Het gaat alleen om landen waar naartoe gevlogen wordt vanuit Eindhoven Airport, vandaar de geringe keuze.
Transferwindow 2023/24
- VeresRivne
- Vedette
Doorgezet naar PSV vrienden, die mij wel weer wat verschuldigd zijn dan . Ik regel mn reisjes zelf wel, Eindhoven (tussenstop budapest paar dagen) jordanie dit jaar nog voor 70 euro heen en weer geregeld. Goedkoop reizen ben ik redelijk onverslaanbaar in.29.04.2007 wrote: ↑20 Jul 2023, 08:45De enige reden waarom het nu mooi zou zijn als Vaessen vandaag als tweede doelman wordt aangetrokken. Mooi reisje naar Waalwijk!
En @VeresRivne , jij toch zeker niet meegedaan he? Op kosten van PSV laten ze jou dadelijk een reisje maken, kan echt niet.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Internationale topspeler
-
- Vaste waarde in elftal
-
- Vaste waarde in elftal
-
- Nationale topspeler
En het antwoord was?Demenkovets wrote: ↑20 Jul 2023, 09:19 Ik heb de juiste al gekozen volgens mij. Bij het invullen van de gegevens staat erboven: Goede keus!
Doe dus maar geen moeite verder
-
- Vaste waarde in elftal
Ik wacht even op bevestiging van PSV, daarna vertel ik wat het was. Kan ik me ook even insider voelen. Krijg ik ook geen clownsmoel in m'n gezicht gesmeten als het toch weer anders wordtMikelvb wrote: ↑20 Jul 2023, 09:21En het antwoord was?Demenkovets wrote: ↑20 Jul 2023, 09:19 Ik heb de juiste al gekozen volgens mij. Bij het invullen van de gegevens staat erboven: Goede keus!
Doe dus maar geen moeite verder
- VeresRivne
- Vedette
Terug naar Hongarije ouwe reus?Demenkovets wrote: ↑20 Jul 2023, 09:23Ik wacht even op bevestiging van PSV, daarna vertel ik wat het was. Kan ik me ook even insider voelen. Krijg ik ook geen clownsmoel in m'n gezicht gesmeten als het toch weer anders wordt
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
-
- Bankzitter
Leuke actie maar ben er als transferfetisjist niet zo blij mee. Dat wordt op zeker geen nieuwe speler vandaag. En aangezien er geen sluitingstermijn bijstaat (niet in de tweet in ieder geval) , ook niet de komende dagen lijkt me zo.
Upside: ik kan even wat nuttigs gaan doen. Nadenken over woordspelingen voor CdK bijvoorbeeld.
Upside: ik kan even wat nuttigs gaan doen. Nadenken over woordspelingen voor CdK bijvoorbeeld.
-
- Vaste waarde in elftal
Daar komen we binnenkort toch alweer voor een aantal weken. Jij ook even in BUD las ik net. Hier dit keer wel met auto, Het vliegtuig is te klein voor alles wat de kleine tegenwoordig mee moet hebbenVeresRivne wrote: ↑20 Jul 2023, 09:31Terug naar Hongarije ouwe reus?Demenkovets wrote: ↑20 Jul 2023, 09:23
Ik wacht even op bevestiging van PSV, daarna vertel ik wat het was. Kan ik me ook even insider voelen. Krijg ik ook geen clownsmoel in m'n gezicht gesmeten als het toch weer anders wordt
- Gestelnaar
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
-
- Jeugdspeler
Heb even ter controle twee keer een andere keuze aangegeven en er staat beide keren “goede keus”.Demenkovets wrote: ↑20 Jul 2023, 09:23Ik wacht even op bevestiging van PSV, daarna vertel ik wat het was. Kan ik me ook even insider voelen. Krijg ik ook geen clownsmoel in m'n gezicht gesmeten als het toch weer anders wordt
-
- Vaste waarde in elftal
Oei, zou het dan een speler met gespleten persoonlijkheid zijn? Dacht dat we daar tegenwoordig op zouden filteren. Of een loan speler die elders onder contract staat? Het wordt steeds schimmiger....Joepp12 wrote: ↑20 Jul 2023, 09:39Heb even ter controle twee keer een andere keuze aangegeven en er staat beide keren “goede keus”.Demenkovets wrote: ↑20 Jul 2023, 09:23
Ik wacht even op bevestiging van PSV, daarna vertel ik wat het was. Kan ik me ook even insider voelen. Krijg ik ook geen clownsmoel in m'n gezicht gesmeten als het toch weer anders wordt
- Fox92
- Talent
Precies, lijkt me gewoon een marketing stunt. Om precies in deze tijd een hype te creëren. Goede promotie voor Eindhoven Airport.Gestelnaar wrote: ↑20 Jul 2023, 09:39 Is gewoon promotie voor Eindhoven Airport. Zou er niet teveel achter zoeken.
