Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Trixm
Vedette

JasperPSV7 wrote: 20 Jul 2023, 13:08 De aantrekkingskracht van ons PSV op spelers is ook wel tot het minpunt gedaald lijkt het wel. Wat hebben wij toch moeite de afgelopen seizoenen om spelers aan te trekken. Hoop op cl dit seizoen is bij mij alweer vervlogen, we zijn ook niet doortastend genoeg. Duurt allemaal veel te lang, voor volgende week verwacht ik niks nieuws meer, het blijft bij vage geruchten.
Lekker uitloggen, vakantie boeken en rond eind augustus weer inloggen. Ik praat je te zijner tijd wel weer bij!
Saibari is underrated.
GiveCup2day
International
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

JasperPSV7 wrote: 20 Jul 2023, 13:08 De aantrekkingskracht van ons PSV op spelers is ook wel tot het minpunt gedaald lijkt het wel.
Kijk het interview met Noa Lang nog eens terug. Of Pepi, die per se naar PSV wilde komen en Feyenoord bedankte.
Thoresen
Nationale topspeler

JasperPSV7 wrote: 20 Jul 2023, 13:08 De aantrekkingskracht van ons PSV op spelers is ook wel tot het minpunt gedaald lijkt het wel. Wat hebben wij toch moeite de afgelopen seizoenen om spelers aan te trekken. Hoop op cl dit seizoen is bij mij alweer vervlogen, we zijn ook niet doortastend genoeg. Duurt allemaal veel te lang, voor volgende week verwacht ik niks nieuws meer, het blijft bij vage geruchten.
Jij speelt met vuur. De Prozacpolitie van dit forum pikt dit niet.
Grasmat
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Trixm wrote: 20 Jul 2023, 13:11
Lekker uitloggen, vakantie boeken en rond eind augustus weer inloggen. Ik praat je te zijner tijd wel weer bij!
"We hebben ons best gedaan en geprobeerd de buitenkansjes binnen te halen. Helaas is dit niet gelukt, maar we hebben alle vertrouwen in de huidige selectie en de coach om dit seizoen goede resultaten te behalen."

Hier ik help alvast. Gewoon een kwestie van het standaardriedeltje van de afgelopen jaren ctrl+c en ctrl+v'en. :whistle:
TinuZzZ
Jeugdinternational

Er is gewoon ook nog amper zichtbare beweging in de markt. Tenminste niet in de laag waar wij het moeten zoeken. Ik vertrouw op de bewegingen achter de schermen en de gaande gesprekken. Spelers die beschikbaar (kunnen) zijn wachten ook op het beste aanbod. Lullig voor de supporters (waar dan ook) maar 1 transfer (bv uitgaand Sangaré) kan de boel laten ontbranden. Elke transfer heeft gevolgen nl.

Beetje vertrouwen, wegblijven van scherpe voorwerpen en de lange touwen eventjes, ... daarna is er nog tijd genoeg als we onverhoopt moeten wanhopen.
Gas erop! Remmen is angst!
Gestelnaar
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Valt wel mee toch?

Benitez
Xavi Simons
Veerman
Pepi
Lang

Aardig lijstje volgens mij...
JasperPSV7
Jeugdspeler
Favoriete speler: Alex

Ik zou het gewoon belachelijk zonde vinden als we weer geen cl behalen omdat we niet doortastend genoeg zijn geweest…dat kunnen we ons echt niet veroorloven.
Robson de Souza
Vedette

JasperPSV7 wrote: 20 Jul 2023, 13:27 Ik zou het gewoon belachelijk zonde vinden als we weer geen cl behalen omdat we niet doortastend genoeg zijn geweest…dat kunnen we ons echt niet veroorloven.
Dan moet je ook snappen dat het beter is enkele dagen te wachten op kwaliteit in plaats van investeren in een categorie net daaronder, waar we er genoeg van hebben (gehad).
Lang en Pepi is goed, de overige genoemde namen zijn dat ook.
Of wil je liever dat we snel doorschakelen en allemaal net-niet spelers binnen halen?
VTheMan
Meervoudig international
Favoriete speler: Bakayoko

