Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

CZ_Code wrote: 18 Jul 2023, 10:37 Nagalo wel interessant an sich. Komt uit de Right to Dream academy. Is dat niet dezelfde academy als Kudus? Iets waar wij ons op zouden gaan richten volgens Rik.
PSV zou bezig zijn met talenten van de academy van Piet de Visser, niet van Right to Dream. Right to Dream heeft inmiddels al verschillende uitstekende spelers afgeleverd en veel talenten van die academy speelden laatst nog namens Nordsjaelland iedereen overhoop bij de Future Cup van Ajax.
Ricardo Zamora
International
Posts: 993
Joined: 09 Aug 2018, 04:41
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als het gaat om aankoopbeleid zullen de spelers die Ajax en Feyenoord willen halen niet veel meer beter of slechter zijn dan de spelers die PSV wil hebben. Voordeel is wel dat bij PSV de jeugdopleiding goed op orde heeft. Ik heb het idee dat Ajax 10 jaar geleden mijlenver voor ons stond en nu een stuk is teruggevallen. AZ doet het in die regio natuurlijk ook uitstekend en er zijn veel BVO concurrenten uit de Randstad. Feyenoord heeft weer geen Jong team in de Eerste divisie waar bijvoorbeeld een van Duiven flinke meters heeft gemaakt. De jeugdopleiding is een lichtpuntje in de andere zorgen die er zijn.

Wat betreft het aankoopbeleid denk ik dat het goed is om te blijven realiseren dat de hele context snel en ingrijpend verandert, nu bijvoorbeeld met Saoedi Arabië die zich als speler met forse miljoenen mengt. Verwachtingsmanagement is belangrijk en Ajax zal net iets meer te besteden hebben dan ons. Marcel Brands hintte daar al sterk op toen hij de transferdeal van Madueke beschreef. Op een gegeven moment biedt een Engelse club zo hoog, dat je niet kan weigeren voor een doorgaans structureel geblesseerde speler. PSV heeft hier indirect ook last van lijkt me, zodat spelers als Pepi ook al gauw 10 miljoen kosten, terwijl ik hem eerder 5-6 miljoen inschat als werkelijke waarde. In die zin is Noa Lang een slimme aankoop, er is slim ingespeeld dat zijn rol bij Brugge was uitgespeeld. Net als dat Veerman nog een (half?) jaar contract had. Verder verwacht ik zelf niet veel van het aankoopbeleid, we zullen moeten blijven transformeren naar een jeugdopleidingsclub. Blijven hameren op verwachtingsmanagement is in mijn ogen beter dan bluffen en jezelf hoog houden met halve onwaarheden (daar lachen we Ajax al genoeg voor uit).

Naast Veerman, Pepi én Sangaré worden de rest van de spelers transfertechnisch gezien als 'klein bier', tegelijkertijd zijn 5-8 miljoen voor Teze en 2-5 miljoen voor Obispo ook pure winst. Obispo komt tekort, tegelijkertijd ook niet zoveel tekort dat hij geen kans verdiende in de A-selectie. Vooral type spelers als Mwene, Baumgartl en Ramalho moeten we zelf gaan blijven opleiden, dan kan een klein flesje bier een grote krat worden.
‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Madueke wrote: 18 Jul 2023, 10:48
CZ_Code wrote: 18 Jul 2023, 10:37 Nagalo wel interessant an sich. Komt uit de Right to Dream academy. Is dat niet dezelfde academy als Kudus? Iets waar wij ons op zouden gaan richten volgens Rik.
PSV zou bezig zijn met talenten van de academy van Piet de Visser, niet van Right to Dream. Right to Dream heeft inmiddels al verschillende uitstekende spelers afgeleverd en veel talenten van die academy speelden laatst nog namens Nordsjaelland iedereen overhoop bij de Future Cup van Ajax.
Sorry, was een zin vergeten. Bedoelde meer dat we naar soortgelijke academies zouden kijken.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 18 Jul 2023, 10:45 Ivanusec is echt een goede speler vooral voor de ED. Tactisch heel goede speler, heeft afgelopen seizoenen veelal op CM, AM en rechtsbuiten gestaan door de aanwezigheid van Orsic. Na het vertrek van Orsic heeft hij de 2de seizoenshelft op linksbuiten gespeeld, 15 wedstrijden, 10 goals en 1 assist. Cijfers vergelijken tegenover Lang is dus ook niet van toepassing. Lang heeft nooit als CM gespeeld.

