Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gerucht; Burnley heeft 25 (!) miljoen geboden op Bakayoko!
User avatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
Posts: 3,265
Joined: 12 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

FritskePhilips wrote: 17 Jul 2023, 23:07
Peer71 wrote: 17 Jul 2023, 22:23 Karol Borys komt die nog of is die transfer vab de baan??
Hier heb ik nog een gerucht over gehoord, nl dat PSV met de City Group nog altijd in een hevige strijd om zijn handtekening is verwikkeld en zij voornemens zijn om hem in België bij Lommel SK willen plaatsen indien zijn keuze op City Group zou vallen.

Zou dus niet van de baan zijn. Wanneer Borys geen doorgang zou vinden, zou men Enes Sali van FCV Farul een interessant alternatief vinden. Van die club volgt men meerdere spelers, waaronder Andrei Borza en Adrian Mazilu. Connecties met die club zouden lopen via Gheorge Popescu, voormalig PSV-er.

Naast Enes Sali, kan ik bevestigen dat de geruchten rondom Peter Selie, Bies Look, Roze Marijn, Ore Gano, Dille Toppen en Basil Icum op niets zijn gebaseerd!
Gevonden Brabander
Last edited by TylerDurdn on 19 Jul 2023, 16:46, edited 1 time in total.
JChovanec
Meervoudig international
Posts: 1,184
Joined: 31 Aug 2021, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik begrijp dat de juiste spelers binnenhalen complex is en dat je ook afhankelijk bent van vertrekkende spelers. Maar de balans opmakende hebben we een vervanger voor Cody gehaald (Noa) en een vervanger voor Fabio (Pepi, is wellicht wat verder als Fabio). Guti en Xavi weg en nog geen spelers ter verbetering van het elftal. Met een nieuwe trainer en spelopvatting begin ik het toch wat somber in te zien voor de voorronde CL.
PsvBmg
Vaste waarde in elftal
Posts: 566
Joined: 14 Jul 2021, 21:41
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

FritskePhilips wrote: 19 Jul 2023, 16:40 Gerucht; Burnley heeft 25 (!) miljoen geboden op Bakayoko!
Als dat gerucht waar zou zijn zou ik als PSV zijnde gelijk toeslaan maar ook dit zal wel naar het rijk der fabelen kunnen
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

FritskePhilips wrote: 19 Jul 2023, 16:40 Gerucht; Burnley heeft 25 (!) miljoen geboden op Bakayoko!
Feit: Fritske heeft geen bronnen, maar is zo verslaafd aan aandacht dat hij her werkelijk elke transferperiode toch weer probeert. Alles om een keer goed te gokken en dan de schouderklopjes te ontvangen.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 19 Jul 2023, 16:32@Ykhim ken jij hem?
Ja, en ik ben niet 100% overtuigd. Is nu al een steengoede mandekker en brengt ook fysieke kracht, maar mist wat mij betreft wat voor Europees niveau. Aan de bal niet top, niet erg rap en wendbaar, in de lucht niet per se geweldig. Nou is hij ook pas 19 jaar en heeft hij een goede defensieve basis om op terug te vallen. Hij moet nog veel leren om basiswaardig te worden hier, en dat is precies wat we momenteel níet zoeken.

Mochten we Baumgartl, Ramalho en Obispo er komende week uit weten te werken, dan kan ik een transfer beter plaatsen.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindhovenvoetbal wrote: 19 Jul 2023, 16:51 Feit: Fritske heeft geen bronnen, maar is zo verslaafd aan aandacht dat hij her werkelijk elke transferperiode toch weer probeert. Alles om een keer goed te gokken en dan de schouderklopjes te ontvangen.
Je mening geven, het vervolgens feit noemen en een ander downplayen. Om vervolgens de ander een aandachtshoer te noemen. :nuts:
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 19 Jul 2023, 16:53
DonyellMalen wrote: 19 Jul 2023, 16:32@Ykhim ken jij hem?
Ja, en ik ben niet 100% overtuigd. Is nu al een steengoede mandekker en brengt ook fysieke kracht, maar mist wat mij betreft wat voor Europees niveau. Aan de bal niet top, niet erg rap en wendbaar, in de lucht niet per se geweldig. Nou is hij ook pas 19 jaar en heeft hij een goede defensieve basis om op terug te vallen. Hij moet nog veel leren om basiswaardig te worden hier, en dat is precies wat we momenteel níet zoeken.

