Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Ontbijtkoek
International
Posts: 870
Joined: 27 May 2023, 13:57
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Is onze Babadi geen optie om op de plek van Xavi te zetten? Of komt die nog echt tekort voor het eerste?
Ronaldio
Meervoudig international
Posts: 1,355
Joined: 23 Jul 2022, 21:30
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Paco Casal wrote: 16 Jul 2023, 12:34
Jordi wrote: 16 Jul 2023, 11:25 We zullen weer ergens moeten gaan huren, willen we nog een 10 - CVM - CV - RB gaan halen. Ons seizoen ligt in handen van Noa fucking Lang.
Op basis waarvan moeten we gaan huren? Sangare zal vertrekken, met Simons en Guti is ‘al’ 12 miljoen opgehaald. Het is super jammer dat Xavi gaat hoor, maar Xavi was een gigantische salarispost geworden en die ruimte kun je nu elders besteden. Er staat iemand anders op na Xavi, zo gaat het altijd. Niet te overspannen worden. Xavi = passant.

Er gaan er meerdere opstaan verwacht ik. PSV heeft sinds jaren weer een trainer die spelers in hun kracht zet en beter maakt. Zag je destijds ook bij Ajax.

Ik verwacht dat het talent van zo'n Bakayoko er onder Bosz helemaal uit gaat komen.
TigTogFlip
Basisspeler
Posts: 425
Joined: 17 Jan 2023, 00:23
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Sangare
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ontbijtkoek wrote: 16 Jul 2023, 12:35 Is onze Babadi geen optie om op de plek van Xavi te zetten? Of komt die nog echt tekort voor het eerste?
Hij zit in dezelfde situatie als Bakayoko vorig jaar. Als hij geen directe impact heeft, zullen mensen weer constant aan hem twijfelen.
Gomes92
Vaste waarde in elftal
Posts: 710
Joined: 04 Nov 2020, 19:05
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Chucky Lozano
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ontbijtkoek wrote: 16 Jul 2023, 12:35 Is onze Babadi geen optie om op de plek van Xavi te zetten? Of komt die nog echt tekort voor het eerste?
Je kunt toch geen international vervangen met een jeugspeler die alleen in de KKD heeft gespeeld?
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Een paar weken geleden maakte ik mij zorgen n.a.v. het bericht dat PSV het team rond Xavi wilde bouwen. Gevaarlijk als diezelfde Xavi wellicht na komend seizoen zou vertrekken en die kans zou natuurlijk niet ver van 100% zijn. Kun je weer opnieuw beginnen. (De vraag is of lange termijnbeleid überhaupt mogelijk is zonder geldberg maar dat is weer een ander verhaal). Nu zijn er, als we allemaal deze teleurstelling hebben verwerkt, ook weer nieuwe mogelijkheden. PSV is niet op sterven na dood, ook nu niet
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Een paar weken geleden maakte ik mij zorgen n.a.v. het bericht dat PSV het team rond Xavi wilde bouwen. Gevaarlijk als diezelfde Xavi wellicht na komend seizoen zou vertrekken en die kans zou natuurlijk niet ver van 100% zijn. Kun je weer opnieuw beginnen. (De vraag is of lange termijnbeleid überhaupt mogelijk is zonder geldberg maar dat is weer een ander verhaal). Nu zijn er, als we allemaal deze teleurstelling hebben verwerkt, ook weer nieuwe mogelijkheden. PSV is niet op sterven na dood, ook nu niet
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Niet een op een, maar de grootste talenten doorschuiven is wel wat PSV moet doen. Kijk naar Hato bij Ajax, die qua niveau vergelijkbaar werd ingeschat als onze Isaac. We kunnen geen spelers van 15 miljoen blijven kopen en ik zie in Van Duiven, Babadi, Land, van den Heuvel en van de Blaak een aantal spelers die echt de potentie hebben.
#FreeGeneratie4
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gomes92 wrote: 16 Jul 2023, 12:38
Ontbijtkoek wrote: 16 Jul 2023, 12:35 Is onze Babadi geen optie om op de plek van Xavi te zetten? Of komt die nog echt tekort voor het eerste?
Je kunt toch geen international vervangen met een jeugspeler die alleen in de KKD heeft gespeeld?
Normaal niet, maar normaal wordt een jeugdspeler van PSG ook niet in een maand tijd de beste speler van de Eredivisie. Ben wel heel benieuwd naar Land en Babadi. Zie zomaar een van die twee jongens zich in de loop van het seizoen in de basis knokken.