Gaat de absolute smaakmaker worden bij Feyenoord.
Ik hoop dat je hierin net zoveel gelijk hebt als dat Xavi bleef :mrgreen:
User avatar
PSVAchterhoek
Vaste waarde in elftal
Posts: 597
Joined: 31 Aug 2021, 18:38
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Ricardo Pepi
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 18 Jul 2023, 10:45 Ivanusec is echt een goede speler vooral voor de ED. Tactisch heel goede speler, heeft afgelopen seizoenen veelal op CM, AM en rechtsbuiten gestaan door de aanwezigheid van Orsic. Na het vertrek van Orsic heeft hij de 2de seizoenshelft op linksbuiten gespeeld, 15 wedstrijden, 10 goals en 1 assist. Cijfers vergelijken tegenover Lang is dus ook niet van toepassing. Lang heeft nooit als CM gespeeld.

Gaat de absolute smaakmaker worden bij Feyenoord.
Zeg, ik zit hier op werk en verveel me. Meeste collega's zijn op vakantie. Heb jij nog een CV uit de hoge hoed waar PSV mogelijk in geïnteresseerd is (naast Sanchez)? Die knaap van Nordsjaelland bijvoorbeeld? Of een compleet onbekende speler?
Maria-Franciscus
Jeugdspeler
Posts: 55
Joined: 07 Jun 2023, 10:27
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 18 Jul 2023, 07:09
JogaBonito wrote: 17 Jul 2023, 23:27Peter Bosz zei vandaag op het trainingsveld tegen me, aangezien we naar een selectie van 20+4 gaan, dat het best kan dat daar verrassingen in gaan zitten. Ik heb het gevoel dat hij dat wel serieus aan het bekijken is.'' (27:00-27:20)
Het zou mij niet verbazen als Nassoh blijft hangen. Volgens mij doet die het nu wel leuk in de voorbereiding. Beschikt daarnaast volgens mij over een groot loopvermogen. Vooraf zou ik niet zeggen dat hij goed genoeg zou zijn, maar volgens mij begint iedereen wel op 0 bij Peter in de voorbereiding. We gaan het zien.
Vond hem in de oefenwedstrijd en eigenlijk ook vorig seizoen op het middenveld al een erg goede indruk maken. Slimme speler volgens mij
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Image
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het zou me toch meevallen als we deze week Vranckx, Sánchez en CdK binnenhalen. Dan heb je een elftal waarmee je voor de dag kunt komen hoor.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

El Sordo wrote: 18 Jul 2023, 14:14 Het zou me toch meevallen als we deze week Vranckx, Sánchez en CdK binnenhalen. Dan heb je een elftal waarmee je voor de dag kunt komen hoor.
? Zó warm is het toch niet meer?
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

psvgouda wrote: 18 Jul 2023, 14:17
El Sordo wrote: 18 Jul 2023, 14:14 Het zou me toch meevallen als we deze week Vranckx, Sánchez en CdK binnenhalen. Dan heb je een elftal waarmee je voor de dag kunt komen hoor.
? Zó warm is het toch niet meer?
Het is niet eens onaannemelijk. Maar in Gouda liggen de temperaturen doorgaans wat lager en staat het water wat hoger. Pas maar op dat je door die uitstekende groeiomstandigheden niet al te veel in veen en dikke klei wortelt, het zou je voor(ui)tbewegen kunnen doen stokken.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik geloof niet dat die CV er deze week komt, of volgende week, maar als Vranckx en Karel komen dan zijn we in ieder geval vanaf het middenveld weer ok. Dan wordt het weer a la Brands naar de koopjeshoek voor de defensie.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

El Sordo wrote: 18 Jul 2023, 14:26
psvgouda wrote: 18 Jul 2023, 14:17
? Zó warm is het toch niet meer?
Het is niet eens onaannemelijk. Maar in Gouda liggen de temperaturen doorgaans wat lager en staat het water wat hoger. Pas maar op dat je door die uitstekende groeiomstandigheden niet al te veel in veen en dikke klei wortelt, het zou je voor(ui)tbewegen kunnen doen stokken.
Oei! Erasmus schreef al over de kwalijke moerasdampen alhier, je hebt een punt :lol: Ben gelukkig veel onderweg, weinig kans op wortelschieten, thx. Maar ff serieus: alledrie en dan ook nog deze week...En dat dan onderkoeld 'meevallen' noemen :wonder: Het is wel erg contrair aan wat er feitelijk gebeurt, vind gij nie?
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

