Zeker maak me alleen beetje zorgen om z’n gestokte doelpuntenproductie, maar de Eredivisie is een speeltuin voor doelpuntenmakers dus denk dat hij hier wel zelfvertrouwen kan tanken voor deRV1913 wrote: ↑16 Jul 2023, 16:47Dus jij bent voorstander van deze potentiële transfer toch?Sensation wrote: ↑16 Jul 2023, 16:42
Jij kent De Ketelaere dus niet prima maar trek dan aub niet van die voorbarige conclusies.
Zoek maar eens wat info over hem, en kom dan even terug om deze post te rectificeren. Alvast een klein tipje leesvoer: https://totalfootballanalysis.com/artic ... is-tactics
En ik zal ook één quote eruit lichten:
En ja, zelfs bij Milan onderbouwen de cijfers dit aangezien hij (ook) afgelopen seizoen op alle verdedigende vlakken (ver) bovengemiddeld scoort tov CAMs/Wingers
https://fbref.com/en/players/2ef7c612/C ... -Ketelaere
Man man man
Charles De Ketelaere
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Dat is zowieso iets waar hij beter in kan worden. Dat zal het grooste verschil zijn met Xavi. Het afmaken. Maar hij is 22, 2 x kampioen van Belgie geworden. Hij is op bepaalde vlakken sterker dan Xavi zelfs. Sangare gaan we verkopen, kunnen we best CDK en Sanchez mee betalen.
-
- Internationale topspeler
Hoe denk jij dat hij het beste in het systeem past? Vond hem bij Club vooral als spits of net eromheen sterk. Zie hem niet meteen als middenvelder spelen. Of vanaf rechts? Maar dan blijft de puzzel op het middenveld bestaan.RIO wrote: ↑16 Jul 2023, 16:59Dat is zowieso iets waar hij beter in kan worden. Dat zal het grooste verschil zijn met Xavi. Het afmaken. Maar hij is 22, 2 x kampioen van Belgie geworden. Hij is op bepaalde vlakken sterker dan Xavi zelfs. Sangare gaan we verkopen, kunnen we best CDK en Sanchez mee betalen.
-
- Legende
Hij was meer een spelverdeler en speelde meestal centraal, maar ging altijd graag naar de flanken. Brugge speelde meer afwachtend en anders dan Bosz dus zijn rol is anders dan in het systeem van Bosz waar ik verwacht dat ie vaker in de box zal komen en meer zal scoren en assists geven (zijn progressive passing is echt enorm sterk).
-
- Meervoudig international
Daar zit wat in maar het is allemaal weer wedden op 1 paard en paniekvoetbal. Vorig jaar klonken dezelfde geluiden en haalden wij het niet en zie nu het resultaat. Ik ben gewoon geen fan van kale huur (is nu nog voorbarig maar ga er niet vanuit dat er optie tot koop is, en zo wel dan zal het voor een bedrag zijn die we mogelijk niet kunnen betalen) omdat je er geen vermogen mee opbouwt. We hadden met Simons potentieel 60 miljoen of meer lopen en we weten allemaal hoe dat is geëindigd dus het is nu tijd dat we investeren op de lange termijn. Dan denk ik bijvoorbeeld even aan een Spertsyan van wie ik nu vrees dat hij de opvolger wordt van Tadic.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Maar denk je dat ze CDK al zullen ‘voorschieten’ in de hoop dat Sangare verkocht gaat worden?RIO wrote: ↑16 Jul 2023, 16:59Dat is zowieso iets waar hij beter in kan worden. Dat zal het grooste verschil zijn met Xavi. Het afmaken. Maar hij is 22, 2 x kampioen van Belgie geworden. Hij is op bepaalde vlakken sterker dan Xavi zelfs. Sangare gaan we verkopen, kunnen we best CDK en Sanchez mee betalen.
