Ibrahim Sangaré
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
-
- Legende
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Sangare
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Onze nieuwe kapitein, stiekem hoop ik dat Ibi gewoon blijft.
We can't change the world until we change ourselves.
-
- Nationale topspeler
In een dag Sangare en Xavi verliezen, ik ben er niet klaar voor.
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
-
- Nationale topspeler
Als je Veerman-Sangaré met een 6 erachter hebt en Sangaré echt als een box-to-box laat spelen ala Van Ginkel in zijn beste dagen kan dat nog best prima werken. Zeker omdat we met Lang een creatieve buitenspeler hebben.
-
- Legende
Kijk eens naar die foto hierboven, die deur heeft geen schijn van kansOntbijtkoek wrote: ↑16 Jul 2023, 15:17 Doe de deur van hotel in Oostenrijk maar goed op slot, zie Ibi liever nog een tijdje bij PSV
-
- Vaste waarde in elftal
Sangare zal ook gaan. Jammer maar niet verrassend. Waar PSV had gehoopt Xavi te behouden wisten/weten ze dat Sangare zal gaan.
Qua transfergelden liever eerder dan later maar hier is een tegengesteld belang met Sangare.
Maar goed, niets nieuws onder de horizon.
Hopelijk pakt Nottingham of een andere club snel door.
Qua transfergelden liever eerder dan later maar hier is een tegengesteld belang met Sangare.
Maar goed, niets nieuws onder de horizon.
Hopelijk pakt Nottingham of een andere club snel door.
One can only hope
-
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Als Klopp slim is dan gaat ie voor Sangare, Szoboslai en Mac Allister/Thiago als middenveld.
- Armada
Sangare. Enorme zwak voor hem. Vind hem, mits goed gebruikt, van enorm hoog niveau. Bij PSV moet hij vaak teveel doen, dan gaat het ook vaak minder goed. Als die jongen sober speelt, is hij mogelijk wereldniveau.
Maar we hebben nu een ander type nodig denk ik, en een zak met geld hard nodig. Ibi wil hogerop en er is interesse.
Laat iedereen nu maar even winnen. In tegenstelling tot…….
Ibi gaat, als hij gaat, door de voordeur met een loper.
Maar we hebben nu een ander type nodig denk ik, en een zak met geld hard nodig. Ibi wil hogerop en er is interesse.
Laat iedereen nu maar even winnen. In tegenstelling tot…….
Ibi gaat, als hij gaat, door de voordeur met een loper.
- Hatseflats
- Vedette
Jup, dat denk ik ook! Ik zou er voor tekenen!DeEintovenaar wrote: ↑16 Jul 2023, 15:18 Als je Veerman-Sangaré met een 6 erachter hebt en Sangaré echt als een box-to-box laat spelen ala Van Ginkel in zijn beste dagen kan dat nog best prima werken. Zeker omdat we met Lang een creatieve buitenspeler hebben.
-
- Vedette
Op dit moment zou ik er ook voor tekenen dat Sangare blijft. Ook werken hij en Veerman op een middenveld niet. Het zijn wel de enige twee middenvelders die wat klasse hebben. Helaas zal Sangare wel vertrekken omdat het financieel gezien moet en hij ongetwijfeld zelf ook de stap wil zetten. Laten we daarom maar hopen dat er snel een club doorpakt, dan kunnen we ook verder.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Guardado als 6.Hatseflats wrote: ↑17 Jul 2023, 17:43Jup, dat denk ik ook! Ik zou er voor tekenen!DeEintovenaar wrote: ↑16 Jul 2023, 15:18 Als je Veerman-Sangaré met een 6 erachter hebt en Sangaré echt als een box-to-box laat spelen ala Van Ginkel in zijn beste dagen kan dat nog best prima werken. Zeker omdat we met Lang een creatieve buitenspeler hebben.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik zou op dit moment ook tekenen voor een extra jaar Sangaré uit sportief oogpunt maar dan ga je dit soort bedragen ook volgend jaar niet meer krijgen lijkt me.
