Charles De Ketelaere

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply

Charles De Ketelaere, doen?

Ja, altijd doen tegen welke prijs dan ook
27
7%
Ja, mits juiste prijs
113
28%
Ja, mits huur met optie tot koop
188
46%
Ja, met terugkoopclausule
3
1%
Afhankelijk van de prijs/huurconstructie
56
14%
Nee, niet goed genoeg
6
1%
Nee, te duur
15
4%

Total votes: 408
ShovingNE2
Site Admin

Menno1 wrote: 16 Jul 2023, 18:08 Van zijn Brugge beelden werd ik wel vrolijk.
Image
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Kezmania wrote: 16 Jul 2023, 16:54
RIO wrote: 16 Jul 2023, 16:46 CDK is buitencategorie voor PSV. Enorme kans op een kwaliteitsinjectie na het vertrek van Xavi.

Slimme, sierlijke speler met een enorme werk ethiek.
Wel mee eens maar kale huur zou ik niet toejuichen. Zit je weer met dat je 0 waarde opbouwt.
Kale huur is gewoon kut; steek je geld in een speler die je in andermans belang opleidt. Met de zekerheid dus dat je volgend jaar opnieuw met een drup aan de neus kunt constateren dat je weer geen eigen kwaliteit in huis hebt, waarde hebt opgebouwd.

Acceptabeler zou het zijn als PSV de rest van de miljoenen - na de verkoop van Guti, Simons en Sangaré lijkt me €35M het bedrag dat geherinvesteerd kan worden - besteedt aan topkwaliteit. Haalt PSV Vranckx, Sanchez en nog twee basiswaardige spelers voor het middenveld en de verdediging, dan is de huur van De Ketelaere te billijken omdat het financiële ruimte vrijhoudt voor een kwaliteitsimpuls op andere positie.

Echter, kijk dan ook alvast vooruit voor het seizoen erop. Betekent De Ketelaere een ticket naar CL dit jaar, haal dan in de winterstop alvast een jonge opvolger voor het seizoen erop in huis.
DE MADERA 76
Regelmatige invaller

ShovingNE2 wrote: 16 Jul 2023, 18:39
Menno1 wrote: 16 Jul 2023, 18:08 Van zijn Brugge beelden werd ik wel vrolijk.
Image
Is dat Rik daar aan de bar, duidelijke hint dus, CDK incoming ;)
Revolinho
Internationale topspeler

Wat een gelul hier zeg. Zeiden jullie niet allemaal dat die goal tegen AZ van Xavi zonder die clausule er nooit was gekomen en dus blij waren dat er kwaliteit op het veld stond om die voorronde CL te halen? En nu gaan jullie klagen over kale huur, of wat voor constructie dan ook.

Hoe het ook mag gaan, ik interesseer me enkel voor wat er op het veld staat en of dat allemaal goed genoeg is om een succesvol seizoen te draaien. De mensen bij PSV hebben noch mij, of wie dan ook hier nodig voor financieel advies of bezorgdheid. Er moet een vervanger voor oa Xavi komen, mijn enige taak is om het team te supporten. CdK is een hele leuke speler, met nog een connectie met Lang ook. Ik vind het uitstekend hoe Earnie te werk gaat, wat een verademing tov de clown hiervoor. Hij gaat voor het allerhoogst haalbare, wat ook hier en daar niet zal lukken verwacht ik. Maar zijn intenties zijn super. En dat hij niet wenst te huren, is al 100x beter dan hiervoor. Alleen kan je nog zoveel wel of niet willen, je ontkomt er soms niet aan. Als het team maar sterk voor de dag komt, meer boeit mij echt geen fluit.
Mikelvb
Nationale topspeler

Johann Vogel wrote: 16 Jul 2023, 18:39 Ik hoop wel dat het om een koop constructie gaat. Zou wel een domper zijn als je weer gaat huren. Dan ben je weer aan het opleiden voor een ander. Dan zou je ook naar alternatieven kunnen kijken. Voor pak hem beet tien tot vijftien miljoen zou je toch een aardige speler kunnen halen. Die Ivanusec waar Feyenoord interesse heeft zou ik geen verkeerde vinden.

Als je deze De Ketelaere kan kopen voor pak hem beet vijftien miljoen en bij een eventuele toekomstige verkoop Milan meedeelt in de winst, dan heb je voor de komende jaren een heel getalenteerde speler waar je even mee vooruit kan. Dan heb je ook met Lang, Pepi, Bakayoko en CDK een aanval waarmee je een tijdje vooruit kan.
Op basis van de woorden van Stewart gaat PSV niet voor een kale huur. Ik verwacht dat ze dan doorschakelen naar een andere optie.
Madueke
Legende

Ik verwacht dat Stewart na het vertrek van Xavi voor een fooi en met de vCL binnen enkele weken inmiddels wel anders denkt over huren.