Robson de Souza wrote: 20 Jul 2023, 13:29
JasperPSV7 wrote: 20 Jul 2023, 13:27 Ik zou het gewoon belachelijk zonde vinden als we weer geen cl behalen omdat we niet doortastend genoeg zijn geweest…dat kunnen we ons echt niet veroorloven.
Dan moet je ook snappen dat het beter is enkele dagen te wachten op kwaliteit in plaats van investeren in een categorie net daaronder, waar we er genoeg van hebben (gehad).
Of wil je liever dat we snel doorschakelen en allemaal net-niet spelers binnen halen?
Hij heeft liever dat we weer lekker 10 miljoen stukslaan op Baumgartl's en Bruma's lekker doortastend kwaliteit maakt niet uit.
Tikkieterug
Regelmatige invaller
Favoriete speler: Gakpo

Alle vertrouwen in Stewart. De tijd begint echter behoorlijk te dringen. Een ommekeer kan snel gaan. Kijk naar Feyenoord dat in twee jaar tijd een behoorlijke basis neerzet, sportieve resultaten haalt en spelers voor 25+ miljoen verkoopt. Het John de Jong tijdperk is gelukkig afgesloten, maar zijn acties doen financieel pijn tot op de dag van vandaag.

Het 'wachten op buitenkansjes' kan ik eerlijk gezegd niet meer horen. Dat heeft ons (huur)spelers als Baumgartl, Bruma, Romero, Luckassen, El Ghazi, Hazard en Savio opgeleverd. In augustus wacht een CL pot met meer dan 40 miljoen euro. Daar moet alles op gericht zijn. Moet PSV die wedstrijden in met Til en Mwene in de basis heeft Stewart gefaald. Moeilijker is het niet.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

VTheMan wrote: 20 Jul 2023, 13:35

Hij heeft liever dat we weer lekker 10 miljoen stukslaan op Baumgartl's en Bruma's lekker doortastend kwaliteit maakt niet uit.
Hij heeft liever dat we ons plaatsen voor de CL en dat we niet na 5 ED wedstrijden al 2x puntverlies hebben geleden omdat jeugdspelers opgetrommeld worden.

En ik ben het wel met hem eens. Geduldig blijven is heel lastig en we willen met zn allen naar de CL, zowel sportief als financieel.
Tikkieterug
Regelmatige invaller
Favoriete speler: Gakpo

11 Tinus wrote: 20 Jul 2023, 13:49
VTheMan wrote: 20 Jul 2023, 13:35

Hij heeft liever dat we ons plaatsen voor de CL en dat we niet na 5 ED wedstrijden al 2x puntverlies hebben geleden omdat jeugdspelers opgetrommeld worden.

En ik ben het wel met hem eens. Geduldig blijven is heel lastig en we willen met zn allen naar de CL, zowel sportief als financieel.
Sportief verwacht ik niet veel van de CL. Mits :PSV: zich plaatst, kunnen we het beste derde worden en dan verder gaan in de EL. Een eerste plaats is niet reëel en als je tweede wordt, loot je tegen een poulewinnaar. Dat zijn clubs als Real, ManCity, Bayern etc. Net een maatje op twee te groot ;)

Maar CL spelen, 40 tot 50 miljoen opstrijken, en dan verder gaan in de EL is het ideale scenario. Daarmee zou Stewart zo maar 30 miljoen extra transferbudget kunnen creëren.
ComeOnPSV
Vedette

JasperPSV7 wrote: 20 Jul 2023, 13:08De aantrekkingskracht van ons PSV op spelers is ook wel tot het minpunt gedaald lijkt het wel. Wat hebben wij toch moeite de afgelopen seizoenen om spelers aan te trekken.
Ja je kan Bram van Polen en Bart Vriends zo ophalen hoor.

PSV gaat voor kwaliteit en dat duurt gewoon wat langer. Soms komt zo´n speler wel en vaker niet.
colocolofc
Meervoudig international

Weer een FIFA carrière speler geidentificeerd.
JasperPSV7
Jeugdspeler
Favoriete speler: Alex

colocolofc wrote: 20 Jul 2023, 14:06FIFA
Ach zo zit ik niet in elkaar hoor, speel al jaren geen fifa meer. T wordt gewoon tijd voor versterkingen moge dat duidelijk zijn
DonyellMalen
Legende

Denk dat iedereen het daarover eens is. Gezien de namen waarin PSV interesse heeft wordt er hoog ingezet (dat is in ieder geval al top), helaas duren zulke transfers normaliter wat langer.
Teletubby
Nationale topspeler

