Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat als ie voor 75 miljoen wordt verkocht na een jaartje?
LeandroBonfim
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 796
Joined: 07 Nov 2022, 15:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Denk dat PSV ook denkt: we pakken het geld snel want over 3 weken spelen we CL voorronde en we willen nog verdedigers.
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 13 Jul 2023, 18:58 Wat als ie voor 75 miljoen wordt verkocht na een jaartje?
Welke voorbeelden zijn er?
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mikelvb wrote: 13 Jul 2023, 19:13
RIO wrote: 13 Jul 2023, 18:58 Wat als ie voor 75 miljoen wordt verkocht na een jaartje?
Welke voorbeelden zijn er?
Ik denk dan aan Benfica. Maar goed, ben ook tevreden met 37 miljoen en klaar.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Laat dit snel rond komen voor de clausuleprijs. Dan kan PSV geld investeren in een vervanger en de verdediging
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sangare is goud voor Nottingham. Natuurlijk is het echt waar en zijn ze geïnteresseerd. Mocht Nottingham het lukken Ibi binnen te halen dan is dat vergelijkbaar met als wij Noa Lang binnenhalen. Een absolute toptransfer voor de club.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

En toch hè, toch zou ik het zonde vinden als hij naar zo'n marginale club als Nottingham of Burnley zou gaan. Natuurlijk is het prima wanneer zij de clausule aftikken, maar Sangaré kan met gemak op zijn minst het niveau van middenmoters als Brighton, Tottenham, Aston Villa of Chelsea aan. Ook net wat clubs met iets meer allure.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vroeg me al af waarom ze in Griekenland zitten, maar Marinakis is dus de eigenaar van Forest.

Denk dat de kans aardig groot is dat Ibi het trainingskamp niet gaat afmaken.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No



De fans zijn het met ons eens :D
User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5,270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die zijn als de dood dat er een net wat betere club komt want dan zijn ze kansloos.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

dan mag hij binnenkort toch nog terug naar ons mooie stadion komen als hij daar heengaat😁
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 13 Jul 2023, 21:03 En toch hè, toch zou ik het zonde vinden als hij naar zo'n marginale club als Nottingham of Burnley zou gaan. Natuurlijk is het prima wanneer zij de clausule aftikken, maar Sangaré kan met gemak op zijn minst het niveau van middenmoters als Brighton, Tottenham, Aston Villa of Chelsea aan. Ook net wat clubs met iets meer allure.
Met een doorverkoop % zijn deze clubs voor PSV gunstiger dan een Man Utd of zo. Dan is het of een succes en verkopen ze niet. Of een fail en dan verkopen ze hem voor minder weer door
Demenkovets
Vaste waarde in elftal
Posts: 741
Joined: 06 Aug 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maar met een clausule is een doorverkooppercentage denk ik wat minder voor de hand liggend. Anders eens.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat wel, maar als het percentage over de winst is dan moeten ze sowieso wel een succes zijn wil je er financieel iets van terugzien. Dan heb je inderdaad meer aan een tussenstap. Maar voor het imago als opleidingsclub voor de echte top is een wat grotere club aansprekender. Mits de speler slaagt, maar Sangarés plafond is nog niet bereikt, die heeft gewoon een nieuwe omgeving en uitdaging nodig.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 13 Jul 2023, 21:18 Dat wel, maar als het percentage over de winst is dan moeten ze sowieso wel een succes zijn wil je er financieel iets van terugzien. Dan heb je inderdaad meer aan een tussenstap. Maar voor het imago als opleidingsclub voor de echte top is een wat grotere club aansprekender. Mits de speler slaagt, maar Sangarés plafond is nog niet bereikt, die heeft gewoon een nieuwe omgeving en uitdaging nodig.
Op zich eens. Alleen denk ik niet dat Sangare nu al geschikt is voor de Europese top. Hij kan geweldig zijn als hij zijn dag heeft maar blijft ook ongelooflijke fouten maken in passing en beslissingen die op dat niveau absoluut niet kunnen.

Het zou mij een biet zijn waar hij uiteindelijk naartoe gaat zo lang PSV er maar het maximale uit haalt. Al gun ik Sangare uiteraard het beste.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 13 Jul 2023, 21:57
Grasmat wrote: 13 Jul 2023, 21:18 Dat wel, maar als het percentage over de winst is dan moeten ze sowieso wel een succes zijn wil je er financieel iets van terugzien. Dan heb je inderdaad meer aan een tussenstap. Maar voor het imago als opleidingsclub voor de echte top is een wat grotere club aansprekender. Mits de speler slaagt, maar Sangarés plafond is nog niet bereikt, die heeft gewoon een nieuwe omgeving en uitdaging nodig.
Op zich eens. Alleen denk ik niet dat Sangare nu al geschikt is voor de Europese top. Hij kan geweldig zijn als hij zijn dag heeft maar blijft ook ongelooflijke fouten maken in passing en beslissingen die op dat niveau absoluut niet kunnen.

