Charles De Ketelaere

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply

Charles De Ketelaere, doen?

Ja, altijd doen tegen welke prijs dan ook
27
7%
Ja, mits juiste prijs
113
28%
Ja, mits huur met optie tot koop
188
46%
Ja, met terugkoopclausule
3
1%
Afhankelijk van de prijs/huurconstructie
56
14%
Nee, niet goed genoeg
6
1%
Nee, te duur
15
4%

Total votes: 408
Maikel
Site Admin
Clubvoorkeur: PSV

ComeOnPSV wrote: 16 Jul 2023, 16:14 Wat staat er in artikel van Elfrink?
Dat CDK op een lijstje staat maar het lastig is omdat hij zo duur is.

Dan snap ik zijn tweet niet zo, want daarin laat hij het lijken alsof PSV hem wel gaat binnenhalen
CZ_Code
Nationale topspeler

Dat koop niet haalbaar lijkt. Weet dat RIO vaak wat weet, en misschien probeert Rik juist nu verwachtingen wat te temperen. Doe ermee wat je wil.
CZ_Code
Nationale topspeler

Maikel wrote: 16 Jul 2023, 16:15

Dan snap ik zijn tweet niet zo, want daarin laat hij het lijken alsof PSV hem wel gaat binnenhalen
Na heel optimistisch te tweeten over Xavi heeft die misschien zijn lesje wel geleerd.
Teletubby
Nationale topspeler

In principe gewoon dat PSV snel door wilt en Ketelaere graag ergens anders wilt spelen. Ook staat er dat kopen vrijwel uitgesloten is en het wachten is op wat Milan wilt.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Maikel wrote: 16 Jul 2023, 16:15

Clicks, clicks, clicks, moneyz.

PSV is vandaag vol in de spotlight dus Rik heeft de opdracht gekregen van chef AD/ED om net ff wat meer premiumartikeltjes te pompen vandaag.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Niks.
Handball
Regelmatige invaller

Teletubby wrote: 16 Jul 2023, 16:17
In principe gewoon dat PSV snel door wilt en Ketelaere graag ergens anders wilt spelen. Ook staat er dat kopen vrijwel uitgesloten is en het wachten is op wat Milan wilt.
Waarop baseer je dat koop wordt uitgesloten?
Wat mij opvalt is dat huur helemaal niet genoemd wordt. En het metname gaat over het zoeken naar een "aanvaardbare prijs" etc.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Dat het allemaal veel minder concreet is dan dat hij aanvankelijk tweette.
colocolofc
Meervoudig international

We moeten onthouden dat Rik een doorgeefluik van PSV is. Van de week werden de verwachtingen rondom Xavi al getemperd. Dus ik hoop dat nu wordt gezegd dat koop onmogelijk lijkt om het straks nog knapper van PSV te laten lijken als het lukt om CDK binnen te halen. Het glas is halfvol ;)
Teletubby
Nationale topspeler

Handball wrote: 16 Jul 2023, 16:21
Teletubby wrote: 16 Jul 2023, 16:17

Waarop baseer je dat koop wordt uitgesloten?
Wat mij opvalt is dat huur helemaal niet genoemd wordt. En het metname gaat over het zoeken naar een "aanvaardbare prijs" etc.
"Voor PSV lijkt een koop onhaalbaar. Of De Ketelaere op een voor PSV financieel aanvaardbare manier naar Eindhoven kan komen, is afwachten."

