Aster Vranckx

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Madueke
Legende

Nou Rik, is ie Vranckx hoogstpersoonlijk aan het ophalen bij het trainingskamp van Wolfsburg?
CZ_Code
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Daar is het artikeltje al.

Edit: dat artikeltje had die net zo goed achterwege kunnen laten, jeminee wat een non-nieuws....
Last edited by CZ_Code on 19 Jul 2023, 12:29, edited 1 time in total.
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

RIO wrote: 19 Jul 2023, 12:01 Toevallig ook wat connecties met de Engelse joden, Sanchez willen we best 9 miljoen voor aftikken maar de Arabieren kunnen echt een veelvoud aan salaris aanbieden en zijn ook akkoord met een transfersom. Gaat hem niet worden vrees ik of hij wilt echt heel graag voor Bosz spelen en 2.5 miljoen pakken ipv 6-7 per jaar.
'Toevallig wat connecties', die je dan in het kader van relatiemanagement 'de Engelse joden' noemt? We hebben een kenner aan het woord kennelijk, heel overtuigend dit... :wall:
JZeot
Talent

Wat een klotenieuws. Lijkt er dus op dat die niet komt.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Nou, allemaal stuk minder concreet dan dat RIO meldt. Roze sportkrantje mis of Rik? Hoe ik het nu lees, is Burnley concreter dan PSV.
DonyellMalen
Legende

Loopt Rik niet achter?
CZ_Code
Nationale topspeler

Zo lees ik het ook, geen bod. Aan de andere kant vind ik wat Rik meldt aardig tegenstrijdig met wat die zegt over PSV... "Heeft haast" en "Schakelt op meerdere borden", echter doet PSV blijkbaar nergens een bod op? Met alle respect, maar als je haast hebt ga je niet 10 spelers pijlen, waarvan 5 interesse hebben, om vervolgens op geen een een bod te doen toch?
Standbeeld
Mister PSV

LaFoquita wrote: 19 Jul 2023, 09:15 PSV lijkt Vranckx zo goed als binnen te hebben. Speler heeft zijn ja-woord gegeven aan PSV en clubs zijn er ook zo goed als uit. Bespreking zit hem in de details (bonussen, doorverkooppercentages, betaaltermijnen)
Dit komt precies overeen met wat Rik zojuist schrijft.
Ronaldio
Meervoudig international

Madueke wrote: 19 Jul 2023, 12:23 Nou Rik, is ie Vranckx hoogstpersoonlijk aan het ophalen bij het trainingskamp van Wolfsburg?
Gaat 'm niet worden als ik tussen de regels van Rik zijn artikel lees.
PSV strijdt met meerdere clubs, wel een bod gedaan maar heeft forse concurrentie en speler moet zelf nog keuze maken of hij bij Wolfsburg wil blijven.

Klinkt niet alsof dit snel rond gaat komen. Meer als een deal die heel ver weg is of niet lijkt te lukken.
Last edited by Ronaldio on 19 Jul 2023, 12:33, edited 1 time in total.
JZeot
Talent

Standbeeld wrote: 19 Jul 2023, 12:32
LaFoquita wrote: 19 Jul 2023, 09:15 PSV lijkt Vranckx zo goed als binnen te hebben. Speler heeft zijn ja-woord gegeven aan PSV en clubs zijn er ook zo goed als uit. Bespreking zit hem in de details (bonussen, doorverkooppercentages, betaaltermijnen)
Dit komt precies overeen met wat Rik zojuist schrijft.
Precies niet overeen inderdaad.
Bossche bol
Meervoudig international

Lekker in paniek raken zeg
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Rik zijn bron komt vanuit de zaakwaarnemer van Vranckx. Die heeft er belang bij dat dit zo wordt gecommuniceerd, zeker in combi met het bod van Burnley.

Volgens mij liggen de kaarten nog precies hetzelfde als 9 dagen geleden leek. Hij is op de Herdgang geweest, PSV probeert er alles aan te doen om hem te halen maar hij moet een keuze maken terwijl PSV niet te lang kan wachten. Kan binnen een dag rond zijn en binnen 2 dagen van de baan.
Sheepies
Bankzitter

CZ_Code wrote: 19 Jul 2023, 12:31 Zo lees ik het ook, geen bod. Aan de andere kant vind ik wat Rik meldt aardig tegenstrijdig met wat die zegt over PSV... "Heeft haast" en "Schakelt op meerdere borden", echter doet PSV blijkbaar nergens een bod op? Met alle respect, maar als je haast hebt ga je niet 10 spelers pijlen, waarvan 5 interesse hebben, om vervolgens op geen een een bod te doen toch?
Een 'officieel' bod uitbrengen is vaak een van de laatste onderdelen van de transfer. Meeste deel van de onderhandelingen wordt van te voren gedaan, mogelijk via de zaakwaarnemer. Daarom kan het waar zijn wat Rik zegt én is de transfer (relatief) dichtbij. Rik zegt nml alleen dat er geen officieel bod is neergelegd, niet dat PSV & Wolfsburg
(of PSV en de zaakwaarnemer) geen contact hebben over de mogelijke transfersom.
GiveCup2day
International
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

Maar Rik die heeft toch vaak zijn ingangen/bronnen rondom zaakwaarnemers? Kan mij niet voorstellen dat die hem even haarfijn gaan uitleggen wat de stand van zaken is. Die willen ook alle opties open houden.
RV1913
Nationale topspeler

Bossche bol wrote: 19 Jul 2023, 12:34 Lekker in paniek raken zeg
Zijn ze hier goed in :mrgreen:
Standbeeld
Mister PSV

Ronaldio wrote: 19 Jul 2023, 12:33
Madueke wrote: 19 Jul 2023, 12:23 Nou Rik, is ie Vranckx hoogstpersoonlijk aan het ophalen bij het trainingskamp van Wolfsburg?
PSV strijdt met meerdere clubs, wel een bod gedaan maar heeft forse concurrentie en speler moet zelf nog keuze maken of hij bij Wolfsburg wil blijven.

