Charles De Ketelaere

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply

Charles De Ketelaere, doen?

Ja, altijd doen tegen welke prijs dan ook
27
7%
Ja, mits juiste prijs
113
28%
Ja, mits huur met optie tot koop
188
46%
Ja, met terugkoopclausule
3
1%
Afhankelijk van de prijs/huurconstructie
56
14%
Nee, niet goed genoeg
6
1%
Nee, te duur
15
4%

Total votes: 408
PsvBmg
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: PSV

Ik zou toch echt voor Spertsyan gaan, hoor van verschillende media dat CDK zelf graag bij Milaan wil blijven, dan ga je een speler huren die eigenlijk geen trek heeft in PSV

Je moet spelers halen die 100 % willen gaan voor de club
Menno1
Legende

Ik vind Turijn verrassend mooi wel. Maar goed als je ooit een keer in Wageningen bent geweest, dan valt alles mee
PsvBmg
Vaste waarde in elftal

Menno1 wrote: 20 Jul 2023, 19:09 Ik vind Turijn verrassend mooi wel. Maar goed als je ooit een keer in Wageningen bent geweest, dan valt alles mee
Turijn was ook mooi, maar de andere steden vond ik nog mooier, over 2.5 week gaan we naar de Toscaanse kust, heerlijk
Standbeeld
Mister PSV

Hannamontana wrote: 20 Jul 2023, 18:52
Standbeeld wrote: 20 Jul 2023, 18:48
Wie zegt dat ie niet wil komen? CDK zou alleen niet overtuigd zijn van PSV, maw hij staat er niet om te springen. Als je straks twee opties op tafel hebt: niet spelen bij Milan of een jaar alles spelen bij PSV, dan moet je wat.

Ja precies! Dan maar voor veel geld een niet gemotiveerde spelers die er niet om staat te springen.
We zullen het niet meekrijgen, maar er zullen vast genoeg spelers bij ons hebben gespeeld /spelen die in eerste instantie niet stonden te springen om naar PSV te gaan. Zoiets kan je gewoon zakelijk zien. Ik zie het probleem daar niet van.
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák

Standbeeld wrote: 20 Jul 2023, 19:15
Hannamontana wrote: 20 Jul 2023, 18:52

Ja precies! Dan maar voor veel geld een niet gemotiveerde spelers die er niet om staat te springen.
We zullen het niet meekrijgen, maar er zullen vast genoeg spelers bij ons hebben gespeeld /spelen die in eerste instantie niet stonden te springen om naar PSV te gaan. Zoiets kan je gewoon zakelijk zien.
Andy van der Meyde. Maar inderdaad, toch geef je dan niet alles. Voelt niet goed als je 't zou weten.
Smell Rock
Verbannen

Josef Dettelbacher wrote: 20 Jul 2023, 18:01
Smell Rock wrote: 20 Jul 2023, 17:06

Was die ene andere stad mooier ?
Venetië, Parma, Bologna, Florence, Pisa, Lucca, Sirmione, Bergamo. Kies er maar een
Ik ga voor Bergamo, prachtig uitzicht van daarboven 🤩
Full speed or nothing
Ronaldio
Meervoudig international

Als hij komt gaat het om een huurdeal. En die worden de laatste dagen van de transferperiode pas afgetikt.

En dan weet hij zelf vast wel of hij PSV wel/niet ziet zitten. Als hij geen basisplaats heeft bij Milan zal zijn mening snel kunnen veranderen.
Als PSV tegen die tijd alweer uitgeschakeld is in de CL voorronde zal hij het ook wel weten.
loginnaam
Internationale topspeler

Smell Rock wrote: 20 Jul 2023, 17:06

Was die ene andere stad mooier ?
Venetië, Parma, Bologna, Florence, Pisa, Lucca, Sirmione, Bergamo. Kies er maar een
Heb je nou half Italië gehad, maar ben je niet in Rome geweest? :O
Bob
Jeugdspeler

Waar is het zelfrespect bij PSV gebleven? Eerst dat gedoe met Xavi, en nu gaat de club voor een speler die niet wil komen.

Er was eens een tijd dat PSV onbekende juweeltjes wist te vinden. Waarom lukt dat niet meer?

Het is zorgelijk dat het Feyenoord en AZ wel telkens lukt.

