Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Maax
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 21 Jun 2022, 09:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Frisian1913 wrote: 18 Jul 2023, 15:44 Ach en als ik dit filmpje nu plaats?



(Let even niet op die Small club header)
Merendeel in zn Spurs tijd, die kan er echt nog wat van en is gewoon een topper voor PSV, Bosz krijgt hem zo weer aan de praat.
Beest! Meteen ophalen deze man.
User avatar
Frisian1913
Regelmatige invaller
Posts: 395
Joined: 18 Jan 2022, 18:54
Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 18 Jul 2023, 15:52
Frisian1913 wrote: 18 Jul 2023, 15:44 Ach en als ik dit filmpje nu plaats?



(Let even niet op die Small club header)
Merendeel in zn Spurs tijd, die kan er echt nog wat van en is gewoon een topper voor PSV, Bosz krijgt hem zo weer aan de praat.
Ja, van Ramalho kan je ook zo een filmpje maken. Die wordt hier ook standaard (te) hard aangepakt om zijn ketsers. Sanchez in vorm is een beest, een absolute toevoeging. Het is alleen zaak dat hij die vorm in de ED, en dus op lager niveau, weer aan kan tikken. Dat is nog even de afwachten wmb. Vertrouwen van de Boszmeister zal hem iig wel helpen.
Eens hoor, ging er mij ook om dat het makkelijk is spelers ''slecht'' of ''goed'' te laten blijken in zulke filmpjes. Hij zal inderdaad zn vorm weer moeten terug vinden. Maar dan handsdown de beste cv in de Eredivie.
User avatar
Koenjo
Meervoudig international
Posts: 1,058
Joined: 15 Mar 2022, 13:51
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Los van het vertrek van Simons. Als we erin slagen om, Lang, Pepi, Sanchez, de Ketelaere en vranckx te halen dan is het wel echt een ongekende transferperiode. Graag nog een goede RBack en dan is het feest compleet.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
Ginius Wijndalum
Talent
Posts: 79
Joined: 31 Aug 2021, 14:32
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Koenjo wrote: 18 Jul 2023, 16:39 Los van het vertrek van Simons. Als we erin slagen om, Lang, Pepi, Sanchez, de Ketelaere en vranckx te halen dan is het wel echt een ongekende transferperiode. Graag nog een goede RBack en dan is het feest compleet.
Als al deze aankopen komen hebben we een MEGA sterke as, dan kan ik prima met Sambo en Mwene als backs leven.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hmm ik eigenlijk niet want die rechterkant is dan wel echt van jeugdniveau hoor. Talentvol misschien, maar wel heel broos gelijk. Wat mij betreft is de balans dan een beetje weg. Idealiter verkoop je Mwene, haal je er een veel betere RB voor terug met liefst al aardig wat ervaring en kan Sambo rustig toegroeien naar die basisplek. Bied je ook Baka wat meer ondersteuning als Bosz er voor kiest dat dat zijn rechtsbuiten wordt.
Last edited by Juancho on 18 Jul 2023, 16:50, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
iam
International
Posts: 892
Joined: 31 Aug 2022, 15:29
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: 12e man
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Is het trouwens niet eens tijd voor een transfer van Sanne na alle communicatie ellende de afgelopen 2 jaar?
René1978
Nationale topspeler
Posts: 1,905
Joined: 13 Aug 2018, 15:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ginius Wijndalum wrote: 18 Jul 2023, 16:48
Koenjo wrote: 18 Jul 2023, 16:39 Los van het vertrek van Simons. Als we erin slagen om, Lang, Pepi, Sanchez, de Ketelaere en vranckx te halen dan is het wel echt een ongekende transferperiode. Graag nog een goede RBack en dan is het feest compleet.
Als al deze aankopen komen hebben we een MEGA sterke as, dan kan ik prima met Sambo en Mwene als backs leven.
Ik ook wel eigenlijk, zeker als Mauro er ook nog bij komt straks.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sambo wordt 1e RB, er gaat geen andere RB bijkomen tenzij Mwene vertrekt. Ik vind het dun, Mwene die back up is voor RB en LB.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 18 Jul 2023, 16:56 Sambo wordt 1e RB, er gaat geen andere RB bijkomen tenzij Mwene vertrekt. Ik vind het dun, Mwene die back up is voor RB en LB.
Mauro?
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel wrote: 18 Jul 2023, 16:57
RIO wrote: 18 Jul 2023, 16:56 Sambo wordt 1e RB, er gaat geen andere RB bijkomen tenzij Mwene vertrekt. Ik vind het dun, Mwene die back up is voor RB en LB.
Mauro?
Als ie eindelijk fit wordt. denk dat we dan in November zitten.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 18 Jul 2023, 16:59
Maikel wrote: 18 Jul 2023, 16:57

