat je Luuk vergeet. Man man man. Maar dalijk wel lekker weer springen voor Luuk als ie ons de CL in kopt zeker.
Ik vergeet hem niet maar ga er vanuit dat het Pepi of Luuk zal zijn. Of we gaan ineens met twee spitsen spelen.
Paco Casal
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Jordi wrote: 16 Jul 2023, 11:25 We zullen weer ergens moeten gaan huren, willen we nog een 10 - CVM - CV - RB gaan halen. Ons seizoen ligt in handen van Noa fucking Lang.
Op basis waarvan moeten we gaan huren? Sangare zal vertrekken, met Simons en Guti is ‘al’ 12 miljoen opgehaald. Het is super jammer dat Xavi gaat hoor, maar Xavi was een gigantische salarispost geworden en die ruimte kun je nu elders besteden. Er staat iemand anders op na Xavi, zo gaat het altijd. Niet te overspannen worden. Xavi = passant.
#FreeGeneratie4
Post Reply