Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

TomV23 wrote: 20 Jul 2023, 15:52
Rikkert1234 wrote: 20 Jul 2023, 15:47

Nog iets nieuws?
Ik vond deze paragraaf best bijzonder:
Jordan Teze en André Ramalho strijden centraal achterin aan de rechterkant om hun plek, maar moeten wel vrezen voor de hoeveelheid speeltijd omdat daar normaal gesproken nog een versterking bijkomt. De namen die eerder naar buiten kwamen, waren die van Davinson Sanchez en Stan Timo Baumgartl gaat weg, maar PSV gaat uiteraard geen geld toegeven zoals elders gesuggereerd.
Ik heb dit letterlijk gekopieerd dus het zal een foutje van Rik zijn, maar wie is Stan?
Ik gok op Stan....islav Manolev.
Iderealist
Talent
Clubvoorkeur: PSV

Stanley Nsoki misschien ?
Die andere Wageninger
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

fvdb
Jeugdspeler

Nog iets nieuws?
Jordan Teze en André Ramalho strijden centraal achterin aan de rechterkant om hun plek, maar moeten wel vrezen voor de hoeveelheid speeltijd omdat daar normaal gesproken nog een versterking bijkomt. De namen die eerder naar buiten kwamen, waren die van Davinson Sanchez en Stan Timo Baumgartl gaat weg, maar PSV gaat uiteraard geen geld toegeven zoals elders gesuggereerd.
Ik heb dit letterlijk gekopieerd dus het zal een foutje van Rik zijn, maar wie is Stan?
Ik verwacht dat Rik hier Stav Lemkin mee bedoelt.
Jur1913
Internationale topspeler

Nog iets nieuws?
Die Lemkin misschien?
TomV23
Bankzitter

Het is nu inderdaad aangepast naar het volgende:
Jordan Teze en André Ramalho strijden centraal achterin aan de rechterkant om hun plek, maar moeten wel vrezen voor de hoeveelheid speeltijd omdat daar normaal gesproken nog een versterking bijkomt. De namen die eerder naar buiten kwamen, waren die van Davinson Sanchez en Israëliër Stav Lemkin. Timo Baumgartl gaat weg, maar PSV gaat uiteraard geen geld toegeven zoals elders gesuggereerd.
RV1913
Nationale topspeler

Nog iets nieuws?
Sten, die 20-jarige Israëliër.

Edit: Stav Lemkin.

https://www.transfermarkt.com/stav-lemk ... ler/761326
Ardbeg
Mister PSV

Wie kent Lemkin?

Lijkt me een talent maar niet DE aanwinst.
Jur1913
Internationale topspeler

Voor 7 ton (marktwaarde volgens TM) kun je je er in ieder geval geen bult aan vallen
robert_94
Lid 2e elftal

Ardbeg wrote: 20 Jul 2023, 16:13 Wie kent Lemkin?

Ik ken hem niet, maar lijkt me inderdaad meer een aankoop in de lijn Beelen dan dat dit het alternatief voor een aankoop als Sanchez is.
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Misschien heeft Bosz Jordan 'stop met zeiken, ga voetballen' Teze wel als basisspeler ingeschat inmiddels.
Ik denk maar hardop hoor, ik weet niks.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Lemkin heeft toch een vergelijkbaar profiel als die jongen van Volendam. Die gaat het verschil voor ons niet maken maar wel leuk voor erbij en daar hebben we precies niets aan.
Siemen
Nationale topspeler

SKERLA wrote: 20 Jul 2023, 16:15

Misschien heeft Bosz Jordan 'stop met zeiken, ga voetballen' Teze wel als basisspeler ingeschat inmiddels.
Ik denk maar hardop hoor, ik weet niks.
Ik schat Bosz toch iets intelligenter in.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Lemkin is nu al beter dan Ramalho en Teze bij elkaar.
Menno1
Legende

Dat lijkt mij sterk, maar dat zou sowieso niet de basis moeten zijn. We willen een serieuze upgrade zien achterin. Dus een nieuwe Moreno kwa niveau; niet een 1 op 1 vervanger van Ramalho kwa niveau maar 2-3 klasses beter.
Maikel
Site Admin

FritskePhilips wrote: 20 Jul 2023, 05:19
Ardbeg wrote: 19 Jul 2023, 22:41 @FritskePhilips kreeg de vraag of je een tipje van de sluier over je bron wilde lichten. Een klein beetje :)
Uhm, laat me eens even hardop nadenken. De grootste idioot die een blijvende persoonlijke hetze voert, mensen tegen je opzet en elk moment dat hij de kans krijgt bezig is je te framen op een voetbalforum, stelt de vraag of ik delicate en intieme informatie met hem wil delen van mensen die het tegenovergestelde doen.

