Charles De Ketelaere

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply

Charles De Ketelaere, doen?

Ja, altijd doen tegen welke prijs dan ook
27
7%
Ja, mits juiste prijs
113
28%
Ja, mits huur met optie tot koop
188
46%
Ja, met terugkoopclausule
3
1%
Afhankelijk van de prijs/huurconstructie
56
14%
Nee, niet goed genoeg
6
1%
Nee, te duur
15
4%

Total votes: 408
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

RV1913 wrote: 16 Jul 2023, 16:47
Sensation wrote: 16 Jul 2023, 16:42

Jij kent De Ketelaere dus niet :lol: prima maar trek dan aub niet van die voorbarige conclusies.

Zoek maar eens wat info over hem, en kom dan even terug om deze post te rectificeren. Alvast een klein tipje leesvoer: https://totalfootballanalysis.com/artic ... is-tactics

En ik zal ook één quote eruit lichten:

En ja, zelfs bij Milan onderbouwen de cijfers dit aangezien hij (ook) afgelopen seizoen op alle verdedigende vlakken (ver) bovengemiddeld scoort tov CAMs/Wingers

https://fbref.com/en/players/2ef7c612/C ... -Ketelaere

Man man man
Dus jij bent voorstander van deze potentiële transfer toch?
Zeker maak me alleen beetje zorgen om z’n gestokte doelpuntenproductie, maar de Eredivisie is een speeltuin voor doelpuntenmakers dus denk dat hij hier wel zelfvertrouwen kan tanken voor de :ketchup:
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Sensation wrote: 16 Jul 2023, 16:58
RV1913 wrote: 16 Jul 2023, 16:47

Dus jij bent voorstander van deze potentiële transfer toch?
Zeker maak me alleen beetje zorgen om z’n gestokte doelpuntenproductie, maar de Eredivisie is een speeltuin voor doelpuntenmakers dus denk dat hij hier wel zelfvertrouwen kan tanken voor de :ketchup:
Dat is zowieso iets waar hij beter in kan worden. Dat zal het grooste verschil zijn met Xavi. Het afmaken. Maar hij is 22, 2 x kampioen van Belgie geworden. Hij is op bepaalde vlakken sterker dan Xavi zelfs. Sangare gaan we verkopen, kunnen we best CDK en Sanchez mee betalen.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

RIO wrote: 16 Jul 2023, 16:59

Dat is zowieso iets waar hij beter in kan worden. Dat zal het grooste verschil zijn met Xavi. Het afmaken. Maar hij is 22, 2 x kampioen van Belgie geworden. Hij is op bepaalde vlakken sterker dan Xavi zelfs. Sangare gaan we verkopen, kunnen we best CDK en Sanchez mee betalen.
Hoe denk jij dat hij het beste in het systeem past? Vond hem bij Club vooral als spits of net eromheen sterk. Zie hem niet meteen als middenvelder spelen. Of vanaf rechts? Maar dan blijft de puzzel op het middenveld bestaan.
RIO
Legende

Hij was meer een spelverdeler en speelde meestal centraal, maar ging altijd graag naar de flanken. Brugge speelde meer afwachtend en anders dan Bosz dus zijn rol is anders dan in het systeem van Bosz waar ik verwacht dat ie vaker in de box zal komen en meer zal scoren en assists geven (zijn progressive passing is echt enorm sterk).
Kezmania
Meervoudig international

Bram wrote: 16 Jul 2023, 16:56
Kezmania wrote: 16 Jul 2023, 16:54

Wel mee eens maar kale huur zou ik niet toejuichen. Zit je weer met dat je 0 waarde opbouwt.
We hebben over 3 weken iets waar we 30 miljoen waarde kunnen opbouwen.
Daar zit wat in maar het is allemaal weer wedden op 1 paard en paniekvoetbal. Vorig jaar klonken dezelfde geluiden en haalden wij het niet en zie nu het resultaat. Ik ben gewoon geen fan van kale huur (is nu nog voorbarig maar ga er niet vanuit dat er optie tot koop is, en zo wel dan zal het voor een bedrag zijn die we mogelijk niet kunnen betalen) omdat je er geen vermogen mee opbouwt. We hadden met Simons potentieel 60 miljoen of meer lopen en we weten allemaal hoe dat is geëindigd dus het is nu tijd dat we investeren op de lange termijn. Dan denk ik bijvoorbeeld even aan een Spertsyan van wie ik nu vrees dat hij de opvolger wordt van Tadic.
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Maar denk je dat ze CDK al zullen ‘voorschieten’ in de hoop dat Sangare verkocht gaat worden?
RIO
Legende

Vanthaman18 wrote: 16 Jul 2023, 17:06

Maar denk je dat ze CDK al zullen ‘voorschieten’ in de hoop dat Sangare verkocht gaat worden?
Ik denk dat het samen zal vallen met de verkoop van Ibi.
Madueke
Legende

Hazard was ook kale huur, maar schopt er tegen Feyenoord en in de bekerfinale toch belangrijke goals in.