Staat letterlijk in het artikel.
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Dit in combi met de jets die morgen gepland staan naar Milan zou toch een 1+1 moeten zijn?!
Mick Jagger
Lid van verdienste

Hij heet Charles De Ketelaere, in het Vlaams schrijven ze de voorvoegsels altijd met een hoofdletter, ook als er een voornaam voor staat.
Maar dat geheel terzijde, CDK is wel weer een ambitieuze naam.
Standbeeld
Mister PSV

Sensation wrote: 16 Jul 2023, 16:11
Het is toch wel even slikken als je ziet dat dit de vervanger moet worden van Xavi. Geen enkele vervanger zal het niveau van Xavi aantikken, verwacht ik. Ik heb de beelden rustig bekeken maar ik ben niet onder de indruk. Flegmatieke speler waarbij ik mezelf de vraag stel of zijn handelingssnelheid goed genoeg is voor de top. In de ED en bij PSV zal hij het vast en zeker goed gaan doen, maar obv de beelden zou ik er op dit moment zeker geen 15mln+ voor neertellen. Gelukkig is de jongen pas 22 jaar en kan hij nog groeien. Ik ben anti huur geworden, maar als we CDK gaan halen dan zou huur met optie beter zijn, anders ben ik bang dat we teveel gaan betalen voor wat we krijgen. Die 35mln zal als een steen aan het been van Milan hangen.
Maikel
Site Admin

De eerstvolgende die hier premium artikelen openbaar gooit gaat er voor twee weken vanaf.
Ronaldio
Meervoudig international

Standbeeld wrote: 16 Jul 2023, 16:24
Het is toch wel even slikken als je ziet dat dit de vervanger moet worden van Xavi. Geen enkele vervanger zal het niveau van Xavi aantikken, verwacht ik. Ik heb de beelden rustig bekeken maar ik ben niet onder de indruk. Flegmatieke speler waarbij ik mezelf de vraag stel of zijn handelingssnelheid goed genoeg is voor de top. In de ED en bij PSV zal hij het vast en zeker goed gaan doen, maar obv de beelden zou ik er op dit moment zeker geen 15mln+ voor neertellen. Gelukkig is de jongen pas 22 jaar en kan hij nog groeien. Ik ben anti huur geworden, maar als we CDK gaan halen dan zou huur met optie beter zijn, anders ben ik bang dat we teveel gaan betalen voor wat we krijgen. Die 35mln zal als een steen aan het been van Milan hangen.

Heeft net zoveel voetballend talent als Xavi. Alleen bij lange na niet de mentale gesteldheid van Xavi. Dat laatste maakt wel een groot verschil.

AC Milan was gewoon te vroeg voor hem. In de Eredivisie gaat hij het onder Bosz wellicht wel goed doen. Dat zullen we moeten afwachten.
Maar ik begrijp heel goed waarom PSV in hem de vervanger van Xavi ziet.
Last edited by Ronaldio on 16 Jul 2023, 16:33, edited 1 time in total.
Standbeeld
Mister PSV

Ronaldio wrote: 16 Jul 2023, 16:30
Standbeeld wrote: 16 Jul 2023, 16:24

Heeft net zoveel talent als Xavi. Alleen niet de mentale gesteldheid van Xavi.

AC Milan was gewoon te vroeg voor hem. In de Eredivisie gaat hij het onder Bosz wellicht wel goed doen. Dat zullen we moeten afwachten.
Wat bedoel je met "niet de mentale gesteldheid van Xavi"?
Riffii
Geselecteerd voor Oranje

Wtf moet je met zo een huurconstructie weer!!!
Krijg je t zelfde gezeik met Xavi!

Of iets kopen of nix doen!
Sanga are u dead ???? NO MAN!
Josef Dettelbacher
Legende

colocolofc wrote: 16 Jul 2023, 16:23 We moeten onthouden dat Rik een doorgeefluik van PSV is. Van de week werden de verwachtingen rondom Xavi al getemperd. Dus ik hoop dat nu wordt gezegd dat koop onmogelijk lijkt om het straks nog knapper van PSV te laten lijken als het lukt om CDK binnen te halen. Het glas is halfvol ;)
Hij is geen doorgeefluik. Hij is een journalist in dienst van het AD.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Ronaldio
Meervoudig international

Standbeeld wrote: 16 Jul 2023, 16:33
Ronaldio wrote: 16 Jul 2023, 16:30

Heeft net zoveel talent als Xavi. Alleen niet de mentale gesteldheid van Xavi.

