Transferwindow 2023/24
-
- Vedette
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Dat project loopt al jarenDonyellMalen wrote: ↑19 Jul 2023, 11:41 Het project waar PSV mee bezig is, is veel interessanter. Grote kans op CL en spelen voor de titel. Bovendien kent Sanchez onze trainer nog van eerdere samenwerking.
-
- Nationale topspeler
Ik snap het zelf ook niet. Ik zie hem niet meer als 1e spits, maar jongens als Van Duiven kunnen genoeg van hem leren, veel meer dan van Pepi of Ueda denk ik (ook vanwege een taalbarriere).De Realist wrote: ↑19 Jul 2023, 13:00Haha, doe maar niet.CZ_Code wrote: ↑19 Jul 2023, 12:54 Kijk weer even de beelden terug, scoorde er afgelopen seizoen aardig op los (en goeie goals ook). Wie weet staat Luuk ergens in de belangstelling en zou deze jongen samen met Pepi het spitsenduo moeten worden. Gewoon hersenspinsels dit, lijkt me erg sterk aangezien Luuk weer captain is en dit nieuws inderdaad van voor Pepi was.
Het verbaast me trouwens hoeveel mensen Luuk naar de uitgang willen duwen. Daarmee doel ik trouwens niet eens per se op jou. Overal wordt Luuk als een houthakker neergezet die er geen klote van kan, terwijl dat gewoon de leider is he. Op en naast het veld. Oh en hij levert ook gewoon goals en assists. En belangrijke ook.
Doe allemaal eens ff normaal man.
-
- Bankzitter
- Favoriete speler: Luuk de Jong
de Jong is gewoon de eerste spits hoor , je gaat je aanvoerder niet op de bank zetten. bovendien is LDJ gewoon nog steeds een top spits voor eredivise begrippen.
zonder die blessure had die er vorig seizoen ook gewoon weer 20 ingeschoten.
Oans bin de Zeeuwen!
- Standbeeld
- Mister PSV
Luuk is ook al tot aanvoerder benoemd door Bosz. Loopt fyiek nu alleen nog wat achter op schema tov de rest door de lichte klachten die hij had.
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Jep, zou zomaar kunnen dat we met Pepi het seizoen beginnen. Wat als hij het goed doet, gaat hij dan weer naar de bank of laat je je aanvoerder op de bank?Standbeeld wrote: ↑19 Jul 2023, 13:06 Luuk is ook al tot aanvoerder benoemd door Bosz. Loopt fyiek nu alleen nog wat achter op schema tov de rest door de lichte klachten die hij had.
- Standbeeld
- Mister PSV
Iedere speler zal zich moeten bewijzen, verwacht ik. Dus als Luuk op de bank zit dan moet hij Bosz voldoende aanleiding geven op de trainingen om hem weer op te stellen.GiveCup2day wrote: ↑19 Jul 2023, 13:09Jep, zou zomaar kunnen dat we met Pepi het seizoen beginnen. Wat als hij het goed doet, gaat hij dan weer naar de bank of laat je je aanvoerder op de bank?Standbeeld wrote: ↑19 Jul 2023, 13:06 Luuk is ook al tot aanvoerder benoemd door Bosz. Loopt fyiek nu alleen nog wat achter op schema tov de rest door de lichte klachten die hij had.
-
- Vedette
Vandaag een transfer bekend maken in de orde van grote van Vranckx, CDK of Sanchez zou me wel blij maken.
Hopelijk is Earnie fit genoeg om dat te fixen.
- De Realist
- Internationale topspeler
Luuk is gewoon 1e spits. Leuk zo'n Pepi maar die mag net de veters van Luuk strikken.CZ_Code wrote: ↑19 Jul 2023, 13:02Ik snap het zelf ook niet. Ik zie hem niet meer als 1e spits, maar jongens als Van Duiven kunnen genoeg van hem leren, veel meer dan van Pepi of Ueda denk ik (ook vanwege een taalbarriere).De Realist wrote: ↑19 Jul 2023, 13:00
Haha, doe maar niet.
Het verbaast me trouwens hoeveel mensen Luuk naar de uitgang willen duwen. Daarmee doel ik trouwens niet eens per se op jou. Overal wordt Luuk als een houthakker neergezet die er geen klote van kan, terwijl dat gewoon de leider is he. Op en naast het veld. Oh en hij levert ook gewoon goals en assists. En belangrijke ook.
Doe allemaal eens ff normaal man.
Wat heeft jou gestoord aan Luuk vorig jaar? Als hij niet geblesseerd was geweest had die gewoon dik 20 goals gemaakt in de eredivisie, en niet de 5-0 en 6-0. Sterker nog, die had ons de Champions League in geschoten.