Klinkt niet alsof dit snel rond gaat komen. Meer als een deal die heel ver weg is of niet lijkt te lukken.
Ik neem aan dat PSV wel een deadline (Juancho) heeft gesteld. We hebben geen tijd om lang te wachten. Wellicht is het bij PSV bekend dat hij zijn keuze heel snel wil maken, anders zou ik het raar vinden dat we nog niet doorgeschakeld zijn.
Persepolis
Vedette

hahaha "hoe krijg je elk poppetje op jouw post". Ik heb er maar eentje aan toegevoegd die er nog niet was :grin:
RV1913
Nationale topspeler

JZeot wrote: 19 Jul 2023, 12:29 Wat een klotenieuws. Lijkt er dus op dat die niet komt.
Hoe kan je dit daar uit op maken :lol:
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Standbeeld wrote: 19 Jul 2023, 12:35
Ronaldio wrote: 19 Jul 2023, 12:33

Ik neem aan dat PSV wel een deadline (@Juancho) heeft gesteld. We hebben geen tijd om lang te wachten. Wellicht is het bij PSV bekend dat hij zijn keuze heel snel wil maken, anders zou ik het raar vinden dat we nog niet doorgeschakeld zijn.
Morgen eerste training bij Wolfsburg. Lijkt me een mooie deadline voor die jongen zelf.
JZeot
Talent

RV1913 wrote: 19 Jul 2023, 12:36
JZeot wrote: 19 Jul 2023, 12:29 Wat een klotenieuws. Lijkt er dus op dat die niet komt.
Burnley is al concreet, hebben zelfs al een bod gedaan. Hij twijfelt zelf of die überhaupt wel weg wil bij Wolfsburg. Niet bepaald zaken die in het voordeel van PSV spreken.
CZ_Code
Nationale topspeler

Sheepies wrote: 19 Jul 2023, 12:34
CZ_Code wrote: 19 Jul 2023, 12:31 Zo lees ik het ook, geen bod. Aan de andere kant vind ik wat Rik meldt aardig tegenstrijdig met wat die zegt over PSV... "Heeft haast" en "Schakelt op meerdere borden", echter doet PSV blijkbaar nergens een bod op? Met alle respect, maar als je haast hebt ga je niet 10 spelers pijlen, waarvan 5 interesse hebben, om vervolgens op geen een een bod te doen toch?
Een 'officieel' bod uitbrengen is vaak een van de laatste onderdelen van de transfer. Meeste deel van de onderhandelingen wordt van te voren gedaan, mogelijk via de zaakwaarnemer. Daarom kan het waar zijn wat Rik zegt én is de transfer (relatief) dichtbij. Rik zegt nml alleen dat er geen officieel bod is neergelegd, niet dat PSV & Wolfsburg
(of PSV en de zaakwaarnemer) geen contact hebben over de mogelijke transfersom.
Snap ik, het is soms alleen een beetje vermoeiend dat Rik elk nieuws een soort van tegenpraat. Zeg niet daar objectief iets mis mee is, hij deelt natuurlijk gewoon wat die vanuit PSV/zaakwaarnemers hoort.

Met het oog op voorrondes en uberhaupt de start van de competitie zou het wel fijn zijn als iedereen op elkaar ingespeeld kan raken. Als er nu nog geen officieel bod is, nou dan reken ik zeker nog een kleine week op zijn snelst als je medische keuring etc meeneemt in het proces. Dat is, lijkt mij, gewoon te laat aangezien welke speler dan ook anderhalve week zou hebben voor de start van de voorrondes.
ruuddevil
Legende

‘Schaken op meerdere borden’ is inmiddels net zo uitgemolken als ijs en weder dienende.
Robson de Souza
Vedette

11 Tinus wrote: 19 Jul 2023, 12:36
Standbeeld wrote: 19 Jul 2023, 12:35
Ik neem aan dat PSV wel een deadline (@Juancho) heeft gesteld. We hebben geen tijd om lang te wachten. Wellicht is het bij PSV bekend dat hij zijn keuze heel snel wil maken, anders zou ik het raar vinden dat we nog niet doorgeschakeld zijn.
Morgen eerste training bij Wolfsburg. Lijkt me een mooie deadline voor die jongen zelf.
Die zijn al op trainingskamp. Daar zit hij bij de selectie.

Maar ik denk dat dit vanuit de zaakwaarnemer komt om druk te zetten op PSV. Zeker dat stukje van Burnley.
RV1913
Nationale topspeler

JZeot wrote: 19 Jul 2023, 12:39
RV1913 wrote: 19 Jul 2023, 12:36

Burnley is al concreet, hebben zelfs al een bod gedaan. Hij twijfelt zelf of die überhaupt wel weg wil bij Wolfsburg. Niet bepaald zaken die in het voordeel van PSV spreken.
Als Rik zijn bron zijn zaakwaarnemer is gaat die natuurlijk nooit alles op tafel leggen, want dat verzwakt de onderhandelingspositie.
CZ_Code
Nationale topspeler

ruuddevil wrote: 19 Jul 2023, 12:40 ‘Schaken op meerdere borden’ is inmiddels net zo uitgemolken als ijs en weder dienende.
Echt he, misschien moeten ze eens gaan voetballen en transfers afronden in plaats van steeds die spelletjeskast open te doen!!!!!!!
Post Reply