https://www.vi.nl/nieuws/PSV-richt-vizi ... -ketelaere
Volgens VI zijn er al gesprekken tussen de clubs gaande.
Charles De Ketelaere
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Internationale topspeler
Ik gaf een concreet voorbeeld in mijn post, maar die heb je er even afgesneden haha.MC Hammer wrote: ↑16 Jul 2023, 16:39Hoe zie ie dat voor je? Mij lijkt het navraag doen bij agenten en TD's zijn voornaamste manier om aan info te komen. Het is geen detective, nee. Er is in dit geval gewoon weinig te onderzoeken, omdat de enigen die er iets van weten TD's en agenten zijn. En natuurlijk die tientallen insiders op dit forum.Eindhovenvoetbal wrote: ↑16 Jul 2023, 16:37
Nah, Rik meldt vooral de dingen die hij hoort van agenten en PSV. Hij doet zelden echt journalistiek werk, dat hij zelf iets onderzoekt.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Jij kent De Ketelaere dus niet prima maar trek dan aub niet van die voorbarige conclusies.Juancho wrote: ↑16 Jul 2023, 16:38 Zet Xavi en Pereiro naast elkaar en ik denk dat je aardig in de buurt komt als je verschillen wilt inzien
En dat geeft mij gelijk veel twijfel want naast af en toe geniaal was Pereiro vooral een slappe zak die de juiste mindset miste om het te redden bij PSV als bepalende speler. Laat staan een niveau hoger.
Zoek maar eens wat info over hem, en kom dan even terug om deze post te rectificeren. Alvast een klein tipje leesvoer: https://totalfootballanalysis.com/artic ... is-tactics
En ik zal ook één quote eruit lichten:
En ja, zelfs bij Milan onderbouwen de cijfers dit aangezien hij (ook) afgelopen seizoen op alle verdedigende vlakken (ver) bovengemiddeld scoort tov CAMs/WingersPressing and defensive work: Above all, De Ketelaere is an extremely hard worker. His work ethic is second to none, and as a result, deserves all the praises he will undoubtedly receive. You can put young CDK in any position on the pitch — he will give his all and likely thrive there.
He has a good understanding of pressing principles. He kicks his pressing up a notch when the ball is played into wide areas, or when the opponent takes a heavy touch. He is also aware of his positioning on the pitch, and when he can allow his teammates to press, and when he can step into passing lanes to intercept the ball too.
https://fbref.com/en/players/2ef7c612/C ... -Ketelaere
Man man man
-
- Vaste waarde in elftal
Hier zitten net zo veel aannames in als in 45 minuten voetbal.Teletubby wrote: ↑16 Jul 2023, 15:59 Vorig jaar voor 35 miljoen overgenomen, de kans dat ze hem voor een realistisch bedrag (voor PSV) rond de 10 miljoen laten gaan lijkt mij helemaal uitgesloten. Mooi kut weer dit, lekker huren. Hieruit blijkt dus uit dat PSV niet was voorbereid op het vertrek van Xavi, anders had je wel een andere interessant haalbaar talent op het oog nu. Zo bouw je geen kapitaal op helaas.
-
- Nationale topspeler
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
-
- Legende
Wat ik vooral lees in bovenstaande is een zure supporter die het verlies van Simons projecteert op een makkelijk doelwitEindhovenvoetbal wrote: ↑16 Jul 2023, 16:37Nah, Rik meldt vooral de dingen die hij hoort van agenten en PSV. Hij doet zelden echt journalistiek werk, dat hij zelf iets onderzoekt. Is rondom Xavi ook op zijn bek gegaan. En met het betalen voor oefenpotjes heeft hij het over hoor en wederhoor en schrijft hij de onzin die PSV meldt over. Een echte journalist zoekt dan even uit wat zo'n live uitzending daadwerkelijk kost en toont daarmee aan of PSV lult of niet.Josef Dettelbacher wrote: ↑16 Jul 2023, 16:33
Hij is geen doorgeefluik. Hij is een journalist in dienst van het AD.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Nationale topspeler
Dus jij bent voorstander van deze potentiële transfer toch?Sensation wrote: ↑16 Jul 2023, 16:42Jij kent De Ketelaere dus niet prima maar trek dan aub niet van die voorbarige conclusies.Juancho wrote: ↑16 Jul 2023, 16:38 Zet Xavi en Pereiro naast elkaar en ik denk dat je aardig in de buurt komt als je verschillen wilt inzien
En dat geeft mij gelijk veel twijfel want naast af en toe geniaal was Pereiro vooral een slappe zak die de juiste mindset miste om het te redden bij PSV als bepalende speler. Laat staan een niveau hoger.