Hebben ze, met al dat tech geweld en Brainport in de regio, geen data analyse binnen de club? Ik begrijp het oprecht niet.

GEEN CDK!
Ronaldio
Meervoudig international

Bob wrote: 20 Jul 2023, 19:30 Waar is het zelfrespect bij PSV gebleven? Eerst dat gedoe met Xavi, en nu gaat de club voor een speler die niet wil komen.

Er was eens een tijd dat PSV onbekende juweeltjes wist te vinden. Waarom lukt dat niet meer?

Hebben ze, met al dat tech geweld en Brainport in de regio, geen data analyse binnen de club? Ik begrijp het oprecht niet.

GEEN CDK!
Omdat de grote topclubs ook overal ter wereld op elke hoek van de straat een scout hebben staan.
En alle talenten maar opkopen.

En vroeger had PSV nog kwalitatief goede scouts als Piet de Visser en Willy van der Kuijlen.

Nu lopen er scouts rond die met Baumgartl, Bruma, Mwene, Ramalho, Hoever en dat soort spelers op de proppen komen.
Last edited by Ronaldio on 20 Jul 2023, 19:37, edited 2 times in total.
Standbeeld
Mister PSV

Vroeger was alles beter!
Garnaal
Basisspeler

Bob wrote: 20 Jul 2023, 19:30 Waar is het zelfrespect bij PSV gebleven? Eerst dat gedoe met Xavi, en nu gaat de club voor een speler die niet wil komen.

GEEN CDK!
Niet alles op het internet wat je leest is waar. Zeker bij transfer gerelateerde zaken kun je overal een mooie korrel zout bij innemen. Vrij naïef om te denken dat er geen spelletjes worden gespeeld door makelaars en clubs. Zou mij niks verbazen als morgen CDK wordt gepresenteerd. 99% van wat je leest is pure schijt hier. Lekker afwachten, ik denk dat we geen flauw benul hebben hoe druk onze TD is met de selectie versterken. Noa en Pepi zijn wat mij betreft 2 topaankopen. Er moeten nog een paar middenvelders en verdediger bij, alle vertrouwen dat dat goed komt.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Ronaldio wrote: 20 Jul 2023, 19:35

GEEN CDK!
Omdat de grote topclubs ook overal ter wereld op elke hoek van de straat een scout hebben staan.
En alle talenten maar opkopen.

En vroeger had PSV nog kwalitatief goede scouts als Piet de Visser.

Nu lopen er scouts rond die met Baumgartl, Bruma, Mwene, Ramalho, Hoever en dat soort spelers op de proppen komen.
Volgens mij was het grote kritiekpunt juist dat onder de vorige technische leiding nauwelijks naar de scouts geluisterd werd ;)
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Ik geloof er niks van dat PSV een speler gaat halen die liever niet wilt komen. Dus of het klopt niet, of het is een rookgordijn en ze halen iemand anders.
M.Delgado
Vaste waarde in elftal

Poh, wat een treurnis allemaal, FM save was allemaal makkelijker. Nu is alles al verloren voordat we weten wat voor team er over tijdje staat. Maar alles is slecht, scouts deugen niet, PSV heeft geen aantrekkingskracht meer en Rik Elfrink maakt de transfers niet rond. Meine gutte.
Josef Dettelbacher
Legende

loginnaam wrote: 20 Jul 2023, 19:28

Heb je nou half Italië gehad, maar ben je niet in Rome geweest? :O
Twee keer een week geweest, en twee keer in die regio ja. Ga zeker nog wel een keer naar Rome, Napels en Sicilië. Heb nog 20 weken gecombineerd ouderschapsverlof waar ik een bestemming voor moet vinden ;)
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Johann Vogel
Vedette

Standbeeld wrote: 20 Jul 2023, 19:35 Vroeger was alles beter!
Vroeger was niet alles beter. Maar de laatste jaren hebben we wel vaak een gemankeerde selectie. Ik voel me toch bevoorrecht dat ik het PSV van de jaren 0 heb meegemaakt met als hoogtepunt de periode 2004 tot 2008. Zat laatste nog eens beelden terug te kijken, wat een elftal hadden we toen.
Frisian1913
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid

GEEN CDK!

