Deal
Transferwindow 2023/24
-
- Meervoudig international
En dat zijn de bedragen zonder bonussen van Gakpo, neem aan dat er wel wat behaald zijn.
Marcel for president!
- Maax
Noa is ook in Oostenrijk, denk is na joh. In Linz is het natuurlijk gewoon 31°.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
-
- Lid scoutingsteam
Dat lijkt mij ook, anders zou PSV er sowieso niet achteraan zitten. Het probleem is nu vooral interesse uit Saudi-Arabië. Daar kunnen we financieel niet mee concurreren en Tottenham heeft daar zelf ook gewoon nog een behoorlijke stem in. Als die Arabieren het dubbele willen betalen en Sánchez ook nog een salaris van 10+ miljoen aanbieden, dan gaat 'ie daar voetballen.
- Frisian1913
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
En wie weet is onze krullenbol wel dichterbij een transfer dan we denken.. Scheelt ook weer een paar miljoen.
- Maax
- DonyellMalen
- Legende
-
Komen bij Spurs toch wel erg veel van deze filmpjes voorbij. Het is te hopen dat hij zijn niveau uit de eredivisie weer kan aantikken.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ja, ik zie het ook veel. Daardoor ben ik terughoudend. Eerst zien of het wat wordt. Voor mij geen zekerheidje.danko-lazovic wrote: ↑18 Jul 2023, 15:35
Komen bij Spurs toch wel erg veel van deze filmpjes voorbij. Het is te hopen dat hij zijn niveau uit de eredivisie weer kan aantikken.
-
- Regelmatige invaller
Lang (12), Pepi (8), Sanchez (9), Vranckx (12). Transfersommen ophoesten is hier niet het probleem, maar kunnen wij 41 / 5 = € 8,2 miljoen afschrijvingen per jaar kwijt in onze begroting? Zal waarschijnlijk nog hoger uitvallen met tekengelden etc. En natuurlijk valt er ook wat weg met evt. verkopen, het gaat mij om het principe. Gakpo en Madueke waren prachtige verkopen, maar die hebben ons qua besparingen op afschrijvingen niets opgeleverd, omdat ze voor 0 op de balans stonden. Ajax heeft nu hetzelfde probleem met Timber.
- Maax
Ik was eerst mega enthousiast, maar merk dat het per filmpje van zijn Spurs tijd minder wordt. Maar natuurlijk ook wel weer lang basis gestaan daar, kan ook kwestie van vertrouwen zijn (hoop ik).Standbeeld wrote: ↑18 Jul 2023, 15:36Ja, ik zie het ook veel. Daardoor ben ik terughoudend. Eerst zien of het wat wordt. Voor mij geen zekerheidje.danko-lazovic wrote: ↑18 Jul 2023, 15:35
-
- Lid van verdienste
Van Gomes werden ook zulke filmpjes gemaakt, overigens zaten er in die video's van Gomes wel veel echte ketsers tussen, maar na zijn vertrek bij Tottenham liet hij bij zijn andere clubs zien toch nog een goede keeper te zijn. Laten we hopen dat het met Sanchez hetzelfde geval is, mocht hij komen.
- Maax
Volgens mij kan je; Max, Bruma en Romero ook van de afschrijvingen halen. Verder is Baumgartl bijna van de afschrijvingen af. Dan heb je in je huidige selectie niet heel veel meer waarop je af kan schrijven, want die bestaat grotendeels uit transfervrij of goedkope spelers.LucNilis87 wrote: ↑18 Jul 2023, 15:38 Lang (12), Pepi (8), Sanchez (9), Vranckx (12). Transfersommen ophoesten is hier niet het probleem, maar kunnen wij 41 / 5 = € 8,2 miljoen afschrijvingen per jaar kwijt in onze begroting? Zal waarschijnlijk nog hoger uitvallen met tekengelden etc. En natuurlijk valt er ook wat weg met evt. verkopen, het gaat mij om het principe. Gakpo en Madueke waren prachtige verkopen, maar die hebben ons qua besparingen op afschrijvingen niets opgeleverd, omdat ze voor 0 op de balans stonden. Ajax heeft nu hetzelfde probleem met Timber.
-
- Legende
PSV heeft Sanchez vorig jaar zomer al gevraagd om zich "betaalbaar te spelen", en daar heeft ie een heel jaar aan gewerkt. Komt helemaal goed jongens.
Degradatiekandidaat West Ham verslaat AZ in de halve finale van de Conf League. Totaal ander niveau hier tegen Michiel Kramer
Degradatiekandidaat West Ham verslaat AZ in de halve finale van de Conf League. Totaal ander niveau hier tegen Michiel Kramer
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Frisian1913
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
Ach en als ik dit filmpje nu plaats?
(Let even niet op die Small club header)
Merendeel in zn Spurs tijd, die kan er echt nog wat van en is gewoon een topper voor PSV, Bosz krijgt hem zo weer aan de praat.
Merendeel in zn Spurs tijd, die kan er echt nog wat van en is gewoon een topper voor PSV, Bosz krijgt hem zo weer aan de praat.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ja, van Ramalho kan je ook zo een filmpje maken. Die wordt hier ook standaard (te) hard aangepakt om zijn ketsers. Sanchez in vorm is een beest, een absolute toevoeging. Het is alleen zaak dat hij die vorm in de ED, en dus op lager niveau, weer aan kan tikken. Dat is nog even de afwachten wmb. Vertrouwen van de Boszmeister zal hem iig wel helpen.Frisian1913 wrote: ↑18 Jul 2023, 15:44 Ach en als ik dit filmpje nu plaats?
- PSVerDenBosch
- Basisspeler