Mochten we Baumgartl, Ramalho en Obispo er komende week uit weten te werken, dan kan ik een transfer beter plaatsen.
Ah, thanks. Op basis van deze analyse zou ik zeggen: next. :mrgreen:

We moeten iemand hebben die er direct staat en een leider is / kan zijn.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Porto concreet voor Van Ewijk. Ik verwacht hem niet (meer) bij PSV.
https://m.voetbalzone.nl/nieuws/vertrek ... ich/421677
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Laat hem daar maar heen gaan. Zo goed is die niet.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hoef hem ook niet bij PSV. Overschatte back. Niet beter dan Sambo.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 19 Jul 2023, 16:43 De vraag van vandaag, wordt dit een financiële injectie, wordt dit een NEE aan Burnley omdat Bosz alle vertrouwen in Bakayoko heeft of wordt dit een clownspoppetje voor Fritske?
FritskePhilips wrote: 19 Jul 2023, 16:40 Gerucht; Burnley heeft 25 (!) miljoen geboden op Bakayoko!
Je doet je naam in ieder geval eer aan. ;)

Ik plaats geen stellige beweringen, maar deel geruchten en benoem het ook als dermate. Ik denk dat dat een voornaam verschil is.

There aint nothing in it for me, of het nu waarheid blijkt te zijn of niet. We zijn allemaal fans en willen bij de huidige gesloten linies nu eenmaal weten wat er mogelijk speelt. Dat zou vrij moeten mogen kunnen. :*
User avatar
Analist
Veelbelovend talent
Posts: 116
Joined: 19 Aug 2021, 13:07
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Niet genoeg voor Bakayoko.

Een speler als Bakayoko is voor ons helaas al bijna niet meer te kopen, dus lekker opleiden en straks voor 40 de voordeur uit laten wandelen en niks anders.
Hard work beats talent if talent doesn't work hard
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Analist wrote: 19 Jul 2023, 17:38 Niet genoeg voor Bakayoko.

Een speler als Bakayoko is voor ons helaas al bijna niet meer te kopen, dus lekker opleiden en straks voor 40 de voordeur uit laten wandelen en niks anders.
25 mln + doorverkoop is gewoon een goed bedrag voor wat Baka nu laat zien. Eerst wachten tot Vranckx binnen is en dan verkopen en Tete en Mebude halen.
vak kk 1988
Bankzitter
Posts: 206
Joined: 25 Dec 2022, 08:12
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 19 Jul 2023, 15:24 Zoals eerder hier aangegeven vandaag.
Sanchez moet 15 miljoen euro gaan kosten.
Dat stond in het artikel van Elfrink.


Dat gaat PSV natuurlijk nooit doen.
ik denk dat het daarom zo lang duurt voor dat deze transfer rond kan komen.

spurs wil 15 en PSV wil 9 betalen. en een club als spurs heeft geen haast
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

FritskePhilips wrote: 19 Jul 2023, 16:40 Gerucht; Burnley heeft 25 (!) miljoen geboden op Bakayoko!
Terug mailen: "you can have him for 20 if you boek over te moneyz today. We want 20% throughsellprocent. Kthxbye"
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 19 Jul 2023, 18:02
FritskePhilips wrote: 19 Jul 2023, 16:40 Gerucht; Burnley heeft 25 (!) miljoen geboden op Bakayoko!
Terug mailen: "you can have him for 20 if you boek over te moneyz today. We want 20% throughsellprocent. Kthxbye"
Misschien willen zij die 25 miljoen al in één keer afbetalen
.

Beter onderhandelen Shoving!😉
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tja die Engelse clubs zwommen al in het geld en nu die Saudische Soepjurken (goede Suske en Wiske titel overigens) de halve PL leegkopen al helemaal. Baka hebben? Helemaal prima, wel graag even 30 miljoen aftikken. Zonder termijnen.
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Baka verkopen is leuk en aardig, het gaat er vooral om wat je er voor terug krijgt en wanneer. Als je Baka verkoopt moet je minimaal vier basisspelers halen in een week of twee. Het klinkt allemaal leuk, Baka voor de hoofdprijs weg. Sangare wellicht weg. Er wordt een worst voorgehouden dat allemaal grote namen daarvoor terugkomen. Maar helaas hebben de afgelopen jaren uitgewezen dat het helemaal niet zo makkelijk gaat. Ik moet er niet aan denken dat we straks met Ramalho, Til en El Ghazi in de basis de voorrondes in gaan.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Johann Vogel wrote: 19 Jul 2023, 20:50 Baka verkopen is leuk en aardig, het gaat er vooral om wat je er voor terug krijgt en wanneer. Als je Baka verkoopt moet je minimaal vier basisspelers halen in een week of twee. Het klinkt allemaal leuk, Baka voor de hoofdprijs weg. Sangare wellicht weg. Er wordt een worst voorgehouden dat allemaal grote namen daarvoor terugkomen. Maar helaas hebben de afgelopen jaren uitgewezen dat het helemaal niet zo makkelijk gaat. Ik moet er niet aan denken dat we straks met Ramalho, Til en El Ghazi in de basis de voorrondes in gaan.
Ik ga daar voorzichtig al van uit eigenlijk. Ook al is het allemaal ingewikkeld tegenwoordig etc etc.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

FritskePhilips wrote: 19 Jul 2023, 16:40 Gerucht; Burnley heeft 25 (!) miljoen geboden op Bakayoko!
Vervolg hierop, uit hetzelfde circuit; PSV heeft het bod afgewezen. Denken dat er na volgend seizoen en een succesvol EK meer uit te halen zou zijn.

