Land is ook prima hoor, beetje a la De Jong. Je reageert alsof de optie met Til spelen het hele seizoen beter is. Als er 1 speler is waar men zich mateloos aan heeft geërgerd afgelopen seizoen, dan was hij het wel.
Charles De Ketelaere
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Legende
Ik wil Vranckx als vervanger van Sangare; ik zie dat zelfs als een upgrade, zeker voetballend gezien. Die wil ik dus dat PSV koopt. Daarnaast moet Xavi vervangen worden. Dat mag van mij CDK worden, maar dat zal wel een huur worden, want ik zie PSV niet 17-20 miljoen uitgeven; zou ik zelfs zeer onverstandig vinden voor een speler die is geflopt bij Milan.DeEintovenaar wrote: ↑16 Jul 2023, 20:42Hoe bedoel je dit? Je kunt toch moeilijk Vranckx halen om op 10 te spelen? Of bedoel je als je een van twee moet kiezen als middenvelder?
Middenveld dus Vranckx - Veerman - CDK. Hopelijk is dat complementair, maar zit verrekte veel voetbal in. Alleen verdedigend wat twijfels nog. Omdat CDK en Joey best wel flegmatiek zijn.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Land is 17 en heeft nog geen wedstrijd bij Jong PSV gespeeld. Saibari is 22 en nog geen wedstrijd als 6 of 8 gespeeld op enig niveau.
Til kan niet voetballen maar is 100x beter dan de opties die jij schetst.
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Dat is wel een heel optimistische als-dan situatie en dan moet alsnog een pil slikken van €13m voor een speler die ze maar één seizoen hebben gebruikt en nog groeipotentie heeft (met 23 jaar oud). Voor 12m direct doen maar ik zie zo'n grote afschrijving niet zo snel gebeuren.
-
- Nationale topspeler
-
- Nationale topspeler
Is toch ook deels hun eigen schuld. Dat bedrag ga je sowieso niet meer terugzien, en als je hem niet meer in de plannen hebt dan moet die dus weg. Hoeveel zijn wij kwijt aan Brumas en Romeros van de wereld?Prof_napo wrote: ↑16 Jul 2023, 20:54Dat is wel een heel optimistische als-dan situatie en dan moet alsnog een pil slikken van €13m voor een speler die ze maar één seizoen hebben gebruikt en nog groeipotentie heeft (met 23 jaar oud). Voor 12m direct doen maar ik zie zo'n grote afschrijving niet zo snel gebeuren.
-
- Vaste waarde in elftal
Ik ben niet overtuigd van huren CDK, ik zou liever Spertsyan willen zien en dan dmv koop indien mogelijk. Lang dan op 10.
--------------------benitez-------------------
Sambo--aankoop---boscagli--pva
---------vranckx-------veerman--------
--------------------lang-----------------------
Bakayoko----pepi----Spertsyan
Aankoop het liefste Sanchez
Dus van het held Sangare,,ramalho,xavi,guttierez,baumgarl nog graag sanchez,vrancks en spertysan,
Dus van het held Sangare,,ramalho,xavi,guttierez,baumgarl nog graag sanchez,vrancks en spertysan,
- Maikel
- Site Admin
Waarom zet je een linksbuiten op CAM en een CAM op linksbuiten?PsvBmg wrote: ↑16 Jul 2023, 20:59 Ik ben niet overtuigd van huren CDK, ik zou liever Spertsyan willen zien en dan dmv koop indien mogelijk. Lang dan op 10.
Spertsyan is een aanvallende middenvelder
- Hatseflats
- Vedette
Lol. Hoe krijg je het voor elkaar om een linksbuiten op 10 te zetten en een 10 op linksbuitenPsvBmg wrote: ↑16 Jul 2023, 20:59 Ik ben niet overtuigd van huren CDK, ik zou liever Spertsyan willen zien en dan dmv koop indien mogelijk. Lang dan op 10.
Spertsyan is een 10 en Lang overduidelijk een linksbuiten he
-
- Nationale topspeler
Hier zou ik ook voor tekenen. Op de opstelling na dan. Qua spelers: ja.PsvBmg wrote: ↑16 Jul 2023, 20:59 Ik ben niet overtuigd van huren CDK, ik zou liever Spertsyan willen zien en dan dmv koop indien mogelijk. Lang dan op 10.
-
Je denkt toch niet dat Bosz zijn aanvoerder op de bank zet?Siemen wrote: ↑16 Jul 2023, 21:41Hier zou ik ook voor tekenen. Op de opstelling na dan. Qua spelers: ja.PsvBmg wrote: ↑16 Jul 2023, 20:59 Ik ben niet overtuigd van huren CDK, ik zou liever Spertsyan willen zien en dan dmv koop indien mogelijk. Lang dan op 10.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
- hondjevandebakker
Als je De Ketelaere haalt + 2 nieuwe middenvelders kun je hem ook altijd nog op rechtsbuiten zetten. Dan speel je met Lang - Pepi - CDK met Veerman en Vranckx erachter, ook niet verkeerd.
- mateja
Zoiets en evt een huursom van 5 miljoen oid. Ik denk dat ze niet zoveel geduld hebben daar met talentvolle spelers die het niet hebben laten zien.
Het is ook niet voor niks dat we zo concreet zijn. Of hij wil zelf echt natuurlijk.
-
Wat moet Milan verder nog met hem dan. Ze kunnen hem met dat aankoopbedrag ook niet op de bank zetten. Hij kan liever gaan spelen op een plek waar hij wel gewenst is en dat is oa PSV. Heb nog wat beelden van hem opgezocht en hij zit wel op voetballen. Hij is kan in een soort Havertz-rol spelen, daar houdt Bosz ook wel van.
-
- Vaste waarde in elftal
-
- Vaste waarde in elftal
-
- Nationale topspeler
- PSVerDenBosch
- Basisspeler
Het geld van Madueke mocht volledig geïnvesteerd worden toch? Dat was 40 miljoen. Er is nu +- 25 miljoen uitgegeven aan 2 spelers. Als ze het geld wat over is in CDK steken zou dat mooi zijn. Als we CL halen en Sangare hebben verkocht is het alleen nog maar meer.
Verwacht dat het een huur met optie tot koop zal worden. Dan kunnen ze voorsorteren op mogelijk een 2e plek met zekerheid van CL waardoor ze dan wel zeker het geld hebben.
Verwacht dat het een huur met optie tot koop zal worden. Dan kunnen ze voorsorteren op mogelijk een 2e plek met zekerheid van CL waardoor ze dan wel zeker het geld hebben.