Het zou mij een biet zijn waar hij uiteindelijk naartoe gaat zo lang PSV er maar het maximale uit haalt. Al gun ik Sangare uiteraard het beste.
Ik denk dat Sangaré, met zijn soms aanwezige nonchalance, er prima aan doet om op het niveau van Forest te wennen aan de PL. Dat hij het niveau aan kan ben ik van overtuigd, zelfs van de topploegen, maar hij moet nog wat stappen maken wat betreft tactische discipline en concentratie in de passing. Dan weet ik zeker dat hij over 1-2 jaar als grote meneer binnenkomt bij een grote club in de PL (want dan hebben ze tegen hem gespeeld en zullen ze respect voor hem hebben omdat hij ze omver geblazen heeft). En win-win voor ons als we een leuk doorverkooppercentage bedingen bij Forest. Newcastle heeft veel geld, Liverpool en Arsenal betalen fors voor spelers die ze écht willen, zeker rechtstreeks vanuit PL, Ten Hag mag met geld smijten, Chelsea is elke transferwindow wanhopig. Ja ik weet zeker dat hij over 1-2 jaar voor veel, heel veel geld naar één van deze clubs gaat als hij nu een tussenstap maakt.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... nbaar.html

West ham gaat voor Alvarez. Misschien schakelen zij nog door als Alvarez toch naar de Bundesliga gaat?
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vorige zomer leek 37 miljoen een koopje, nu lijkt het een monsterbedrag waar clubs tegenaan hinken. Hoe alles kan keren in een seizoen tijd.
#simplythebest
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Op Instagram een knipoog van Sangare met een foto van de wedstrijd gisteren.

Lijkt te gaan om shirt wat helemaal bezweet is, maar kan ook om aanvoerdersband gaan.

Stel hij blijft :heart:
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Stel hij blijft en dan? Weer lekker op 6 zetten? Of Veerman op het bankje? Want allebei werkt niet.

Tis 1 van beide, ookal zijn het totaal andere type spelers. Sangare is verwacht ik nodig om centjes te genereren om eindelijk eens de achterhoede op zn kop te gooien. Dat is voor nu even 10x belangrijker. Nog even los van het feit of je wel door moet willen met hem als hij zo'n vertrek wens heeft.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 16 Jul 2023, 14:47 Stel hij blijft en dan? Weer lekker op 6 zetten? Of Veerman op het bankje? Want allebei werkt niet.

Tis 1 van beide, ookal zijn het totaal andere type spelers. Sangare is verwacht ik nodig om centjes te genereren om eindelijk eens de achterhoede op zn kop te gooien. Dat is voor nu even 10x belangrijker. Nog even los van het feit of je wel door moet willen met hem als hij zo'n vertrek wens heeft.
Dus moeten we hem z.s.m. verkopen. Dus wat kunnen we hem het beste doen? Een ...... stellen.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 16 Jul 2023, 14:48
Juancho wrote: 16 Jul 2023, 14:47 Stel hij blijft en dan? Weer lekker op 6 zetten? Of Veerman op het bankje? Want allebei werkt niet.

Tis 1 van beide, ookal zijn het totaal andere type spelers. Sangare is verwacht ik nodig om centjes te genereren om eindelijk eens de achterhoede op zn kop te gooien. Dat is voor nu even 10x belangrijker. Nog even los van het feit of je wel door moet willen met hem als hij zo'n vertrek wens heeft.
Dus moeten we hem z.s.m. verkopen. Dus wat kunnen we hem het beste doen? Een ...... stellen.
Ik maak hem wel voor je. Zag je ook in een ander topic zoeken. Ze moeten godverdomme een deadline stellen.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wakker worden heren, die deadline is er al, mede door mijn advies. 31 juli.
Last edited by Juancho on 16 Jul 2023, 14:51, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Fijn dat ze in Engeland meer kunnen betalen, maar toch zie ik Sangaré het liefst naar de Bundesliga vertrekken. En dan het liefst met een gestrekt been richting de enkel van die rat.
Post Reply