Mijn zorg zit hem vooral in het feit dat hij 30 juli(ish) ineens weg kan zijn en dat we zonder hem en zonder vervanger naar de vCL moeten. We hebben hier vaak discussies gehad of je genoegen moet nemen met minder maar als hij 3 weken geleden voor 32 miljoen was verkocht ipv over 2 weken voor 37 miljoen dan zijn die 5 weken wel het verschil tussen op tijd klaar zijn of niet op tijd klaar zijn.
Mijn zorg zit hem vooral in het feit dat hij 30 juli(ish) ineens weg kan zijn en dat we zonder hem en zonder vervanger naar de vCL moeten. We hebben hier vaak discussies gehad of je genoegen moet nemen met minder maar als hij 3 weken geleden voor 32 miljoen was verkocht ipv over 2 weken voor 37 miljoen dan zijn die 5 weken wel het verschil tussen op tijd klaar zijn of niet op tijd klaar zijn.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik denk oprecht dat we blij mogen zijn als er überhaupt een bod binnenkomt van 32mln. Zo'n bod zal PSV ook over 2 weken accepteren. En ja, ze zullen vast zo lang als mogelijk op de clausule blijven wijzen.11 Tinus wrote: ↑17 Jul 2023, 18:30 Ik zou op dit moment ook tekenen voor een extra jaar Sangaré uit sportief oogpunt maar dan ga je dit soort bedragen ook volgend jaar niet meer krijgen lijkt me.
- Vanthaman18
Tot 1 augustus denk ik het ook. Daarna gaat de prijs gewoon omhoog.Standbeeld wrote: ↑17 Jul 2023, 19:11Ik denk oprecht dat we blij mogen zijn als er überhaupt een bod binnenkomt van 32mln. Zo'n bod zal PSV ook over 2 weken accepteren. En ja, ze zullen vast zo lang als mogelijk op de clausule blijven wijzen.11 Tinus wrote: ↑17 Jul 2023, 18:30 Ik zou op dit moment ook tekenen voor een extra jaar Sangaré uit sportief oogpunt maar dan ga je dit soort bedragen ook volgend jaar niet meer krijgen lijkt me.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik verwacht niet dat het gaat gebeuren. PSV heeft een verkoop van Sangare nodig. Voor het nieuwe boekjaar, maar ook om met een deel van het bedrag de selectie te versterken.Vanthaman18 wrote: ↑17 Jul 2023, 19:16Tot 1 augustus denk ik het ook. Daarna gaat de prijs gewoon omhoog.Standbeeld wrote: ↑17 Jul 2023, 19:11
Ik denk oprecht dat we blij mogen zijn als er überhaupt een bod binnenkomt van 32mln. Zo'n bod zal PSV ook over 2 weken accepteren. En ja, ze zullen vast zo lang als mogelijk op de clausule blijven wijzen.
- Vanthaman18
Ja, je kan veel willen, maar als er niemand komt…Standbeeld wrote: ↑17 Jul 2023, 19:18Ik verwacht niet dat het gaat gebeuren. PSV heeft een verkoop van Sangare nodig. Voor het nieuwe boekjaar, maar ook om met een deel van het bedrag de selectie te versterken.Vanthaman18 wrote: ↑17 Jul 2023, 19:16
Tot 1 augustus denk ik het ook. Daarna gaat de prijs gewoon omhoog.
-
- Nationale topspeler
Gaat absoluut omhoog. Als de clausule eruit is en het al te laat is voor voorrondes dan speelt PSV gewoon hard lijkt me. Al helemaal omdat later in de window de PL bedragen toch aardig omhoog gaan altijd.Standbeeld wrote: ↑17 Jul 2023, 19:18Ik verwacht niet dat het gaat gebeuren. PSV heeft een verkoop van Sangare nodig. Voor het nieuwe boekjaar, maar ook om met een deel van het bedrag de selectie te versterken.Vanthaman18 wrote: ↑17 Jul 2023, 19:16
Tot 1 augustus denk ik het ook. Daarna gaat de prijs gewoon omhoog.
-
- Nationale topspeler
Natuurlijk gaat de interesse nog wel komen. Sangaré is de 37 miljoen dubbel en dwars waard voor een Engelse middenmotor. Maar ik hoop vooral dat het snel gebeurt. Zodat we kunnen doorpakken en vóór de JCS klaar staan. Ook dat is gewoon een prijs.