Ik gok op Stan....islav Manolev.TomV23 wrote: ↑20 Jul 2023, 15:52Ik vond deze paragraaf best bijzonder:
Ik heb dit letterlijk gekopieerd dus het zal een foutje van Rik zijn, maar wie is Stan?Jordan Teze en André Ramalho strijden centraal achterin aan de rechterkant om hun plek, maar moeten wel vrezen voor de hoeveelheid speeltijd omdat daar normaal gesproken nog een versterking bijkomt. De namen die eerder naar buiten kwamen, waren die van Davinson Sanchez en Stan Timo Baumgartl gaat weg, maar PSV gaat uiteraard geen geld toegeven zoals elders gesuggereerd.
Transferwindow 2023/24
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
-
- Talent
- Clubvoorkeur: PSV
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
- Jeugdspeler
Ik verwacht dat Rik hier Stav Lemkin mee bedoelt.TomV23 wrote: ↑20 Jul 2023, 15:52Ik vond deze paragraaf best bijzonder:
Ik heb dit letterlijk gekopieerd dus het zal een foutje van Rik zijn, maar wie is Stan?Jordan Teze en André Ramalho strijden centraal achterin aan de rechterkant om hun plek, maar moeten wel vrezen voor de hoeveelheid speeltijd omdat daar normaal gesproken nog een versterking bijkomt. De namen die eerder naar buiten kwamen, waren die van Davinson Sanchez en Stan Timo Baumgartl gaat weg, maar PSV gaat uiteraard geen geld toegeven zoals elders gesuggereerd.
-
- Internationale topspeler
Die Lemkin misschien?TomV23 wrote: ↑20 Jul 2023, 15:52Ik vond deze paragraaf best bijzonder:
-
- Bankzitter
Het is nu inderdaad aangepast naar het volgende:
Jordan Teze en André Ramalho strijden centraal achterin aan de rechterkant om hun plek, maar moeten wel vrezen voor de hoeveelheid speeltijd omdat daar normaal gesproken nog een versterking bijkomt. De namen die eerder naar buiten kwamen, waren die van Davinson Sanchez en Israëliër Stav Lemkin. Timo Baumgartl gaat weg, maar PSV gaat uiteraard geen geld toegeven zoals elders gesuggereerd.
-
- Nationale topspeler
Sten, die 20-jarige Israëliër.TomV23 wrote: ↑20 Jul 2023, 15:52Ik vond deze paragraaf best bijzonder:
Edit: Stav Lemkin.
https://www.transfermarkt.com/stav-lemk ... ler/761326
-
- Lid 2e elftal
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
- Nationale topspeler
Ik schat Bosz toch iets intelligenter in.
-
- Legende
Dat lijkt mij sterk, maar dat zou sowieso niet de basis moeten zijn. We willen een serieuze upgrade zien achterin. Dus een nieuwe Moreno kwa niveau; niet een 1 op 1 vervanger van Ramalho kwa niveau maar 2-3 klasses beter.
- Maikel
- Site Admin
Mag een tandje minder he.FritskePhilips wrote: ↑20 Jul 2023, 05:19Uhm, laat me eens even hardop nadenken. De grootste idioot die een blijvende persoonlijke hetze voert, mensen tegen je opzet en elk moment dat hij de kans krijgt bezig is je te framen op een voetbalforum, stelt de vraag of ik delicate en intieme informatie met hem wil delen van mensen die het tegenovergestelde doen.
Wat dacht je van nee? Of ben je zelfs zo beperkt, dat ik dit nog verder uit dien te leggen?
@La Foquita heeft hier recent een clownspoppetje achter zijn naam gekregen na het stellig delen van misinformatie, maar die eer en primeur behoort jou eigenlijk al jaren toe door de respectloze manier waarop je met medeforummers omgaat.
Als je klachten hebt over iemand mag je dat via PM kenbaar maken bij ons als mods. Dat kinderachtige gejank over en weer moet stoppen. Zet elkaar op de negeer.
Want degene die nu nog uit gaat delen naar de ander gaat op de bon. Klaar met dat gedoe in publieke topics.
Overigens is het clowntje voor mensen die insider willen zijn maar aantoonbaar onzin hebben verkondigt.
Daar zou je dan eerder zelf voor in aanmerking komen dan Ardbeg.
Hoewel, Ardbeg was anderhalf jaar geleden woordvoerder van Ailon(voor de duidelijkheid: Dit is gericht op Ardbeg die de insider ging spelen en ging schermen met van alles. Niet op Ailon). Dus dan zouden jullie beiden ervoor in aanmerking kunnen komen bedenk ik me nu.
En ontopic door
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Heel dat gejank op Ailon de hele tijd terwijl de beste man al heel lang niet meer rondloopt op dit forum. Begint een beetje trieste vormen aan te nemen.
En ohja, de beste man heeft meer dan voldoende correcte scoops gehad in PB’s. En dat kunnen mensen bevestigen, waarbij we spreken over niet per se de minste posters. Daarmee basta.
En ohja, de beste man heeft meer dan voldoende correcte scoops gehad in PB’s. En dat kunnen mensen bevestigen, waarbij we spreken over niet per se de minste posters. Daarmee basta.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Trixm
- Vedette
Hij heeft ook voldoende klinklare onzin in pb rondgestuurd. Is het daarmee basta? Neem jij het definitieve besluit omtrent het wel en wee van individuen? Overigens heeft het niet zoveel zin om te praten over leden die niet posten, hij is trouwens nog wel steeds actief in de pb’s.Heruone wrote: ↑20 Jul 2023, 17:00 Heel dat gejank op Ailon de hele tijd terwijl de beste man al heel lang niet meer rondloopt op dit forum. Begint een beetje trieste vormen aan te nemen.
Saibari is underrated.
- Koenjo
- Meervoudig international
Juist, we hebben een gearriveerde speler nodig en geen menneke van 20.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
''1000% penalty''
-
- Internationale topspeler
Ailon met correcte scoops . Die man is nog erger dan die Mike Schoenmakers van Twitter ofzo, een grote fantast die man.Heruone wrote: ↑20 Jul 2023, 17:00 Heel dat gejank op Ailon de hele tijd terwijl de beste man al heel lang niet meer rondloopt op dit forum. Begint een beetje trieste vormen aan te nemen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Natuurlijk jongen. Kijk even goed naar die grijze bollen hieronder. Die zijn echt niet beter hoor. Ik geloof er niks van.AddoCultheld wrote: ↑20 Jul 2023, 17:14Dat is zelfs de centrale verdediger van neem 'm beet Nederwetten veteranen 1 al.
- Koenjo
- Meervoudig international
Wat is er mis met Wetten?AddoCultheld wrote: ↑20 Jul 2023, 17:14Dat is zelfs de centrale verdediger van neem 'm beet Nederwetten veteranen 1 al.
''Top level''
''1000% penalty''
''1000% penalty''