Charles De Ketelaere

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply

Charles De Ketelaere, doen?

Ja, altijd doen tegen welke prijs dan ook
27
7%
Ja, mits juiste prijs
113
28%
Ja, mits huur met optie tot koop
188
46%
Ja, met terugkoopclausule
3
1%
Afhankelijk van de prijs/huurconstructie
56
14%
Nee, niet goed genoeg
6
1%
Nee, te duur
15
4%

Total votes: 408
CZ_Code
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

11 Tinus wrote: 16 Jul 2023, 20:46
CZ_Code wrote: 16 Jul 2023, 20:42

Jij zou liever met Til op 10 spelen en Vranckx op 8, dan met CDK op 10 en Veerman + Saibari (zijn eigen positie) of een ander erachter?

Allemaal subjectief natuurlijk en ik respecteer je mening, maar persoonlijk wil ik echt never nooit meer met Til in de basis…
Een defensief blok Veerman en Saibari..... hoe dan?!?
Land is ook prima hoor, beetje a la De Jong. Je reageert alsof de optie met Til spelen het hele seizoen beter is. Als er 1 speler is waar men zich mateloos aan heeft geërgerd afgelopen seizoen, dan was hij het wel.
Menno1
Legende

DeEintovenaar wrote: 16 Jul 2023, 20:42
Menno1 wrote: 16 Jul 2023, 20:39

je bergijpt mij verkeerd: ik wil ze allebei hebben. Maar als ik zou kiezen welke speler ik zou kopen, dan kies ik voor Vranckx ipv CDK.
Hoe bedoel je dit? Je kunt toch moeilijk Vranckx halen om op 10 te spelen? Of bedoel je als je een van twee moet kiezen als middenvelder?
Ik wil Vranckx als vervanger van Sangare; ik zie dat zelfs als een upgrade, zeker voetballend gezien. Die wil ik dus dat PSV koopt. Daarnaast moet Xavi vervangen worden. Dat mag van mij CDK worden, maar dat zal wel een huur worden, want ik zie PSV niet 17-20 miljoen uitgeven; zou ik zelfs zeer onverstandig vinden voor een speler die is geflopt bij Milan.

Middenveld dus Vranckx - Veerman - CDK. Hopelijk is dat complementair, maar zit verrekte veel voetbal in. Alleen verdedigend wat twijfels nog. Omdat CDK en Joey best wel flegmatiek zijn.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

CZ_Code wrote: 16 Jul 2023, 20:48
11 Tinus wrote: 16 Jul 2023, 20:46

Een defensief blok Veerman en Saibari..... hoe dan?!?
Land is ook prima hoor, beetje a la De Jong. Je reageert alsof de optie met Til spelen het hele seizoen beter is. Als er 1 speler is waar men zich mateloos aan heeft geërgerd afgelopen seizoen, dan was hij het wel.
Land is 17 en heeft nog geen wedstrijd bij Jong PSV gespeeld. Saibari is 22 en nog geen wedstrijd als 6 of 8 gespeeld op enig niveau.

Til kan niet voetballen maar is 100x beter dan de opties die jij schetst.
Prof_napo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: v.v. UNA

Teletubby wrote: 16 Jul 2023, 20:36
Prof_napo wrote: 16 Jul 2023, 20:31

Oprecht benieuwd naar wat de betaalbare optie tot koop er dan in zit. Zeker met de €35m die ze vorig jaar betaald hebben. Zelfs een 50% korting op die prijs is meer dan dat PSV ooit voor een enkele transfer heeft betaald
Lijkt mij dat het dan wel echt een deal gaat worden met een fors doorverkoop percentage (30% bijvoorbeeld). Mocht je hem dan volgend jaar kopen voor 12 en voor 45 verkopen dan stroomt er nog eens 10 miljoen naar ac Milan.
Dat is wel een heel optimistische als-dan situatie en dan moet alsnog een pil slikken van €13m voor een speler die ze maar één seizoen hebben gebruikt en nog groeipotentie heeft (met 23 jaar oud). Voor 12m direct doen maar ik zie zo'n grote afschrijving niet zo snel gebeuren.
CZ_Code
Nationale topspeler

11 Tinus wrote: 16 Jul 2023, 20:53
CZ_Code wrote: 16 Jul 2023, 20:48

Land is 17 en heeft nog geen wedstrijd bij Jong PSV gespeeld. Saibari is 22 en nog geen wedstrijd als 6 of 8 gespeeld op enig niveau.

Til kan niet voetballen maar is 100x beter dan de opties die jij schetst.
Wat jij wil gozer.
CZ_Code
Nationale topspeler

Prof_napo wrote: 16 Jul 2023, 20:54
Teletubby wrote: 16 Jul 2023, 20:36

Lijkt mij dat het dan wel echt een deal gaat worden met een fors doorverkoop percentage (30% bijvoorbeeld). Mocht je hem dan volgend jaar kopen voor 12 en voor 45 verkopen dan stroomt er nog eens 10 miljoen naar ac Milan.
Dat is wel een heel optimistische als-dan situatie en dan moet alsnog een pil slikken van €13m voor een speler die ze maar één seizoen hebben gebruikt en nog groeipotentie heeft (met 23 jaar oud). Voor 12m direct doen maar ik zie zo'n grote afschrijving niet zo snel gebeuren.
Is toch ook deels hun eigen schuld. Dat bedrag ga je sowieso niet meer terugzien, en als je hem niet meer in de plannen hebt dan moet die dus weg. Hoeveel zijn wij kwijt aan Brumas en Romeros van de wereld?
PsvBmg
Vaste waarde in elftal

Ik ben niet overtuigd van huren CDK, ik zou liever Spertsyan willen zien en dan dmv koop indien mogelijk. Lang dan op 10.
--------------------benitez-------------------
Sambo--aankoop---boscagli--pva
---------vranckx-------veerman--------
--------------------lang-----------------------
Bakayoko----pepi----Spertsyan

Aankoop het liefste Sanchez

Dus van het held Sangare,,ramalho,xavi,guttierez,baumgarl nog graag sanchez,vrancks en spertysan,
Maikel
Site Admin

PsvBmg wrote: 16 Jul 2023, 20:59 Ik ben niet overtuigd van huren CDK, ik zou liever Spertsyan willen zien en dan dmv koop indien mogelijk. Lang dan op 10.

