Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die verrassingen zullen wel jeugdspelers zijn. Heb het idee dat Bosz best te spreken is over wat we opleiden. Jongens als Land en Vd Heuvel maken ook een prima indruk en ik vind persoonlijk Nassoh ook een leuke speler.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als PSV op die Israëliër heeft geboden, lijkt het me niet dat PSV op meerdere paarden wedt, zoals Rik het omschrijft, maar dat PSV daar meerdere vacatures heeft. Dus wellicht een extra uitgaande transfer of toch een extra aankoop om de blessure van Obispo op te vangen.
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trixm wrote: 17 Jul 2023, 22:43
mateja wrote: 17 Jul 2023, 22:33 Het kan toch gewoon dat wat iemand beweert waar was, ondanks dat de uitkomst anders is? Zaken veranderen, en zeker in de voetbalwereld kan dat snel gaan. Ik vind ook absoluut niet dat er stoer gedaan wordt over het wel of niet weten van bepaalde zaken, de 'insiders' die dat doen vallen snel door de mand lijkt me.
Alles kan, koffiekan thee kan. Dit is hoe de onzin verkopers hun imago hoog houden “ de voetbalwereld is een snelle wereld” “het is toch anders gelopen”.

Dit is niet de eerste neppert en zeker niet de laatste. Wat schrijnend is, is dat het zo overduidelijk is, dar het bijna komisch is. Mensen hebben een bepaalde wens om informatie te krijgen, voedt ze en ze doen alles om er in te blijven geloven. Maar ik garandeer je, en dat deed ik al lang voordat hij hier door de mand gevallen is, dat de beste man geen insider is. Zie mij als de insider in insider herkenners.
Wat jij wilt. Ik lees zijn/hun bijdrages in ieder geval liever dan jouw gebral.
Leon77M
Vaste waarde in elftal
Posts: 702
Joined: 08 Nov 2020, 13:43
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

JogaBonito wrote: 17 Jul 2023, 23:27 In aflevering 2 van de podcast 'Heet van de Herdgang' van het ED een aantal citaten van Rik Elfrink:

Peter Bosz zei vandaag op het trainingsveld tegen me, aangezien we naar een selectie van 20+4 gaan, dat het best kan dat daar verrassingen in gaan zitten. Ik heb het gevoel dat hij dat wel serieus aan het bekijken is.'' (27:00-27:20)
'Dat' slaat op jeugdspelers neem ik aan?
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 17 Jul 2023, 23:27
Heruone wrote: 17 Jul 2023, 23:23 Het is ook wel gewoon duidelijk dat Xavi PSV tering hard aan het lijntje heeft gehouden. Die geluiden hoor je van behoorlijk veel kanten inmiddels.
....

PSV wilde half juli zekerheid hebben. Dat hebben we gekregen. Prima toch?
Klopt. Dat is iig fijn. Het gaat meer om de geluiden die kamp Simons in het traject daarvoor heeft gegeven aan PSV ;)
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 17 Jul 2023, 23:36 Als PSV op die Israëliër heeft geboden, lijkt het me niet dat PSV op meerdere paarden wedt, zoals Rik het omschrijft, maar dat PSV daar meerdere vacatures heeft. Dus wellicht een extra uitgaande transfer of toch een extra aankoop om de blessure van Obispo op te vangen.
Lijkt mij ook. Sanchez + een back-up CB (gok bij vertrek Baumgartl en/of Ramalho). Daarvoor hebben ze dus geboden op deze jongen, Stav Lemkin:
Tomm wrote: 13 Jul 2023, 23:21

Niveau kan ik niet inschatten maar ik word hier wel vrolijk van. Leest situaties en positioneert goed en durft in te stappen om ballen te veroveren. Met de bal aan de voet weet ie oplossingen vooruit te vinden en heeft nog n lange trap in de benen ook. Iemand die een beter beeld van hem heeft en kan afzetten tegen Teze, lijken me namelijk wel enigszins vergelijkbare spelers als ik puur op zulke videos af ga.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 17 Jul 2023, 23:10
Trixm wrote: 17 Jul 2023, 22:43 “ de voetbalwereld is een snelle wereld” “het is toch anders gelopen”.
Dit is echter ook gewoon waar hè? Het zijn legitieme observaties over de dynamiek van de voetbalwereld. Insider is overigens ook een relatief begrip dat je prima op een oplopende schaal kunt plaatsen. De een kan meer weten dan de ander, de een kan andere ingangen hebben dan de ander. Je moet daar als lezer altijd sceptisch naar kijken.

