Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 17 Jul 2023, 22:25Er is iets voorgevallen.
Wat is voorgevallen is dat PSG hem een aanbod deed wat voor hem een offer was he couldn't refuse ;)
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

loginnaam wrote: 17 Jul 2023, 22:27
LaFoquita wrote: 17 Jul 2023, 22:25Er is iets voorgevallen.
Wat is voorgevallen is dat PSG hem een aanbod deed wat voor hem een offer was he couldn't refuse ;)
Nee. Had bij PSV meer kunnen verdienen aankomend jaar door een absurd hoog percentage van zijn eigen transfersom. Dit is onzin.
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het kan toch gewoon dat wat iemand beweert waar was, ondanks dat de uitkomst anders is? Zaken veranderen, en zeker in de voetbalwereld kan dat snel gaan. Ik vind ook absoluut niet dat er stoer gedaan wordt over het wel of niet weten van bepaalde zaken, de 'insiders' die dat doen vallen snel door de mand lijkt me.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sluit ik mij bij aan. Voetbalwereld is een niet te voorspellen wereld, dus dat kan prima.

Wel erg benieuwd waarom Vranckx zo twijfelt overigens. Zie hem graag aan de selectie worden toegevoegd.
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Send Prediction League reminder to second email adress: No

loginnaam wrote: 17 Jul 2023, 22:27
LaFoquita wrote: 17 Jul 2023, 22:25Er is iets voorgevallen.
Wat is voorgevallen is dat PSG hem een aanbod deed wat voor hem een offer was he couldn't refuse ;)
Nee, Simons wilde alle clausules uit het contract hebben. Brands is toen gaan hyperventileren en heeft geschreeuwd : Over mijn lijk!
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
MC Hammer
International
Posts: 921
Joined: 12 Jun 2023, 21:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 17 Jul 2023, 22:36
Wel erg benieuwd waarom Vranckx zo twijfelt overigens. Zie hem graag aan de selectie worden toegevoegd.
Ik zou de prestaties van PSV van de afgelopen 5 jaar eens op papier zetten en dan is de vraag wel beantwoord.
Hammertime!
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

mateja wrote: 17 Jul 2023, 22:33 Het kan toch gewoon dat wat iemand beweert waar was, ondanks dat de uitkomst anders is? Zaken veranderen, en zeker in de voetbalwereld kan dat snel gaan. Ik vind ook absoluut niet dat er stoer gedaan wordt over het wel of niet weten van bepaalde zaken, de 'insiders' die dat doen vallen snel door de mand lijkt me.
Alles kan, koffiekan thee kan. Dit is hoe de onzin verkopers hun imago hoog houden “ de voetbalwereld is een snelle wereld” “het is toch anders gelopen”.