Het is of snel doorschakelen op dit moment of dadelijk in de voorronde CL aantreden met een middenveld van Til, Veerman en Saibari omdat je net zal zien dat eind juli een premier league club die clausule van Sangare lachend aftikt. Als je niet eind deze week of begin volgende week een vervanger voor Xavi, Sangare en een klasse verdediger binnen hebt dan heb je nog maar 1,5 week totdat we de belangrijkste potjes van het seizoen moeten afwerken. Dus zelfs in het gunstige geval dat ze allemaal vallen dit weekend (Vrancx, Sanchez, Ketelaere) dan heb je maar 2 weken om deze (cruciale) spelers in te passen in de speelwijze. Als je na dit weekend moet doorschakelen dan gaat het al helemaal krap worden.
Johann Vogel
Vedette

Er zullen genoeg alternatieven zijn die ook interessant zijn voor ons. Het is niet zo dat de genoemde namen de enige zijn de bij ons kunnen voetballen.

De afgelopen jaren hebben we vaker de strategie gehad om heel lang te wachten op spelers. Meer dan eens zijn we de voorrondes ingegaan met jongens die eigenlijk klaar waren bij PSV. Het absolute dieptepunt was wat mij betreft Derrick Luckassen tegen Basel die, hoe voorspelbaar, gruwelijk in de fout ging.

Ik zit absoluut niet te wachten op nog zo’n horror show. Als de komende dagen geen schot in de zaak zit rond Sanchez, Vranckx en De Ketelaere hoop ik dat er wordt gepolst bij de volgende op de lijst.
Ardbeg
Mister PSV

Terwijl de onderhandelingen met deze spelers lopen, lopen deze ook met andere namen voor dezelfde posities. Het is niet zo dat ze dan pas gaan praten. Die houden ze wel warm zeg maar. Hoeft ook niet per sé een mindere speler te zijn maar kan minder ideaal zijn op andere fronten. Hogere salariseisen bijvoorbeeld.
Josef Dettelbacher
Legende

Natuurlijk zijn er al meer spelers gepolst dan alleen sanchez, cdk en Vranckx. De vraag lijkt me meer hoeveel geduld PSV heeft voor de absolute topkandidaten.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
loginnaam
Internationale topspeler

Tikkieterug wrote: 20 Jul 2023, 14:03
11 Tinus wrote: 20 Jul 2023, 13:49

Sportief verwacht ik niet veel van de CL. Mits :PSV: zich plaatst, kunnen we het beste derde worden en dan verder gaan in de EL. Een eerste plaats is niet reëel en als je tweede wordt, loot je tegen een poulewinnaar. Dat zijn clubs als Real, ManCity, Bayern etc. Net een maatje op twee te groot ;)

Maar CL spelen, 40 tot 50 miljoen opstrijken, en dan verder gaan in de EL is het ideale scenario. Daarmee zou Stewart zo maar 30 miljoen extra transferbudget kunnen creëren.
Als je extra transferbudget wil creëren dan is tweede worden in de CL nog altijd beter dan derde worden en doorgaan in de EL. Om tweede te worden moet je meer punten halen, dus meer geld als bonus. En voor kwalificatie voor de achtste finale van de CL keert de UEFA volgens mij ook al zo'n 10 miljoen uit; om dat in de EL te halen moeten er behoorlijk wat rondes nog overleefd worden.
Rikkert1234
Vedette

Nog iets nieuws?
Madueke
Legende

Nee (zonder te lezen). Echt nieuws brengt hij niet via een premium artikel.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Rikkert1234 wrote: 20 Jul 2023, 15:47

Nog iets nieuws?
Kort samengevat: Luuk wordt vooralsnog als eerste spits gezien (maar niet in beton gegoten), voor RCV zal er nog wat bijkomen, evenals op het middenveld en Sambo wordt als serieuze optie voor basis RB gezien.
TomV23
Bankzitter

Rikkert1234 wrote: 20 Jul 2023, 15:47

Nog iets nieuws?
Ik vond deze paragraaf best bijzonder:
Jordan Teze en André Ramalho strijden centraal achterin aan de rechterkant om hun plek, maar moeten wel vrezen voor de hoeveelheid speeltijd omdat daar normaal gesproken nog een versterking bijkomt. De namen die eerder naar buiten kwamen, waren die van Davinson Sanchez en Stan Timo Baumgartl gaat weg, maar PSV gaat uiteraard geen geld toegeven zoals elders gesuggereerd.
Ik heb dit letterlijk gekopieerd dus het zal een foutje van Rik zijn, maar wie is Stan?
Post Reply