Mauro?
Als ie eindelijk fit wordt. denk dat we dan in November zitten.
Ja true. En daarna ook fit blijft.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bij Jong PSV zit ook niet echt wat. Ik gooi Yorbe er weer in, FritskePhilips opperde dat ook al.
FieseFriedrich
Basisspeler
Posts: 467
Joined: 08 Feb 2022, 20:11
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Comenencia?
Kritischepsver
Regelmatige invaller
Posts: 384
Joined: 04 Nov 2020, 15:36
Old name: kritischepsver
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vrankx, CDK en Sanchez ziet de basis er opeens heel anders uit. Hopelijk lukken deze transfers.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kritischepsver wrote: 18 Jul 2023, 17:39 Vrankx, CDK en Sanchez ziet de basis er opeens heel anders uit. Hopelijk lukken deze transfers.
Wanneer we dezer dagen Sangaré weten te slijten zal geld niet het probleem zijn. Sterker nog, het lijkt erop dat er dan meer mogelijk is. Als De Ketelaere slechts voor een huursom overkomt, we Vranckx kunnen halen voordat we Sangaré kwijt zijn, dan is de opbrengst van de Ivoriaan aanzienlijk meer dan we voor Sanchez zouden moeten betalen. Ik zie de komst van nóg een middenvelder en centrumverdediger dan wel van de grond komen (volgens Rik heeft PSV recent nog - te weinig - geboden op een Israëlische speler, niet onwaarschijnlijk Lemkin) en hoop ik dat Osorio echt in beeld is om deze zomer nog op te pikken.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Verwachtingen zijn veel te hoog in mijn ogen. Maar ik laat me graag verrassen.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 18 Jul 2023, 17:03 Bij Jong PSV zit ook niet echt wat. Ik gooi Yorbe er weer in, @FritskePhilips opperde dat ook al.
Ik vind Antonisse zo'n typische speler die nog niet doorheeft dat hij eigenlijk beter als back kan spelen. Aanvallend niet sterk genoeg voor de (sub)top, maar wel snel, sterk en een redelijk goede pass.
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

El Sordo wrote: 18 Jul 2023, 18:00
SKERLA wrote: 18 Jul 2023, 17:03 Bij Jong PSV zit ook niet echt wat. Ik gooi Yorbe er weer in, @FritskePhilips opperde dat ook al.
Ik vind Antonisse zo'n typische speler die nog niet doorheeft dat hij eigenlijk beter als back kan spelen. Aanvallend niet sterk genoeg voor de (sub)top, maar wel snel, sterk en een redelijk goede pass.
Weet nu niet of hij sterk is, zo ziet hij er in ieder geval niet uit. Maar dat hij niet doorbreekt als linksbuiten niks PSV 1 is wel duidelijk (ga ervan uit dat hij dit zelf ook ziet).
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

We hebben toch gewoon een uitstekende Mauro gezien op rechtsback in een aanvallend systeem, we hebben de degelijke Mwene en de talentvolle Sambo. Lijkt me eigenlijk genoeg zo. Daar hoef je geen jeugdspelers voor om te turnen en als iemand die stap kan zetten naar RB is Saibari nog het meest logische.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mikelvb wrote: 18 Jul 2023, 18:08
El Sordo wrote: 18 Jul 2023, 18:00