Dit is niet de eerste neppert en zeker niet de laatste. Wat schrijnend is, is dat het zo overduidelijk is, dar het bijna komisch is. Mensen hebben een bepaalde wens om informatie te krijgen, voedt ze en ze doen alles om er in te blijven geloven. Maar ik garandeer je, en dat deed ik al lang voordat hij hier door de mand gevallen is, dat de beste man geen insider is. Zie mij als de insider in insider herkenners.
Saibari is underrated.
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 17 Jul 2023, 22:36
Wel erg benieuwd waarom Vranckx zo twijfelt overigens. Zie hem graag aan de selectie worden toegevoegd.
Het is nog vroeg in het window, voor je kans gaan op de trainingen enzovoort. Spelers wachten regelmatig op iets wat zowel sportief als financieel aanspreekt. Er spelen dan verschillende dingen. Goede spelers hebben vaak meerdere opties.
Teletubby
Nationale topspeler
Posts: 2,234
Joined: 06 Jun 2023, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lafoquita heeft in ieder geval geleerd om nu wat vager te zijn in zijn berichten zodat hij in principe in elk scenario wel als winnaar uit de bus kan komen. Bij Xavi had hij net iets te zeker gezegd dat hij zou blijven maar nu is het. Varela is nummer 1 target maar heeft een voorkeur voor een andere club (dus in principe zou hij nog kunnen komen), vrancx twijfelt blijkbaar en is daardoor dus ook nog mogelijk dat hij komt. En iedereen kan invullen dat als PSV niet aan het eind van de week een speler heeft dat de paniek (terecht) toeslaat en dat er als de wiedeweerga een middenvelder moet komen. Mijn complimenten.
User avatar
Klapstoel
Basisspeler
Posts: 491
Joined: 16 Jul 2022, 14:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Teletubby wrote: 17 Jul 2023, 22:44 Lafoquita heeft in ieder geval geleerd om nu wat vager te zijn in zijn berichten zodat hij in principe in elk scenario wel als winnaar uit de bus kan komen. Bij Xavi had hij net iets te zeker gezegd dat hij zou blijven maar nu is het. Varela is nummer 1 target maar heeft een voorkeur voor een andere club (dus in principe zou hij nog kunnen komen), vrancx twijfelt blijkbaar en is daardoor dus ook nog mogelijk dat hij komt. En iedereen kan invullen dat als PSV niet aan het eind van de week een speler heeft dat de paniek (terecht) toeslaat en dat er als de wiedeweerga een middenvelder moet komen. Mijn complimenten.
Mensen als La Foquita houden het forum levendig dus laten we ze ook koesteren in plaats van afzeiken 😁
Teletubby
Nationale topspeler
Posts: 2,234
Joined: 06 Jun 2023, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Verder moet er toch gewoon nog minimaal 1 talentvolle linksbuiten, 1 CAM, 2 CVM's (bij vertrek Sangare), 1 RB en 2 CV (bij vertrek Ramalho en/of Baumi) bij toch? Ik zou zeggen gas erop. Die opgeduikelde chileen importeren, kitolano alvast oppikken bij Sparta als de back up talentvolle cvm, Vranckx overtuigen, CDK herenigen met Noa, Sanchez wat Xavi miljoenen geven en door.
User avatar
Klapstoel
Basisspeler
Posts: 491
Joined: 16 Jul 2022, 14:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Teletubby wrote: 17 Jul 2023, 22:51 Verder moet er toch gewoon nog minimaal 1 talentvolle linksbuiten, 1 CAM, 2 CVM's (bij vertrek Sangare), 1 RB en 2 CV (bij vertrek Ramalho en/of Baumi) bij toch? Ik zou zeggen gas erop. Die opgeduikelde chileen importeren, kitolano alvast oppikken bij Sparta als de back up talentvolle cvm, Vranckx overtuigen, CDK herenigen met Noa, Sanchez wat Xavi miljoenen geven en door.
Talentvolle linksbuiten hebben ze in de persoon van Babadi en er gaan zeker niet twee CV komen zolang Teze, Boscagli en Obispo er zijn en ook geen rechtsback zolang Mwene er rondloopt
Teletubby
Nationale topspeler
Posts: 2,234
Joined: 06 Jun 2023, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Klapstoel wrote: 17 Jul 2023, 22:54
Teletubby wrote: 17 Jul 2023, 22:51 Verder moet er toch gewoon nog minimaal 1 talentvolle linksbuiten, 1 CAM, 2 CVM's (bij vertrek Sangare), 1 RB en 2 CV (bij vertrek Ramalho en/of Baumi) bij toch? Ik zou zeggen gas erop. Die opgeduikelde chileen importeren, kitolano alvast oppikken bij Sparta als de back up talentvolle cvm, Vranckx overtuigen, CDK herenigen met Noa, Sanchez wat Xavi miljoenen geven en door.
Talentvolle linksbuiten hebben ze in de persoon van Babadi en er gaan zeker niet twee CV komen zolang Teze, Boscagli en Obispo er zijn en ook geen rechtsback zolang Mwene er rondloopt
Als babadi niet verlengd dan moet je aankomend jaar ook geen moeite meer in hem steken en tot op heden heeft hij nog niet bijgetekend. Verder ga je natuurlijk bij een blessure van Noa lang niet alleen op Babadi kunnen teren voor een hele periode. Eerst zouden we daar in nood nog Simons neer kunnen zetten maar helaas. Verder had PSV niet voor niks geboden op die Beelen lijkt mij. Dat er naast een hopelijk kanon (Sanchez) ook nog een cv komt die ook bijvoorbeeld cvm zou kunnen spelen lijkt me niet ondenkbaar. Dit is natuurlijk wel alleen als we Baumgartl en Ramalho kunnen verkopen. Obispo ligt er namelijk tot de kerst (?) uit dus het moment dat hij weer helemaal wedstrijdfit is en ritme heeft, zit je in februari/maart daar kan je niet op bouwen dit seizoen.
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1,732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Babadi hoef je echt niet als linksbuiten te rekenen. Bosz ziet hem als middenvelder.
User avatar
Fenomeno
Talent
Posts: 70
Joined: 30 May 2023, 22:55
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Balen van Xavi, maar zelfs met de vCL snel voor de deur hoop ik toch vooral op meer slimme investeringen voor de toekomst en niet een ‘haastige vervanger’. We weten dat ook ‘kwaliteit’ zonder restwaarde geen garantie is op korte termijn succes. Sanchez of het huren van CDK passen daar in mijn ogen niet in. Heb het volste vertrouwen in Bosz om met een jong, talentvol elftal van eigen spelers met restwaarde ook successen te kunnen boeken.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Peer71 wrote: 17 Jul 2023, 22:23 Karol Borys komt die nog of is die transfer vab de baan??
Hier heb ik nog een gerucht over gehoord, nl dat PSV met de City Group nog altijd in een hevige strijd om zijn handtekening is verwikkeld en zij voornemens zijn om hem in België bij Lommel SK willen plaatsen indien zijn keuze op City Group zou vallen.