Zoek maar eens wat info over hem, en kom dan even terug om deze post te rectificeren. Alvast een klein tipje leesvoer: https://totalfootballanalysis.com/artic ... is-tactics
En ja, zelfs bij Milan onderbouwen de cijfers dit aangezien hij (ook) afgelopen seizoen op alle verdedigende vlakken (ver) bovengemiddeld scoort tov CAMs/WingersPressing and defensive work: Above all, De Ketelaere is an extremely hard worker. His work ethic is second to none, and as a result, deserves all the praises he will undoubtedly receive. You can put young CDK in any position on the pitch — he will give his all and likely thrive there.
He has a good understanding of pressing principles. He kicks his pressing up a notch when the ball is played into wide areas, or when the opponent takes a heavy touch. He is also aware of his positioning on the pitch, and when he can allow his teammates to press, and when he can step into passing lanes to intercept the ball too.
Man man man
-
- Legende
Gaan we voor Davy Klaassen dan?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Ben ik de enige die iets anders dan koop of huur met optie tot koop niks vindt? Dat zou wmb niets meer met kapitaalbouw te maken hebben, temeer omdat PSV we niet in slaagt om achterin door te selecteren om van de waardeloze middelmaat af te komen én Van Aanholt ook al huurt.
-
- Legende
Fijn dat ie op elke positie voorin kan spelen..
Misschien wel zo:
Lang - Pepi - CDK
Veerman - Vranckx
aankoop
Misschien wel zo:
Lang - Pepi - CDK
Veerman - Vranckx
aankoop
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
-
- Meervoudig international
- Sensation
- Lid scoutingsteam
Verdiep je maar eens in hem ipv blind vertrouwen op anderen (waarbij ik overigens zo gauw nergens iets lees op basis waarvan jij die conclusie kan trekken zoals je deed …)
-
- Geselecteerd voor Oranje
Kale huur kost alleen maar geld en heb je weinig aan als club.
Van de andere kant heeft JdJ er een dusdanige puinhoop van gemaakt met zijn korte termijn beleid, dat ik bang ben dat PSV op het moment niet anders kan.
Maar ik laat me heel graag verrassen.
Van de andere kant heeft JdJ er een dusdanige puinhoop van gemaakt met zijn korte termijn beleid, dat ik bang ben dat PSV op het moment niet anders kan.
Maar ik laat me heel graag verrassen.
-
- Nationale topspeler
-
- Internationale topspeler
Sterk inhoudelijke reactie, knap hoor. En dan iemand zuur noemen hahahaa.Josef Dettelbacher wrote: ↑16 Jul 2023, 16:47Wat ik vooral lees in bovenstaande is een zure supporter die het verlies van Simons projecteert op een makkelijk doelwitEindhovenvoetbal wrote: ↑16 Jul 2023, 16:37
Nah, Rik meldt vooral de dingen die hij hoort van agenten en PSV. Hij doet zelden echt journalistiek werk, dat hij zelf iets onderzoekt. Is rondom Xavi ook op zijn bek gegaan. En met het betalen voor oefenpotjes heeft hij het over hoor en wederhoor en schrijft hij de onzin die PSV meldt over. Een echte journalist zoekt dan even uit wat zo'n live uitzending daadwerkelijk kost en toont daarmee aan of PSV lult of niet.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
Zeker maak me alleen beetje zorgen om z’n gestokte doelpuntenproductie, maar de Eredivisie is een speeltuin voor doelpuntenmakers dus denk dat hij hier wel zelfvertrouwen kan tanken voor deRV1913 wrote: ↑16 Jul 2023, 16:47Dus jij bent voorstander van deze potentiële transfer toch?Sensation wrote: ↑16 Jul 2023, 16:42
Jij kent De Ketelaere dus niet prima maar trek dan aub niet van die voorbarige conclusies.
En ja, zelfs bij Milan onderbouwen de cijfers dit aangezien hij (ook) afgelopen seizoen op alle verdedigende vlakken (ver) bovengemiddeld scoort tov CAMs/Wingers
Man man man