Ik begin ondertussen te denken dat Vranckx weleens de opvolger kan zijn van Simons. Dan kan Bosz zoals gewenst met de PNA spelen en Vranckx en Veerman daar wat voor.

Evan uitgaande dat PSV dus door wil met 20 veldspelers en 4 keepers, staan we er nu als volgt voor:

DOEL 4/4: Schiks, Waterman, Drommel, Benitez (lijkt me prima)

VERDEDIGING (9/8 : Mwene, Sambo, Baumgartl, Ramalho, Teze, Obispo, Mauro, Van Aanholt, Boscagli (hier moeten vooral veel spelers weg, eigenlijk is het vertrek van vrijwel iedereen misschien wel bespreekbaar voor PSV. Maar er moet tenminste 1 glasbak bij en om de cijfers dan kloppend te houden moeten er minstens 2 spelers weg. Ik gok Ramalho en Baumgartl)

MIDDENVELD 4/6: Veerman, Sangaré, Til, Saibari (hier moet echt heel veel gebeuren, zeker omdat Sangaré ook nog lijkt te vertrekken en misschien zelfs Veerman ook nog. Uitgaande van alleen Sangaré die vertrekt, moeten er dus 3 middenvelders gehaald worden. Vranckx is concreet in beeld, verder is het allemaal nog onduidelijk. De immer fantasierijke insiders kwamen met namen als Varela, Ambriz en daarnaast zijn Chotard en die andere Franse gast genoemd. Hier moet echt heel veel gebeuren en veel geld heen. 3 middenvelders dienen gehaald te worden, waarvan 2 basisspelers)

AANVAL 6/6: El Ghazi, Bakayoko, De Jong, Pepi, Lang, Vertessen (Qua cijfers goed bezet, maar de kans is groot dat Vertessen nog vertrekt en PSV zal ook een bod op El Ghazi niet weigeren vermoed ik. De interesse in Savio was er ook niet voor niets. Ik verwacht dus ook nog wel 1 of 2 nieuwe aanvallers, afhankelijk van de vertrekkende spelers.)

TALENTEN: Land, Babadi, Van Duiven, Comenencia, Van de Blaak, Nassoh. Ik vermoed dat een aantal van deze jongens bij het eerste zullen blijven. Als extra aanvulling op de selectie.

Al met al gaat er dus nog HEEL veel gebeuren. En dat met over 3 weken de voorronde van de CL. Ik verwacht daarom ook dit jaar weer geen plaatsing voor de CL, want we staan er gewoon niet goed voor. Achterin is het werkelijk brandhout, op het middenveld moeten er twee basisspelers bij. Dan zou eigenlijk binnen 10 dagen moeten gebeuren wil je een serieuze kans maken straks. Een glasbak rcv en twee klasbakken voor het middenveld zijn pure noodzaak om voor nu een kansje te maken. Maar al met al verwacht ik dus nog zeker 4 a 5 uitgaande transfers (2 verdedigers, Sangaré en minstens 1 aanvaller) en 5 inkomende transfers (een rcv, 3 middenvelders en een aanvaller) tot 31 augustus.
Last edited by Eindhovenvoetbal on 16 Jul 2023, 13:11, edited 1 time in total.
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Paco Casal wrote: 16 Jul 2023, 12:43 Niet een op een, maar de grootste talenten doorschuiven is wel wat PSV moet doen. Kijk naar Hato bij Ajax, die qua niveau vergelijkbaar werd ingeschat als onze Isaac. We kunnen geen spelers van 15 miljoen blijven kopen en ik zie in Van Duiven, Babadi, Land, van den Heuvel en van de Blaak een aantal spelers die echt de potentie hebben.
Eens met de strekking van je post, maar ze moeten er fysiek wel klaar voor zijn. Hato is dat absoluut, sowieso talent van de buitencategorie. Van Duiven en vdBlaak zou kunnen, Babadi en Land echt nog niet, zijn muggetjes in het grote mannen voetbal. Van den Heuvel vraag ik me überhaupt af of hij ooit goed genoeg is voor 1. Mist dat speciale in mijn ogen.
User avatar
Captain(C)
Vaste waarde in elftal
Posts: 743
Joined: 04 Nov 2020, 14:35
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Over drie weken voorronde van de Champions League. Ga er maar aanstaan
Koekoek!
User avatar
Saynotoracism
Verbannen
Posts: 22
Joined: 15 Jun 2023, 21:44
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ja, Earnie is flink de lul geworden arme vent. Allemaal door dat handelsletje! Gratis tip haal Spertsyan voordat Ajax die haalt.
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voor Babadi komt het allemaal net te vroeg denk ik. Denk pas dat hij na de winter een rol in het eerste kan gaan spelen.
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ontbijtkoek wrote: 16 Jul 2023, 12:35 Is onze Babadi geen optie om op de plek van Xavi te zetten? Of komt die nog echt tekort voor het eerste?
Een jongen die zijn debuut nog moet maken moet onze sterspeler vervangen? Dat lijkt me totaal niet realistisch en zelfs onverantwoord.