Zou dus niet van de baan zijn. Wanneer Borys geen doorgang zou vinden, zou men Enes Sali van FCV Farul een interessant alternatief vinden. Van die club volgt men meerdere spelers, waaronder Andrei Borza en Adrian Mazilu. Connecties met die club zouden lopen via Gheorge Popescu, voormalig PSV-er.

Naast Enes Sali, kan ik bevestigen dat de geruchten rondom Peter Selie, Bies Look, Roze Marijn, Ore Gano, Dille Toppen en Basil Icum op niets zijn gebaseerd!
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trixm wrote: 17 Jul 2023, 22:43 “ de voetbalwereld is een snelle wereld” “het is toch anders gelopen”.
Dit is echter ook gewoon waar hè? Het zijn legitieme observaties over de dynamiek van de voetbalwereld. Insider is overigens ook een relatief begrip dat je prima op een oplopende schaal kunt plaatsen. De een kan meer weten dan de ander, de een kan andere ingangen hebben dan de ander. Je moet daar als lezer altijd sceptisch naar kijken.

Ik ga ook niet bepalen hoe mensen naar LF willen kijken. Ik vind het zelf zeer opmerkelijk dat hij nu al meerdere keren de exacte informatie deelt die ik kort daarvoor naar anderen heb gestuurd, waaronder info over Zeballos en Varela. Maar ik kan evengoed garanderen dat hij wel degelijk meer weet dan je standaard poster. Ik heb niet heel lang geleden met hem gesproken over een speler waar PSV met groeiende interesse naar kijkt, en dat betreft een relatief obscure speler die daadwerkelijk door PSV is en wordt gescout volgens mensen werkzaam bij de betreffende kleine club. Ik geloof echt niet dat je zoiets bij elkaar gefantaseerd krijgt, maar het doet me wel vermoeden dat hij ietwat overmoedig is geweest over zaken waarvoor hij de ingangen niet heeft.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 17 Jul 2023, 23:10
Trixm wrote: 17 Jul 2023, 22:43 “ de voetbalwereld is een snelle wereld” “het is toch anders gelopen”.
Dit is echter ook gewoon waar hè? Het zijn legitieme observaties over de dynamiek van de voetbalwereld. Insider is overigens ook een relatief begrip dat je prima op een oplopende schaal kunt plaatsen. De een kan meer weten dan de ander, de een kan andere ingangen hebben dan de ander. Je moet daar als lezer altijd sceptisch naar kijken.

Ik ga ook niet bepalen hoe mensen naar LF willen kijken. Ik vind het zelf zeer opmerkelijk dat hij nu al meerdere keren de exacte informatie deelt die ik kort daarvoor naar anderen heb gestuurd, waaronder info over Zeballos en Varela. Maar ik kan evengoed garanderen dat hij wel degelijk meer weet dan je standaard poster. Ik heb niet heel lang geleden met hem gesproken over een speler waar PSV met groeiende interesse naar kijkt, en dat betreft een relatief obscure speler die daadwerkelijk door PSV is en wordt gescout volgens mensen werkzaam bij de betreffende kleine club. Ik geloof echt niet dat je zoiets bij elkaar gefantaseerd krijgt, maar het doet me wel vermoeden dat hij ietwat overmoedig is geweest over zaken waarvoor hij de ingangen niet heeft.
Je hoeft je geen zorgen te maken dat ik info deel die jij via DM deelt met andere. Ik heb geen 'vrienden' hier op het forum die mij jou info doorspelen. Verwacht dat we redelijk vergelijkbare ingangen binnen PSV hebben maar dat jij deze kan checken bij verschillende clubs en ik dat niet kan. Niet bij ZA clubs iniedergeval.