Ik ga ook niet bepalen hoe mensen naar LF willen kijken. Ik vind het zelf zeer opmerkelijk dat hij nu al meerdere keren de exacte informatie deelt die ik kort daarvoor naar anderen heb gestuurd, waaronder info over Zeballos en Varela. Maar ik kan evengoed garanderen dat hij wel degelijk meer weet dan je standaard poster. Ik heb niet heel lang geleden met hem gesproken over een speler waar PSV met groeiende interesse naar kijkt, en dat betreft een relatief obscure speler die daadwerkelijk door PSV is en wordt gescout volgens mensen werkzaam bij de betreffende kleine club. Ik geloof echt niet dat je zoiets bij elkaar gefantaseerd krijgt, maar het doet me wel vermoeden dat hij ietwat overmoedig is geweest over zaken waarvoor hij de ingangen niet heeft.
Het is helemaal waar, daarom valt het ook niet te controleren. Dat lijkt me een goede reden om je gezonde verstand gebruiken:) .

Maar goed je ziet hoe het gaat, en elk jaar is het hetzelfde liedje. De troll wordt gevoed door de honger naar nieuwtjes van het leger. Ik begrijp het ook wel eerlijk gezegd.
Saibari is underrated.
User avatar
Fenomeno
Talent
Posts: 70
Joined: 30 May 2023, 22:55
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 17 Jul 2023, 23:38
ComeOnPSV wrote: 17 Jul 2023, 23:27

....

PSV wilde half juli zekerheid hebben. Dat hebben we gekregen. Prima toch?
Klopt. Dat is iig fijn. Het gaat meer om de geluiden die kamp Simons in het traject daarvoor heeft gegeven aan PSV ;)
De link tussen Xavi en PSV was volgens mij ook erg gestoeld op zijn persoonlijke band met Ruud en de relatie Brands-Raiola/Pimenta. Kan me voorstellen dat het contact na de ontwikkelingen in de lente minder in goed vertrouwen ging met kamp Simons.
JogaBonito
Ballenjongen
Posts: 11
Joined: 06 Jun 2023, 15:48
Clubvoorkeur: PSV x Arsenal
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Leon77M wrote: 17 Jul 2023, 23:37
JogaBonito wrote: 17 Jul 2023, 23:27 In aflevering 2 van de podcast 'Heet van de Herdgang' van het ED een aantal citaten van Rik Elfrink:

Peter Bosz zei vandaag op het trainingsveld tegen me, aangezien we naar een selectie van 20+4 gaan, dat het best kan dat daar verrassingen in gaan zitten. Ik heb het gevoel dat hij dat wel serieus aan het bekijken is.'' (27:00-27:20)
'Dat' slaat op jeugdspelers neem ik aan?
Elfrink doelde inderdaad op een aantal 'jonge jongens' die nu onderdeel uitmaken van de selectie voor het trainingskamp. Na deze passage citeert Elfrink dat Bosz ''de lijnen goed wilt open houden voor deze jongens. Dan kunnen ze hun kans grijpen.''
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Na het luisteren van de podcast toch wel weer wat vertrouwen gekregen.

Heb het gevoel dat PSV voor zichzelf ook wel een datum heeft vastgesteld wanneer spelers moeten komen. Op een gegeven moment is het willen of niet.

Ben benieuwd komende dagen!
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

JogaBonito wrote: 17 Jul 2023, 23:49
Leon77M wrote: 17 Jul 2023, 23:37

'Dat' slaat op jeugdspelers neem ik aan?
Elfrink doelde inderdaad op een aantal 'jonge jongens' die nu onderdeel uitmaken van de selectie voor het trainingskamp. Na deze passage citeert Elfrink dat Bosz ''de lijnen goed wilt open houden voor deze jongens. Dan kunnen ze hun kans grijpen.''
Maar zijn die talenten on top of de 20+4 , zoals het eerder is gecommuniceerd, of gaan die onderdeel uitmaken van? Want dan zie ik nog wel gebeuren dat Land bij de selectie blijft en dat er geen vervanger voor Guti komt, maar enkel Vranckx ipv Sangare. Maar ik hoop van harte dat we wel 2 middenvelders halen. Ik zou nog steeds Vranckx en Mendy graag zien komen. Die laatste hoor je alleen helemaal niks meer van.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Chavez lijkt naar Rusland te gaan.
We hadden wel interesse.
Bram
Nationale topspeler
Posts: 2,067
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

We moeten eigenlijk een topic bijhouden per "insider" en een score bijhouden wat klopt :mrgreen:
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Varela naar Porto is in ieder geval bijna rond schijnbaar, 10,5 miljoen excl en 12 miljoen incl bonussen en 20% doorverkoop.
User avatar
Frisian1913
Regelmatige invaller
Posts: 395
Joined: 18 Jan 2022, 18:54
Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 17 Jul 2023, 20:32 Alan Varela is van de baan, althans speler heeft de voorkeur voor Benfica of FC Porto. Benfica ziet hem als de vervanger van Florentino en FC Porto is al in onderhandeling met Boca Juniors. Transfersom lijkt fors lager uit te vallen dan de afkoopsom. Verwachting tussen de 12 en 14 miljoen inclusief bonussen.

