Hij is in ieder geval klaar voor het nieuwe seizoen.
Aster Vranckx
-
- Vedette
https://www.lequipe.fr/Football/Actuali ... rg/1408900
Vincent Kompany had Aster Vranckx (20, onder contract tot 2025) gebeld om hem te overtuigen om naar Burnley (Premier League) te gaan. Maar de afgelopen dagen heeft PSV Eindhoven grote stappen gemaakt in het succesvol binnenhalen van de middenvelder uit Wolfsburg (Bundesliga). De Nederlandse club deed een bod van € 12 miljoen, exclusief bonussen, aan de Duitsers. Zelfde bedrag als de Engelsen. De lokale pers meldde vorige week dat de Belg zelfs de faciliteiten van de club kwam bezoeken, tijdens een ontmoeting met Peter Bosz.
Vincent Kompany had Aster Vranckx (20, onder contract tot 2025) gebeld om hem te overtuigen om naar Burnley (Premier League) te gaan. Maar de afgelopen dagen heeft PSV Eindhoven grote stappen gemaakt in het succesvol binnenhalen van de middenvelder uit Wolfsburg (Bundesliga). De Nederlandse club deed een bod van € 12 miljoen, exclusief bonussen, aan de Duitsers. Zelfde bedrag als de Engelsen. De lokale pers meldde vorige week dat de Belg zelfs de faciliteiten van de club kwam bezoeken, tijdens een ontmoeting met Peter Bosz.
-
- Meervoudig international
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Dit zou geweldig nieuws zijn!! L’Equipe is wel een betrouwbare bron toch?
Last edited by Vanthaman18 on 18 Jul 2023, 14:03, edited 1 time in total.
- Maikel
- Site Admin
- Clubvoorkeur: PSV
Le Equipe?
Dat is een soort AD van Frankrijk geloof ik. Dus ja.
- ComeOnPSV
- Vedette
Lequipe.Robson de Souza wrote: ↑18 Jul 2023, 13:59 https://www.lequipe.fr/Football/Actuali ... rg/1408900
Kijk dat zijn goede bronnen.
Naar de geruchtentopic!
-
- Nationale topspeler
Als PSV bedragen zoals 12 miljoen gaat bieden na al ongeveer 22/25 miljoen uitgegeven te hebben kan het toch niet anders dat onze grote ivoriaanse vriend al met een half been bij een andere club is toch? Indien je van het geld van Sangare, Vranckx (12), Sanchez (10) en de Ketelaere (huurvergoeding 3 miljoen) kan halen doe je goede zaken.
- Vogelund
- Vaste waarde in elftal
- Old name: Vogelund
- Hatseflats
- Vedette
- Maikel
- Site Admin
Of een combiHatseflats wrote: ↑18 Jul 2023, 14:08 Of PSV heeft gewoon netjes gespaard om op het juiste moment te pieken
- DonyellMalen
- Legende
-
- Nationale topspeler
Jaarverslagen zeggen volgens mij wat anders. Ik denk dat het allemaal gebeurd met inkomsten van Madueke/Guti en toekomstig Sangare.Hatseflats wrote: ↑18 Jul 2023, 14:08 Of PSV heeft gewoon netjes gespaard om op het juiste moment te pieken
- Hatseflats
- Vedette
PSV heeft een paar kussenslopen volgestopt met geld. Niet alles zal in de boekjes verdwijnenMikelvb wrote: ↑18 Jul 2023, 14:10Jaarverslagen zeggen volgens mij wat anders. Ik denk dat het allemaal gebeurd met inkomsten van Madueke/Guti en toekomstig Sangare.Hatseflats wrote: ↑18 Jul 2023, 14:08 Of PSV heeft gewoon netjes gespaard om op het juiste moment te pieken
Ik zeg ook maar wat he
-
- Nationale topspeler
Dat zou natuurlijk ook kunnen maar aangezien het afgelopen winter nog zak en as was op de financiële afdeling van PSV lijkt het mij niet zo voor de hand liggen dat er nog een flink gevulde spaarrekening is. Verder is er natuurlijk met Guti (6), Seelt (2), max (2), Xavi (4), romero (2,4) wel al stilletjes gewoon 15 miljoen binnen gerold bij PSV deze transferzomer en zeker met in het oog houdende dat er veel plek in het salarishuis is gekomen ook vast wat mogelijk. Maar 12 miljoen stukslaan op een vervanger van een speler en niet zeker weten of die desbetreffende speler zal vertrekken lijkt mij een grote gok.Hatseflats wrote: ↑18 Jul 2023, 14:08 Of PSV heeft gewoon netjes gespaard om op het juiste moment te pieken
- El Sordo
- Vedette
Samen met Madueke zo’n 50 miljoen dus. Stel dat je daar 60% van kunt herinvesteren bovenop het reguliere jaarlijkse potje van zo’n 10-15 miljoen en je hebt zo’n 40-45 beschikbaar.Teletubby wrote: ↑18 Jul 2023, 14:14Dat zou natuurlijk ook kunnen maar aangezien het afgelopen winter nog zak en as was op de financiële afdeling van PSV lijkt het mij niet zo voor de hand liggen dat er nog een flink gevulde spaarrekening is. Verder is er natuurlijk met Guti (6), Seelt (2), max (2), Xavi (4), romero (2,4) wel al stilletjes gewoon 15 miljoen binnen gerold bij PSV deze transferzomer en zeker met in het oog houdende dat er veel plek in het salarishuis is gekomen ook vast wat mogelijk. Maar 12 miljoen stukslaan op een vervanger van een speler en niet zeker weten of die desbetreffende speler zal vertrekken lijkt mij een grote gok.Hatseflats wrote: ↑18 Jul 2023, 14:08 Of PSV heeft gewoon netjes gespaard om op het juiste moment te pieken
- Standbeeld
- Mister PSV
Al vaker gezegd, maar ik hoop echt dat het lukt om deze jongen binnen te halen. Zou een hele goede kwaliteitsinjectie zijn. Dit gaat een heerser op ons middenveld worden.
-
- Internationale topspeler
Make it happen, Earnie!! Iets zegt me dat PSV nu een tandje bij gaat schakelen na het hele Sjaafi-gebeuren.
Vranckx, Ketel en… een goede CV, vul zelf maar in. En mochten we CL halen, dan nog een goede defensieve kracht erbij voor de extra concurrentie. Saibari komt straks nog met vertrouwen terug van vakantie. Ik zeg niet dat het allemaal een garantie is, maar je kan er mee aan komen.
Vranckx, Ketel en… een goede CV, vul zelf maar in. En mochten we CL halen, dan nog een goede defensieve kracht erbij voor de extra concurrentie. Saibari komt straks nog met vertrouwen terug van vakantie. Ik zeg niet dat het allemaal een garantie is, maar je kan er mee aan komen.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Het zou niet onlogisch zijn dat ze voor deze jongen gaan en daardoor niet kunnen investeren in de verdediging. En daar bv kiezen voor een goedkopere optie zoals huur of iemand zonder restwaarde, of wachten met investeren tot Sangaré weg is.
Eigenlijk boeit het me geen reet als deze jongen maar komt.
Eigenlijk boeit het me geen reet als deze jongen maar komt.