-
Ik word wel ongeduldig hoor. The days are passing by. Iedere dag komen de eerste belangrijke speelrondes dichterbij. Achter de schermen gebeurt er ongetwijfeld een hoop. Maar vooralsnog zit Bosz opgezadeld met een incomplete selectie die ook nog eens uit balans lijkt.
- DonyellMalen
- Legende
Ja, juist. Dit doen ze naar mijn idee elk jaar. Niets achter zoeken.Fox92 wrote: ↑20 Jul 2023, 09:44Precies, lijkt me gewoon een marketing stunt. Om precies in deze tijd een hype te creëren. Goede promotie voor Eindhoven Airport.Gestelnaar wrote: ↑20 Jul 2023, 09:39 Is gewoon promotie voor Eindhoven Airport. Zou er niet teveel achter zoeken.
Al zou nieuwe, concrete geruchten wel een fijne opsteker zijn momenteel. Het duurt allemaal lang.
-
- Nationale topspeler
Hoe bepalen ze dan welk land het wordt als het volgens jullie niet aan een aankoop wordt gekoppeld.Fox92 wrote: ↑20 Jul 2023, 09:44Precies, lijkt me gewoon een marketing stunt. Om precies in deze tijd een hype te creëren. Goede promotie voor Eindhoven Airport.Gestelnaar wrote: ↑20 Jul 2023, 09:39 Is gewoon promotie voor Eindhoven Airport. Zou er niet teveel achter zoeken.
- colocolofc
- Meervoudig international
Mensen hopen hier dat het gekoppeld is aan een aankoop die opkorte termijn erbij gaat komen. Maar het is meer een algemene reclame met de weet dat er nog minimaal één nieuwe speler komt ergens deze trasnferperiode.
- ShovingNE2
- Site Admin
Voor de twijfelaars.
https://www.ed.nl/PSV/bij-PSV-is-zeker- ... ~a5ffb92b/PSV heeft deze zomer al voor een kleine 25 miljoen euro aan spelers aangetrokken en als alles wat de club op de transfermarkt wil goed valt, is het niet eens ondenkbaar dat nog eenzelfde bedrag of zelfs meer wordt geïnvesteerd.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Ryme
- Vaste waarde in elftal
En toch sluiten ze bepaalde landen wel al uit, dus achter de schermen zal er echt wel iets aan zitten te komen. Wat nou als er toch ineens iemand uit Duitsland komt omdat de verwachtte transfers niet doorgaan?colocolofc wrote: ↑20 Jul 2023, 10:01Mensen hopen hier dat het gekoppeld is aan een aankoop die opkorte termijn erbij gaat komen. Maar het is meer een algemene reclame met de weet dat er nog minimaal één nieuwe speler komt ergens deze trasnferperiode.
- DadOfFour
Beetje opletten, je kunt alleen de landen kiezen waar je vanaf EHV naar toe kunt vliegen (prive-jets tellen niet mee)Ryme wrote: ↑20 Jul 2023, 10:06En toch sluiten ze bepaalde landen wel al uit, dus achter de schermen zal er echt wel iets aan zitten te komen. Wat nou als er toch ineens iemand uit Duitsland komt omdat de verwachtte transfers niet doorgaan?colocolofc wrote: ↑20 Jul 2023, 10:01
Mensen hopen hier dat het gekoppeld is aan een aankoop die opkorte termijn erbij gaat komen. Maar het is meer een algemene reclame met de weet dat er nog minimaal één nieuwe speler komt ergens deze trasnferperiode.
La vida és massa curta per no fer broma
-
- Regelmatige invaller
Dit gaat de media afdeling toch nooit posten als er niks aan zit te komen. De hele achterban is al tig keer voorgelogen wat betreft transfers en clausules, als ze zich nu weer tegen deze steen stoten zijn het wmb echt imbecielen.