Vranckx was optie 2 maar die twijfelt over de stap naar PSV. PSV schakelt aankomend weekend door naar optie 3 mocht hij nog geen beslissing hebben gemaakt. VCL staat al zo goed als voor de deur. Daarnaast is de interesse in Sangaré vooral van teams rechterrijtje PL. Verwachting is dat er ruimte is voor onderhandeling en PSV akkoord gaat met +- 32 miljoen.

Romano heeft het bericht van Varela over Porto nu ook gepost. La Foquita zit dus wel degelijk goed.
Last edited by Frisian1913 on 18 Jul 2023, 04:56, edited 1 time in total.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

JogaBonito wrote: 17 Jul 2023, 23:27 In aflevering 2 van de podcast 'Heet van de Herdgang' van het ED een aantal citaten van Rik Elfrink:

''Ik denk dat PSV wel voor Davinson Sanchez blijft gaan. Peter Bosz kent hem natuurlijk en ik denk ook dat ze de opbrengst van Xavi Simons - hoe beperkt deze ook is - deels willen inzetten om de komst van Sanchez mogelijk te maken. Althans, dat is wat ik tot voor kort hoorde.'' (16:26 - 16:43)

''Ik denk dat PSV ook wel op andere paarden wed. Thomas Beelen is niet voor niets eerder in beeld geweest. Volgens de agent van een Israelische speler is daar in ieder geval ook een bod op gedaan, maar dat was te laag. Dus, PSV kijkt wel degelijk naar alternatieven, de back-up verdediger.'' (16:47 - 17:11)

Het zou mij niet verbazen als deze back-up verdediger Stav Lemkin is (20-jarige CV van Hapoel Tel Aviv en Israel <21). Hij werd eerder deze maand in Israelische media al gelinked aan PSV - en dit is al op het forum gedeeld.

''PSV doet er alles aan om De Ketelaere te halen." (18:37-18:40)

Aster Vranckx is al bij PSV geweest. Daar gaan wat wisselende geluiden over. Je hoort dat hij wel geïnteresseerd is, maar dat hij ook bij Wolfsburg wilt blijven en daar voor zijn kans wilt gaan. Of dit lukt, weet ik niet. PSV zou hem in principe kunnen betalen. Bij 10 of 12 miljoen zul je je moeten afvragen of het waard is. En bij Charles de Ketelaere denk ik dat koop heel, heel erg lastig wordt. Ik denk dat dit alleen via huur kan. Bij Vranckx is het idee om hem te kopen en hem voor vier of vijf jaar vast te leggen.'' (22:00-23:05)

Peter Bosz zei vandaag op het trainingsveld tegen me, aangezien we naar een selectie van 20+4 gaan, dat het best kan dat daar verrassingen in gaan zitten. Ik heb het gevoel dat hij dat wel serieus aan het bekijken is.'' (27:00-27:20)
Oh heerlijk dit scheelt me heel veel tijd en ergenis.
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Frisian1913 wrote: 18 Jul 2023, 04:54
Romano heeft het bericht van Varela over Porto nu ook gepost. @La Foquita zit dus wel degelijk goed.
Ook een blinde eekhoorn vindt wel eens een nootje.
Schnitzel2023
Basisspeler
Posts: 447
Joined: 06 Jun 2023, 14:59
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

FritskePhilips wrote: 17 Jul 2023, 23:07
Peer71 wrote: 17 Jul 2023, 22:23 Karol Borys komt die nog of is die transfer vab de baan??
Hier heb ik nog een gerucht over gehoord, nl dat PSV met de City Group nog altijd in een hevige strijd om zijn handtekening is verwikkeld en zij voornemens zijn om hem in België bij Lommel SK willen plaatsen indien zijn keuze op City Group zou vallen.

