Eens.
Als er geen waarheid in zou zitten had ie het nu al geroepen.
Juistem, en als hij al de op de Herdgang is geweest en PSV brengt een bod uit dan weet je ook zeker dat PSV er met Vranckx uit gaat komen. Lekker man, Inside Aster.
Zuc0 wrote: ↑18 Jul 2023, 19:13
Wel graag een clausule erin. Daar ben ik nu zo aan gewend geraakt.
Clausule, alleen maar beschikbaar voor een club, natuurlijk puur en alleen de keuze van Aster en graag ook een zaakwaarnemer die Fabrizio Romano op de speeddial heeft om alles snel door te spelen. Here.... We.... Go
Typisch, helemaal niets gevonden, zelfs geen gerucht.
Wel over de Mos die CDK uitstekend bij PSV vindt passen. Tja wat voor waarde hechten we daaraan ? Wel staat er dat er schot in de onderhandelingen is tussen PSV en AC Milan.
PSV 1973 wrote: ↑18 Jul 2023, 19:17
Wel over de Mos die CDK uitstekend bij PSV vindt passen. Tja wat voor waarde hechten we daaraan ? Wel staat er dat er schot in de onderhandelingen is tussen PSV en AC Milan.
Als de Mos het een match is weet je dat het niks gaat worden
PSV 1973 wrote: ↑18 Jul 2023, 19:17
PSV 1973 wrote: ↑18 Jul 2023, 19:17Typisch, helemaal niets gevonden, zelfs geen gerucht.
Juistem, en als hij al de op de Herdgang is geweest en PSV brengt een bod uit dan weet je ook zeker dat PSV er met Vranckx uit gaat komen. Lekker man, Inside Aster.
Inside Asster.
Tyyne , log eens even uit op Standbeeld z'n account!
Tyyne wrote: ↑18 Jul 2023, 19:54
Rik heeft nog niks laten weten over het bod van 12 miljoen op Assepoester, als het niet waar was zou je denken dat hij dat al gemeld had. Veelbelovend
Ik verwacht vanavond nog wel een berichtje met dat het klopt. Ouderwetse 22u-post?
Tyyne wrote: ↑18 Jul 2023, 19:54
Rik heeft nog niks laten weten over het bod van 12 miljoen op Assepoester, als het niet waar was zou je denken dat hij dat al gemeld had. Veelbelovend
Ik verwacht vanavond nog wel een berichtje met dat het klopt. Ouderwetse 22u-post?
Same.
Of wellicht dat PSV dichtbij is maar er nog wel wat hobbels te nemen zijn. Maar totale ontkenning verwacht ik niet, dan was dat al wel gekomen.
Ook omdat Rik dit topic vast wel leest ook en ziet dat er al meermaals is benoemd dat hij nog niks heeft laten weten van zijn navraag.
PSV 1973 wrote: ↑18 Jul 2023, 19:17Typisch, helemaal niets gevonden, zelfs geen gerucht.
??
Oke je begrijpt dat het eerste zinnetje gaat over Aster Vranckx en het derde zinnetje over CDK?