Kalm aan joh, denk je dat PSV in gesprek is met CDK als die hier niet heen wilt? Dan worden er niet eens gesprekken opgestart. Er wordt eerst georiënteerd of een speler überhaupt oren heeft naar een transfer. En volgens Rik zijn ze nog steeds in gesprek.
Robson de Souza
Vedette

Frisian1913 wrote: 20 Jul 2023, 19:41

GEEN CDK!

Kalm aan joh, denk je dat PSV in gesprek is met CDK als die hier niet heen wilt? Dan worden er niet eens gesprekken opgestart. Er wordt eerst georiënteerd of een speler überhaupt oren heeft naar een transfer. En volgens Rik zijn ze nog steeds in gesprek.
Haha inderdaad. Dat Stewart belt: hoi Charles, zin om naar PSV te komen? Nee, totaal niet.
Mooi, dan bel ik je morgen nog een keertje, en dat doe ik de komende twee weken. Heb ik dan kans? Nee? Dan doe ik dat toch.
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler

GEEN CDK!
Je zou je ook af kunnen vragen waar het zelfrespect van de fans is gebleven. Man man man.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Ronaldio
Meervoudig international

M.Delgado wrote: 20 Jul 2023, 19:38 Poh, wat een treurnis allemaal, FM save was allemaal makkelijker. Nu is alles al verloren voordat we weten wat voor team er over tijdje staat. Maar alles is slecht, scouts deugen niet, PSV heeft geen aantrekkingskracht meer en Rik Elfrink maakt de transfers niet rond. Meine gutte.
Het feit is dat er over 2,5 week een belangrijke CL voorronde gespeeld moet worden.

Die wedstrijd bepaald voor een deel hoe de rest van de transferperiode en het seizoen gaan verlopen.
Wel of geen CL maakt veel verschil in het aantrekken van spelers, en doet iets met de motivatie van spelers in de rest van het seizoen.

Daar kan PSV zelf niet veel aan doen. Maar het is wel een punt van aandacht. Beter was Xavi gebleven. Of reageren ze snel met een vervanger.
Met CDK gaat dat niet lukken. Die huurdeals vallen op het laatste moment. En zoals ik het lees moet er nog e.a. gebeuren wil die jongen een tijdelijke stap terug gaan doen naar de Eredivisie.
Jur1913
Internationale topspeler

Mijn grootste irritatie van de laatste weken zijn die zelfbenoemde fans die één keer FIFA carrière modus hebben gespeeld en meteen gaan roepen dat het kut is omdat de deals niet binnen 1 dag beklonken zijn. Wat is die van jullie?
D.Millpants
Nationale topspeler
Favoriete speler: Van Nistelrooij

Jur1913 wrote: 20 Jul 2023, 19:54 Mijn grootste irritatie van de laatste weken zijn die zelfbenoemde fans die één keer FIFA carrière modus hebben gespeeld en meteen gaan roepen dat het kut is omdat de deals niet binnen 1 dag beklonken zijn. Wat is die van jullie?
Hoi Rik ElFrInK…
Jur1913
Internationale topspeler

D.Millpants wrote: 20 Jul 2023, 19:54
Jur1913 wrote: 20 Jul 2023, 19:54 Mijn grootste irritatie van de laatste weken zijn die zelfbenoemde fans die één keer FIFA carrière modus hebben gespeeld en meteen gaan roepen dat het kut is omdat de deals niet binnen 1 dag beklonken zijn. Wat is die van jullie?
Hoi Rik ElFrInK…
Ijs en wederdiende is morgen de kogel door de kerk!
Paulus1913
Regelmatige invaller

Grasmat wrote: 20 Jul 2023, 18:35 Milaan is een lelijke industriestad. Mogen van geluk spreken dat ze de dom hebben en nota bene San Siro. Voor de rest is het net als Turijn een matige stad. Maar goed die gekke Italianen gaan toch de hele week in trainingskamp voor iedere wedstrijd dus veel cultuur snuiven zit er niet in.
Ik heb 8 jaar lang elk halfjaar een korte periode in Milaan gewoond voor werk. Industriestad? Lol. Misschien als je doelt op het feit dat Milaan een echte business-city is die de Italiaanse overheidskas goed spekt, maar deze stad heeft ook juist op cultureel vlak zo veel te bieden. Ik zou er graag willen voetballen hoor. Maar je mag het nooit vergelijken met een Napels, Rome etc. Simpelweg ander soort stad.
Post Reply