In Italië noemen ze hem doodleuk ‘il flop’.
Charles De Ketelaere
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Prima, het zal de onderhandelingspositie van Milan in ieder geval niet verbeteren
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Dit is allemaal uit 1 en dezelfde wedstrijd toch? Maak je dan ook ff een compilatie van Pereiro tijdens de kampioenschaps wedstrijd tegen Ajax? Want daarin ging onze Gaston namelijk ook helemaal los
Als dat trouwens zijn gemiddelde niveau was, had ie ook bij PSG kunnen spelen. Maar helaas....
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Juancho
- Mister PSV
194,2K Volgers... das niet zomaar een aandachtstrekker lijkt me dan?
-
- Vedette
- Captain(C)
- Vaste waarde in elftal
- Juancho
- Mister PSV
Van een Milan fan:
Doet je dit niet aan Pereiro denken Sensation ? Ik had dat gevoel namelijk ook bij onze Gaston, vind ie het eigenlijk wel leuk genoeg...Maybe he's talented but what he showed in Milan and Belgium NT + Belgium U-23 this whole season is not convincing enough, he even doesn't looks enjoying football. Stop gambling more time for him.
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Dit is alvast een mooie Photoshop. Staat hem goed in ieder geval.
-
- Bankzitter
- Favoriete speler: Luuk de Jong
zolang we met CDK evenveel titels pakken als Pereiro mag hij van mij ook net zo lui zijn als Pereiro
Oans bin de Zeeuwen!
- Juancho
- Mister PSV
Tja door de financiële tegenvaller van Xavi kan het maar zo zijn dat PSV keuzes moet maken: CDK huren en bijv. Sanchez kunnen kopen. Ik noem maar wat.
-
- Vedette
-
- Vedette
Inderdaad, en dan wel met redelijke koopoptie zodat als je bijvoorbeeld CL haalt en/of kampioen wordt je hem er altijd bij kunt houden.
-
- Lid 2e elftal
De interesse in Charles De Ketelaere doet me denken aan het seizoen dat we speelden met (PNA): Propper - Guardado - van Ginkel.
Waarbij we nu gaan voor Veerman - Vranckx - De Ketelaere, zoals het lijkt.
Het zou mooi zijn als PSV dit voor elkaar krijgt en een jong en sterk middenveld, waarbij er veel loopvermogen in zit. Iets wat Peter Bosz graag wilt.
Waarbij we nu gaan voor Veerman - Vranckx - De Ketelaere, zoals het lijkt.
Het zou mooi zijn als PSV dit voor elkaar krijgt en een jong en sterk middenveld, waarbij er veel loopvermogen in zit. Iets wat Peter Bosz graag wilt.
-
- Lid 2e elftal
Dan is de vraag nog wat is 'redelijk'. Ik heb in de Italiaanse media bedragen gezien van 20 miljoen. Sorry maar dat gaat me toch te ver. Ik zou als PSV zijnde zeggen max 17 (inclusief bonussen en een doorverkoop percentage).Robson de Souza wrote: ↑17 Jul 2023, 14:32Inderdaad, en dan wel met redelijke koopoptie zodat als je bijvoorbeeld CL haalt en/of kampioen wordt je hem er altijd bij kunt houden.
- Juancho
- Mister PSV
Geloof ik niet in om eerlijk te zijn. Daarvoor ligt zijn marktwaarde fors boven niveau PSV.Robson de Souza wrote: ↑17 Jul 2023, 14:32Inderdaad, en dan wel met redelijke koopoptie zodat als je bijvoorbeeld CL haalt en/of kampioen wordt je hem er altijd bij kunt houden.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Stel CDK komt naar PSV op huurbasis, zonder koopoptie, ontploft het forum dan weer? Of is het acceptabel gezien de ontwikkelingen omtrent Xavi?
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Huur is niet ideaal, zo simpel is het. Maar het geld dat we hebben kan nu, op dit moment, beter in de verdediging gestoken worden. Dan kun je met CdK als huur (relatief) goedkoop de plek van Xavi opvullen en daar volgend jaar een cashcow voor aantrekken. Het scheelt dus per situatie, per seizoen en aan het aantal huurspelers dat er al is, maar heeft in principe niet de voorkeur.Vanthaman18 wrote: ↑17 Jul 2023, 14:41 Stel CDK komt naar PSV op huurbasis, zonder koopoptie, ontploft het forum dan weer? Of is het acceptabel gezien de ontwikkelingen omtrent Xavi?
En ik denk nog steeds dat hij onhaalbaar is.
- Frisian1913
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
Dat laatste, relatief goedkoop een speler die normaal gesproken buiten ons budget ligt. Dan kan die 4 miljoen van xavi + 5 van guti in een andere middenvelder (Franckx)/ verdediger. Wat ik tot nu toe heb gezien op filmpjes word ik wel vrolijk van.Vanthaman18 wrote: ↑17 Jul 2023, 14:41 Stel CDK komt naar PSV op huurbasis, zonder koopoptie, ontploft het forum dan weer? Of is het acceptabel gezien de ontwikkelingen omtrent Xavi?
-
- Legende
Wanneer we met een huurdeal gesloten voor CDK volgend seizoen minimaal 2e zijn geworden dan zal dit als een goede huurdeal worden bezien..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- Juancho
- Mister PSV
En als voordeel, het is duidelijk voor iedereen dat het na een jaartje ophoudt normaal gesproken. Dus de club heeft ook een heel jaar de tijd om alvast na te denken over de opvolging.milansandro wrote: ↑17 Jul 2023, 14:57 Wanneer we met een huurdeal gesloten voor CDK volgend seizoen minimaal 2e zijn geworden dan zal dit als een goede huurdeal worden bezien..
Er moet ondertussen nog zo vreselijk veel gebeuren dat het niet meer realistisch is om te verwachten dat PSV zelf alles kan doen en kopen. Kan gewoon niet. En er is opzich ook niks mis met 1 a max 2 spelers huren, zolang ze maar van zo'n hoog niveau zijn dat ze PSV direct beter maken. Of een 22 jarig talent dat is? Geen idee, ik moet het doen met de info van andere mensen. Prima als hij zo'n mega talent is dat hij PSV direct beter maakt.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Stel hij komt met koop optie van 17 miljoen, dan wil het nog niet zeggen dat hij over een jaar nog hier wil spelen. Hij heeft jaren bij Brugge gespeeld en niet voor niets die stap gemaakt. En terug gaan van Milan salaris naar PSV salaris is over het algemeen ook niet zo realistisch. Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat het haalbaar en betaalbaar is en ik kan al helemaal niet voorstellen dat er nergens een jonge international rond loopt die we kunnen kopen en juist in de Europese (sub)top kunnen afzetten.