Nicolas Raskin van Standard is ook een uitstekende voetballer, fel en een goede tackle.
Hij moet nog wat geslepen worden, nu zou hij al van waarde kunnen zijn op het middenveld.
Nu Standard misschien naast Europees voetbal gaat grijpen is hij wellicht goedkoper op te halen.
Interessante spelers
-
- Vedette
Volgens mij de jaren daarvoor niet langdurig geblesseerd geweest. Alleen dit seizoen een paar blessures maar nu weer fit. Alleen ingehaald door andere spelers. De Pröpper van het eerste seizoen bij ons zou denk ik een prima versterking zijn voor ons.Tomm wrote: ↑27 Feb 2021, 21:42Nog geen 200minuten in 26 wedstrijden PL dit jaar dankzij verschillende blessures. Kwaliteit genoeg maar van dat soort types lopen er dit jaar al teveel rond bij ons. Ookal is het wellicht pech. Ik zou niet aan Pröpper beginnen, dan liever afwachten of vGinkel nog wat kan toevoegen volgend jaar.Johann Vogel wrote: ↑27 Feb 2021, 21:09 Davy Pröpper komt ook amper aan spelen toe bij Brighton. Wellicht een optie om hem terug te halen en naast Sangaré neer te zetten volgend jaar?
-
- Nationale topspeler
Wat denken jullie? Ik zou zelf het seizoen wel in durven met Zahavi en Madueke, maar alleen Vertessen en Fofana daarachter vind ik te weinig. En Romero moet eerst maar eens een periode fit zijn voordat je op hem kan rekenen.
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=385121
Last edited by PSV90 on 02 Mar 2021, 22:06, edited 1 time in total.
- Joenepsv
- Legende
Nee joh. Giakoumakis is een one day fly a la Vleminckx. Vind hem wel iets beter maar goed. Zou een typische Feyenoord aankoop zijn.
Vind Broja die hier eerder genoemd wordt veel interessanter. Dat vind ik een vrij complete spits met een goede leeftijd.
Vind Broja die hier eerder genoemd wordt veel interessanter. Dat vind ik een vrij complete spits met een goede leeftijd.
- Joenepsv
- Legende
Niet alleen Madueke zou dat kunnen maar ook Vertessen. Vind hem qua spel meer van Malen hebben dan Madueke die ik ook graag van rechts zie. Hij is snel, technisch goed en gaat altijd op het doel af. Hij moet alleen nog even de rust vinden voor de goal maar hij heeft in de jeugd laten zien zeker te kunnen scoren. Denk daarom ook dat als PSV een nieuwe aanvaller haalt ze meer hebben aan een aanspeelpunt en Broja voldoet meer aan dat profiel. Misschien nog een jaar te vroeg om te noemen maar Strand Larsen van Groningen is ook een talentvolle aanvaller. Maar die heeft nog even wat meer kilometers nodig om hogerop te gaan.
-
- Legende
Moet dan altijd denken aan dit berichtje:PSV90 wrote: ↑02 Mar 2021, 19:08 Wat denken jullie? Ik zou zelf het seizoen wel in durven met Zahavi en Madueke, maar alleen Vertessen en Fofana daarachter vind ik te weinig. En Romero moet eerst maar eens een periode fit zijm voordat je op herkansing rekenen.
Kwestie van je speler in de markt zetten
-
- Regelmatige invaller
Op de Nederlandse velden vind ik alleen v/d Ven van Volendam een interessante optie. En misschien Ebuehi van Twente als back-up rechtsachter. Al het andere is of te slecht of zwaar overpriced als wij aankloppen vrees ik. Lekker in het buitenland shoppen deze zomer.
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Internationale topspeler
Ongelooflijk. Drommel. Wat een koekenbakker is dat. Wat een scouting hebben wij.
Laat je een goede keeper transfervrij gaan die prima een aantal jaren eerste keeper kon zijn. Kom je aan met Drommel voor 3- 6 miljoen. Wat een wanbeleid.
Laat je een goede keeper transfervrij gaan die prima een aantal jaren eerste keeper kon zijn. Kom je aan met Drommel voor 3- 6 miljoen. Wat een wanbeleid.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Tjah 2 maanden geleden in Oranje gepraat, zeker omdat er geen betere zijn. Bijlow is altijd geblesseerd en Drommel is juist voor Schmidt een meerwaarde tov Unnerstall. Ik begrijp echt niet dat mensen niet in de gaten hebben dat Unnerstall echt echt echt niet kan meevoetballen. Elke pass terug is geknepen billetjes op de bank.
Qua niveau keeper, potentieel, transfersom, hoe hij past bij Schmidt en het feit dat hij Nederlands is zijn pluspunten en het grootste en enige nadeel wat ik denk dat er is, is dat hij in een Ajax pyama slaapt. Maarja dat doet Ihattaren ook.
Ik zeg voorzichtig doen. Goede eerste aankoop voor een nieuw hoofdstuk.
Qua niveau keeper, potentieel, transfersom, hoe hij past bij Schmidt en het feit dat hij Nederlands is zijn pluspunten en het grootste en enige nadeel wat ik denk dat er is, is dat hij in een Ajax pyama slaapt. Maarja dat doet Ihattaren ook.
Ik zeg voorzichtig doen. Goede eerste aankoop voor een nieuw hoofdstuk.
- ruuddevil
- Legende
Dat gedoe met Ajax kan me weinig schelen. Zodra voetballers bij een club tekenen zijn ze met terugwerkende kracht fan van die club, vanaf het moment dat hun vader zijn zak leeg spoot. Ik vind het gewoon een matige keeper. Dan laat ik liever Mvogo staan.
- ShovingNE2
- Site Admin
:offtopic
Topictitel = Interessante spelers.
Jullie hebben het over Drommel. Graag weer ontopic nu.
Topictitel = Interessante spelers.
Jullie hebben het over Drommel. Graag weer ontopic nu.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Vind dit wel een interessante voor rechtsback als Dumfries vertrekt; Kaderabek, 28-jarige Tsjech van Hoffenheim. Veel ervaring (45 interlands, meer dan 200 wedstrijden op het hoogste niveau (147 Bundesliga). Enorme drive, geweldige voorzet alleen niet echt de snelste. In het verleden al in de belangstelling gestaan van oa Newcastle, West Ham, Leicester en zelfs Juventus, maar speelt nog altijd bij Hoffenheim. Met Schmidt en Europees voetbal een troef in handen tov Hoffenheim die nu 11e staan.
"He is a utility player who can improve the squad depth and the dynamics of any side in Europe. While he is very compact and composed at the back, Kaderabek does not hesitate to bomb forward with pace whenever the opportunity presents itself.
Kaderabek is adept at finding the runs of his teammates with accurate pull-backs from the wide areas and also has the ability to set up goals with his crossing. He is a quality player with high work rate who never hesitates to stick his foot out when required."
"He is a utility player who can improve the squad depth and the dynamics of any side in Europe. While he is very compact and composed at the back, Kaderabek does not hesitate to bomb forward with pace whenever the opportunity presents itself.
Kaderabek is adept at finding the runs of his teammates with accurate pull-backs from the wide areas and also has the ability to set up goals with his crossing. He is a quality player with high work rate who never hesitates to stick his foot out when required."