-
- Legende
Ik denk dat het samen zal vallen met de verkoop van Ibi.Vanthaman18 wrote: ↑16 Jul 2023, 17:06Maar denk je dat ze CDK al zullen ‘voorschieten’ in de hoop dat Sangare verkocht gaat worden?RIO wrote: ↑16 Jul 2023, 16:59
Dat is zowieso iets waar hij beter in kan worden. Dat zal het grooste verschil zijn met Xavi. Het afmaken. Maar hij is 22, 2 x kampioen van Belgie geworden. Hij is op bepaalde vlakken sterker dan Xavi zelfs. Sangare gaan we verkopen, kunnen we best CDK en Sanchez mee betalen.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Je had het over CDK dat hij eind volgende week zal aansluiten? Dan moet er rondom Sangare wel iets spelen toch?RIO wrote: ↑16 Jul 2023, 17:07Ik denk dat het samen zal vallen met de verkoop van Ibi.Vanthaman18 wrote: ↑16 Jul 2023, 17:06
Maar denk je dat ze CDK al zullen ‘voorschieten’ in de hoop dat Sangare verkocht gaat worden?
- Joenepsv
- Legende
Kale huur is een rukdeal. Huursom voor een dergelijke speler in het huidige klimaat zal een 3 miljoen zijn minimaal. Vind CdK echt een goede speler. Ander type dan Xavi dat wel. Vraag me ook af of hij dezelfde impact kan hebben als een Xavi. Persoonlijk zou ik liever een speler in een definitieve deal zien komen dan dat we het probleem met CdK een jaar verplaatsen.
- Maikel
- Site Admin
- Clubvoorkeur: PSV
Iemand noemde ergens dat het de Belgische Pereiro is. Daarop heeft Juancho zijn hele mening over CDK nu gebaseerd.
-
- Nationale topspeler
Lijkt me wel, mochten we eind volgende week de beschikking hebben over CDK, Vranckx en Sanchez dan kan je in principe bouwen aan een team met Benitez Sambo - Sanchez - Boscagli - patje Vranckx veerman - cdk bakayoko - Pepi - lang Lijkt mij niet verkeerd voor de voorrondesVanthaman18 wrote: ↑16 Jul 2023, 17:08Je had het over CDK dat hij eind volgende week zal aansluiten? Dan moet er rondom Sangare wel iets spelen toch?
- Standbeeld
- Mister PSV
Als jij dan maar goed oplet. Wie zegt hier bij voorbaat dat hij niet goed genoeg is voor PSV? Ik zie alleen enkelen met twijfel en sommigen die tegen huur zijn. Zowat niemand die het bij voorbaat afschiet.
- Juancho
- Mister PSV
Lul niet zo achterlijk joh pannenkoek. Er zijn meerdere opties behalve dit forum hoor. Maar dat weet je waarschijnlijk niet.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Vedette
-
- Meervoudig international
Mannen, even één ding, dit is wel echt een grote aankoop hoor, huur of niet. Denk niet dat iedereen zich realiseert wat een glasbak Charles de Ketelaere is en het is voor PSV-begrippen gewoon top. Als je blij was met Thorgan Hazard dan is dit reden voor een feestje. Prima medicijn tegen die grafstemming.
- Standbeeld
- Mister PSV
Plottwist: Pietv8 is Rik zelf en hij wil de boodschap toch nog even een keer extra duidelijk maken.
-
- Vaste waarde in elftal
Ken de hele speler verder niet maar lees genoeg positieve teksten.
Echter ook hoe onhaalbaar hij is.
Huur met (realistische) optie tot koop is in dit stadium niet eens zoveel slechter dan kopen voor 15+ milj. Hou je het geld vrij voor anderen aankopen.
Echter ook hoe onhaalbaar hij is.
Huur met (realistische) optie tot koop is in dit stadium niet eens zoveel slechter dan kopen voor 15+ milj. Hou je het geld vrij voor anderen aankopen.
One can only hope
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
- Armada
Yup, is de enige weg op dit moment. Als je dergelijke kwaliteit wilt wetende dat je nog relatief veel geld nodig hebt voor de rest van het elftal.
- Maikel
- Site Admin
We hebben een dermate grootte dat we het ons niet kunnen veroorloven dat iedereen hier via zijweggetjes dingen opgooien.
-
- Vedette