Persoonlijk vind ik het bizar. Binnen PSV acht men de kans realistisch dat Bakayoko volgend seizoen dan een marktwaarde can zo'n 40 miljoen zou kunnen vertegenwoordigen. Bij een dergelijk bod nu zou PSV naar verwachting wel overstag gaan. Dat zie ik persoonlijk niet gauw gebeuren.

Ben benieuwd wat hierover naar buiten zal gaan komen de komende dagen, of dat er meerdere mensen dichter bij het vuur op dit forum hierover ter ore komt.
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De Realist wrote: 19 Jul 2023, 20:59
Johann Vogel wrote: 19 Jul 2023, 20:50 Baka verkopen is leuk en aardig, het gaat er vooral om wat je er voor terug krijgt en wanneer. Als je Baka verkoopt moet je minimaal vier basisspelers halen in een week of twee. Het klinkt allemaal leuk, Baka voor de hoofdprijs weg. Sangare wellicht weg. Er wordt een worst voorgehouden dat allemaal grote namen daarvoor terugkomen. Maar helaas hebben de afgelopen jaren uitgewezen dat het helemaal niet zo makkelijk gaat. Ik moet er niet aan denken dat we straks met Ramalho, Til en El Ghazi in de basis de voorrondes in gaan.
Ik ga daar voorzichtig al van uit eigenlijk. Ook al is het allemaal ingewikkeld tegenwoordig etc etc.
Ik krijg door het verloop van deze transfer periode een beetje een deja vu gevoel. We eindigen het seizoen met de conclusie dat het elftal de nodige zwakke plekken heeft. Een aantal belangrijke spelers (zullen) vertrekken. Vervolgens worden we lekker gemaakt met allemaal ronkende namen en dromen we van een super elftal. Maar uiteindelijk duurt het maar, komende de meeste toch niet, beginnen we de belangrijke voorrondes met een houtje touwtje elftal. Meestal gevolgd door wederom het mislopen van de groepsfase CL en wat huur transfers om toch de gaten enigszins te dichten.
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

FritskePhilips wrote: 19 Jul 2023, 21:37
FritskePhilips wrote: 19 Jul 2023, 16:40 Gerucht; Burnley heeft 25 (!) miljoen geboden op Bakayoko!
Vervolg hierop, uit hetzelfde circuit; PSV heeft het bod afgewezen. Denken dat er na volgend seizoen en een succesvol EK meer uit te halen zou zijn.

Persoonlijk vind ik het bizar. Binnen PSV acht men de kans realistisch dat Bakayoko volgend seizoen dan een marktwaarde can zo'n 40 miljoen zou kunnen vertegenwoordigen. Bij een dergelijk bod nu zou PSV naar verwachting wel overstag gaan. Dat zie ik persoonlijk niet gauw gebeuren.

Ben benieuwd wat hierover naar buiten zal gaan komen de komende dagen, of dat er meerdere mensen dichter bij het vuur op dit forum hierover ter ore komt.
Of dat ze nog een bod gaan doen.
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

FritskePhilips wrote: 19 Jul 2023, 21:37
FritskePhilips wrote: 19 Jul 2023, 16:40 Gerucht; Burnley heeft 25 (!) miljoen geboden op Bakayoko!
Vervolg hierop, uit hetzelfde circuit; PSV heeft het bod afgewezen. Denken dat er na volgend seizoen en een succesvol EK meer uit te halen zou zijn.

Persoonlijk vind ik het bizar. Binnen PSV acht men de kans realistisch dat Bakayoko volgend seizoen dan een marktwaarde can zo'n 40 miljoen zou kunnen vertegenwoordigen. Bij een dergelijk bod nu zou PSV naar verwachting wel overstag gaan. Dat zie ik persoonlijk niet gauw gebeuren.

Ben benieuwd wat hierover naar buiten zal gaan komen de komende dagen, of dat er meerdere mensen dichter bij het vuur op dit forum hierover ter ore komt.
Zo gek is dat toch niet? Ik ben niet kapot van Baka maar blijkbaar wordt hij zowel binnen PSV als daarbuiten gezien als een groot talent. Hij is de beoogd rechtsbuiten voor komend seizoen. Als er nu al kapitaal krachtige clubs miljoen bedragen bieden terwijl zijn stats niet geweldig zijn. Stel hij speelt dit jaar basis en gaat met zowel goals als assists ruim de dubbele cijfers in, dan heb je goud in handen. Ik zie liever Baka spelen die niet top is maar wel stappen zet, ipv straks El Ghazi of Til. Ik ga dan wel vanuit dat Bosz met Baka in de basis het seizoen in wil gaan.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zal het eens checken of het klopt. Familie van me heeft veel te doen met de vriendschap tussen Burnley en H.S. (🤢) en heeft veel contact daar 🤓.
Post Reply