Dus van het held Sangare,,ramalho,xavi,guttierez,baumgarl nog graag sanchez,vrancks en spertysan,
Waarom zet je een linksbuiten op CAM en een CAM op linksbuiten?
Spertsyan is een aanvallende middenvelder
Hatseflats
Vedette

PsvBmg wrote: 16 Jul 2023, 20:59 Ik ben niet overtuigd van huren CDK, ik zou liever Spertsyan willen zien en dan dmv koop indien mogelijk. Lang dan op 10.

Lol. Hoe krijg je het voor elkaar om een linksbuiten op 10 te zetten en een 10 op linksbuiten :tear:

Spertsyan is een 10 en Lang overduidelijk een linksbuiten he
Siemen
Nationale topspeler

Hier zou ik ook voor tekenen. Op de opstelling na dan. Qua spelers: ja.
FC Bracke
Bankzitter

Dus Spertsyan als vervanger van Simons? Ik meen dat - voor de Amsterdamse interesse - men hier toch redelijk van gecharmeerd was.
PsvBmg
Vaste waarde in elftal

Volgens Il Corriere dello Sport wil de Ketelaere niet weg bij Milaan
Ardbeg
Mister PSV

PsvBmg wrote: 16 Jul 2023, 22:08 Volgens Il Corriere dello Sport wil de Ketelaere niet weg bij Milaan
Die zijn niet betrouwbaar. Verzinnen echt veel.
guus
Internationale topspeler

Siemen wrote: 16 Jul 2023, 21:41

Hier zou ik ook voor tekenen. Op de opstelling na dan. Qua spelers: ja.
Je denkt toch niet dat Bosz zijn aanvoerder op de bank zet?
mateja
Internationale topspeler

Ik kan me ook wel voorstellen dat Milan bij een serieus bod CDK naar de uitgang dirigeert.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

mateja wrote: 16 Jul 2023, 22:29 Ik kan me ook wel voorstellen dat Milan bij een serieus bod CDK naar de uitgang dirigeert.
Een serieus bod a la salaris plus een optie tot koop van 20 miljoen?

Ik denk dat Milan gewoon wil dat ie ergens gaat spelen zodat ze hem zelf nog hebben over een jaar.
hondjevandebakker
Internationale topspeler

Als je De Ketelaere haalt + 2 nieuwe middenvelders kun je hem ook altijd nog op rechtsbuiten zetten. Dan speel je met Lang - Pepi - CDK met Veerman en Vranckx erachter, ook niet verkeerd.
mateja
Internationale topspeler

11 Tinus wrote: 16 Jul 2023, 22:30
mateja wrote: 16 Jul 2023, 22:29 Ik kan me ook wel voorstellen dat Milan bij een serieus bod CDK naar de uitgang dirigeert.
Een serieus bod a la salaris plus een optie tot koop van 20 miljoen?

Ik denk dat Milan gewoon wil dat ie ergens gaat spelen zodat ze hem zelf nog hebben over een jaar.
Zoiets en evt een huursom van 5 miljoen oid. Ik denk dat ze niet zoveel geduld hebben daar met talentvolle spelers die het niet hebben laten zien.

Het is ook niet voor niks dat we zo concreet zijn. Of hij wil zelf echt natuurlijk.
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

En dan Bakayoko verkopen om met de opbrengst het elftal te versterken 💪🏼

hondjevandebakker
Revolinho
Internationale topspeler

Wat moet Milan verder nog met hem dan. Ze kunnen hem met dat aankoopbedrag ook niet op de bank zetten. Hij kan liever gaan spelen op een plek waar hij wel gewenst is en dat is oa PSV. Heb nog wat beelden van hem opgezocht en hij zit wel op voetballen. Hij is kan in een soort Havertz-rol spelen, daar houdt Bosz ook wel van.
Benitez040
Vaste waarde in elftal

Ac Milan heeft ook al aardig wat geld uitgegeven
Tyyne
Vaste waarde in elftal
Favoriete speler: Couhaib Driouech

Misschien kunnen we Sangare bij de deal betrekken, voor CDK + 20 miljoen 8) 8)
PsvBmg
Vaste waarde in elftal

Tyyne wrote: 16 Jul 2023, 22:56 Misschien kunnen we Sangare bij de deal betrekken, voor CDK + 20 miljoen 8) 8)
Of baumgartl en Ramalho.

Misschien idd wel een goed idee van Sangare, win win maar toch zie ik liever Spertsyan
FritskePhilips
Nationale topspeler

Had Milan geen interesse in Bakayoko?

Swappen!
PSVerDenBosch
Basisspeler

Het geld van Madueke mocht volledig geïnvesteerd worden toch? Dat was 40 miljoen. Er is nu +- 25 miljoen uitgegeven aan 2 spelers. Als ze het geld wat over is in CDK steken zou dat mooi zijn. Als we CL halen en Sangare hebben verkocht is het alleen nog maar meer.

Verwacht dat het een huur met optie tot koop zal worden. Dan kunnen ze voorsorteren op mogelijk een 2e plek met zekerheid van CL waardoor ze dan wel zeker het geld hebben.
Post Reply