Hebben daar ook vast een ziekenhuis/soort Topsupport waar de onderzoeken gedaan kunnen worden. Is niet zo spannend die onderzoeken.GiveCup2day wrote: ↑18 Jul 2023, 15:05Hoe zit dat eigenlijk? Zou volgens mij eerst eens gekeurd moeten worden toch, dus eerst naar Eindhoven? Hoe ging dat in vorige periodes?7Koentjuh7 wrote: ↑18 Jul 2023, 14:57 Vranckx zit op het moment ook zo 4 uur rijden van Windischgarsten af, kunnen ze mooi met de wagen deze kant op sturen.
Aster Vranckx
- Hatseflats
- Vedette
-
- Internationale topspeler
Als dit bericht net zo klopt als je andere berichten, dan word het dus inderdaad Vrangare.
Ik word gek bij de gedachte… daar komt geen muisje doorheen straks.
Was het trouwens niet zo dat de clausule van Ibi vanaf augustus verloopt? Die is er om vanaf dan niet teveel meer te moeten tornen aan de selectie. Bosz zou met zijn spel echt wel Ibi kunnen overtuigen om nog een jaartje te blijven. Het past uitstekend bij hem en die jongen zie ik echt niet muiten. Kan hij volgend jaar als kampioen de stap maken naar een echte mooi club.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Allemaal leuk en aardig Revo, maar reken maar op reken maar op een vertrek.Revolinho wrote: ↑18 Jul 2023, 15:10Als dit bericht net zo klopt als je andere berichten, dan word het dus inderdaad Vrangare.
Ik word gek bij de gedachte… daar komt geen muisje doorheen straks.
Was het trouwens niet zo dat de clausule van Ibi vanaf augustus verloopt? Die is er om vanaf dan niet teveel meer te moeten tornen aan de selectie. Bosz zou met zijn spel echt wel Ibi kunnen overtuigen om nog een jaartje te blijven. Het past uitstekend bij hem en die jongen zie ik echt niet muiten. Kan hij volgend jaar als kampioen de stap maken naar een echte mooi club.
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Chucky Lozano
-
- Meervoudig international
Dat lijkt me ook ja.
Sangaré gaat vrijwel zeker vertrekken. Hij wil graag naar de PL. En er is al langer vanuit meerdere PL clubs interesse.
Alleen worden die transfers pas 2 weken voor het eind gedaan.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- Frisian1913
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
Nou het moet bij een medisch adviescentrum worden gedaan die geautoriseerd is door de Federatie van Sportmedische Instellingen (FSMI).Hatseflats wrote: ↑18 Jul 2023, 15:09Hebben daar ook vast een ziekenhuis/soort Topsupport waar de onderzoeken gedaan kunnen worden. Is niet zo spannend die onderzoeken.GiveCup2day wrote: ↑18 Jul 2023, 15:05
Hoe zit dat eigenlijk? Zou volgens mij eerst eens gekeurd moeten worden toch, dus eerst naar Eindhoven? Hoe ging dat in vorige periodes?
Ik neem aan dat als er nu een speler komt tijdens het trainingskamp, die gewoon bij Topsupport wordt gekeurd en dan wordt ingevlogen.
- Hatseflats
- Vedette
Die Oostenrijkse voetballers hoeven ook niet naar Topsupport, toch? In Oostenrijk hebben ze ook zulke organen en die kunnen echt wel samenwerken met FSMI.Frisian1913 wrote: ↑18 Jul 2023, 15:21Nou het moet bij een medisch adviescentrum worden gedaan die geautoriseerd is door de Federatie van Sportmedische Instellingen (FSMI).Hatseflats wrote: ↑18 Jul 2023, 15:09
Hebben daar ook vast een ziekenhuis/soort Topsupport waar de onderzoeken gedaan kunnen worden. Is niet zo spannend die onderzoeken.
Ik neem aan dat als er nu een speler komt tijdens het trainingskamp, die gewoon bij Topsupport wordt gekeurd en dan wordt ingevlogen.
- Frisian1913
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
Dat snap ik, maar aangezien wij gewoon een contract hebben met Topsupport en je daar al je keuringen doet, neem ik aan dat het gewoon daar gebeurt. ongeacht waar de spelers op dat moment zijn. Opzich best goede vraag hoe dat in het verleden is gegaan tijdens trainingskamp.Hatseflats wrote: ↑18 Jul 2023, 15:25Die Oostenrijkse voetballers hoeven ook niet naar Topsupport, toch? In Oostenrijk hebben ze ook zulke organen en die kunnen echt wel samenwerken met FSMI.Frisian1913 wrote: ↑18 Jul 2023, 15:21
Nou het moet bij een medisch adviescentrum worden gedaan die geautoriseerd is door de Federatie van Sportmedische Instellingen (FSMI).
- DonyellMalen
- Legende
-
- Meervoudig international
Vranckx was toch al op de Herdgang voor een rondleiding. Lijkt me dus logisch dat Vranckx en PSV elkaar kunnen naderen de komende dagen.
Ik heb geen idee wat we hiervan moeten verwachten. Van Fein werd ook e.a. verwacht maar zijn talent kwam er bij PSV totaal niet uit.
Ik heb geen idee wat we hiervan moeten verwachten. Van Fein werd ook e.a. verwacht maar zijn talent kwam er bij PSV totaal niet uit.
- Standbeeld
- Mister PSV
Is niet te vergelijken. Vranckx is veel verder in zijn ontwikkeling dan Fein destijds. Vranckx heeft nu al bewezen veel beter te zijn.Ronaldio wrote: ↑18 Jul 2023, 15:33 Vranckx was toch al op de Herdgang voor een rondleiding. Lijkt me dus logisch dat Vranckx en PSV elkaar kunnen naderen de komende dagen.
-
- Vedette
Vranckx heeft al zijn klasse kunnen etaleren in de Serie A en Belgische Pro League (competitie vergelijkbaar met Nederland). Fein zijn enige weerstand was de 2e Bundesliga.Ronaldio wrote: ↑18 Jul 2023, 15:33 Vranckx was toch al op de Herdgang voor een rondleiding. Lijkt me dus logisch dat Vranckx en PSV elkaar kunnen naderen de komende dagen.
-
- Vedette
We kunnen toch prima met een middenveld Sangaré - Vranckx - Veerman spelen? Graag zelfs.
-
- Lid scoutingsteam
-
- Vaste waarde in elftal
Nog altijd geen terugkoppeling vanuit Elfrink voor wat betreft het factchecken van het artikel van L'Équipe ?
Dan zal er inderdaad wel iets van waarheid in zitten en is Rik nu drukdoende een nieuw artikel te schrijven voor vanavond op het ED.
Dan zal er inderdaad wel iets van waarheid in zitten en is Rik nu drukdoende een nieuw artikel te schrijven voor vanavond op het ED.
- Maikel
- Site Admin
Eens.
Als er geen waarheid in zou zitten had ie het nu al geroepen.
- Heissenberrug