Laat die jongen eerst maar zijn contract verlengen, meetrainen met één en als hij het goed doet zijn debuut maken. Daar kan je dit seizoen nog niet op rekenen.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Elk voordeel… nu kan je het team verder gaan bouwen, nu kan een ander opstaan. Xavi was erg sterk, maar we zijn er geen kampioen mee geworden. Het gaat om een sterk team, niet om enkel sterke individuen hier en daar op het veld. Alle vertrouwen in Earnie op een of andere manier, ook naar het managen van Bosz toe. Ze willen aanvallend voetballen, dat kan ook absoluut zonder Xavi dus dan vind je hier ook wel een oplossing voor. Het lijkt erop dat Stewart graag de wat ‘betere’ voetballers heeft, dus het word juist leuk om te zien wat er gaat gebeuren. Enige is, maar dat heb ik al eerder gezegd, je hebt zomaar je tijd verspild aan Xavi. Over een paar weken staat de voorronde op de planning, je had nu een vervanger binnen kunnen hebben.
Nummer 6
Jeugdspeler
Posts: 50
Joined: 02 Jan 2023, 01:16
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindhovenvoetbal wrote: 16 Jul 2023, 12:44
Gomes92 wrote: 16 Jul 2023, 12:38

Je kunt toch geen international vervangen met een jeugspeler die alleen in de KKD heeft gespeeld?
Normaal niet, maar normaal wordt een jeugdspeler van PSG ook niet in een maand tijd de beste speler van de Eredivisie. Ben wel heel benieuwd naar Land en Babadi. Zie zomaar een van die twee jongens zich in de loop van het seizoen in de basis knokken.

Ik begin ondertussen te denken dat Vranckx weleens de opvolger kan zijn van Simons. Dan kan Bosz zoals gewenst met de PNA spelen en Vranckx en Veerman daar wat voor.

Evan uitgaande dat PSV dus door wil met 20 veldspelers en 4 keepers, staan we er nu als volgt voor:

DOEL 4/4: Schiks, Waterman, Drommel, Benitez (lijkt me prima)

VERDEDIGING (9/8 : Mwene, Sambo, Baumgartl, Ramalho, Teze, Obispo, Mauro, Van Aanholt, Boscagli (hier moeten vooral veel spelers weg, eigenlijk is het vertrek van vrijwel iedereen misschien wel bespreekbaar voor PSV. Maar er moet tenminste 1 glasbak bij en om de cijfers dan kloppend te houden moeten er minstens 2 spelers weg. Ik gok Ramalho en Baumgartl)

MIDDENVELD 4/6: Veerman, Sangaré, Til, Saibari (hier moet echt heel veel gebeuren, zeker omdat Sangaré ook nog lijkt te vertrekken en misschien zelfs Veerman ook nog. Uitgaande van alleen Sangaré die vertrekt, moeten er dus 3 middenvelders gehaald worden. Vranckx is concreet in beeld, verder is het allemaal nog onduidelijk. De immer fantasierijke insiders kwamen met namen als Varela, Ambriz en daarnaast zijn Chotard en die andere Franse gast genoemd. Hier moet echt heel veel gebeuren en veel geld heen. 3 middenvelders dienen gehaald te worden, waarvan 2 basisspelers)

AANVAL 6/6: El Ghazi, Bakayoko, De Jong, Pepi, Lang, Vertessen (Qua cijfers goed bezet, maar de kans is groot dat Vertessen nog vertrekt en PSV zal ook een bod op El Ghazi niet weigeren vermoed ik. De interesse in Savio was er ook niet voor niets. Ik verwacht dus ook nog wel 1 of 2 nieuwe aanvallers, afhankelijk van de vertrekkende spelers.)

TALENTEN: Land, Babadi, Van Duiven, Comenencia, Van de Blaak, Nassoh. Ik vermoed dat een aantal van deze jongens bij het eerste zullen blijven. Als extra aanvulling op de selectie.

