Ik zie vrijwel dagelijks langere posts over spelers die ik niet ken. Daar doel ik op.Ardbeg wrote: ↑16 Jul 2023, 17:54Wie zijn "we"? Er zijn maar 2 of 3 man die echt uitgebreide analyses doen over spelers. Al doet je eerstgenoemde het nu aardig in DE.Eindhovenvoetbal wrote: ↑16 Jul 2023, 17:52
Best veel toch? Laten we onszelf niet overschatten. Recente namen als Berisha en Tzolis bijvoorbeeld. Maar andersom hebben mensen hier ook al heel vaak parels voorspeld in een vroeg stadium, zoals Szoboszlai.
Charles De Ketelaere
-
- Internationale topspeler
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Zelfs al wil Milan deze jongen laten gaan voor 'maar' 15mln, dan zou ik het niet blind durven neerleggen. Bij Lang had ik dat wel. Huur met optie zou wmb het beste zijn voor PSV.
-
Ik schaal CDK dan juist weer hoger in dan Lang.Standbeeld wrote: ↑16 Jul 2023, 17:56 Zelfs al wil Milan deze jongen laten gaan voor 'maar' 15mln, dan zou ik het niet blind durven neerleggen. Bij Lang had ik dat wel. Huur met optie zou wmb het beste zijn voor PSV.
-
Ben wel behoorlijk fan van CDK. Ben alleen bang dat we weer een rukdeal gaan krijgen. Wel een meer dan waardige vervanger van Xavi. Als je hem voor 15m kan halen dan ben je spekkoper. Van de transfers van Madueke en Gakpo haal je Pepi en Lang. Van Xavi, Seelt en Guti haal je dan (bijna) CDK. Ik kan me echter niet voorstellen dat ze hem voor 15 laten gaan. 20m lijkt me alleen mogelijk als er nog een speler vertrekt en is natuurlijk behoorlijk risicovol.
Zolang het maar een goede deal voor ons is. Niet weer een klote deal zoals bij Xavi. Dan maar een andere speler, hoe graag ik hem ook zie komen
Zolang het maar een goede deal voor ons is. Niet weer een klote deal zoals bij Xavi. Dan maar een andere speler, hoe graag ik hem ook zie komen
- Ardbeg
- Mister PSV
Ja kei goed toch? Leer je nog wat over voetballers weten!Eindhovenvoetbal wrote: ↑16 Jul 2023, 17:56Ik zie vrijwel dagelijks langere posts over spelers die ik niet ken. Daar doel ik op.
-
- Legende
Van zijn Brugge beelden werd ik wel vrolijk. Goede click ook met Lang. Maar mocht ik geld hebben, dan koop ik liever Vrancken. Daar heb ik een beter gevoel bij dan CDK en is ook goedkoper lijkt mij.
Maar zie CDK best graag komen. We verdienen er weer geen drol op, sterker nog, dat gaan een forse huur som en salaris worden. Reken op 5-6 miljoen in totaal. Maar sportief gaat hij wel wat brengen lijkt mij.
Speetsyan lijkt mij ook wel wat maar denk dat het budget er niet voor is nu.
Maar zie CDK best graag komen. We verdienen er weer geen drol op, sterker nog, dat gaan een forse huur som en salaris worden. Reken op 5-6 miljoen in totaal. Maar sportief gaat hij wel wat brengen lijkt mij.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
- VeresRivne
- Vedette
Beetje jong; https://www.transfermarkt.nl/sam-vranck ... er/1045221Menno1 wrote: ↑16 Jul 2023, 18:08 Van zijn Brugge beelden werd ik wel vrolijk. Goede click ook met Lang. Maar mocht ik geld hebben, dan koop ik liever Vrancken. Daar heb ik een beter gevoel bij dan CDK en is ook goedkoper lijkt mij.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
-
- Vedette
Iemand die de polonaise loopt en roept dat Xavi op zeker blijft vanwege een rugnummertje… dan ben je pas een pannenkoekShovingNE2 wrote: ↑16 Jul 2023, 17:27Best knap om doorlopend zoveel onzin de wereld in te slingeren als je meer bronnen dan de melkboer raadpleegt.
Gebruik jij de Aliexpress versie van chatgtp om je mening de wereld in te slingeren?
Jij bent echt een grotere pannenkoek dan van Basten met je onrealistisch gebasel.
- Ardbeg
- Mister PSV
Bijzonder hoe the usual suspects weer de mods moeten beledigen. De gemoederen lopen weer hoog op.
- Maikel
- Site Admin
-
- Nationale topspeler
- Maikel
- Site Admin
Waar wil je over stemmen?
- Is CDK een aanwinst?
- Welke deal is het beste?
- Wie is er de grootste pannenkoek?
- Iets anders?
-
- Nationale topspeler
Wel of geen aanwinst en zoja tot welke bedrag of welke manier.
Grootste pannenkoeken hoef je ni voor te stemmen
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
-
Haha zeker, vind ik leuk. Maar dat was de discussie ook niet.Ardbeg wrote: ↑16 Jul 2023, 18:06Ja kei goed toch? Leer je nog wat over voetballers weten!Eindhovenvoetbal wrote: ↑16 Jul 2023, 17:56
Ik zie vrijwel dagelijks langere posts over spelers die ik niet ken. Daar doel ik op.
- PSV 1973
- Lid 2e elftal
Ja klopt getuige onderstaand artikel. Deze is van 17.00 uur vandaag.
https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... ankondigen
- PSV 1973
- Lid 2e elftal
Deze is van wat eerder op de dag. Daaruit kun je halen dat CDK wel openstaat voor PSV.
https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... v-dan-toch
https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... v-dan-toch
- Tomm
- Vedette
Wat een gruwelijke kut titel. PSV, Xavi en CDK. Puur voor de clicks… zum kotsenPSV 1973 wrote: ↑16 Jul 2023, 18:27Ja klopt getuige onderstaand artikel. Deze is van 17.00 uur vandaag.
https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... ankondigen
-
- Vedette
Ik hoop wel dat het om een koop constructie gaat. Zou wel een domper zijn als je weer gaat huren. Dan ben je weer aan het opleiden voor een ander. Dan zou je ook naar alternatieven kunnen kijken. Voor pak hem beet tien tot vijftien miljoen zou je toch een aardige speler kunnen halen. Die Ivanusec waar Feyenoord interesse heeft zou ik geen verkeerde vinden.
Als je deze De Ketelaere kan kopen voor pak hem beet vijftien miljoen en bij een eventuele toekomstige verkoop Milan meedeelt in de winst, dan heb je voor de komende jaren een heel getalenteerde speler waar je even mee vooruit kan. Dan heb je ook met Lang, Pepi, Bakayoko en CDK een aanval waarmee je een tijdje vooruit kan.
Als je deze De Ketelaere kan kopen voor pak hem beet vijftien miljoen en bij een eventuele toekomstige verkoop Milan meedeelt in de winst, dan heb je voor de komende jaren een heel getalenteerde speler waar je even mee vooruit kan. Dan heb je ook met Lang, Pepi, Bakayoko en CDK een aanval waarmee je een tijdje vooruit kan.