12 miljoen voor Aster, 9 miljoen voor Davinson en 17 miljoen voor CDK.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 18 Jul 2023, 14:43 12 miljoen voor Aster, 9 miljoen voor Davinson en 17 miljoen voor CDK.
Zou ik direct voor tekenen
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 18 Jul 2023, 14:43 12 miljoen voor Aster, 9 miljoen voor Davinson en 17 miljoen voor CDK.
Optie tot koop van 17 miljoen? Dat zou wel erg goed zijn
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sánchez gaat wel de goede kant op, hoor je zo links en rechts. Heeft ook een uitgesproken voorkeur voor project PSV in vergelijking met andere geïnteresseerde partijen. Ik ben benieuwd of we er financieel uit gaan komen.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

psvgouda wrote: 18 Jul 2023, 14:42
El Sordo wrote: 18 Jul 2023, 14:26

Het is niet eens onaannemelijk. Maar in Gouda liggen de temperaturen doorgaans wat lager en staat het water wat hoger. Pas maar op dat je door die uitstekende groeiomstandigheden niet al te veel in veen en dikke klei wortelt, het zou je voor(ui)tbewegen kunnen doen stokken.
Oei! Erasmus schreef al over de kwalijke moerasdampen alhier, je hebt een punt :lol: Ben gelukkig veel onderweg, weinig kans op wortelschieten, thx. Maar ff serieus: alledrie en dan ook nog deze week...En dat dan onderkoeld 'meevallen' noemen :wonder: Het is wel erg contrair aan wat er feitelijk gebeurt, vind gij nie?
Gevoelsmatig bevind ik me nog in de liminale fase pre en post het vertrek van een voormalig wonderkind. De temperatuur zal gaandeweg weer wat oplopen, vermoed ik.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 18 Jul 2023, 14:48 Sánchez gaat wel de goede kant op, hoor je zo links en rechts. Heeft ook een uitgesproken voorkeur voor project PSV in vergelijking met andere geïnteresseerde partijen. Ik ben benieuwd of we er financieel uit gaan komen.
Mooi!!!

Met het geld wat nu bespaard is op salaris Xavi lijkt mij wel wat mogelijk toch?
Teletubby
Nationale topspeler
Posts: 2,234
Joined: 06 Jun 2023, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 18 Jul 2023, 14:48 Sánchez gaat wel de goede kant op, hoor je zo links en rechts. Heeft ook een uitgesproken voorkeur voor project PSV in vergelijking met andere geïnteresseerde partijen. Ik ben benieuwd of we er financieel uit gaan komen.
Maak me gek, Ykhim :hartjes:
User avatar
DeefPeef
Veelbelovend talent
Posts: 113
Joined: 06 Jun 2023, 14:28
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 18 Jul 2023, 14:43 12 miljoen voor Aster, 9 miljoen voor Davinson en 17 miljoen voor CDK.
zou ik voor tekenen. en dan 17 CDK na 2 jaar huren gok ik? Dus in totaal 27 misschien dan?
User avatar
Koenjo
Meervoudig international
Posts: 1,058
Joined: 15 Mar 2022, 13:51
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 18 Jul 2023, 14:48 Sánchez gaat wel de goede kant op, hoor je zo links en rechts. Heeft ook een uitgesproken voorkeur voor project PSV in vergelijking met andere geïnteresseerde partijen. Ik ben benieuwd of we er financieel uit gaan komen.
Dat zou nondeknetter mooi zijn, ik lees dit alleen negens terug, heb ik iets gemist?
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Koenjo wrote: 18 Jul 2023, 15:02
Ykhim wrote: 18 Jul 2023, 14:48 Sánchez gaat wel de goede kant op, hoor je zo links en rechts. Heeft ook een uitgesproken voorkeur voor project PSV in vergelijking met andere geïnteresseerde partijen. Ik ben benieuwd of we er financieel uit gaan komen.
Dat zou nondeknetter mooi zijn, ik lees dit alleen negens terug, heb ik iets gemist?
Ykhim heeft zelf contacten in o.a. de Zuid-Amerikaanse voetbalwereld
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Koenjo wrote: 18 Jul 2023, 15:02
Ykhim wrote: 18 Jul 2023, 14:48 Sánchez gaat wel de goede kant op, hoor je zo links en rechts. Heeft ook een uitgesproken voorkeur voor project PSV in vergelijking met andere geïnteresseerde partijen. Ik ben benieuwd of we er financieel uit gaan komen.
Dat zou nondeknetter mooi zijn, ik lees dit alleen negens terug, heb ik iets gemist?
Nee hoor, je hebt het zelfs zelf gequote :)
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hoe moet PSV in godsnaam nog 9 miljoen voor Sanchez en 12 voor Vranckx betalen? I don't know and I don't care.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 18 Jul 2023, 15:06 Hoe moet PSV in godsnaam nog 9 miljoen voor Sanchez en 12 voor Vranckx betalen? I don't know and I don't care.
Met het geld van Sangare :mrgreen:
Post Reply