Je kan hem moeilijk kwalijk nemen dat hij geblesseerd is geraakt. Je kan hooguit twijfelen of hij elke wedstrijd 90 minuten kan spelen maar verder is hij gewoon de eerste op het wedstrijdformulier samen met nu nog Sangaré
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- Vanthaman18
Ik heb al de hele week het gevoel dat we weer een knallende transfer Friday gaan krijgen!Robson de Souza wrote: ↑19 Jul 2023, 13:14 Vandaag een transfer bekend maken in de orde van grote van Vranckx, CDK of Sanchez zou me wel blij maken.
-
- Lid 2e elftal
Dat De Jong aanvoerder is zegt niet alles. Van Ginkel begon ook het seizoen als eerste aanvoerder twee jaar terug, terwijl toen ook al duidelijk was dat hij niet basisspeler zou zijn. Toen was Gakpo al verkapte eerste aanvoerder. Het zou raar zijn als je nu op voorhand De Jong aanvoerder af zou maken.
- DonyellMalen
- Legende
De beste speelt. En bovendien, Luuk heeft fysieke ongemakken en is pas net weer fit, Pepi is al verder.Zeeuwse-psver wrote: ↑19 Jul 2023, 13:04 de Jong is gewoon de eerste spits hoor , je gaat je aanvoerder niet op de bank zetten. bovendien is LDJ gewoon nog steeds een top spits voor eredivise begrippen.
-
- Meervoudig international
-
- Nationale topspeler
- DonyellMalen
- Legende
-
- Vedette
Ik denk dat als Baumi gaat PSV door kan pakken voor Sanchez (er zou wel wat geld zijn maar er moet ook ruimte zijn in salarishuis en dat komt er met vertrek van Baumgartl en Branthwaite) en als Xavi bevestigd wordt (definitief) dat PSV definitief door kan pakken op CDK.
Vranckx kan voor groot deel al betaald worden door som van Guti, salaris idem, dus die hangt hoop ik nergens vanaf.
Vranckx kan voor groot deel al betaald worden door som van Guti, salaris idem, dus die hangt hoop ik nergens vanaf.
-
- Vaste waarde in elftal
Het vertrek van Baumi zal meer het stapel argument kunnen verminderen, niet zo zeer financieel. Kleine transfersom (if any) en een middensalaris (? aanname) er uit. Terwijl Sanchez een hoog salaris en dure transfer zal zijn.Robson de Souza wrote: ↑19 Jul 2023, 14:19 Ik denk dat als Baumi gaat PSV door kan pakken voor Sanchez (er zou wel wat geld zijn maar er moet ook ruimte zijn in salarishuis en dat komt er met vertrek van Baumgartl en Branthwaite) en als Xavi bevestigd wordt (definitief) dat PSV definitief door kan pakken op CDK.
Afschrijving zal gelijk blijven, aangenomen dat ze dit in gelijke delen voor de contractjaren doen en Sanchez net zo veel kost en net zo lang tekent.
Dus veel aannames kort; het zou mooi zijn dat Sanchez komt maar ik geloof niet dat het vertrekken van Baumi de doorslaggevende factor zal zijn.
One can only hope
- Vanthaman18
-
- Lid 2e elftal
Ik zal het van Rik aannemen dat die 15M moet kosten. Je kent Levy van Spurs daar kan je niks mee.
-
- Vedette
-
Iemand die voor 12 miljoen aangetrokken wordt, zal niet in de categorie middensalaris vallen. Althans, dat lijkt me niet logisch. 12 miljoen is bijna een recordtransfer. Daar hoort een dito salaris bij.d'Oude wrote: ↑19 Jul 2023, 15:19
Het vertrek van Baumi zal meer het stapel argument kunnen verminderen, niet zo zeer financieel. Kleine transfersom (if any) en een middensalaris (? aanname) er uit. Terwijl Sanchez een hoog salaris en dure transfer zal zijn.
Afschrijving zal gelijk blijven, aangenomen dat ze dit in gelijke delen voor de contractjaren doen en Sanchez net zo veel kost en net zo lang tekent.
Dus veel aannames kort; het zou mooi zijn dat Sanchez komt maar ik geloof niet dat het vertrekken van Baumi de doorslaggevende factor zal zijn.
- DonyellMalen
- Legende
Klopt, werd hier eerder op de dag al gepost.
Verder is er weinig aandacht aan besteed nog..
https://www.transfermarkt.com/sebastian ... ler/898352
Ykhim ken jij hem?
Verder is er weinig aandacht aan besteed nog..
https://www.transfermarkt.com/sebastian ... ler/898352
Ykhim ken jij hem?