Het merendeel van mijn bronnen buiten PSV ligt in Belgie en Oost-Europa. Heb ook meermaals aangegeven hoe dit komt.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is ook wel gewoon duidelijk dat Xavi PSV tering hard aan het lijntje heeft gehouden. Die geluiden hoor je van behoorlijk veel kanten inmiddels.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Teletubby wrote: 17 Jul 2023, 22:44 Lafoquita heeft in ieder geval geleerd om nu wat vager te zijn in zijn berichten zodat hij in principe in elk scenario wel als winnaar uit de bus kan komen. Bij Xavi had hij net iets te zeker gezegd dat hij zou blijven maar nu is het. Varela is nummer 1 target maar heeft een voorkeur voor een andere club (dus in principe zou hij nog kunnen komen), vrancx twijfelt blijkbaar en is daardoor dus ook nog mogelijk dat hij komt. En iedereen kan invullen dat als PSV niet aan het eind van de week een speler heeft dat de paniek (terecht) toeslaat en dat er als de wiedeweerga een middenvelder moet komen. Mijn complimenten.
Ik ben een goede verliezer. Ik neem mijn verlies op het moment dat ik geen gelijk heb :)
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Smeets14 wrote: 17 Jul 2023, 23:05 Babadi hoef je echt niet als linksbuiten te rekenen. Bosz ziet hem als middenvelder.
Ja juist. Bleek afgelopen wedstrijd ook weer. Nassoh stond linksbuiten (deed dat best aardig) en Babadi op het middenveld.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 17 Jul 2023, 23:23 Het is ook wel gewoon duidelijk dat Xavi PSV tering hard aan het lijntje heeft gehouden. Die geluiden hoor je van behoorlijk veel kanten inmiddels.
....

PSV wilde half juli zekerheid hebben. Dat hebben we gekregen. Prima toch?
JogaBonito
Ballenjongen
Posts: 11
Joined: 06 Jun 2023, 15:48
Clubvoorkeur: PSV x Arsenal
Send Prediction League reminder to second email adress: No

In aflevering 2 van de podcast 'Heet van de Herdgang' van het ED een aantal citaten van Rik Elfrink:

''Ik denk dat PSV wel voor Davinson Sanchez blijft gaan. Peter Bosz kent hem natuurlijk en ik denk ook dat ze de opbrengst van Xavi Simons - hoe beperkt deze ook is - deels willen inzetten om de komst van Sanchez mogelijk te maken. Althans, dat is wat ik tot voor kort hoorde.'' (16:26 - 16:43)

''Ik denk dat PSV ook wel op andere paarden wed. Thomas Beelen is niet voor niets eerder in beeld geweest. Volgens de agent van een Israelische speler is daar in ieder geval ook een bod op gedaan, maar dat was te laag. Dus, PSV kijkt wel degelijk naar alternatieven, de back-up verdediger.'' (16:47 - 17:11)

Het zou mij niet verbazen als deze back-up verdediger Stav Lemkin is (20-jarige CV van Hapoel Tel Aviv en Israel <21). Hij werd eerder deze maand in Israelische media al gelinked aan PSV - en dit is al op het forum gedeeld.

''PSV doet er alles aan om De Ketelaere te halen." (18:37-18:40)

Aster Vranckx is al bij PSV geweest. Daar gaan wat wisselende geluiden over. Je hoort dat hij wel geïnteresseerd is, maar dat hij ook bij Wolfsburg wilt blijven en daar voor zijn kans wilt gaan. Of dit lukt, weet ik niet. PSV zou hem in principe kunnen betalen. Bij 10 of 12 miljoen zul je je moeten afvragen of het waard is. En bij Charles de Ketelaere denk ik dat koop heel, heel erg lastig wordt. Ik denk dat dit alleen via huur kan. Bij Vranckx is het idee om hem te kopen en hem voor vier of vijf jaar vast te leggen.'' (22:00-23:05)

Peter Bosz zei vandaag op het trainingsveld tegen me, aangezien we naar een selectie van 20+4 gaan, dat het best kan dat daar verrassingen in gaan zitten. Ik heb het gevoel dat hij dat wel serieus aan het bekijken is.'' (27:00-27:20)
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heb slechtere eerste posts gezien. Hartelijk dank.

Alle peilen op Davinson Sanchez en CdK, gevolgd door Vranckx dus.
Teletubby
Nationale topspeler
Posts: 2,234
Joined: 06 Jun 2023, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

[/quote]

Ik ben een goede verliezer. Ik neem mijn verlies op het moment dat ik geen gelijk heb :)
[/quote]

Kijk dat is mooi, de reactie van mij was puur door die vervelende nasmaak van de Xavi saga waar ik mede door jou bericht erg veel vertrouwen in had gekregen. Maar vooral blijven delen en als tip iets minder stellig alles brengen ;)
Last edited by Teletubby on 17 Jul 2023, 23:35, edited 1 time in total.
Post Reply