Maar als je denkt dat PSV iets beters dan CDK kan kopen binnen een paar weken of met Guus Til de vCL in wil, be my guest.
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

RIO wrote: 16 Jul 2023, 17:07
Vanthaman18 wrote: 16 Jul 2023, 17:06

Je had het over CDK dat hij eind volgende week zal aansluiten? Dan moet er rondom Sangare wel iets spelen toch?
Joenepsv
Legende

Kale huur is een rukdeal. Huursom voor een dergelijke speler in het huidige klimaat zal een 3 miljoen zijn minimaal. Vind CdK echt een goede speler. Ander type dan Xavi dat wel. Vraag me ook af of hij dezelfde impact kan hebben als een Xavi. Persoonlijk zou ik liever een speler in een definitieve deal zien komen dan dat we het probleem met CdK een jaar verplaatsen.
Maikel
Site Admin
Clubvoorkeur: PSV

Sensation wrote: 16 Jul 2023, 16:54
Juancho wrote: 16 Jul 2023, 16:46 Ik ga uit van wat anderen zeggen over hem. Geen idee wat de waarheid is verder hé. We gaan het zien.
Verdiep je maar eens in hem ipv blind vertrouwen op anderen (waarbij ik overigens zo gauw nergens iets lees op basis waarvan jij die conclusie kan trekken zoals je deed …)
Iemand noemde ergens dat het de Belgische Pereiro is. Daarop heeft Juancho zijn hele mening over CDK nu gebaseerd.
Teletubby
Nationale topspeler

Vanthaman18 wrote: 16 Jul 2023, 17:08
RIO wrote: 16 Jul 2023, 17:07

Je had het over CDK dat hij eind volgende week zal aansluiten? Dan moet er rondom Sangare wel iets spelen toch?
Lijkt me wel, mochten we eind volgende week de beschikking hebben over CDK, Vranckx en Sanchez dan kan je in principe bouwen aan een team met Benitez Sambo - Sanchez - Boscagli - patje Vranckx veerman - cdk bakayoko - Pepi - lang Lijkt mij niet verkeerd voor de voorrondes
ComeOnPSV
Vedette

Lijkt dus alleen huur te kunnen worden met eventuele koopoptie.
Standbeeld
Mister PSV

Bram wrote: 16 Jul 2023, 16:53 Iedereen hier die zegt dat CDK niet goed genoeg is voor PSV heeft niet opgelet.
Als jij dan maar goed oplet. Wie zegt hier bij voorbaat dat hij niet goed genoeg is voor PSV? Ik zie alleen enkelen met twijfel en sommigen die tegen huur zijn. Zowat niemand die het bij voorbaat afschiet.
Juancho
Mister PSV

Maikel wrote: 16 Jul 2023, 17:10

Verdiep je maar eens in hem ipv blind vertrouwen op anderen (waarbij ik overigens zo gauw nergens iets lees op basis waarvan jij die conclusie kan trekken zoals je deed …)
Iemand noemde ergens dat het de Belgische Pereiro is. Daarop heeft Juancho zijn hele mening over CDK nu gebaseerd.
Lul niet zo achterlijk joh pannenkoek. Er zijn meerdere opties behalve dit forum hoor. Maar dat weet je waarschijnlijk niet.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Robson de Souza
Vedette

Dus hij scoort belangrijke goals? Halen zou ik zeggen!
Kezmania
Meervoudig international

Mannen, even één ding, dit is wel echt een grote aankoop hoor, huur of niet. Denk niet dat iedereen zich realiseert wat een glasbak Charles de Ketelaere is en het is voor PSV-begrippen gewoon top. Als je blij was met Thorgan Hazard dan is dit reden voor een feestje. Prima medicijn tegen die grafstemming.
Pietv8
Ballenjongen
Clubvoorkeur: PSV natuurlijk

Maikel wrote: 16 Jul 2023, 16:24 De eerstvolgende die hier premium artikelen openbaar gooit gaat er voor twee weken vanaf.
Hahaha zijn jullie op de vingers getikt door de undercover Rik?
Standbeeld
Mister PSV

Pietv8 wrote: 16 Jul 2023, 17:16
Maikel wrote: 16 Jul 2023, 16:24 De eerstvolgende die hier premium artikelen openbaar gooit gaat er voor twee weken vanaf.
Plottwist: Pietv8 is Rik zelf en hij wil de boodschap toch nog even een keer extra duidelijk maken. :mrgreen:
Juancho
Mister PSV

Rikkie loopt hier heel sneaky anoniem rond onder een schuilnaam en verwijt dat anderen op Twitter 😬🤔😁🙈 :mrgreen:

Tis tijd om uit de kast te komen Rik!
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
d'Oude
Vaste waarde in elftal

Ken de hele speler verder niet maar lees genoeg positieve teksten.
Echter ook hoe onhaalbaar hij is.

Huur met (realistische) optie tot koop is in dit stadium niet eens zoveel slechter dan kopen voor 15+ milj. Hou je het geld vrij voor anderen aankopen.
One can only hope
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Juancho wrote: 16 Jul 2023, 17:12

Lul niet zo achterlijk joh pannenkoek. Er zijn meerdere opties behalve dit forum hoor. Maar dat weet je waarschijnlijk niet.
Hoe dan ook, degenen die jou dat hebben wijsgemaakt verdienen een eeuwige plek op de negeer-lijst
Armada
Internationale topspeler

d'Oude wrote: 16 Jul 2023, 17:22 Ken de hele speler verder niet maar lees genoeg positieve teksten.
Echter ook hoe onhaalbaar hij is.

Huur met (realistische) optie tot koop is in dit stadium niet eens zoveel slechter dan kopen voor 15+ milj. Hou je het geld vrij voor anderen aankopen.
Yup, is de enige weg op dit moment. Als je dergelijke kwaliteit wilt wetende dat je nog relatief veel geld nodig hebt voor de rest van het elftal.
Maikel
Site Admin

Pietv8 wrote: 16 Jul 2023, 17:16
We hebben een dermate grootte dat we het ons niet kunnen veroorloven dat iedereen hier via zijweggetjes dingen opgooien.
Rikkert1234
Vedette

Juancho wrote: 16 Jul 2023, 17:20 Rikkie loopt hier heel sneaky anoniem rond onder een schuilnaam en verwijt dat anderen op Twitter 😬🤔😁🙈 :mrgreen:

Tis tijd om uit de kast te komen Rik!
Ik blijf liever in de kast ;)
Post Reply