Al met al gaat er dus nog HEEL veel gebeuren. En dat met over 3 weken de voorronde van de CL. Ik verwacht daarom ook dit jaar weer geen plaatsing voor de CL, want we staan er gewoon niet goed voor. Achterin is het werkelijk brandhout, op het middenveld moeten er twee basisspelers bij. Dan zou eigenlijk binnen 10 dagen moeten gebeuren wil je een serieuze kans maken straks. Een glasbak rcv en twee klasbakken voor het middenveld zijn pure noodzaak om voor nu een kansje te maken. Maar al met al verwacht ik dus nog zeker 4 a 5 uitgaande transfers (2 verdedigers, Sangaré en minstens 1 aanvaller) en 5 inkomende transfers (een rcv, 3 middenvelders en een aanvaller) tot 31 augustus.
Met bovenstaande uiteenzetting is het eigenlijk niet te doen om veerman en til te laten vertrekken. Zeker omdat beide mannen in het Bosz systeem passen.
Hopelijk kunnen we relatief snel wat verdedigers lozen. Ik verwacht dat Sambo, Mwene, Van aanholt & Mauro de backs worden/zijn. Dit om enig sinds continuïteit in de selectie te houden. Je kan natuurlijk niet je hele middenveld + verdediging verkopen.

Keepers + Aanval staat.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gelukkig leert de logica dat we ter vervanging van Xavi wel een miljoenenaankoop kunnen verwachten. Ongetwijfeld 1 die kwalitatief niet hetzelfde brengt, maar wel 1 die hopelijk miljoenen kan gaan opleveren. We hadden ongetwijfeld een fantastisch salarisbudget gereserveerd en een aantal miljoenen om te tekenen. Die kunnen nu natuurlijk worden ingezet bij het strikken van een vervanger, als ook de miljoenen die hij nog oplevert. Ik zou een aankoop van +/- 10 miljoen absoluut niet vreemd vinden.
Benitez040
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 22 Jun 2022, 11:10
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Waar blijven de geruchten 🙃
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Benitez040 wrote: 16 Jul 2023, 13:39 Waar blijven de geruchten 🙃
Die zijn er al weken. CDK.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik sta absoluut niet te springen om CDK. Voor 10-15 miljoen euro laat Milan hem echt niet gaan. Of je betaalt te veel, of je huurt hem. Ik zou het knap vinden als hier een fatsoenlijke deal uitkomt. Wordt in Italië daarnaast gezien als slechtste transfer van Milan ooit.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tjah, Vranckx was ook een mis'koop' van Milan. Die willen we toch ook graag?
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Captain(C) wrote: 16 Jul 2023, 13:13 Over drie weken voorronde van de Champions League. Ga er maar aanstaan
Die verloor PSV vorig seizoen ook. Als je hier niets van verwacht dan zal het uiteindelijke resultaat nooit tegenvallen.
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

hondjevandebakker wrote: 16 Jul 2023, 14:24 Ik sta absoluut niet te springen om CDK. Voor 10-15 miljoen euro laat Milan hem echt niet gaan. Of je betaalt te veel, of je huurt hem. Ik zou het knap vinden als hier een fatsoenlijke deal uitkomt. Wordt in Italië daarnaast gezien als slechtste transfer van Milan ooit.
Dat zegt niet zoveel. Milan heeft de laatste jaren wel meer vreemde transfers gedaan. Het kwam gewoon te vroeg voor deze speler.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Met deze achterhoede kan je er idd beter maar ik van verwachten.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
SomaQan
Nationale topspeler
Posts: 1,638
Joined: 04 Nov 2020, 16:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Onze CL tegenstanders hebben ook uitdagingen waarvan wij nu niet weten. Roeien met de riemen die je hebt en hopen dat wij nog een paar posities kunnen versterken.

Ik zie Saibari op dit moment als de beste vervanger van Xavi van de spelers die we al in huis hebben. Hopelijk kan Ernest naast Vranckx nog een centrale verdediger en een talentvolle nummer 10 daaraan toevoegen.
Ronaldio
Meervoudig international
Posts: 1,355
Joined: 23 Jul 2022, 21:30
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik verwacht voor de CL voorronde nog wel 1 of 2 versterkingen.

Brands en Stewart hebben allang rekening gehouden met een vertrek van Xavi. Dat zagen ze zelf ook wel aankomen.
Post Reply