Overigens moeten we ook niet doen alsof hij destijds heeft aangegeven om nooit maar dan ook nooit meer te gaan huren.
Joenepsv
Legende

Een keer een speler huren is het probleem niet. Het gaat om balans. Een club als PSV schiet niks op met 4 a 5 huurlingen. Dat heeft niks met beleid te maken. En als je dan spelers huurt is het wel prettig dat het jongens zijn die iets toevoegen. John heeft zoveel geld verspild met waardeloze huurlingen. Ik ben geen voorstander van een huurling als vervanger van Xavi. Je verschuift je probleem een jaar. Maar een CdK is anders natuurlijk onhaalbaar en dat is wel een speler die er meteen staat. Alsnog zie ik liever een Spertsyan gekocht worden maar mocht op dit moment CdK de beste optie zijn zou ik vrede met een huurtransfer hebben.
Massimo
Legende

Het huren van De Keatelare zal niet goedkoop zijn in huursom en salaris. Een eventuele koopoptie evenmin. Desalniettemin als zo'n speler direct bij je beste spelers behoort en je daardoor wel andere posities kunt versterken dan kan het alsnog een prima optie zijn ondanks dat het in eerste instantie dat totaal niet lijkt. Een speler huren die bij jou de fouten mag maken en waar je last hebt van de wisselvalligheid die op het moment hij er eindelijk lekker in begint te komen weer vertrekt daar zit je veel minder op te wachten.
PSV 1973
Lid 2e elftal

We kunnen, zo het nu (b)lijkt, het wel vergeten dat CDK ons komt versterken.
Het zit ons en PSV weer niet mee. Hopelijk komt hij alsnog hierheen.
Vraagprijs van 28M. ja daaaaag...
https://www.soccernews.nl/news/de-ketel ... l-genomen/
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

PSV tast natuurlijk eerst af of een speler wil en praat daarna pas met een club. Dus als PSV nu praat met Milan, is De Ketelaere het probleem niet.
Johann Vogel
Vedette

Mikelvb wrote: 16 Jul 2023, 19:03
Johann Vogel wrote: 16 Jul 2023, 18:39 Ik hoop wel dat het om een koop constructie gaat. Zou wel een domper zijn als je weer gaat huren. Dan ben je weer aan het opleiden voor een ander. Dan zou je ook naar alternatieven kunnen kijken. Voor pak hem beet tien tot vijftien miljoen zou je toch een aardige speler kunnen halen. Die Ivanusec waar Feyenoord interesse heeft zou ik geen verkeerde vinden.

Als je deze De Ketelaere kan kopen voor pak hem beet vijftien miljoen en bij een eventuele toekomstige verkoop Milan meedeelt in de winst, dan heb je voor de komende jaren een heel getalenteerde speler waar je even mee vooruit kan. Dan heb je ook met Lang, Pepi, Bakayoko en CDK een aanval waarmee je een tijdje vooruit kan.
Op basis van de woorden van Stewart gaat PSV niet voor een kale huur. Ik verwacht dat ze dan doorschakelen naar een andere optie.
Wellicht dat met een basis bedrag gelijkaardig aan die van Lang maar met een flinke bonus regeling wanneer we komend seizoen de CL halen er toch een definitieve overname inzit.
PSV 1973
Lid 2e elftal

Il Corriere dello Sport is een zéér betrouwbaar medium.
Vooralsnog, Peccato !
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

PSV 1973 wrote: 16 Jul 2023, 19:26 Il Corriere dello Sport is een zéér betrouwbaar medium.
Vooralsnog, Peccato !
Dan ga ik ervan uit dat PSV hiervan op de hoogte is en niet meer met Milan in onderhandeling gaat..
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Revolinho wrote: 16 Jul 2023, 19:00 Wat een gelul hier zeg. Zeiden jullie niet allemaal dat die goal tegen AZ van Xavi zonder die clausule er nooit was gekomen en dus blij waren dat er kwaliteit op het veld stond om die voorronde CL te halen? En nu gaan jullie klagen over kale huur, of wat voor constructie dan ook.