Ik vind Antonisse zo'n typische speler die nog niet doorheeft dat hij eigenlijk beter als back kan spelen. Aanvallend niet sterk genoeg voor de (sub)top, maar wel snel, sterk en een redelijk goede pass.
Weet nu niet of hij sterk is, zo ziet hij er in ieder geval niet uit. Maar dat hij niet doorbreekt als linksbuiten niks PSV 1 is wel duidelijk (ga ervan uit dat hij dit zelf ook ziet).
Heeft er, volgens mij, het afgelopen jaar flink aan gewerkt (zie ook: Als backup voor PvA tot Mauro terug is lijkt me wel wat. Maargoed, vooralsnog geen linksback.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als Sangare weggaat en Vranckx en CdK erbij komen is spoeling op het middenveld ook nog vrij dun. Hopelijk komt er ook nog extra middenvelder bij.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Viel mij bij die enkele samenvatting van FC Emmen die ik met het bord op schoot heb gezien ook al op, was als aanvaller bij <19 op de (als ik mij goed herinner laatste) Otten Cup extreem iel
PsvBmg
Vaste waarde in elftal
Posts: 566
Joined: 14 Jul 2021, 21:41
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zo goed zijn de cijfers van CDK toch ook niet, is die Spertsyan niet goedkoper ?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

mateja wrote: 18 Jul 2023, 18:18
Het lijkt erop alsof we nog (goedkoop) een jonge buitenspeler willen toevoegen aan de selectie (eventueel met optie?). Eerder al de opvallende hernieuwde interesse in Savio, en nu berichten over Diallo.
User avatar
Garnaal
Basisspeler
Posts: 429
Joined: 30 Aug 2021, 18:55
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Garnaal wrote: 15 Jun 2023, 21:19 Even over het 'kutventje' Noa lang. Een jonge wildebras van 23 jaar die zich nog wel eens 'verspreekt'. Zo'n jongens gedrag is geen statische lijn. Persoonlijk hou ik er wel van, juist omdat de winst die je kan behalen enorm kan zijn. Hoe hij zich vaak manifesteert is stoer, schijt aan alles, beetje stoken, randje opzoeken en net er overheen. Zo'n jongen kost meer energie en heeft meer begeleiding nodig. Goede begeleiding, de rol van Professor Bosz gaat hier erg belangrijk in zijn. Je kunt als PSV zijnde je geld investeren in Noa Lang, je kunt ook als PSV zijnde de deuren open zetten voor de Persoon Lang. Zorg dat die jongen op een manier wordt begeleid waar je hem echt mee helpt, zodat hij niet altijd overal tegenaan hoeft te schoppen. Ik zie Noa en Mart al een bakkie drinken. Helpen die jongen volwassen te worden. Wat rustiger in zijn koppie, gelukkiger in het moment. Dat op dat moment alleen het sportieve aspect nog telt. Ik wil wel wat onderling haantjesgedrag zien met Xavi. Die twee kunnen de hele eredivisie kapot spelen als ze zich aan elkaar optrekken. We zijn toch zo'n warme club? Ik heb het wel wat jaartjes gemist hoor. Ik voel weer een klein beetje warmte met Marcel, Earnest en Peter aan het roer. Laat dit zo'n project worden waar iedereen jaloers op gaat zijn. Noa Lang een kans geven en er als PSV zijnde in slagen te doen wat je altijd roept te doen. Spelers beter maken, zorgen voor elkaar, eendracht maakt macht. Dat Noa Lang straks maar een dikke middelvinger naar Ajax mag opsteken in een volle arena wanneer hij er eentje in schiet. Dat zou schitterend zijn. Gefeliciteerd alvast Noa, dat je zaterdag op je verjaardag maar een mooi kaarsje uitblaast.

Mooi om nu de positieve reacties te zien. Told you so stelletje azijndrinkers :peace:

Oeps dit moest in Noa's topic :hug:
Last edited by Garnaal on 18 Jul 2023, 18:39, edited 1 time in total.
Post Reply