Ben je daar nog steeds over bezig? Hij heeft je hard geraakt of niet?
Charles De Ketelaere
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik kan me niet voorstellen dat Milan nu al zaken wil doen. Het is ook niet zo dat zij mee moeten in fe haast die wij hebben. Ik vond Lang ook een 'long'shot maar CDK is dat helemaal. Mijn voorkeur zou bij andere spelers liggen in de range 6 tot 12 miljoen.
Huren met optie is natuurlijk altijd een goed idee omdat er heel veel geld beschikbaar komt als je top 2 haalt. Dan is 18 a 20 miljoen zelfs niet teveel.
Huren met optie is natuurlijk altijd een goed idee omdat er heel veel geld beschikbaar komt als je top 2 haalt. Dan is 18 a 20 miljoen zelfs niet teveel.
Last edited by 11 Tinus on 16 Jul 2023, 17:26, edited 1 time in total.
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- ShovingNE2
- Site Admin
Best knap om doorlopend zoveel onzin de wereld in te slingeren als je meer bronnen dan de melkboer raadpleegt.
Gebruik jij de Aliexpress versie van chatgtp om je mening de wereld in te slingeren?
Jij bent echt een grotere pannenkoek dan van Basten met je onrealistisch gebasel.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- MC Hammer
- International
Die ging toch niet over transfers, gozert .Eindhovenvoetbal wrote: ↑16 Jul 2023, 16:40Ik gaf een concreet voorbeeld in mijn post, maar die heb je er even afgesneden haha.MC Hammer wrote: ↑16 Jul 2023, 16:39
Hoe zie ie dat voor je? Mij lijkt het navraag doen bij agenten en TD's zijn voornaamste manier om aan info te komen. Het is geen detective, nee. Er is in dit geval gewoon weinig te onderzoeken, omdat de enigen die er iets van weten TD's en agenten zijn. En natuurlijk die tientallen insiders op dit forum.
Hammertime!
-
- Jeugdspeler
- Maikel
- Site Admin
Exact.
En op het moment dat wij dit hier non stop laten gaan komt er een moment dat we aansprakelijk gesteld kunnen worden.
Dus geen premium artikelen openbaar gooien.
We gaan er echt consequenties aan verbinden.
-
- Nationale topspeler
CDK bij brugge 12 goals 7 assists (vergelijkbare competite en CL)
-
- Vaste waarde in elftal
Een verborgen parel noemen we dat.
- Maikel
- Site Admin
Luuk de Jong toentertijd in Duitsland en Engeland, 6 goals. Als spits.
Ging toen bij PSV wel anders.
-
- Internationale topspeler
16,5 hele wedstrijd omgerekend. Maar inderdaad, slechte stats. Met goede stats was hij ook niet in beeld geweest bij PSV, maar bij Madrid.
-
- Vaste waarde in elftal
Lijkt me een interessante speler. Wat minder explosief vergeleken met Xavi maar technisch prima. Gaan ook wel wat doelpunten inleveren maar dat zal Noa Lang (deels) moeten gaan opvangen.
Koop lijkt me simpelweg niet reëel, maar een huur met koopoptie zou ik ook mee kunnen leven. Ik vrees dat we in onze huidige situatie gewoon niet zoveel te willen hebben.
Als we via deze weg kwaliteit kunnen opvangen/toevoegen aan de selectie waarmee we komend jaar in ieder geval (weer) bij de eerste twee kunnen eindigen dan hebben we volgend jaar met de extra (hoge) CL inkomsten extra financiele armslag en daarmee ook weer meer opties.
Koop lijkt me simpelweg niet reëel, maar een huur met koopoptie zou ik ook mee kunnen leven. Ik vrees dat we in onze huidige situatie gewoon niet zoveel te willen hebben.
Als we via deze weg kwaliteit kunnen opvangen/toevoegen aan de selectie waarmee we komend jaar in ieder geval (weer) bij de eerste twee kunnen eindigen dan hebben we volgend jaar met de extra (hoge) CL inkomsten extra financiele armslag en daarmee ook weer meer opties.
-
- Vaste waarde in elftal
- Juancho
- Mister PSV
Ach op dit forum zijn en worden ook vaker namen genoemt en geroemd op basis van lappen tekst die er achteraf geen reet van kunnen. Dus wat dat betreft
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- ruuddevil
- Legende
Had bij Brugge maar 1 heel sterk seizoen qua statistieken. De seizoenen ervoor was ie natuurlijk nog erg jong dus dat kan gewoon een natuurlijke ontwikkeling zijn. Maar na een dramatisch jaar in Milaan kun je er ook niet zomaar van uitgaan dat dat laatste jaar Brugge zomaar even wordt doorgezet in Nederland. Huur met optie tot koop is qua risico beheersing in dit geval dus best een overweging. Al vindt Brands opties tot koop niet heel zinvol.
- OhOhLozano
- Ballenjongen
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
-
- Internationale topspeler
Best veel toch? Laten we onszelf niet overschatten. Recente namen als Berisha en Tzolis bijvoorbeeld. Maar andersom hebben mensen hier ook al heel vaak parels voorspeld in een vroeg stadium, zoals Szoboszlai.
- Ardbeg
- Mister PSV
Wie zijn "we"? Er zijn maar 2 of 3 man die echt uitgebreide analyses doen over spelers. Al doet je eerstgenoemde het nu aardig in DE.Eindhovenvoetbal wrote: ↑16 Jul 2023, 17:52Best veel toch? Laten we onszelf niet overschatten. Recente namen als Berisha en Tzolis bijvoorbeeld. Maar andersom hebben mensen hier ook al heel vaak parels voorspeld in een vroeg stadium, zoals Szoboszlai.