Hoe het ook mag gaan, ik interesseer me enkel voor wat er op het veld staat en of dat allemaal goed genoeg is om een succesvol seizoen te draaien. De mensen bij PSV hebben noch mij, of wie dan ook hier nodig voor financieel advies of bezorgdheid. Er moet een vervanger voor oa Xavi komen, mijn enige taak is om het team te supporten. CdK is een hele leuke speler, met nog een connectie met Lang ook. Ik vind het uitstekend hoe Earnie te werk gaat, wat een verademing tov de clown hiervoor. Hij gaat voor het allerhoogst haalbare, wat ook hier en daar niet zal lukken verwacht ik. Maar zijn intenties zijn super. En dat hij niet wenst te huren, is al 100x beter dan hiervoor. Alleen kan je nog zoveel wel of niet willen, je ontkomt er soms niet aan. Als het team maar sterk voor de dag komt, meer boeit mij echt geen fluit.
Zonder die twee goals tegen AZ was ajax vierde geworden ;)
Bosz
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Oud nieuws. Het laatste bericht is dat ie is verteld dat ie niet in de plannen voorkomt. Die gaat weg.
Ardbeg
Mister PSV

PSV 1973 wrote: 16 Jul 2023, 19:26 Il Corriere dello Sport is een zéér betrouwbaar medium.
Vooralsnog, Peccato !
Il Corriere dello Sport: Tier 3, rarely reliable.
TylerDurdn
Internationale topspeler

https://www.corrieredellosport.it/squad ... milan/t120 Kan er iig niets van vinden op hun website omtrent nieuws Milan.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Vooralsnog, Peccato !
Haha pure roddelkrant is het. Zeer onbetrouwbaar. Soort The Daily Mail
Mr.Unibet
Meervoudig international

Zou het als PSV zijnde absoluut niet aandurven om hem gelijk te kopen. Heeft afgelopen seizoen echt vrijwel niets laten zien en zijn invalbeurten leken ook nergens op. Op basis van het verleden echt wel talent, een heel stuk minder dan Xavi imo, maar ik zou toch zijn krasjes eerst van dichtbij willen bekijken. Ben zelf toch wel huiverig als een speler direct mislukt bij een stap hogerop. Normaliter laat je dan nog wel wat flarden van zijn talent zien, maar had in mijn ogen veel moeite om zich tussen het fysiek geweld te onderscheiden..
Revolinho
Internationale topspeler

Mr.Unibet wrote: 16 Jul 2023, 19:41 Zou het als PSV zijnde absoluut niet aandurven om hem gelijk te kopen. Heeft afgelopen seizoen echt vrijwel niets laten zien en zijn invalbeurten leken ook nergens op. Op basis van het verleden echt wel talent, een heel stuk minder dan Xavi imo, maar ik zou toch zijn krasjes eerst van dichtbij willen bekijken. Ben zelf toch wel huiverig als een speler direct mislukt bij een stap hogerop. Normaliter laat je dan nog wel wat flarden van zijn talent zien, maar had in mijn ogen veel moeite om zich tussen het fysiek geweld te onderscheiden..
Het laatste wat je moet denken, is dat dit soort betogen iets betekenen. Het kan ook misgaan bij spelers die geweldige stats kunnen overleggen en andersom. Ene van Ginkel liet ook niet zoveel zien bij Milan en Chelsea, maar was de ontbrekende schakel. Ik zeg niet dat dat nu met CdK ook zo is, maar niemand die mij kan vertellen dat het niet zo is. Tijd zal het leren.

Als Earnie nu al weg is, is hij bezig met de speler en echt niet om alleen maar te informeren of hij ervoor open staat. Dat had per app nog gekund. Al het voorwerk mbt de vervanger van Sangare, Guti en de aankomende CV zullen al wel gedaan zijn. Alleen dit gedoe met Xavi had tot max een week geleden mogen duren. Ik heb het gezegd en herhaal weer: het boeit me niet wie het is, niemand is groter dan de club. Het is echt goed dat hij is gegaan, zat niet te wachten op een vedette/sterspeler. Niemand is onvervangbaar, alleen moet je het als team opvangen ipv een 1-op-1 vervanger zoeken. Het gaat altijd om het team, altijd om een kloppend geheel.

Ik kan me trouwens voorstellen dat een verkoop van Baka nu plots wel reeel is, om wat extra geld te kunnen genereren. Stel je pakt met Sangare en Baka bij elkaar zo’n 65 miljoen, dan kan je dat in 4 spelers steken en nog wat overhouden ook.
Mr.Unibet
Meervoudig international

Revolinho wrote: 16 Jul 2023, 19:55
Mr.Unibet wrote: 16 Jul 2023, 19:41 Zou het als PSV zijnde absoluut niet aandurven om hem gelijk te kopen. Heeft afgelopen seizoen echt vrijwel niets laten zien en zijn invalbeurten leken ook nergens op. Op basis van het verleden echt wel talent, een heel stuk minder dan Xavi imo, maar ik zou toch zijn krasjes eerst van dichtbij willen bekijken. Ben zelf toch wel huiverig als een speler direct mislukt bij een stap hogerop. Normaliter laat je dan nog wel wat flarden van zijn talent zien, maar had in mijn ogen veel moeite om zich tussen het fysiek geweld te onderscheiden..
Het laatste wat je moet denken, is dat dit soort betogen iets betekenen. Het kan ook misgaan bij spelers die geweldige stats kunnen overleggen en andersom. Ene van Ginkel liet ook niet zoveel zien bij Milan en Chelsea, maar was de ontbrekende schakel. Ik zeg niet dat dat nu met CdK ook zo is, maar niemand die mij kan vertellen dat het niet zo is. Tijd zal het leren.
Eens hoor, maar zo kan het altijd vriezen of dooien. Ik ben zelf huiveriger voor spelers die mislukken dan spelers oppikken die wel de juiste dingen laten zien op lager niveau