Mentale weerbaarheid, enorme werk ethiek, er altijd en overal vol voor gaan.... Constant zichzelf willen verbeteren. Dat soort dingen.
Standbeeld
Mister PSV

Ronaldio wrote: 16 Jul 2023, 16:34
Standbeeld wrote: 16 Jul 2023, 16:33
Mentale weerbaarheid, enorme werk ethiek, er altijd en overal vol voor gaan....
Nou, als dat nog bovenop mijn inzichten obv het filmpje zou moeten komen, dan zou ik haast zeggen: doe maar niet. Het bevestigt iig wel mijn standpunt huur + optie.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Josef Dettelbacher wrote: 16 Jul 2023, 16:33
colocolofc wrote: 16 Jul 2023, 16:23 We moeten onthouden dat Rik een doorgeefluik van PSV is. Van de week werden de verwachtingen rondom Xavi al getemperd. Dus ik hoop dat nu wordt gezegd dat koop onmogelijk lijkt om het straks nog knapper van PSV te laten lijken als het lukt om CDK binnen te halen. Het glas is halfvol ;)
Nah, Rik meldt vooral de dingen die hij hoort van agenten en PSV. Hij doet zelden echt journalistiek werk, dat hij zelf iets onderzoekt. Is rondom Xavi ook op zijn bek gegaan. En met het betalen voor oefenpotjes heeft hij het over hoor en wederhoor en schrijft hij de onzin die PSV meldt over. Een echte journalist zoekt dan even uit wat zo'n live uitzending daadwerkelijk kost en toont daarmee aan of PSV lult of niet.
Juancho
Mister PSV

Zet Xavi en Pereiro naast elkaar en ik denk dat je aardig in de buurt komt als je verschillen wilt inzien 🤣

En dat geeft mij gelijk veel twijfel want naast af en toe geniaal was Pereiro vooral een slappe zak die de juiste mindset miste om het te redden bij PSV als bepalende speler. Laat staan een niveau hoger.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Heruone
Lid scoutingsteam

Maikel wrote: 16 Jul 2023, 16:24 De eerstvolgende die hier premium artikelen openbaar gooit gaat er voor twee weken vanaf.
Even mn leesbril opzetten.

Edit: ahh begrepen baas!
Last edited by Heruone on 16 Jul 2023, 16:39, edited 1 time in total.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Ronaldio
Meervoudig international

Standbeeld wrote: 16 Jul 2023, 16:37
Ronaldio wrote: 16 Jul 2023, 16:34

Mentale weerbaarheid, enorme werk ethiek, er altijd en overal vol voor gaan....
Nou, als dat nog bovenop mijn inzichten obv het filmpje zou moeten komen, dan zou ik haast zeggen: doe maar niet. Het bevestigt iig wel mijn standpunt huur + optie.

Het is afwachten. Nooit te voorspellen zoiets.

Als Bosz en Stewart overtuigd zijn zal het best wel goedkomen allemaal. Eerst maar eens zien of hij haalbaar is voor PSV.
MC Hammer
International

Eindhovenvoetbal wrote: 16 Jul 2023, 16:37
Josef Dettelbacher wrote: 16 Jul 2023, 16:33

Nah, Rik meldt vooral de dingen die hij hoort van agenten en PSV. Hij doet zelden echt journalistiek werk, dat hij zelf iets onderzoekt.
Hoe zie ie dat voor je? Mij lijkt het navraag doen bij agenten en TD's zijn voornaamste manier om aan info te komen. Het is geen detective, nee. Er is in dit geval gewoon weinig te onderzoeken, omdat de enigen die er iets van weten TD's en agenten zijn. En natuurlijk die tientallen insiders op dit forum.
Hammertime!
Post Reply