Wat dacht je van nee? Of ben je zelfs zo beperkt, dat ik dit nog verder uit dien te leggen?

@La Foquita heeft hier recent een clownspoppetje achter zijn naam gekregen na het stellig delen van misinformatie, maar die eer en primeur behoort jou eigenlijk al jaren toe door de respectloze manier waarop je met medeforummers omgaat.
Mag een tandje minder he.
Als je klachten hebt over iemand mag je dat via PM kenbaar maken bij ons als mods. Dat kinderachtige gejank over en weer moet stoppen. Zet elkaar op de negeer.
Want degene die nu nog uit gaat delen naar de ander gaat op de bon. Klaar met dat gedoe in publieke topics.

Overigens is het clowntje voor mensen die insider willen zijn maar aantoonbaar onzin hebben verkondigt.
Daar zou je dan eerder zelf voor in aanmerking komen dan Ardbeg.
Hoewel, Ardbeg was anderhalf jaar geleden woordvoerder van Ailon(voor de duidelijkheid: Dit is gericht op Ardbeg die de insider ging spelen en ging schermen met van alles. Niet op Ailon). Dus dan zouden jullie beiden ervoor in aanmerking kunnen komen bedenk ik me nu.

En ontopic door :mrgreen:
Ardbeg
Mister PSV

RIO wrote: 20 Jul 2023, 16:50 Lemkin is nu al beter dan Ramalho en Teze bij elkaar.
Wat voor type is het? Weet je iets over zijn mogelijke plafond? Is het een vechter/kuitenbijter?
Heruone
Lid scoutingsteam

Heel dat gejank op Ailon de hele tijd terwijl de beste man al heel lang niet meer rondloopt op dit forum. Begint een beetje trieste vormen aan te nemen.

En ohja, de beste man heeft meer dan voldoende correcte scoops gehad in PB’s. En dat kunnen mensen bevestigen, waarbij we spreken over niet per se de minste posters. Daarmee basta.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Trixm
Vedette

Heruone wrote: 20 Jul 2023, 17:00 Heel dat gejank op Ailon de hele tijd terwijl de beste man al heel lang niet meer rondloopt op dit forum. Begint een beetje trieste vormen aan te nemen.

En ohja, de beste man heeft meer dan voldoende correcte scoops gehad in PB’s. En dat kunnen mensen bevestigen, waarbij we spreken over niet per se de minste posters. Daarmee basta.
Hij heeft ook voldoende klinklare onzin in pb rondgestuurd. Is het daarmee basta? Neem jij het definitieve besluit omtrent het wel en wee van individuen? Overigens heeft het niet zoveel zin om te praten over leden die niet posten, hij is trouwens nog wel steeds actief in de pb’s.
Saibari is underrated.
Koenjo
Meervoudig international

Menno1 wrote: 20 Jul 2023, 16:52 Dat lijkt mij sterk, maar dat zou sowieso niet de basis moeten zijn. We willen een serieuze upgrade zien achterin. Dus een nieuwe Moreno kwa niveau; niet een 1 op 1 vervanger van Ramalho kwa niveau maar 2-3 klasses beter.
Juist, we hebben een gearriveerde speler nodig en geen menneke van 20.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
AddoCultheld
Internationale topspeler

RIO wrote: 20 Jul 2023, 16:50 Lemkin is nu al beter dan Ramalho en Teze bij elkaar.
Dat is zelfs de centrale verdediger van neem 'm beet Nederwetten veteranen 1 al.
AddoCultheld
Internationale topspeler

Heruone wrote: 20 Jul 2023, 17:00 Heel dat gejank op Ailon de hele tijd terwijl de beste man al heel lang niet meer rondloopt op dit forum. Begint een beetje trieste vormen aan te nemen.

Ailon met correcte scoops :tear: . Die man is nog erger dan die Mike Schoenmakers van Twitter ofzo, een grote fantast die man.
Standbeeld
Mister PSV

AddoCultheld wrote: 20 Jul 2023, 17:14
Dat is zelfs de centrale verdediger van neem 'm beet Nederwetten veteranen 1 al.
Natuurlijk jongen. Kijk even goed naar die grijze bollen hieronder. Die zijn echt niet beter hoor. Ik geloof er niks van.
Image
Koenjo
Meervoudig international

AddoCultheld wrote: 20 Jul 2023, 17:14
Wat is er mis met Wetten?
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
MaartenV
Nationale topspeler

Nederwetten, goeie herinneringen aan de locale derbies. Mooi volluk.
Post Reply