Wat betreft CdK zag je in zijn invalbeurten amper overtuiging en vond ik ook dat zijn beperkingen (ik vind hem zelf helemaal niet dynamisch bijvoorbeeld en vrij voorspelbaar) goed aan het licht kwamen. Bij Brugge leek het echt een diamant, maar bij Milan geen moment wat kunnen laten zien.
Massimo
Legende

Jonge spelers die mislukken na het maken van een transfer naar een grote competitie en/of bij een grote club dat zegt mij niet zoveel. Die kunnen er op dat moment nog niet aan toe zijn terwijl ze voor een club als PSV of vergelijkbare club juist een ontzettende waarde zijn. Zijn periode bij Brugge vind ik interessanter en daar zie je dat hij 1 heel goed seizoen heeft gehad en dat kan dan wel weer tricky zijn. Zijn een na laatste seizoen bij Brugge had hij weinig goals en assists en het was niet dat er een bepaalde opbouw in zijn statistieken zaten voordat hij dat ene goede seizoen had. Hij heeft een hoog niveau gehaald, maar nog niet kunnen bevestigen. Wat wel een goed teken bij hem is, is dat hij al 12 interlands voor België op zijn naam heeft als 22 jarige speler.
Mr.Unibet
Meervoudig international

Massimo wrote: 16 Jul 2023, 20:02 Jonge spelers die mislukken na het maken van een transfer naar een grote competitie en/of bij een grote club dat zegt mij niet zoveel. Die kunnen er op dat moment nog niet aan toe zijn terwijl ze voor een club als PSV of vergelijkbare club juist een ontzettende waarde zijn. Zijn periode bij Brugge vind ik interessanter en daar zie je dat hij 1 heel goed seizoen heeft gehad en dat kan dan wel weer tricky zijn. Zijn een na laatste seizoen bij Brugge had hij weinig goals en assists en het was niet dat er een bepaalde opbouw in zijn statistieken zaten voordat hij dat ene goede seizoen had. Hij heeft een hoog niveau gehaald, maar nog niet kunnen bevestigen. Wat wel een goed teken bij hem is, is dat hij al 12 interlands voor België op zijn naam heeft als 22 jarige speler.
Dus, jij zou er wel 10+ miljoen voor durven neerleggen met deze informatie? Mijn punt was iig dat ik huur helemaal prima zou vinden (met optie tot koop).
Hatseflats
Vedette

Vind het eigenlijk niet echt eerlijk om een nieuwe speler met Xavi te vergelijken, want Xavi is echt een toptoptoptalent. Die vervang je niet zomaar.
Stel dat PSV Xavi niet had gehad, dan zou iedereen hier toch op de banken staan als PSV in verband zou worden gebracht met CDK?
Jur1913
Internationale topspeler

Mr.Unibet wrote: 16 Jul 2023, 20:09
Massimo wrote: 16 Jul 2023, 20:02 Jonge spelers die mislukken na het maken van een transfer naar een grote competitie en/of bij een grote club dat zegt mij niet zoveel. Die kunnen er op dat moment nog niet aan toe zijn terwijl ze voor een club als PSV of vergelijkbare club juist een ontzettende waarde zijn. Zijn periode bij Brugge vind ik interessanter en daar zie je dat hij 1 heel goed seizoen heeft gehad en dat kan dan wel weer tricky zijn. Zijn een na laatste seizoen bij Brugge had hij weinig goals en assists en het was niet dat er een bepaalde opbouw in zijn statistieken zaten voordat hij dat ene goede seizoen had. Hij heeft een hoog niveau gehaald, maar nog niet kunnen bevestigen. Wat wel een goed teken bij hem is, is dat hij al 12 interlands voor België op zijn naam heeft als 22 jarige speler.
Dus, jij zou er wel 10+ miljoen voor durven neerleggen met deze informatie? Mijn punt was iig dat ik huur helemaal prima zou vinden (met optie tot koop).
Die optie zal dan wel een stuk hoger komen te liggen dan wanneer je hem nu koopt lijkt me. Want dan leg je het risico bij Milan neer
Post Reply