Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

LaFoquita wrote: 20 Jul 2023, 12:19 Het leuke is dat Kompany ook voor Vranckx en Lokonga gaat, wat betreft beide spelers is er interesse vanuit PSV en Burnley. Zoals ik al heb gezegd. Stond op de lijst maar PSV gaat voor Vranckx en dat ziet er goed uit :)
Heb je nog iets gehoord over de situatie Vranckx?
M.Delgado
Vaste waarde in elftal

LaFoquita wrote: 20 Jul 2023, 12:19 Het leuke is dat Kompany ook voor Vranckx en Lokonga gaat, wat betreft beide spelers is er interesse vanuit PSV en Burnley. Zoals ik al heb gezegd. Stond op de lijst maar PSV gaat voor Vranckx en dat ziet er goed uit :)
Best bijzonder te noemen idd maar in kwaliteit wel een erg groot verschil. Acht jij de kans reëel dat Vranckx nog in Oostenrijk bij PSV aansluit?
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

IvanNielsen wrote: 20 Jul 2023, 11:15 Als er om 12:00 uur nog steeds niemand getekend heeft zeg ik mijn seizoenskaart op!!

:angry:
Zie je wel Juancho , deadlines werken niet!! :mrgreen:
Ernieboertjes
Ballenjongen
Clubvoorkeur: PSV

LaFoquita wrote: 20 Jul 2023, 12:05 De naam van Lokonga heb ik voorbij horen komen. Leek een van de opties te zijn als toptarget Vranckx niet zou komen.

Net zoals Sadiki, Sulemana, Gil, Van Ewijk en elanga ?

:lol: :lol:
IkInterviewdeGakpo4JaarGeleden
Ballenjongen
Clubvoorkeur: PSV, Cambuur

Rustig, het is morgen pas transfer friday
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje

Vanthaman18 wrote: 20 Jul 2023, 12:20
Heb je nog iets gehoord over de situatie Vranckx?
Zal verwacht ik dit weekend of anders op zijn laatst maandag/dinsdag rondkomen. Verwacht hem volgende week bij de training.
Noosa
Meervoudig international

LaFoquita wrote: 20 Jul 2023, 12:05 De naam van Lokonga heb ik voorbij horen komen. Leek een van de opties te zijn als toptarget Vranckx niet zou komen.
We blijven wel in de Belgen hangen ;)
Momfer
Vaste waarde in elftal

Lokonga is echt heel erg matig, een zeldzame miskoop in het Arteta tijdperk.
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje

Momfer wrote: 20 Jul 2023, 12:28 Lokonga is echt heel erg matig, een zeldzame miskoop in het Arteta tijdperk.
Vranckx was bij zowel AC als Wolfsburg ook matig. Denk dat we het niveauverschil onderschatten. Was bij Anderlecht meer dan een prima speler.
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje

Ernieboertjes wrote: 20 Jul 2023, 12:23

https://www.vi.nl/nieuws/PSV-laat-oog-vallen-op-sadiki

https://www.vi.nl/nieuws/PSV-richt-pijl ... el-geveegd

https://www.ad.nl/eindhoven/PSV-heeft-a ... ~a9ea57f3/

https://www.vi.nl/nieuws/PSV-denkt-opni ... -van-ewijk

:gaap: :gaap: :gaap:
RV1913
Nationale topspeler

Ernieboertjes wrote: 20 Jul 2023, 12:23

Sulemana zijn we overklast door het grote geld van de PL, van Ewijk heb je niet nodig zolang je Sambo hebt, Elanga is huur net zoals Gil en daar is Earnie op tegen, dus de enige die zou kunnen kloppen is Sadiki en voor de rest klets je uit je nek ballenjongen :think:
DonyellMalen
Legende

Zo, Ernie, je eerst post en je staat gelijk voor lul.

Overigens hoeft Lokonga echt niet te komen van mij. Veel en veel liever Vranckx.
Ernieboertjes
Ballenjongen

Ik doelde meer op je inside informatie/verzinsels over deze spelers.
hondjevandebakker
Internationale topspeler

Ernie ga eens heel snel spelers kopen ipv hier lopen te kloten!
RV1913
Nationale topspeler

Ballenjongens moeten zich eerst voorstellen voor ze praten en zeker als ze de meer bewezen leden gaan afzeiken (zelfs als het LaFoquita is) :zip:
Ernieboertjes
Ballenjongen

DonyellMalen wrote: 20 Jul 2023, 12:39 Zo, Ernie, je eerst post en je staat gelijk voor lul.