Zou dus niet van de baan zijn. Wanneer Borys geen doorgang zou vinden, zou men Enes Sali van FCV Farul een interessant alternatief vinden. Van die club volgt men meerdere spelers, waaronder Andrei Borza en Adrian Mazilu. Connecties met die club zouden lopen via Gheorge Popescu, voormalig PSV-er.

Naast Enes Sali, kan ik bevestigen dat de geruchten rondom Peter Selie, Bies Look, Roze Marijn, Ore Gano, Dille Toppen en Basil Icum op niets zijn gebaseerd!
Mazilu heeft al bij Brighton getekend en stapt in de winterstop over. Dus die zullen ze niet meer volgen van FCV Farul.
User avatar
Frisian1913
Regelmatige invaller
Posts: 395
Joined: 18 Jan 2022, 18:54
Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
Send Prediction League reminder to second email adress: No

koetje wrote: 18 Jul 2023, 06:54
Frisian1913 wrote: 18 Jul 2023, 04:54
Romano heeft het bericht van Varela over Porto nu ook gepost. @La Foquita zit dus wel degelijk goed.
Ook een blinde eekhoorn vindt wel eens een nootje.

Toch vrij knap dat die blinde eekhoorn dan ook nog het juiste nootje vindt😂

Kan er veel over zeggen en dr zal genoeg niet kloppen, maar hij had dezelfde details als romano te melden en eerder.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

JogaBonito wrote: 17 Jul 2023, 23:27Peter Bosz zei vandaag op het trainingsveld tegen me, aangezien we naar een selectie van 20+4 gaan, dat het best kan dat daar verrassingen in gaan zitten. Ik heb het gevoel dat hij dat wel serieus aan het bekijken is.'' (27:00-27:20)
Het zou mij niet verbazen als Nassoh blijft hangen. Volgens mij doet die het nu wel leuk in de voorbereiding. Beschikt daarnaast volgens mij over een groot loopvermogen. Vooraf zou ik niet zeggen dat hij goed genoeg zou zijn, maar volgens mij begint iedereen wel op 0 bij Peter in de voorbereiding. We gaan het zien.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Frisian1913 wrote: 18 Jul 2023, 04:54
LaFoquita wrote: 17 Jul 2023, 20:32 Alan Varela is van de baan, althans speler heeft de voorkeur voor Benfica of FC Porto. Benfica ziet hem als de vervanger van Florentino en FC Porto is al in onderhandeling met Boca Juniors. Transfersom lijkt fors lager uit te vallen dan de afkoopsom. Verwachting tussen de 12 en 14 miljoen inclusief bonussen.

Vranckx was optie 2 maar die twijfelt over de stap naar PSV. PSV schakelt aankomend weekend door naar optie 3 mocht hij nog geen beslissing hebben gemaakt. VCL staat al zo goed als voor de deur. Daarnaast is de interesse in Sangaré vooral van teams rechterrijtje PL. Verwachting is dat er ruimte is voor onderhandeling en PSV akkoord gaat met +- 32 miljoen.

Romano heeft het bericht van Varela over Porto nu ook gepost. @La Foquita zit dus wel degelijk goed.
Ik heb dit vorige week al ergens gelezen, dus geen reden om LaFuckita props te geven. Het is Fritske 2.0.
User avatar
Frisian1913
Regelmatige invaller
Posts: 395
Joined: 18 Jan 2022, 18:54
Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 18 Jul 2023, 07:12
Frisian1913 wrote: 18 Jul 2023, 04:54

Romano heeft het bericht van Varela over Porto nu ook gepost. @La Foquita zit dus wel degelijk goed.
Ik heb dit vorige week al ergens gelezen, dus geen reden om LaFuckita props te geven. Het is Fritske 2.0.
Fair enough. Dat had ik even gemist
User avatar
Edison
Jeugdspeler
Posts: 44
Joined: 28 Jun 2022, 16:53
Old name: Supervennegoor
Clubvoorkeur: Pav
Send Prediction League reminder to second email adress: No

koetje wrote: 18 Jul 2023, 06:54
Frisian1913 wrote: 18 Jul 2023, 04:54
Romano heeft het bericht van Varela over Porto nu ook gepost. @La Foquita zit dus wel degelijk goed.
Ook een blinde eekhoorn vindt wel eens een nootje.
Of een nog mooiere, ook een kapotte klok geeft 2x per dag de juiste tijd aan
Ik ben in vorm, dat buikje hoort bij die vorm
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Een lelijke hoer heeft ook klanten.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 18 Jul 2023, 07:49 Een lelijke hoer heeft ook klanten.
Nu we het toch over lelijke hoeren hebben, heb jij nog inside info over CDK?
Post Reply