Overigens hoeft Lokonga echt niet te komen van mij. Veel en veel liever Vranckx.
Ik ben al aantal transferperiodes een stille lezer, en heb sinds kort een account moeten aanmaken. Maar ik kon het niet meer aanzien dat er mensen zijn die zijn onzin als zoete koek slikken.
colocolofc
Meervoudig international

Hij zegt toch ook niet dat ze komen... ze worden alleen genoemd en dat klopte steeds.
RV1913
Nationale topspeler

Ernieboertjes wrote: 20 Jul 2023, 12:44
DonyellMalen wrote: 20 Jul 2023, 12:39 Zo, Ernie, je eerst post en je staat gelijk voor lul.

Ik ben al aantal transferperiodes een stille lezer, en heb sinds kort een account moeten aanmaken. Maar ik kon het niet meer aanzien dat er mensen zijn die zijn onzin als zoete koek slikken.
Mensen mogen toch zelf weten wat ze wel en niet geloven en het is vaak niet gebaseerd op geloof maar meer op hoop omdat het meestal goede spelers zijn, daarbij zit er een bepaalde denigrerende ondertoon in, je kan iemand best ongeloofwaardig vinden je hoeft niet op iedere post nu te gaan zeiken en zeggem dat hij onzin lult, hij heeft het namelijk ook al weleens bij het rechte :think: eind gehad
Trixm
Vedette

colocolofc wrote: 20 Jul 2023, 12:45
Ernieboertjes wrote: 20 Jul 2023, 12:41

Hij zegt toch ook niet dat ze komen... ze worden alleen genoemd en dat klopte steeds.
Met voldoende Twitter skills kom je ver hier op het forum.
Saibari is underrated.
Joenepsv
Legende

Ernieboertjes wrote: 20 Jul 2023, 12:44

Mensen lezen wat ze willen lezen. Als je alles met een korreltje zout neemt is het prima op een rijtje te zetten wat wel of niet klopt. En we worden elke transferperiode met tientallen spelers in verband gebracht, ook door de serieus geachte media, en van die spelers komt er slechts een fractie. Dan betekend het niet dat de informatie over interesse niet klopt.
DonyellMalen
Legende

Ernieboertjes wrote: 20 Jul 2023, 12:44 Ik ben al aantal transferperiodes een stille lezer, en heb sinds kort een account moeten aanmaken. Maar ik kon het niet meer aanzien dat er mensen zijn die zijn onzin als zoete koek slikken.
De namen die je noemt zijn allemaal in beeld geweest, dat bedoelde ik meer. Dus daar had LF gewoon gelijk.

Wat men doet met deze informatie moet iedereen allemaal lekker zelf weten. Lees dat soort informatie liever dat het afvlammen van elkaar of iets nou waar is of niet.
Ernieboertjes
Ballenjongen

Ernieboertjes wrote: 20 Jul 2023, 12:41

Dan zou ik zijn eerdere berichten maar eens teruglezen, zo zou sadiki voor 17 januari tekenen volgens zijn bronnen.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Kunnen we niet weer woordgrapjeswoensdag doen ipv insiderdonderdag?

Bij PSV worden letterlijk minimaal 200 spelers per jaar genoemd waarvan er zeker 100 worden benaderd met de vraag hoe haalbaar ze zijn. Kijk alleen maar naar vorig jaar winter toen PSV bij Bazoer en Brenet genoemd werd (en bevestigd) en waarschijnlijk ook bij Cilissen Krul en afgelopen winter bij Depay en Danjuma.
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Ernieboertjes wrote: 20 Jul 2023, 12:51

Dan zou ik zijn eerdere berichten maar eens teruglezen, zo zou sadiki voor 17 januari tekenen volgens zijn bronnen.
En zou Xavi blijven :nose:

Maar ik waardeer zijn info over mogelijke interesse verder wel :-)
JasperPSV7
Jeugdspeler
Favoriete speler: Alex

De aantrekkingskracht van ons PSV op spelers is ook wel tot het minpunt gedaald lijkt het wel. Wat hebben wij toch moeite de afgelopen seizoenen om spelers aan te trekken. Hoop op cl dit seizoen is bij mij alweer vervlogen, we zijn ook niet doortastend genoeg. Duurt allemaal veel te lang, voor volgende week verwacht ik niks nieuws meer, het blijft bij vage geruchten.
Post Reply